Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування карти без основи!!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
ruslan0804 10 березня 2016, 21:11
Приєднуюсь до колег по нещастю. Навіть у кошмарному сні не снилось, що таке може трапитися. 29 лютого 2016року, зазвичай кінець місяця ввечері у Приват24 робив платежі за послуги мобільного зв'язку. Кошти не списалися, а замість цього отримав повідомлення, що Ваша картка заблокована, зателефонуйте 3700 або зверніться в найближче відділення. Вранці 1 березня звернувся до відділення ПриватБанку. Спочатку консультант сказав що це пов'язано з ідентифікацією клієнта (уточнення інформації про клієнта), але ж диво, напередодні (12 лютого 2016року) термін дії попередньої картки закінчився, і отримуючи нову картку в цьому ж відділені, всі необхідні дані були мною підтверджені. Потім консультант пометушившись відповів що можливо заблокував клієнт, який не отримав оплачений ним товар, і теж диво, ніяких продаж по перерахунку на дану карту не велося. Номер карти знали тільки близькі, які це не робили. Потім консультант, взагалі «в ауті», видає третій варіант, підтвердить чеком останнє надходження (близько 2000грн) на карту. Чек показали, і копію надали відділенню банку. Після цього все зовсім коротко, мені надали номер заявки, сказавши що на протязі 2-5 днів, все владнають. Сьогодні, 10 березня 2016, картка заблокована, я без своїх коштів. По номеру гарячої лінії відповідають «Чекайте рішення, ведеться розслідування». До кого ж мені звертатися далі? На карті всі мої заощадження.

Коментарі - 4

+
0
1954 P
1954 P
10 березня 2016, 22:37
#
Ну нельзя все свои сбережения хранить в одном банке, будь это даже Приват.
+
+6
Александр Коваль
Александр Коваль
10 березня 2016, 23:07
#
Йдіть до суду… ст.22 ЗУ «Про захист прав споживачів»-ви звільняєтесь від сплати судового збору… Зразок позовної заяви скину на Е-пошту)
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
11 березня 2016, 21:23
#
Шановний Автор!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.
+
+7
428488
428488
11 березня 2016, 21:59
#
*До кого ж мені звертатися далі?* — суд
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку