як подати письмовий запит в ПриватБанк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 18
- +
- +1
- aragorn2012
- 22 грудня 2015, 14:50
- #
Это называется «Шах и мат вам клиенты»
Вы ещё про МММ и другие хайпы вспомните, которые также, как и приват обещали высокие ставки, а потом кидали своих клиентов.
Не думаю, что целесообразно злорадствовать, когда хайпом оказался крупнейший в стране банк.
Не думаю, что целесообразно злорадствовать, когда хайпом оказался крупнейший в стране банк.
- +
- 0
- Captain Cisco
- 22 грудня 2015, 15:45
- #
Страшного в этом тоже нет.максимум-национализируют.функционал-то супер.
а ставки кстати не такие уж и высокие как принято считать.
а ставки кстати не такие уж и высокие как принято считать.
Я не в коем случае не против высоких ставок в банках, даже наоборот.
На счёт национализации, так скорее бы, чтобы наконец-то начали деньги выплачивать с депозитов.
На счёт национализации, так скорее бы, чтобы наконец-то начали деньги выплачивать с депозитов.
- +
- +6
- Captain Cisco
- 23 грудня 2015, 0:46
- #
Приват и так все выплачивает.без всяких национализаций
Вы ещё напишите, что клиенты сами отказываются забирать свои деньги, чтобы был повод пожаловаться на бедный банк.
- +
- 0
- Captain Cisco
- 23 грудня 2015, 11:18
- #
Не имею интереса в спорах с теоретиками.
Как раз я то практик, поскольку год сужусь за возврат своих денег.
- +
- 0
- Captain Cisco
- 23 грудня 2015, 18:21
- #
Странно.если вы правы-искренне желаю вам победы.
Спасибо. Странного тут ничего нет, таких как я великое множество. Но если, конечно, сравнивать с общим количеством мелких вкладчиков, то нас действительно мало.
Попробуйте, например, забрать вклад на 1млн. грн. Наверняка возникнут «внезапные» сложности с возвратом или Вы станете мошенником.
Попробуйте, например, забрать вклад на 1млн. грн. Наверняка возникнут «внезапные» сложности с возвратом или Вы станете мошенником.
- +
- 0
- aragorn2012
- 22 грудня 2015, 19:52
- #
Да ладно, не ликвидируют же его, это никому не выгодно. А вот национализация скорее всего будет и все. И владельцы банка заработают и долги должно будет отдавать государство.
- +
- 0
- Captain Cisco
- 23 грудня 2015, 0:46
- #
Скорее всего так и будет.
1. Стосовно т. зв. завірення керівником (фахівцем) відділення або подачі «до відділень Банку, в яких є співробітники, вповноважені здійснювати прийом вхідної кореспонденції» (простіше кажучи, віднести в канцелярію чи секретарю в приймальню), то ніщо не заважає головному офісу видати внутрішнє розпорядження (усне чи письмове) своїм же працівникам не приймати такі запити (листи) від клієнтів.
2. Отже, залишається нотаріальне завірення підпису, якщо п. 1 не спрацював.
2. Отже, залишається нотаріальне завірення підпису, якщо п. 1 не спрацював.
- +
- 0
- Александр Коваль
- 23 грудня 2015, 11:01
- #
Мені здається вся суть не в тому завірить нотаріус чи ні. Вони просто ссилаються на те, що укрпошта-ненадійний засіб зв'язку. На їх погляд чат і консультація зоператором-це надійно.В приват24 взагалі не можна копії письмової заяви відпраити.Відправив уже друковану-відсилають в той самий чат і допомогу онлайн.ПРОСТО ДИНАМЛЯТЬ!
«На їх погляд чат і консультація зоператором-це надійно»
Якщо справа дійде до суду, то я навіть не знаю, чи суддя прийме до уваги звернення через чат або телефоном (очевидно, на це й розрахунок).
Тому тільки нормальне «паперове» звернення з власним підписом (за необхідності — з нотаріальним завіренням), відправлене рекомендованим листом з описом вкладення.
Якщо справа дійде до суду, то я навіть не знаю, чи суддя прийме до уваги звернення через чат або телефоном (очевидно, на це й розрахунок).
Тому тільки нормальне «паперове» звернення з власним підписом (за необхідності — з нотаріальним завіренням), відправлене рекомендованим листом з описом вкладення.
- +
- 0
- logicaster
- 24 грудня 2015, 15:41
- #
Дійсно консультація з оператором це не варіант — навіть якщо отримаєте адекватну відповідь то не факт що зможете зберегти. мені на емейл діалог приходить раз із 10.
- +
- +1
- Александр Коваль
- 23 грудня 2015, 11:05
- #
І дивно-уже минула ціла доба день, а PrivatBankQM не відповідає. Мені чомусь здається, що відповідь буде такого змісту: Доброго дня!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу
консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.)
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу
консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.)
- +
- 0
- logicaster
- 24 грудня 2015, 15:49
- #
У відділеннях зараз три варіанти:
1. «у нас немає керівника, взагалі. може буде, колись.»
2. «керівник є і спробуйте його зловити бо він на зустрічах»
3. застали керівника на місці і пробились до нього — не підпише скаргу бо спочатку її має розглянути хтось в центральному офісі. Тобто замкнуте коло!
Кароч, хто готовий іти до кінця — можна штурмувати керівників відділень із вимогою прийняти і зареєструвати вхідний документ згідно Закону про звернення громадян.
Або до нотаріуса, що буде коштувати приблизно 150 грн.
1. «у нас немає керівника, взагалі. може буде, колись.»
2. «керівник є і спробуйте його зловити бо він на зустрічах»
3. застали керівника на місці і пробились до нього — не підпише скаргу бо спочатку її має розглянути хтось в центральному офісі. Тобто замкнуте коло!
Кароч, хто готовий іти до кінця — можна штурмувати керівників відділень із вимогою прийняти і зареєструвати вхідний документ згідно Закону про звернення громадян.
Або до нотаріуса, що буде коштувати приблизно 150 грн.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Голові правління ПАТ КБ Приватбанк
вул. Набережна Перемоги 50,
м.Дніпропетровськ,
Дніпропетровська область,
49094, Україна
Однак на письмовий запит приходить ВІДПИСКА:
«під час отримання звернень клієнтів Банку засобами поштового зв'язку Банк позбавлений можливості здійснити ідентифікацію особи, що підписала запит, а
отже не може бути впевненим в тому, що інформація, яка становить банківську таємницю, надана особі, яка має право на її отримання, оскільки нормами чинного законодавства, яке регулює питання з надання послуг операторами поштового зв'язку, також не передбачено
здійснення ідентифікації та перевірки повноважень осіб, що відправляють кореспонденцію»
АЛЕ вони вказали як можна подати, що і зроблю найближчим часом:
1. запит (дозвіл) фізичної особи — клієнта банку має бути підписаний цією особою. Її підпис має бути засвідчений підписом керівника банку чи вповноваженою ним особою та відбитком печатки банку або нотаріально
2. клієнти надали особисто (з проходженням верифікації) до відділень Банку, в яких є співробітники, вповноважені здійснювати прийом вхідної кореспонденції
А ТАКОЖ:
По Закону про звернення громадян вони зобов'язані відповісти.