Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
IraKiv 1 лютого 2023, 18:27
Знімала 5000 грн., банкомат видав 4600 грн. усі купюри по 500 і одну 100 (замість 500). Відповідно 400 грн. не додав. Зверталася в Приватбанк, прийняли заявку, зробили інкасацію банкомату і повідомили що «збою не було», в поверненні 400 грн. відмовлено. Звичайно, що збою не було, працівники Приватбанку в бокс з п’ятсотками положили сотку, заробили 400 грн.і ніякого збою. Навіщо камери стоять на банкоматах? Я коли взяла гроші розкрила їх, там добре видно 100 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2023, 20:10
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
Andryi 1 лютого 2023, 14:18
4.01.23 пришел возврат денег из интернет магазина. В истории транзакций он отобразился с пометкой «Успіх», но на балансе карты сумма не изменилась и в выписке операций по карте такая операция не отображается. После трех обращений на 3700 и долгих общений с оператором результатов никаких. Каждый раз отправлял скрин из истории транзакций, оператор говорит обращайтесь в магазин от которого был возврат не наши проблемы. Но ведь деньги уже пришли в банк, они только не зачислены на карту. После долгих музыкальных пауз оператор признает техническую ошибку банка, которую они героически обещают решить за несколько дней. А если не решите? Тогда звоните еще раз. О как. После второго обращения через 12 дней банк решил легализовать свою кражу, сделав это топорно, отминусовав сумму возврата от остатка на карте, на момент возврата платежа втиснув это в выписки операций по карте. Через сутки до гениев дошло, что могут быть скрины этого чуда до и после, запись исчезла. Обращение в отделение банка ничего не дает, говорят обращайтесь по телефону 3700. Прошло 27 дней с момента начала этой истории. Глубоко Не уважаемый банк, вы постоянно воруете у клиентов деньги, это маленькие суммы, которые не все и не всегда заметят и не всегда будут идти в вопросе возврата до конца. Я пойду до конца и «попью вашей крови» очень много, если не решите свою проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2023, 17:40
Вітаємо.
На даний момент, дійсно, спостерігаються тимчасові складнощі з відображенням операцій повернення у Приват24. Ми вже працюємо над усуненням. Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Спробуйте відкрити виписку у pdf форматі через меню Приват24 ´Сервіси — Послуги — Довідки — Виписка по картці / рахунку´.
Проблема вирішена
999sasha9 31 січня 2023, 22:36
30.01.23 в терміналі м.Запоріжжя я поповнила рахунок на 2000 грн (дві тисячі грн). Щось сталось з програмою і цифри на екрані почали «плясати», зникати, знову плясати, зникати, а потім висвітилось 1800 грн замість 2000 грн. Навіть не дивно, що збій програми стався вбік Привату.
Я чекала що цифри «дотанцюють» до тієї суми, яку я внесла — 2000 грн. Ні, 1800 грн і все. Я побігла у відділення Привату, де спеціаліст зробила заяву і заспокоїла, що через 3 дні касу знімуть і повернуть гроші.
На слідуючий день колеги по роботі мені сказали, що «плакала моя двухсотка». Гроші вкрадуть, а з мене зроблять дуру.
Я давно звикла декілька разів рахувати гроші і я поповнювала рахунок, рахуючі гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2023, 11:20
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Зробимо все для повернення ваших грошей.
Проблема вирішена
KValera 31 січня 2023, 16:36
Непонятная ситуация с оплатой частями. ПриватБанк установил лимит по оплате частями 0 грн. В тоже время лимит по кредитной карте 50 тыс. грн.
Зарплата регулярно приходит на карту привата.
Специалисты в отделении уже и информацию обновляли и акцию кешбека на кредитку подключали.
Ничего не меняется.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2023, 18:24
Добрий вечір!
Ліміт за сервісом Оплата частинами може бути встановлено банком у разі наявного кредитного ліміту по картці Універсальна. Зазначимо, що це два окремих ліміти і наявність ліміту по картці не обов'язково означає, що на таку ж суму буде встановлено ліміт Оплати частинами. Якщо у вас вже є ліміт на картці ви можете користуватись ним. В подальшому банк може переглянути своє рішення і надати ліміт по оплаті частинами також.
Проблема вирішена
Светлана Громлюк 31 січня 2023, 16:21
Заключила страховку в приватбанке, после ранения обратилась в банк, получила ответ-что приватбанк и страховая компания Метлайф не считают временно окупированные территории-территориями Украины. Ссылаясь на распоряжение руководства приватбанка и компании Метлайф.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2023, 18:43
Добрий вечір!
В першу чергу зазначимо, що ПриватБанк має чітку позицію щодо територіальної цілісності України. Тимчасово окуповані території не перестають бути частиною нашої держави. Ми бачимо причину відмови по вашій страховій події, яка не була сформульована банком та страховою компанією так, як вами подано вище у відгуці.
Відповідно до умов договору страхування визначено території на яких діє страховий поліс. Як зазначено у п.п. 12.1. Місце дії Договору страхування – весь світ, з урахуванням обмежень п.12.2. поліса.
12.2. Дія Договору не поширюється на тимчасово окуповані території Донецької та Луганської областей, а також Автономну Республіку Крим, на території, які офіційно визнані зонами військових дій (збройних конфліктів).
Відмова у виплаті за заявкою по страховій події базується виключно на умовах договору страхування, які визначають перелік територій на яких діє страховий поліс.
Проблема вирішена
Дмитрий Пилипенко 30 січня 2023, 23:50
Прийшло сповіщення у приват 24 про зарахування на мою карту 215$(повернення з ebay). Сумма переконвертована в гривні є в історії але по факти кошти не надійшли і виписці операцій по карті відповідної суми також немає.
Спочатку звернувся в онлайн підтримку — сказали чекайте 3 банківські дні, пройшло вже більше тижня, а коштів так і немає. Потім прмйшов у місцеве відділення де спеціаліст створив заявку на повернення. І все б нічого, але її розгляд 45−120 днів! Це прининішній ситуації в країні, коли незрозуміло що через тиждень буде. Тобто банк по якійсь незрозумілій причині привласнив мої кошти, а на їх повернення я повинен чекати 4 місяці, коли вже ті 8000 грн може нічого не варті вже будуть.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2023, 13:01
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Банк не забирав ці кошти. Наразі питання лише у відображенні операції повернення у виписці в Приват24, а не в поверненні самих коштів на картковий рахунок. Ви можете переглянути виписку з усіма операціями сформувавши її в сервісі довідок. У вебверсії Приват24 це меню «Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка», а в мобільному додатку Приват24 меню «⠶ — Послуги — Довідки – Виписка — Виписка по картці / рахунку».
Проблема вирішена
Maksym Solomko 30 січня 2023, 23:11
Родичі лежачого пенсіонера, який вимушено перемістився з Бахмута у Краматорськ, попросили допомогти йому відкрити дистанційно платіжну карткою для подальшого отримання допомоги ВПО та пенсії. Пенсіонер не мав карток, на які можна було б отримувати зазначені виплати, а відвідати відділення банку для нього дуже важко + не кожен банк працює в Краматорську й надає можливість виїхати співробітнику банку до клієнта.
Як виявилося, у пенсіонера була раніше картка Універсальна й вдалося відновити доступ до Приват24, надати документи на актуалізацію даних для подальшого обслуговування. Перед банком пенсіонер має прострочену заборгованість: на зазначеній картці, строк дії якої вже був вичерпний, й транзитному рахунку 2924* (начебто штрафи). Сума відносно невелика, може бути важко, але співпрацювати з банком пенсіонер не відмовлявся.
Вирішили почати з перевипуском картки, оскільки зі собою пенсіонер її не мав. Спрацювала система безпеки й злетів фінансовий номер. Ось тут починається труднощі, які дуже важко вирішити дистанційно… Робот Яна це щось. Не кожна людина (особливо похилого віку) може правильно з нею поспілкуватися, а якщо вона тебе «не почує», то повісить трубку. Проходження фотоідентифікації (для встановлення фінансового номеру), якщо правильно пройти «квест із роботом», здійснюється набагато швидше, ніж проходження відеоідентифікації. Потім можна знову відновити доступ до Приват24. Знову спроба перевипуску картки й знову спрацювання системи безпеки… У деяких районах міста було відсутнє електропостачання, зв’язок був поганий, то подзвонити на номер 3700 не вдавалося, то робот «не чув» причину з'єднання з оператором, то через повітряну тривогу оператори були недоступні, то при спілкуванні з оператором з'єднання завершувалося, то при з'єднанні з оператором система почала посилати до чату й чи вирішуй проблеми самостійно. Чат із відеоідентифікацією не варіант, у пенсіонера немає якісного Інтернету + він губиться від переживання.

Я розумію, що ПриватБанк має багато клієнтів і звісно навантаження на підтримку в складний для країни час дуже великий. Але ось так кидати похилого клієнта це те ж не варіант. На мою думку, ПриватБанк тут перегнув палицю — пройти всі шляхи «пекла» для пенсіонерів важко.

Що отримав ПриватБанк? Фактично втратив клієнта й можливість погасити швидко заборгованість. Пенсіонер дистанційно оформив картку в іншому банку (це виявилося набагато легше), на яку буде отримувати зазначені виплати. Якійсь копійки від залишку виплат пенсіонер усе ж таки буде направляти на погашення своєї заборгованості, щоб після закінчення воєнного стану не мати проблем, але прострочена картка тут може вносити складнощі з цим (реквізити рахунку є, але тут треба навчити пенсіонера як це зробити). Доступ до Приват24 все ж таки відновить за допомогою родичів, але для слідкування за погашенням заборгованості.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2023, 10:12
Вітаємо!
Нам шкода, що клієнт зіткнувся з такою ситуацією.
Всі кроки по підтвердженню тих чи інших операцій з картками чи акаунтом клієнта покликані захистити кошти клієнта та не дати шахраям заволодіти акаунтом. Фото або відеоідентифікація дає змогу банку впевнитись, що операцію з карткою чи акаунтом проводить саме клієнт, а не треті особи. Також випустити нову або перевипустити існуючу картку можна у відділенні за зверненням довіреної особи з нотаріальною довіреністю.
Проблема вирішена
Yriikd 30 січня 2023, 18:13
Прикра ситуація сталась перед самим НР — став жертвою шахраїв.
Одразу зазначу, що з фінансовими інструментами знайомий та працюю з ними давно, фин. безпеки завжди дотримувався.
Отже, 28 грудня, 10:12, працюю на роботі, телефон на беззвучному, приходять якість сповіщення, дивлюсь, а це списання з кредитної картки Привата в Доларах, без ніяких підтверджень! Одразу заходжу в додаток та блокую картку. Результат:
за 5 хвилин списали 3 платежа по 21,39 дол. та 3 платежа по 34,90 дол.
Загалом на суму — 6 325 грн!!! І були ще спроби, поки не заблокував картку.
Списували через Кит. сайт dhgate.com, на котрий навіть раніше і не заходив ніколи.
Картка — Голд, Мастер Кард: використовувалась декілька раз на місяць в офлайн магазинах, ні яких сайтах, гаманцях, підписках не була задіяна, для цього маю спеціальні віртуальні картки!

Ще раз, за 5 хвилин, 6 списань з повтором сум, у іншій валюті, без підтвержень!

Додзвонитись на гаряч. лінію, то окрема тема, вирішив бігти на найблище відділення, як виявилось щоб з'єднатися з оператором треба казати пароль «не правельне поповнення картки», дивина ще та!

Зареєстрував звернення про шахрайське списання, обіцяли начебто подати документи на оскарження операції до Мастер Кард. Також направав заяву до кібер поліції.

Основне питання до процесінгу банку, чому Банк пропускає без пітдвердження операції, які є НЕТИПОВИМИ для клієнта (інша валюта, однакові суми, і все це впродовж 5 хвилин)??

П.С. 06.01.23 повернули два платежі по 782,20 грн.
Але де інші повернення? до того ж 782,20 грн це були найперші та найменші списання з шести.
Чекаю та сподіваюсь на повернення коштів…
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2023, 19:49
Добрий вечір!
Здійснити подібні оплати можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки. Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Частина заявок на оскарження ще в роботі та за результатом їх розгляду в платіжній системі ми вас додатково проінформуємо. Якщо ви впевнені, що не передавали дані картки, велика вірогідність повернути кошти по цим платежам. Ми ж, зі свого боку, зробимо все для цього.
sohm 30 січня 2023, 16:37
Намагався додати свою картку до приват24 від моно.
Повідомлення що некоректні дані. Спробував іншу — те саме.
Кілька разів звертався у підтримку де виявилось що мені потрібно надати фото та номер картки яку я додавав 22.03.2022 року. Авжеж у мене немає такої інформації. Звернувся навіть у моно — немає додавання карт у цей період. Пробував якось дати зрозуміти що немає цієї інформації у мене. Готовий до перевірок і т.д. Немає результату. На клієнта їм пофігу. Додам ще те що я скинув їм фото по запиту картки що додаю і фото паспорту.
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2023, 18:28
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Питання в роботі у профільних фахівців.
Юрій Акіменко 30 січня 2023, 9:27
Приват банк відмовив у на данні кредитного ліміту на карту банку. Пославшись на З, А К О Н У К Р, А Ї Н И Про соціальний і правовий захист військовослужбовців
та членів їх сімей.

САМЕ ЦИМ ЗАКОНОМ ЗАБОРОНЕНА ВИДАЧА КРЕДИТІВ ВІЙСЬКОСЛУЖБОВЦЯИ, клієнта саме ПРИВАТБАНКУ.
На думку працівників банку цей закон обмежує конституційні права військовослужбовців. Та покликаний на захист корпоративних прав банкірів.
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2023, 11:32
Добрий день!
Відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» банк не нараховує військовослужбовцям відсотки, штрафи і пені за карткою «Універсальна». Повернення до стандартних умов обслуговування з нарахуванням відсотків та збільшенням кредитного ліміту можливе після закінчення проходження військової служби.
Проблема вирішена
OlgaChepur 29 січня 2023, 15:40
Без мого відома списали всі кошти з моєї зарплатної карти у невідомому напрямку і відмовляються їх повертати. Хоч це була зарплата і я на неї розраховувала на підготовку до весілля з військовим ЗСУ. Прошу повернути мені всі списані кошти та провести розслідування діяльності, як це коли я роблю переказ то декілька разів маю підтвердити законність операції, а як списати їх то роблять це без відома клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2023, 16:43
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Богдан Наконечний 29 січня 2023, 14:28
25 грудня прийшло повідомлення про повернення коштів з AliExpress на суму 34.92$ але вони так і не нарахувалися на мою картку. Написав в чат до оператора, він мені повідомив що протягом доби інформація буде оновлена і кошти будуть на балансі, але пройшла доба, кошти так і не нарахувалися. 27 грудня я написав в чат оператору, повідомив йому також код ARN, і він повідомив що повернення є і по коду ARN також є повернення але сама виписка не оновилася, він створив заявку, яку мені розглянули і повідомили що гроші не повертаються багатьом клієнтам через масовий збій і будуть повернуті 6 січня. Як ви вже зрозуміли 6 січня гроші не надійшли, я знову написав в чат і знову була створена заявка і знову в заявці було було вказано те сама тільки нова дата 20 січня. Після 20 січня також кошти не нарахувалися. І після цього я знову писав в чат підтримку до оператора і загалом вже було створено 4 заявки, в останній заявці вже нова дата, чекати потрібно до 3 грудня. Чому банк не може вирішити проблема вже як місяць, і коли нарешті будуть повернуті кошти???
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2023, 16:32
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Юрій Білик 28 січня 2023, 0:49
Мені ампутували пальці стопи після травми,є відповідна виписка з лікарні.де вказано всі дати (час поступлення.період лікування.іт.д)але банк разом з страховою компанією свідомо затягує час.вимагаючи якісь довідки від першого звернення.рентген здорової стопи і т.д другими словами робить неможливим подачу таких документів це триває вже місяць.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2023, 11:30
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Volodymyr Dozirtsiv 27 січня 2023, 19:20
Приватбанк вирішив шо постанова НБУ це так собі і почав відмовляти у проведенні свіфт-платежу за дрони. Пояснюють це якимись-там змінами в митному кодексі без деталей (просто узагальнена фраза про зміни). Відмова завершилась тим, що Банк очікує тепер розяснень НБУ.
Хто як не Приватбанк тепер займається підривом обороноздатності країни, вставляючи палки в колеса волонтерам і благодійним фондам?
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2023, 13:49
Вітаємо.
Чекаємо інструкцій від НБУ відповідно останніх змін в Митному кодексі, щодо можливості купівлі фізособами БПЛА. Наразі провести таку оплату можливо через благодійну організацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rwulx0inoq 27 січня 2023, 17:44
Прийшов пуш на телефон що є зарахування у валюті на фоп рахунок — зайшов подивився гроші є на місці усі. Ввечері пропали.
У підтримці говорять що перший раз про це чують, грошей не бачать, рекомендують чекать та звертатись у банк з чеком про сфівт переказ.
На аргументи з першого речення не реагують. Як жити далі без грошей не зрозуміло.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2023, 19:12
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших даних та перевірки інформації.
Сьогодні, 27.01.2023р намагалась скористатися банкоматом приватбанку в м.Новодністровськ Чернівецької області. Намагалась зняти готівку з карти іншого банку. В той час, як я виставила карту в картоприймач, робітники приватбанку вимкнули банкомат для технічного обслуговування. Стався збій і карту банкомат вилучив. Я попросила фахівців, які виконували роботи, повернути карту. Мені порадили дзвонити 3700. Після півгодинного танцювання на морозі в спробах пояснити ситуацію голосовому помічникові (як вимкнути це непорозуміння?), я зрозуміла, що нічого той дзвінок не вирішить. Зайшла в банк до операторів, мені сказали, що карту утилізували. Карта іншого банку, утілизована через те, що працівники вимкнули банкомат. Перевипуск карти 10 робочих днів, найближче відділення банку -200км від Новодністровська. Тепер я змушена витратити день відпустки і 500грн на дорогу, ще й чекати 10 днів. Жах, а не обслуговування
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2023, 16:07
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації за ситуацією.
Yulia2023 27 січня 2023, 11:24
5 січня AliExpress повернув 3.49$, видав ARN код та повідомив що гроші будуть зараховані протягом 5 робочих днів, але Приватбанк досі не зарахував гроші на рахунок. По ARN коду на сайті банка не знайдено жодної інформації. Оператори ховаються за роботом, довелося йти у відділення. Там допомогли зв’язатися з оператором, який повідомив, що гроші не повертаються багатьом клієнтам через масовий збій і будуть повернуті до 20 січня. Грошей не дочекалася і довелося знову зв’язуватися з оператором, який повідомив що гроші точно будуть повернуті до 10:00 27 січня. Але їх знову немає. Що заважає повернути їх і чому банк не займається цією проблемою?!
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2023, 12:12
Добрий день!
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними з відгуку, щоб перевірити інфоромацію по описаній ситуації. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Проблема вирішена
minehetz1672 26 січня 2023, 23:18
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 214/2
Працівник відділення ПриватБанк відмовився видати переказ Western Union мотивуючі це тим, що я не маю катрки ПриватБанку, і для отримання переказу я повинен обов’язково її оформити. Знаю що така вимога незаконна, про що неодноразово вказувало керівництво ПриватБанку. Але, як я розумію, керівництво змушує менеджерів вводити в оману клієнтів. Завтра планую записати все на відео та викликати поліцію у відділенні, бо це все має ознаки шахрайства в складі злочинного угруповання. Може хтось підкаже гарного громадського юриста в м. Хакрів? Це свавілля банку повинно скінчитись!
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2023, 9:50
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. Для отримання переказу співробітник має ідентифікувати отримувача, оформлення картки при цьому не є обов'язковим. Ми передали інформацію по описаній ситуації колегам для проведення перевірки. За її результатом з вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
springboot 26 січня 2023, 22:26
В конце августа оплачивал КАСКО (40000 грн) с другого банка переводом на счет в Приватбанке. Оказалось, что деньги не дошли до получателя. Сотрудники Приватбанка даже не хотели вступать в диалог и отправляли в мой банк (с которого был перевод). Долгие разбирательства и вот ответ у меня — Приватбанк разблокировал сумму из-за санкций. Правда почему Приватбанк ее не вернул в банк отправителя, мне так и не ответили. Любые обращения приводили к следующим диалогам:

— обращайтесь в свой банк
— вы не платили нашей картой
— если бы мы и вернули ваши деньги, то мы не вернем потому что у вас нету нашей карты
— мы ничем вам помочь не можем
— дайте все документы и мы возможно вам поможем

Так и остались 40000 грн где-то в отделениях Приватбанка :(
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2023, 15:01
Добрий день!
Питання передано профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
moreign 26 січня 2023, 19:11
Думаю, что народ должен знать, как банк крадет деньги клиентов. Пополнял карту сегодня на 500 грн. Терминал деньги принял и тут же выключился, выкинув карту назад. Отделение Привата, рядом с которым расположен терминал, закрыто. Долгие звонки на горячую линию, а затем такое же долгое общение с банком в личном кабинете в течение 3 часов дали непонятный слабый результат. Ответили, что ждите 1−3 суток, мол, будут разбираться. Это были мои последние деньги до начала февраля. Банк ГОСУДАРСТВЕННЫЙ, а значит украло ГОСУДАРСТВО. И это в то время, как идет война. Война не выигрывается на фронтах, как многие думают, война выигрывается в тылу. Если в тылу государство так нагло ворует деньги у своих людей, то делайте выводы насчет победы. Лично я уже для себя сегодня выводы сделал.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2023, 19:37
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та допомогти якомога швидше розібратись у ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