Погіршується якість обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
1. Проблема зателефонувати з фінансового номеру (не дають можливості залишатись на лінії, зразу кажуть, що зв'яжуться, ну і потім на завершення смс «звертайтесь в чат» (при чому з додаткогового за декілька хв))
2. Оплата комунальних послуг (в касі, в терміналах і приват 24 не має можливості оплатити потрібну суму, оплатити можу не менше ніж написано в квитанції. Хоча в квитанції просто застаріла інформація і сума така до оплати мені просто не потрібна).
3. Консультації гарячої лінії (21 хв. витрачено при елементарному і чітко заданому питанню, розписане у пункті 2. Біля 15 хв. очікувала відповіді оператора після того як задала питання, спочатку мені відповіли, що я можу внести суму яку мені потрібно, а потім дуже здивовано, наче б то я ні разу не казала про те, що сума у мене менша ніж у квитанції сповістили, що так менше ви не оплатите і залишається питання, що оператор у вас робив ті 15 хв. поки виясняв інформацію. Також оператор сперечався, щодо приорітизації дзвінків, намагався довести, що її немає)
Також питання до клієнтів, чи немає проблем з видачею готівки? Хто скільки знімав без замовлення?