Гроші списані з рахунку без СМС підтвердження
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 21 березня 2016, 12:45
- #
Шановний клієнте, доброго дня!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Направте, будь ласка, на help@pb.ua номер карти і Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук. З повагою, ПриватБанк
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Направте, будь ласка, на help@pb.ua номер карти і Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук. З повагою, ПриватБанк
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
20/03 здійснювали оплату в інтернет магазині. Два рази вибило помилку оплати, після чого прийшло дві смс із інформацією про списання коштів. Гроші до інтернет магазину не дойшли. Одразу ж оформили дві заяви на 3700 на повернення коштів.
21/03 подзвонивши на 3700: оператор 1 відмовився обслуговувати, бо буцімто невірні якісь дані — які не називає; оператор 2 взагалі повідомили що ми не є клієнтом банку (абсурд, юо дзвонили із зареєстрованого номера); оператор 3 нахамив та порадив звернутися до відділення.
Питання:
1. Чому зняло кошти без мого підтвердження? — оператори не відповіли.
2. Як діяти і що робити в ситуації, коли заяви на повернення коштів навіть не розглядають через буцімто неправдиві данні про клієнта?