Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Yuliya2109 8 листопада 2022, 20:44
Хочу описать ситуацию в которую поставил меня Приват Банк. 20.10 я выехала в Молдавию с полностью закрытой кредитной картой и имея на ней ещё личные денежные средства. Картой я рассчитывалась в аптеках и магазинах. В начале ноября сняла с местного банкомата наличные. Оставив на карте почти 32000 грн. В этот же вечер приходит сообщение о понижении кредитного лимита с 58000 гривен до 11000 грн. Тем самым вогнав карту в минус почти 16000 гривен. 4 ноября у меня должно было снять на оплату частями 3400 грн. Я рассчитывала на то, что снимет с кредитных средств (пусть с комиссией), но на карте же оказался минус. Пошла просрочка. Приехав с Молдавии и заказав в кассе валюту на определённый день, для погашения задолженности, приходит сообщение видхилено из-за отстутствия денег. Плюс в городе в котором я нахожусь, в отделение деньги приходят только по нечётным числам!!! И в добавок ко всему снять их можно только после 14:00. Учесть что в Украине постоянно воздушные тревоги и банк закрыт сами понимаете, что не факт, что в отделение работающее до 16:30 ты вообще попадёшь! И перезаказываешь деньги уже на 3 или 4 день! Сегодня позвонили с банка и сказали что у меня задолженность уже не 3400 гривен, а 6400. Что задолженность повлияет на мою кредитную историю. Я уточнила почему 6400??? Внятно не ответили, а оператор (к которому между прочим тот ещё квест дозвониться!!!) сказала, что задолженность только 3400 и не понимает почему назвали сумму в 6400(в смс тоже в уведомлениях кстати тоже пришла эта сумма). Я являюсь клиентом Приват Банка с 2009 года. Задолженностей, просрочек никогда не было! Даже в военный период. Хотя были большие сложности. До войны жила в Николаеве и всегда с банком были хорошие отношения. Отдельное спасибо нашим специалистам и кассиру у которого всегда обслуживались. Сейчас я с ребёнком ВПО в соседней области. Находимся в селе и ездить в город в отделение в которое деньги привозят через день и очень тяжело снять, очень неудобно. Из-за Приват Банка в котором очень тяжело снимать валюту, чтобы переводить в гривну (из-за их очень низкого курса) у меня капали проценты за использованный лимит, а они капали каждый день!!! Вообщем, я сделала вывод об отношении банка к их постоянным клиентам и будем думать в какой банк переходить. Никому их больше рекомендовать не буду и пусть каждый понимает, что рассчитывать на них, а тем более в сложной ситуации никогда нельзя. Потому что находясь за границей и имея только их карту с кредитным лимитом Вы рискуете остаться просто ни с чем! Ещё и плохим клиентом с испорченной кредитной историей.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2022, 10:29
Добрий день!
Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
A1231230 8 листопада 2022, 16:58
Обслуговування в Приватбанку на нулю. Що перерахунки, що зарплатний проект, що електронна звітність…Повна не компетентність, хамство, грубість. Що трапилось? По електронні звітності один додаток підписується не розбірливо, звернулась на кол-центр. Мені сказали, що це не правда, якщо Вас відповідь не влаштувала перетелефонуйте. Ось уже 19 хвилин набераю, мені говорять що зв’яжуться протягом 3 хвилин і не телефонують.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 17:33
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
orlik57 8 листопада 2022, 16:13
Хотел отдельно поблагодарить оператора банка Приват 24 г. Краматоска, Нарбут Ольгу. Очень внимательный, отзывчивый человек.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 16:44
Добрий день!
Наші фахівці завжди готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Yanznak 8 листопада 2022, 16:05
Знімав в Ощадбанку банкоматі 1000 грн з власних коштів, мені зняли 10 грн. Ніколи такого не було. Вирішив закрити всі карти приватну і перейти до іншого. Як знімати % з твоїх грошей, це нонсенс
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 16:42
Добрий день!
При знятті готівки з карток ПриватБанку в банкоматах ПриватБанку або інших українських банків немає додаткової комісії. Діє лише комісія картки. Ймовірніше за все ви знімали готівку з картки універсальна за тарифами якої передбачена комісія 1% за зняття власних коштів по Україні. Ця комісія не є новою. Окремо зазначимо, що такої комісії немає по картці для виплат. Ознайомитись з актуальними тарифами по карткам ви завжди можете на нашому сайті pb.ua.
AAAA2000 8 листопада 2022, 15:02
Третий день к ряду не могут продать валюту под давным давно работающий контракт. И раньше поводы были надуманные, а теперь из разряда не изданных комиксов журнала «Перець» — дайте паспорта учредителей компаний по ту сторону границы и их ВОДИТЕЛЬСКИЕ удостверения.
Приват — ЭТО ПРОСТО НЕЧТО!
Привет огромный великому специалисту Юлии Овчаренко — руководству не мешает обратить внимание на компетентность данного сотрудника — иначе растерять давних вип-клиентов не составит никаких проблем.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 16:29
Добрий день!
На жаль, по даним з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації.
qwerty7qwerty 8 листопада 2022, 10:03
Тем кому исполнилось 25 и 45 лет сюрприз от приватбанка — блокировка карты на следующий, пока не предоставите паспорт с новой фотографией или ID карту.

