Мінфін - Курси валют України

Встановити

ЗАБЛОКИРОВАЛИ КАРТУ С ДЕНЬГАМИ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Klient777PB 1 березня 2016, 17:38
«Доброго» дня. Ніколи б не подумав, що така проблема станеться і зі мною. Завжди був радий співпрацею з ПриватБанком, швидкості і зручності в користуванні. І тут коли черга дійшладо тісної співпраці, мені зробили «ведмежу послугу»!!!
Поясную детальніше, минулого тижня, ні про що не здогадуючись, я пішов зняти гроші з карти ПБ, намагаючись їх отримати, банкомат написав «ліміт на зняття готівки». Я не розуміючи що сталося, звертаюся за номером 3700. Мене автоматом «посилають» на чат ПБ24, бо всі оператори зайняті, так як не мав доступу до інтернету, прочекав з парочку годин, таки дозвонився на вільного оператора. Дівчина в спокійному тоні повідомила, що моя карта заблокована вже протягом декілька днів, та відновленню не підлягає, а коштами буде користуватися ПриватБанк (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Далі на мої запитання, що з грішми (сума на карті близько 3000) мені відповілили, ми нічого не знаємо, звертайтесь до суду…
Відійшовши від шоку, я звернувся в чат Приват24, де мені сказали, що так, моя карта заблокована, буде розгляд, мені зателефонують. Пройшло ще пару днів мені перезвонив представник ПБ, та повідомив, шо на мене написана скарга за кошти, які поступили на мою карту, а товару не отримали. Я пред`явив накладні, товар людина отримала, в чому причина блокування??????? ніхто недає пояснення, тільки чекайте, або йдіть до суду.
Чому в Вашому банку таке робиться?? Мене ніхто не повідомив про блокування карти, хоча у Вас чітко написано, що має прийти смс повідомлення, або перезвонити, я ледве визвонив ваших конультатів, щоб мені пояснили чому так сталося, і надавши докази моєї роботи, мені далі продовжують тримати заблоковану карту з моїми грошима!!!

Коментарі - 2

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
3 березня 2016, 9:18
#
Шановний Клієнт!
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
luduyafed
luduyafed
5 березня 2016, 13:35
#
Скажите Вам разлокировали карту?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Всі курси банку