Блокування карти!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 18 березня 2016, 10:33
- #
Шановний клієнте, доброго дня!
Ваше питання на розгляді у відповідальних фахівців. Про результати ми Вас додатково поінформуємо.
З повагою, ПриватБанк
Ваше питання на розгляді у відповідальних фахівців. Про результати ми Вас додатково поінформуємо.
З повагою, ПриватБанк
Якщо та людина не відповідає на дзвінки, чому я маю чекати??
Він отримав від мене кошти, і тепер йому моя проблема не цікава!!!
Він отримав від мене кошти, і тепер йому моя проблема не цікава!!!
Сьогодні знову зателефонувала в Приват!
Вони додзвонитися до другої сторони не можуть!
Тільки дозвонилися до дівчини на карту якої я скидала кошти, вона сказала їй не зручно говорить, перенесли розмову на 20 березня!
Чому на 20?? А не на вечір, на завтра??? чому тягнути?
До сторони яка подавала скаргу дозвонитися не можуть! Я з ним спілкувалася він говорить, що до нього не телефонували!
Дав мені номер телефону який завжди при ньому, що якщо що я дала банку для з*язку з ним!
Я запропонувала банку номер, банк відмовився його навіть записувати! А сказали:«Чекайте!»Як завжди!
Вони додзвонитися до другої сторони не можуть!
Тільки дозвонилися до дівчини на карту якої я скидала кошти, вона сказала їй не зручно говорить, перенесли розмову на 20 березня!
Чому на 20?? А не на вечір, на завтра??? чому тягнути?
До сторони яка подавала скаргу дозвонитися не можуть! Я з ним спілкувалася він говорить, що до нього не телефонували!
Дав мені номер телефону який завжди при ньому, що якщо що я дала банку для з*язку з ним!
Я запропонувала банку номер, банк відмовився його навіть записувати! А сказали:«Чекайте!»Як завжди!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Банк має право кошти тримати 2 дні! А вже 6 днів! Я 6 днів дитину на 20 грн погодовую!
Сьогодні зателефонували зі служби безпеки банку, перша думка:" Ну Слава Богу!", але не тут то було!!! Та сторона не відповідає на дзвінки і знову мені:«Чекайте! Поки ми не додзвонимося, не більше 3 робочих днів.» Впереді знову вихідні і значить чекати ще мінімум 4 дні!
Чи не зрозуміло, що та сторона в першу чергу не зацікавлення в моїй проблемі!???І тим паче він не вперше проводить такі махінації, сам в цьому зізнався!
ПриватБанк — ви можите реально дивитися на речі та справедливо виконувати роботу!???