Такое ощущение что вклеить фотку все равно что пойти батон купить. И это при том что идет веерное отключение света, воздушные тревоги и массовый наплыв людей за паспортами и утерянными тоже.

Браво. Вы лучшие.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 11:43
Добрий день!
ПриватБанк обслуговує клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства та норм НБУ. Слід зазначити, що у випадку непроходження клієнтом планової актуалізації даних ми не обмежуємо рахунки. Разом з тим, якщо у клієнта є можливість своєчасно оновити свої дані в банку то зробити це можна в Приват24 не виходячи з дому.
Chea 8 листопада 2022, 0:43
В Приват банке полностью исчез качественный сервис. Отделения закрылись, и культура обслуживания ушла — совсем.

1 он лайн поддержка работает не эффективно. По одному и тому же вопросу можно обращаться бесконечно долго…и вопрос не решается.

2. Работники банка отказываются представиться. Напомню, что в отделении были бейджи. А тут…полная анонимность и безнаказанность.

3. Работники службы поддержки абсолютно не компетентны.
Банк их обучает? У них есть скрипты? Корпоративная культура?
Ответ: ее нет.

4. Специалисты работают методом тыка, называют по очереди версию, потом по кругу повторно. Часто попадаешь на консультанта, который не знает элементарного.
В целом:
Создаётся впечатление, что в рабочее время ПБ захватили тролли, им весело, время тикает.зарплата идёт.
Вопросы клиента их мало интересуют, особенно, их эффективное решение.

Банк вместо помощника, просто сжирает время и нервы клиента.
Культура обслуживания полностью исчезла.

Понятное дело, есть другие банки, где ценят клиента и относятся к нему с уважением.
Туда и пойдем.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 11:33
Добрий день!
Для нас важливо, щоб клієнти отримували якісний сервіс та вирішували питання при першому ж зверненні. У випадку, якщо клієнт має скаргу на співробітника то може її зафіксувати звернувшись в підтримку.
На жаль у відгуці недостатньо інформації, щоб ми могли ідентифікувати вас, як клієнта банку та перевірити викладені вами зауваження на конкретних ситуаціях. Тому ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та деталі по описаним ситуаціям.
Проблема вирішена
Роберт Дзямко 7 листопада 2022, 21:52
Зняв готівку за кордоном після чого мені прийшло повідомлення: вашу карту заблоковано на зняття готівки за кордоном, щоб її розблокувати сфотографуйтеся з карткою протягом години. Я побачив це смс пізніше, година вже пройшла, зателефонував оператору той ще раз мені відправив таку смс, я сфотографувався на що мені прийшло: ваше фото непройшло перевірку. І так чотири рази телефонував оператору той знов кидав смс і я фотографувався і та сама смс ваше фото непройшло перевірку. Мені пояснювали фото нечітке, невидно номер картки і т.д. Я надав всю інформацію але картка так і небула розблокована. Я просив вийти зі меою на відеозвязок чи якось інакше ідентифікувати безрезультатно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 10:55
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності. У вашому випадку з міркувань безпеки блокуються саме операції зняття готівки закордоном. Інші ж операції по картці доступні. Фото з карткою має бути чітке, щоб номер картки можна було розпізнати. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що картка знаходиться у її власника і не потрапила до рук третіх осіб. На жаль, надані вами фото не відповідали вимогам.
TMUkraine 6 листопада 2022, 13:55
Добрий день. Хотів би подякувати ПриватБанку. За те, що у скрутний час пішли людям, які мали на початок війни кредитні картки, та хоча б і не значним але все ж таки певним конкретним чином зменшили з початку суми мінімальних платежів, а з рештою і додали можливості реструктуризації. Кредитний ліміт повністю виплачено та закрито. Дуже вдячний. Нажаль не всі комерційні банки йдуть вашим шляхом, не допомагають у скруті хоча б реструктуризацією, обравши шлях лихварства і ще більшої наживи. Але вірю ми переможемо як у, а військовому так і в моральному аспектах людяності.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2022, 14:07
Дякуємо за ваш відгук, ми цінуємо наших клієнтів! Разом до перемоги!
Otarius 6 листопада 2022, 13:31
Вранці вирішуєшь зробити собі подарунок на розетці на сумму десь 20'000 грн, але пріват вважає що це дуже велика сумма, блокує картку, далі номер телефону, і починаєтся квест на 50 хвилин з спілкуванням з поддержкою та фотографуванням. В ітозі покупка сплачена через MonoBank, картка та номер поновленно, але думка що пріват зробленний, щоб зручно платити за комунальні послуги ще більше закріпилась.

Зробіть вже в приват 24 галку чи заяву, що я беру на себе всі ризики за моіми грошима на рахунку. Я не хочу коли щось бажаю купити потім 50 хвилин витрачати свого часу, особливо в вихідний.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2022, 18:06
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що для вирішення вашого питання знадобилось більше часу, ніж ви розраховували.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
lii 6 листопада 2022, 2:03
Вчера я случайно узнал, что мне почему-то уменьшили кредитный лимит на карте в 10 раз. При этом никаких долгов в приватбанке нет. На горячей линии так и не объяснили, почему это произошло. Как «попка» твердили, что мы не знаем почему, так решил в одностороннем порядке кредитный отдел. Хотя являюсь клиентом банка с самого начала его существования. Теперь оплатить коммунальные не получится и купить поесть тоже не получится… Разве можно в одностороннем порядке менять лимит, который был установлен еще несколько лет назад, и у клиента банка нет долгосрочного долга? Тема более во время войны так издеваться над клиентами … Я мог бы еще понять, если бы кредитный лимит уменьшили в начале войны. Но сейчас прошло 9 месяцев, люди как-то пытаются жить. И кредитные деньги помогают купить поесть. И если у клиента банка нет долга, то почему ему снижают лимит в 10 раз??? Считаю, что это отношение к клиенту ХАМСКОЕ
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2022, 11:18
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Проблема вирішена
Kulyk1951 5 листопада 2022, 11:46
Прошу прийняти до уваги скаргу на роботу операторів гарячої лінії! 05.11.2022 я зателефонувала на 3700 з метою замовлення валюти, на що оператор мені повідомив, що у цей регіон (Донецька область, місто Селидове) долари не привозять. Як? 04.11 було успішне зняття валюти, а сьогодні вже не везуть??? Як це розуміти? Мені 71 рік та вони пропонують їхати у сусідню область 3,5 години в один кінець, витратити на проїзд понад 1000 гривень, щоб зняти власні кошти, які я накопичувача усе життя? Це не окупована територія!!! Інкасація до міста є! Чому я не можу замовити валюту??? Цього ж дня онука зателефонувала на кляті 3700 та їй повідомили, що жодних внутрішніх обмежень на замовлення валюти у цей регіон нема, але від мого імені не можуть у неї ані скаргу прийняти, ані замовлення. Я розумію, що таким чином банк утримує кошти вкладників на своїх рахунках та тим самим зберігають свої пасиви. Але, співробітники Приватбанку, будьте, по перше, людьми, дайте змогу забрати свої кошти!!!
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2022, 13:08
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
vldm72 5 листопада 2022, 9:57
Являюсь клиентом банка уже 16 лет. Это первый и единственный банк, клиентом которого я стал. Там же открыты счета фоп, там же карты для выплат и помощи.
Все время активно пользовался всеми услугами банка. Никогда не было штрафов, просрочек. Большую часть операций с финансами проводил через онлайн банкинг. Это было удобно, не надо было бежать, пополнять счёт, особенно это стало актуально в период пандемии и войны. Регулярно другие банки засыпали меня предложениями аналогичных продуктов от своего имени. Я отказывался, так как меня все устраивало до последнего времени. Как же я ошибался, когда складывал яйца в одну корзину.
Пару дней назад мне снизили кредитный лимит, до 5 тыс. Для меня, это все равно, что ничего.
Прощай приват, все карты закрыл. Впереди перевести обслуживание по другим картам в другой банк. Война расставляет все по местам, и пословица старый друг, лучше новых двух, это не про вас.
И да, ещё в декабре украли у меня деньги с карты, их так и не вернули. Это тоже звоночек кто подумывает стать клиентом банка.
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2022, 13:01
Вітаємо.
Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне. Ми б хотіли попереджати про таке клієнтів, але система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників. Щоб мати змогу збільшити ліміт, продовжуйте користуватися послугами банку, особливо карткою Універсальною.
Що стосується викрадення коштів, додатково перевіримо інформацію та зв`яжемось з вами за результатом розгляду питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Оля Сурай 4 листопада 2022, 18:35
Зверталась на гарячу лінію з проблемою, не було вільних операторів. Замовила call-back. Мені почали дзвонити пізно ввечері і дуже наполегливо. Після 3−5 спроб скинути дзвінки, через те, що їх було неприпустимо багато, мені все-таки довелось поговорити зі співробітником банку. Він допоміг мені вирішити проблему, але дзвінки не припинились. Зрештою після десятків дзвінків я була неймовірно обурена і просила співробітників припинити це. Мене запевняли, що дзвінків більше не буде, про те вони не припинялись. В кінці цього всього операторка грубо відповіла і кинула слухавку. Це був пізній вечір. Дуже не приємно, прийміть будь-ласка міри, по оптимізації роботи контакт-центру. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 19:15
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації за ситуацією.
26793609 4 листопада 2022, 18:26
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 106/2
Сьогодні 04.11.2022 о 13:31 в банкоматі Приватбанку вирішали зняти готівку, підійшовши до банкомату все працювало відмінно. Пройшла всю процедуру від авторизації до зняття самої готівки. Банкомат кошти не рахував, «завис» и через пів хвили видає повідомлення на екрані «Вибачте, з технічних причин банкомат тимчасово не працює» (номер банкомату CAK21224 м. Київ, пр. Перемоги, 94). Не працює, ну що ж буває. Добре, що вирішила перевірити кошти на рахунку у додатку «Приват24». І моєму здивуванню не було меж… КОШТИ (в розмірі 6 000,00 грн) СПИСАНО З РАХУНКУ!!!
В ту ж хвилину набрала гарячу лінію (зробила фото самого банкомату з виданою помилкою), щоб оформити повернення коштів, сказали чекайте до 14 днів. Чому з їхньої вини та несправного банкомату, я вимушена страждати і бути без грошей на проживання, адже зняла останні кошти (на рахунку залишилось 200 грн)?
Вимушено пішла до відділення банку, на що мені відповіли, що чекайте оброблення заявки та проведення інкасації. Співробітниця банку повідомила, що збій в роботі банкомату у зв’язку із вимкненням світла. Світло увімкнули о 10 годині ранку, а операцію я проводила о 13:31. У онлайн чаті запросила звіт з проведення інкасації, на випадок якщо потрібно буде звертатися до інших органів … На, що мені було сказано: «Вам прийде повідомлення при обробці заявки», «Спочатку треба чекати обробки заявки і якщо буде неповернення тільки потім можна сформувати запит на перевірку інкасації».
ДУЖЕ ДОБРЕ!!! ЗА ЯКІ КОШТИ Я МАЮ ПРОЖИТИ!!! Враховуючи, що маю піклуватися про похилу людину!

Номер заявки:25748078
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 19:03
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Korch07 4 листопада 2022, 17:07
Відділення за адресою: Львів, вул. Гайдамацька, 9-А
Розірвали договір в одностороньому порядку, без пояснення причин. Заблокували рахунки. Жодних заборгувань чи кредитів немаю. Ще маю 1 депо в доларах.
І порадили звернутись в відділення з документами.Вже більше 6 місяців приймаю участь в зоні бойових дій, і немає змоги поїхати щоб розібратись.
Неочікувано і дуже неприємно за таке відношення, ще й під час війни до військового.
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 18:02
Добрий вечір!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Vitaliy92 4 листопада 2022, 5:20
02 листопада 22року при спробі обміняти долари через термінал ПриватБанк, стався збій, а саме, вніс купюру в 100$ (робив це не однократно, завжди все получалось)вибрав на яку карту конвертація відбудеться,і вауля, справа внизу екрана є кнопка «Обміняти», і вона просто не нажималась.на місці до операторів не дозвонився, пізніше вечером зв’язався з ними через чат в приват24, створили заяву на повернення грошей у випадку якщо інкасація ніби то «підтвердить«що вони там дійсно внесені.
Отак от я попав, читаючи ваші відгуки, думаю це на довго…
3дня пройде, якщо не повернуть гроші, подаю в суд, я всіх на ноги поставлю.
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 9:02
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
Якщо ви вже подали заявку на повернення коштів то за результатом її розгляду ми вас проінформуємо. Іноді для опрацювання заявки може знадобитись проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою повернути кошти.
sergeyhh465 3 листопада 2022, 19:15
Прочитав коментар Игорь Молодовский, та вирішив написати також. Ситуація та сама.
Банк просто плюнув у лице відповідальним клієнтам, знизивши ліміт до також 5000 гривень. Причину не називають, а шлють шаблонні відповіді.
Обьективної причини зниження ліміту мені, так само, як в описі Игорь Молодовский з попереднього коментара, не має.
Дохід в двічі більший (>100к) ніж у Игорь Молодовский, який він вказав у своєму коментарі. Дуже часто мандрую. Користувався кредитним лімітом та карткою часто, із останніх нещодавно у Сінгапурі та інших країнах ЮВА, кредитний рейтинг більше 520, вищій ніж у 95% українців (за інфо УБКІ). Звичайно завжди гасив все вчасно.
Довіру підірвано, край не рекомендую користуватись послугами банку, і сам почав зводити тепер це до мінімуму. У банку почались якісь проблеми чи глобальні внутрішні зміни, тільки цим можна пояснити урізання лімітів платіже-спроможним клієнтам.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 19:54
Добрий вечір!
Справа у тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно.
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту.
Активно користуйтесь послугами ПриватБанку та зберігайте гарну кредитну історію вашої картки. Це врахує алгоритм в подальшому.
Kaizer777 3 листопада 2022, 11:35
Відділення за адресою: Вінниця, вул. В. Чорновола, 29
Якось цікаво проходить продаж валюти в відділенні Приватбанку. Стою в черзі біля каси, перед мною дві людини взяли валюту без проблем, а остання людина ще й зробила замовлення на 1000 $ і назвала касиру свій номер телефону та сказала що зайде через годину касир Ковальчук Юлія відповіла згодою. Підійшла моя черга Я запитав чи можу я купити валюту даже не вказуючи суму і тип валюти, та мені було відмовлено, типу, ви ж бачете вже 11 година ранку все продано. Біля каси після мене черги небуло. Цікава позиція банку з цього питання.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 13:10
Добрий день!
Продаж валюти здійснюється за наявності готівкової валюти в касі. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sogrezo 3 листопада 2022, 2:08
Почти не пользовался кредиткой последнее время, уже с другими банками имею дело в основном, т.к. с февраля закрыли оплату частями, да и сама карта просрочена, не пропускает в интернете. А новую их сотрудники не выдают, ездил пару раз, сказали через полгода только, за месяц даже рано. Ну и зачем она тогда, если у меня большой объем платежей в кредит был на сайтах?
По универсальной был давно лимит сотка. Тут на тачку не хватало, на прошлой неделе вспомнил про приват, вытащил с кредитки 41к. Сегодня снизили лимит до 40, так что в минус карта ушла. Спасибо, конечно, что не -40 сделали.
Чем дальше, тем хуже все у нас с этим приватом.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 10:56
Добрий день!
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. В подальшому банк може переглянути своє рішення і збільшити ліміт.
Що ж до перевипуску карток, зазначимо, що швидко і безкоштовно можна перевипустити свою картку в Приват24 на віртуальну. При бажанні отримати саме пластикову картку можна звернутись в будь-яке зручне відділення. Якщо при зверненні у відділення вам відмовили у перевипуску картки, будь ласка, опишіть нам в приватному повідомленні деталі цієї ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