Будь ласка розберіться з вирішенням даного питання
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Мені 22.03.2016 заблокували з незрозумілих причин, картку, очікую вже сьомий день ніякої відповіді, всі оператори в вашій підтримці розказують різні історії. виясніть будь ласка причину, і розблокуйте картку, відправник який мені перекинув кошти також бігає в відділення запитує в чому причина але відповіді так і неотримав, це безглуздо!
Написати коментар
Коментарі - 10
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 31 березня 2016, 15:18
- #
Шановна Лариса!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу
консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу
консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.
- +
- 0
- Лариса Боднарчук
- 31 березня 2016, 15:25
- #
Відправила
- +
- 0
- Лариса Боднарчук
- 31 березня 2016, 18:32
- #
Що толку що я відправляю, ви це по 150 раз читаєте, а толку від вас взагалі ніякого немає, я що шахрайка чи на мене хтось скаргу давав? у вас взагалі немає виникати підозр щодо мого рахунку, бо з ним все чисто! коли щось блокуєте дайте про це знати, пояснюйте причину, а не придумали собі і заблокували і тепер 7 днів без грошей
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 31 березня 2016, 18:43
- #
Шановна Лариса!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, оскільки зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання та контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам вирішити проблему.
З повагою, ПриватБанк.
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, оскільки зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання та контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам вирішити проблему.
З повагою, ПриватБанк.
- +
- 0
- Лариса Боднарчук
- 31 березня 2016, 18:46
- #
Які вам дані вислати, я ж вислала імя прізвище номер карти телефон, навіть квитанції прикріпила ще які дані від мене потрібно
Ще пояснювальну записку їм треба з поясненням, чому Ви надаєте номера карток іншим особам і хто ці особи.
Якщо ви до сих пір не зрозуміли, то пояснюю — приватбанк не потрібні від вас ніякі дані, privatbank потрібні від вас ваші гроші на тимчасове безоплатне користування. і приватбанк ці гроші отримав, без вашої згоди та без зайвого клопоту.
- +
- 0
- Danil Legend
- 4 квітня 2016, 12:38
- #
Только не временное, а постоянное. Если не отсудить деньги — через 3 года банк заберет их себе и закроет счет. Почитайте их правила и условия
Тоже весело :) если клиент терпила который боится/неможет/нехочет/ленится отстаивать свои права, такой вариант самый прибыльный
- +
- 0
- Danil Legend
- 4 квітня 2016, 14:33
- #
На то и расчет. Поэтому нужно агитировать всех, у кого такая ситуация немедленно обращаться в Суд
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |