некомпетентні працівники
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Мені Приват банк заблокув рахунок. Причин при цьому ні працівники банку, ні на гарячій лінії не повідомили. Дату народження в банку вказали неправильно.Заявку на розблокування подала. Але карту так і не відновили. Скільки часу триватиме так зване розслідування вони «не знають». Компетентність працівників бажає кращого результату. Вони нічого НЕ знають.
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 23 грудня 2015, 17:52
- #
Шановний Автор!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, оскільки зазначених даних
недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання та контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам вирішити проблему.
З повагою, ПриватБанк.
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, оскільки зазначених даних
недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання та контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам вирішити проблему.
З повагою, ПриватБанк.
Шановний Приват Банк! Щойно працівник Вашої гарячої лінії повідомив, що карту мені заблокували через те, що я не пройшла ідентифікацію. А її я не пройшла тільки через те, що працівник банку неправильно вказав мої особисті дані. Щоб вирішити проблему працівник гарячої лінії відсилає в банк, а банк, в свою чергу, відсилає дзвонити на гарячу лінію. Вибачте, звичайно, але це вже просто нахабство! Чому, через неуважність співробітників банку, повинні страждати їхні клієнти? Я все зробила за вище вказаною Вами інструкцією. Чомусь мене досі ігнорують. Харчук Наталя.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |