Дві адекватні людини на весь Приватбанк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 15 січня 2016, 21:25
- #
Шановний Клієнт!
Передусім дозвольте вибачитися за незручності, викликані ситуацією, що склалася.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua дату та час дзвінка, а також Ваші контактні дані, щоб ми змогли зафіксувати подяку на оператора.
З повагою, ПриватБанк.
Передусім дозвольте вибачитися за незручності, викликані ситуацією, що склалася.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua дату та час дзвінка, а також Ваші контактні дані, щоб ми змогли зафіксувати подяку на оператора.
З повагою, ПриватБанк.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Я підвищила ліміт по своїй карті для розрахунку в Інтернеті через Приват24, мені одразу зателефонували з Приватбанку та запитали чи це дійсно я здійснювала операцію, чи мене ніхто не змусив це робити, чи довіряю я тому сайту на якому збираюсь розраховуватись. Я відповіла, що все ок і я хочу терміново здійснити оплату. Далі, мене почали запитувати абсолютно всі мої дані — дату народження, секретне слово, номер телефону, яка в мене освіта і т.д., я зніяковіла від такого напливу запитань і помилилась в номері будинку в адресі прописки. Після чого оператор сказала, що в неї є підозри, що я шахрай і заблокувала мені картку та доступ в Приват24 та кинула слухавку! Вже інший оператор сказав, що для розблокування картки та Приват24 потрібно звернутись на відділення. На відділенні мені видали нову картку і сказали, що Приват24 буде працювати, все ок. Повернувшись додому, я намагалась увійти в Приват24, проте він і надалі був заблокований. На наступний день я звернулась на інше відділення, працівник відділення (нажаль, не пам'ятаю її прізвище) робила все, щоб допомогти мені, але все було безрезультатно. Вона слідувала всім інструкціям тех.підтримки, переписувалась в чаті проте нічого не допомагало. Я в цей час паралельно дзвонила на 3700, кожен раз новий оператор служби підтримки «підкидував» нову ідею що потрібно зробити, коли ж їхні ідеї не зпрацьовували всі починали радити звернутись на відділення, я повідомляла, що я вже на відділенні і всі оператори впадали в ступор. Лише через 2 години «биття об стіну» нам попався працівник служби підтримки, Гарагашев Рамин Набиевич, який оперативно вирішив проблему!
Я звичайно розумію, що банки турбуються за своїх клієнтів, але всетаки «турбота» повинна бути в межах розумного, а не псувати клієнту нерви і ганяти його по відділеннях!