Мінфін - Курси валют України

Встановити

Розчарування у ПРИВАТБАНКу частина1 (власне враження)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
iwo 19 грудня 2015, 0:02
Вельмишановний ПРИВАТБАНК, з того часу, як я почав користуватися Вашими послугами, пройшло декілька років, проте на жаль сервіс та послуги ПРИВАТБАНК стали просто жахливим, а саме:
по-перше, необхідно зазначити те, що якщо виникає проблема, то швидко її вирішити не можливо, оскільки додзвонитися до оператора просто нереально, а автовідповідач обіцяє, що оператор передзвонить через декілька хвилин, проте по факту дзвонять вже тоді коли консультування оператора вже не актуально. Варто зазначити, що постійна відсилка до он-лайн ЧАТу є не зручною, оскільки рідко буває можливість витратити купу часу на безглузде спілкування з постійно змінюваними операторами від яких мало користі (останнє спілкування із таким оператором зайняло у мене більше однієї години мого життя, а крім стандартних фраз – відписок я нічого не отримав).
По-друге, обслуговування у відділеннях ПРИВАТБАНК стало просто ЖАХЛИВИМ (останнє моє відвідування відділення ПРИВАТБАНК зайняло у мене декілька годин з яких годину я просидів у черзі). На початку співпраці з ПРИВАТБАНК такого не було, черг не було та всі питання вирішувались швидко та якісно, а на даний час все навпаки довго та БЕЗДАРНО. Таке, враження, що ПРИВАТБАНК не справляється з навантаженням та економить на персоналі.
По-третє, Ваша нова інтелектуальна система попередження шахрайства постійно заважає користуватися Вашими послугами, що створює мені незручності та налаштовує негативно проти всього ПРИВАТБАНКу. Більш того, останній раз, як я спробував поповнити мобільний рахунок вищезазначена система заблокувала мій картковий рахунок, що знов таки є НЕГАТИВНИМ враженням від ПРИВАТБАНКу, оскільки мій картковий рахунок було заблоковано у п’ятницю ввечері, а відділення банку в якому я міг би розблокувати карту та які працюють у вихідні дні знаходяться досить далеко від мого місця проживання, що створює для мене значні незручності, бо я змушений замість власного законного відпочинку у вихідний день йти до відділення банку та

Коментарі - 2

+
0
Oksana057
Oksana057
19 грудня 2015, 9:12
#
На фейсбуке есть страничка Директора правления — Александра Дубилета. Не знаю, его ли личная, он ли сам это читает, но вчера отправила сообщение с описанием проблемы — сегодня утром мой вопрос был решен. https://www.facebook.com/profile.php?id=100001580433998. Это конечно не остановит меня в моих планах окончательного разрыва связей с этим банком, но может кому-то поможет. Попробуйте писать ему. Может быть колличество сообщений натолкнет его на мысль, зачем содержать такой огромный штат безрукого персонала в банке.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
19 грудня 2015, 20:53
#
Доброго дня!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу
консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.85 42.85
USD 39.25 39.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.85 42.85
USD 39.25 39.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Розчарування у ПРИВАТБАНКу частина1 (власне враження)