Гроші списані з рахунку без СМС підтвердження
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
20/03 здійснювали оплату в інтернет магазині. Два рази вибило помилку оплати, після чого прийшло дві смс із інформацією про списання коштів. Гроші до інтернет магазину не дойшли. Одразу ж оформили дві заяви на 3700 на повернення коштів.
21/03 подзвонивши на 3700: оператор 1 відмовився обслуговувати, бо буцімто невірні якісь дані — які не називає; оператор 2 взагалі повідомили що ми не є клієнтом банку (абсурд, юо дзвонили із зареєстрованого номера); оператор 3 нахамив та порадив звернутися до відділення.
Питання:
1. Чому зняло кошти без мого підтвердження? — оператори не відповіли.
2. Як діяти і що робити в ситуації, коли заяви на повернення коштів навіть не розглядають через буцімто неправдиві данні про клієнта?