ПриватБанк Привласнив собі мої кошти, та щей виставив кредит за них
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 49
І ще банк мотивує що зробив мені кредит на власні кошти тим що він отримав збитки на МОЮ суму.
Як можна отримати збиток якщо гроші КЛІЄНТА, не банка відправленні в Нац Банк на перевірку.
Я розумію встановити обмеження на зняття цієї суми(заморозити її) але вибачте — внесіть гроші, і погасіть кредит перед нами на власні кошти це як розуміти?
Мало того що є замороженна сума грошей, так банк ще хоче отримати від мене відшкодування цієї замороженої суми яка є МОЯ!
Тобто банк киданув мене 3чи
1)Заблокував суму( припустимо 5 000 грн) не даючи причин.
2)Просить оплатити таку саму суму (яка вже заблокована) для того щоб… вже маємо 10 000
3)погасити кредит перед банком? 15 000
Вибачте при всій моїй росудливості це якась Ахінея.
Як можна отримати збиток якщо гроші КЛІЄНТА, не банка відправленні в Нац Банк на перевірку.
Я розумію встановити обмеження на зняття цієї суми(заморозити її) але вибачте — внесіть гроші, і погасіть кредит перед нами на власні кошти це як розуміти?
Мало того що є замороженна сума грошей, так банк ще хоче отримати від мене відшкодування цієї замороженої суми яка є МОЯ!
Тобто банк киданув мене 3чи
1)Заблокував суму( припустимо 5 000 грн) не даючи причин.
2)Просить оплатити таку саму суму (яка вже заблокована) для того щоб… вже маємо 10 000
3)погасити кредит перед банком? 15 000
Вибачте при всій моїй росудливості це якась Ахінея.
- +
- +1
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 31 серпня 2015, 17:12
- #
Шановний Arnag!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, оскільки зазначених даних
недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання та контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам вирішити проблему.
З повагою, ПриватБанк.
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, оскільки зазначених даних
недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання та контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам вирішити проблему.
З повагою, ПриватБанк.
Я вже писав на хелп, мені перезвонив спеціаліст і повідомив що банк отримав збиток і попросив відшкодувати банку цей збиток, тому в доступі до моїх депозитів мені відмовлено.
Я взагалі досі не можу звязати 1+1, в мене тільки 3 виходить.
Я МОЇ гроші які є в вашому користуванні роблять вам збиток?
Я взагалі досі не можу звязати 1+1, в мене тільки 3 виходить.
Я МОЇ гроші які є в вашому користуванні роблять вам збиток?
У вас сейчас только один путь это писать заявление про нарушение ваших законных прав банком в прокуратуру, НБУ и суд.
Я відчуваю що до цього йде, зараз чекаю відповіді на листа, адже увага!
У відділені БАНКу, банк не може надати ніякого документу того що мене заблоковано, та від якого числа, і головне причини.
В приципі з юристами вже проконсультувався.
У відділені БАНКу, банк не може надати ніякого документу того що мене заблоковано, та від якого числа, і головне причини.
В приципі з юристами вже проконсультувався.
Для суда нужно дождаться ответа или его игнорирование и зафиксировать факт ограничения операций по счетам, а в нбу можно обратиться с целью информирования про беспридел банка.
- +
- 0
- sergunya73
- 31 серпня 2015, 20:21
- #
Видать деньги были с пометками «ДНР-ЛНР» или «Новороссия» и их арестовали. Подождите, вам ещё связь с террористами пришьют 8)
А той забракований платіж було зараховано на ваш рахунок? Він відображався як надходження в Приват24 чи у виписці?
Так, зараховано на мій рахунок, і так відображається в виписці
Ну так тепер дивіться, що виходить. Банк зарахував кошти (нехай це буде 5000 грн) на ваш рахунок. Після інкасації виявляється, що з банкнотами якісь проблеми. Банк має відправити їх в НБУ. Але кошти вже обліковуються на вашому рахунку (і списати їх не можна). Виходить, що якщо банк відправляє 5000 в НБУ, а ви після цього знімаєте, як ні в чому не бувало, 5000 в банкоматі (бо вони по факту є на вашому рахунку), то в банка з'являється мінус в розмірі 5000 грн. Тому напевно вони й говорять, що б ви заплатили цих 5000 як заборгованість, доки будуть тривати розбірки, що це за банкноти і чого відправник їх вам відправив.
Принаймні зі сторони й з ваших слів це так виглядає. Хіба що є ще якісь нюанси, про які ми не знаємо.
Принаймні зі сторони й з ваших слів це так виглядає. Хіба що є ще якісь нюанси, про які ми не знаємо.
В договоре есть пункт про договорное списание, кроме этого есть законные акты как действовать банку в данном случаи.
Что банк понес потери на определенный срок — это его вина, все риски несет банк, а не клиент.
Что банк понес потери на определенный срок — это его вина, все риски несет банк, а не клиент.
- +
- +3
- sergunya73
- 1 вересня 2015, 16:37
- #
«Виходить, що якщо банк відправляє 5000 в НБУ, а ви після цього знімаєте, як ні в чому не бувало, 5000 в банкоматі (бо вони по факту є на вашому рахунку), то в банка з'являється мінус в розмірі 5000 грн.»
