Не можу поповнити власну Internet card-ку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- fishbitfish
- 21 вересня 2015, 23:37
- #
Это уже перебор, ей богу) Ладно еще мошенники, OLX, звонки недругов. Но это уже ни в какие рамки.
- +
- +1
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 22 вересня 2015, 9:43
- #
Claud, добрый день.
Позвольте нам подробно рассмотреть эту ситуацию. Направьте, пожалуйста, на help@pb.ua Ваши контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию.
С уважением, ПриватБанк.
Позвольте нам подробно рассмотреть эту ситуацию. Направьте, пожалуйста, на help@pb.ua Ваши контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию.
С уважением, ПриватБанк.
Сьогодні вирішив перевірити що там з моєю карткою.
Картку не заблокували, сума на яку поповнював так і залишилась на рахунку, спробував перевести незначну суму на Internet card-ку — дійшло миттєво. В чому була причина, так і не пояснили, але все працює, шкода що трохи запізно…
Сподіваюсь, в майбутньому такого більше не повториться.
Картку не заблокували, сума на яку поповнював так і залишилась на рахунку, спробував перевести незначну суму на Internet card-ку — дійшло миттєво. В чому була причина, так і не пояснили, але все працює, шкода що трохи запізно…
Сподіваюсь, в майбутньому такого більше не повториться.
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 25 вересня 2015, 11:47
- #
Claud, раді, що Ваше питання успішно вирішено.
У разі виникнення запитань, Ви завжди можете написати нам на help@pb.ua – будемо раді допомогти Вам.
З повагою, ПриватБанк.
У разі виникнення запитань, Ви завжди можете написати нам на help@pb.ua – будемо раді допомогти Вам.
З повагою, ПриватБанк.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.5 | 46.5 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Поповнив власний рахунок через термінал, після чого прийшло повідомлення, що рахунок поповнено і на балансі потрібна сума.
В приват24, теж ніби все гаразд — показує, що гроші поступили і на балансі потрібна сума, а от коли спробував перевести гроші на свою Internet card, то операцію було відмовлено, та приходить повідомлення, що на балансі не достатньо коштів (лише сума, що було до поповнення через термінал).
Звернувся до тех. підтримку — відгукнулись протягом декількох хвилин. Порекомендували скористатись іншим сервісом для переказу через сайт, який теж ніяк не допоміг.
Після чого написали, що картка буде заблокована поки не розберуться в чому річ :)