Розчарування у ПРИВАТБАНКу частина1 (власне враження)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
по-перше, необхідно зазначити те, що якщо виникає проблема, то швидко її вирішити не можливо, оскільки додзвонитися до оператора просто нереально, а автовідповідач обіцяє, що оператор передзвонить через декілька хвилин, проте по факту дзвонять вже тоді коли консультування оператора вже не актуально. Варто зазначити, що постійна відсилка до он-лайн ЧАТу є не зручною, оскільки рідко буває можливість витратити купу часу на безглузде спілкування з постійно змінюваними операторами від яких мало користі (останнє спілкування із таким оператором зайняло у мене більше однієї години мого життя, а крім стандартних фраз – відписок я нічого не отримав).
По-друге, обслуговування у відділеннях ПРИВАТБАНК стало просто ЖАХЛИВИМ (останнє моє відвідування відділення ПРИВАТБАНК зайняло у мене декілька годин з яких годину я просидів у черзі). На початку співпраці з ПРИВАТБАНК такого не було, черг не було та всі питання вирішувались швидко та якісно, а на даний час все навпаки довго та БЕЗДАРНО. Таке, враження, що ПРИВАТБАНК не справляється з навантаженням та економить на персоналі.
По-третє, Ваша нова інтелектуальна система попередження шахрайства постійно заважає користуватися Вашими послугами, що створює мені незручності та налаштовує негативно проти всього ПРИВАТБАНКу. Більш того, останній раз, як я спробував поповнити мобільний рахунок вищезазначена система заблокувала мій картковий рахунок, що знов таки є НЕГАТИВНИМ враженням від ПРИВАТБАНКу, оскільки мій картковий рахунок було заблоковано у п’ятницю ввечері, а відділення банку в якому я міг би розблокувати карту та які працюють у вихідні дні знаходяться досить далеко від мого місця проживання, що створює для мене значні незручності, бо я змушений замість власного законного відпочинку у вихідний день йти до відділення банку та