Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ганебна компанія, високопосадовці органів державної влади закривають очі

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Svitlana Bondarchuk 30 березня 2016, 11:52
28 березня 2016 року, будучи клієнтом Приватбанку та маючи в користуванні платіжну пластикову картку ПриватБанку «Універсальна» в національній валюті, мною був проведений грошовий переказ на картковий рахунок венгерської авіакомпании Wizzair в іноземній валюті. Операція була проведена успішно, гроші були списані з мого карткового рахунку з конвертацією у сумі 7039 гривнів. Конвертація проводилася через систему МастерКард і я отримала підтвердження того, що цей факт мені зрозумілий і я не буду мати претензію до конвертації. Проте ПриватБанк замість мене вирішує блокувати платіж, тим самим позбавляючи мене ВЗАГАЛІ можливості оплатити. Ховаючись під начебто ганебним «піклуванням про свого клієнта» Приватбанк заблокував платіж, навіть не повідомивши мене, ні СМС запитом про підтвердження, жодного звернення.
Натомість, я отримала електронного листа від Приватбанку, в якому зокрема зазначається: …. чтобы не вводить в заблуждение клиентов, ПриватБанк отклоняет платежи такого типа, пока клиент осознанно не согласится с тем, что с его карты будет списана сумма, которая может быть выше той, которую он видит во время покупки». Разом з тим мої гроші були списані, а повернути я їх не маю можливості, оскільки на мої звернення до кол-центру жодної обґрунтованої та зрозумілої інформації не можу отримати, різні оператори мені надавали суперечливу інформацію про причини не проведення операції та списання грошей з мого рахунку. В одній інформації мені повідомлялося, що мій платіж заблокований та має бути розблокованим протягом трьох днів, в іншій інформації – заяву про спірну операцію будуть розглядати протягом 180 днів, оскільки заблоковано не Приватбанком, а сайтом компанії Wizzair.
29 березня 2016 року я звернулася до відділення Приватбанку, що знаходиться за адресою м.Київ, вул. Московська, 15/9. На мій превеликий сумнів, жодного пояснення я не отримала, між тим півгодини чекала відповідь в онлайн-чат від співробітників Головного офісу Приватбанку, до яких звернувся співробі

Коментарі - 4

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
30 березня 2016, 12:05
#
Svitlana Bondarchuk, доброго дня.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши
посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
ValentinaK
ValentinaK
30 березня 2016, 19:33
#
Жесть. Так получается вас оставили без билетов(((
+
0
sanch ☺
sanch ☺
31 березня 2016, 13:22
#
Как вернете свои деньги не забудьте закрыть счета в этом банке.
+
0
ValentinaK
ValentinaK
31 березня 2016, 13:26
#
А какая выгода от постоянных коментов против привата?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Ганебна компанія, високопосадовці органів державної влади закривають очі