Виходить, що гроші хоч і зараховані отримувачу, скористатись їми він не може, оскільки рахунок заблокований банком. Також він не може скористатись НІЯКИМИ своїми коштами, в тому числі і на депозитах.
Так що заяви банку щодо якихось там збитків — це цілковитий абсурд.
Виходить, що гроші хоч і зараховані отримувачу, скористатись їми він не може, оскільки рахунок заблокований банком. Також він не може скористатись НІЯКИМИ своїми коштами, в тому числі і на депозитах.
Так що заяви банку щодо якихось там збитків — це цілковитий абсурд.
Банк не блокирует, а прекращает операции по счету, только на основании решения суда или специально уполномоченного органа. Самовольное «блокирование» — это обычный беспридел.
«Виходить, що гроші хоч і зараховані отримувачу, скористатись їми він не може, оскільки рахунок заблокований банком. Також він не може скористатись НІЯКИМИ своїми коштами, в тому числі і на депозитах.»
Звичайно не може. Я уважно прочитав, що написав автор допису.
У банк надійшло, скажімо, 5000 грн. Банк має відправити в НБУ 5000 грн й віддати клієнту 5000 грн (якщо завтра він захоче зняти їх в банкоматі), тобто разом банк має віддати 10000 грн. Зі своєї кишені банк просто так нікому нічого не віддасть (це всі розуміють).
Тому тут є два виходи — або клієнт має заплатити 5000 грн (щоб та сума, яка обліковується на рахунку, була «підкріплена» реальними коштами), або цих 5000 грн потрібно списати з його рахунку (якщо така можливість передбачена нормативно-правовим (-и) актом (-ами) НБУ).
Але такого, щоб банк відправив 5000 в НБУ й віддав 5000 клієнту, бути не може.
Звичайно не може. Я уважно прочитав, що написав автор допису.
У банк надійшло, скажімо, 5000 грн. Банк має відправити в НБУ 5000 грн й віддати клієнту 5000 грн (якщо завтра він захоче зняти їх в банкоматі), тобто разом банк має віддати 10000 грн. Зі своєї кишені банк просто так нікому нічого не віддасть (це всі розуміють).
Тому тут є два виходи — або клієнт має заплатити 5000 грн (щоб та сума, яка обліковується на рахунку, була «підкріплена» реальними коштами), або цих 5000 грн потрібно списати з його рахунку (якщо така можливість передбачена нормативно-правовим (-и) актом (-ами) НБУ).
Але такого, щоб банк відправив 5000 в НБУ й віддав 5000 клієнту, бути не може.
Я не захищаю банк. І по-людськи розумію автора. І мені також не подобається це тенденція з блокуванням карткових рахунків, яка спостерігається останнім часом. Просто я намагаюся зрозуміти ситуацію.
- +
- +9
- sergunya73
- 1 вересня 2015, 17:55
- #
«або клієнт має заплатити 5000 грн „
Клієнт нічого не має платити. І взагалі, клієнта аж ніяк не стосується, що приватовський термінал прийняв, при чому не від нього, якісь там фантики. В данному випадку клієнт тупо “попав під роздачу», і дуже шкода, що пробитись через всю цю бюрократичну систему майже неможливо.
Клієнт нічого не має платити. І взагалі, клієнта аж ніяк не стосується, що приватовський термінал прийняв, при чому не від нього, якісь там фантики. В данному випадку клієнт тупо “попав під роздачу», і дуже шкода, що пробитись через всю цю бюрократичну систему майже неможливо.
По-перше, там написано «або ..., або ...». Не виривайте з контексту.
По-друге, банк зі своєї кишені також платити нічого не буде.
По-третє, те, що ситуація неприємна для автора, я написав вище. Тут я з вами згоден. Її ускладнює ще й той факт, що банк не надає ніяких письмових відповідей, принаймні поки що.
По-друге, банк зі своєї кишені також платити нічого не буде.
По-третє, те, що ситуація неприємна для автора, я написав вище. Тут я з вами згоден. Її ускладнює ще й той факт, що банк не надає ніяких письмових відповідей, принаймні поки що.
Ви розвиваєте невірну тему, в зовсім іншому напрямі, я не де не писав що я зняв ці гроші, гроші які були мічені залишились на рахунку в банку.
Тобто припустимо прийшло 5000 грн мічених — вони залишились на рахунку, я їх не знімав
Тобто припустимо прийшло 5000 грн мічених — вони залишились на рахунку, я їх не знімав
У тому то й справа, що мічені гроші поїхали в НБУ.
А та сума, що у вас обліковується на рахунку, скажімо так, не підкріплена готівкою. Виходить, що якщо ви завтра захочете зняти цю суму в банкоматі, то банку потрібно віддати вам свої гроші.
А та сума, що у вас обліковується на рахунку, скажімо так, не підкріплена готівкою. Виходить, що якщо ви завтра захочете зняти цю суму в банкоматі, то банку потрібно віддати вам свої гроші.
Згіден — тому що робить банк який слідкує за своїми грошима і репутацією
правильно
Він заморожує ту суму, і я просто не можу її зняти поки вона не повернеться з НБУ, тоді б питаннь не було.
Але крім тої суми банк заморозив більше на тисячу грн, та додумався виставити кредит тобто фактично ми маємо 2 суми
1) це заморожена на картці яка поїхала до НБУ
2) це кредит який банк собі намалював щоб покрити збиток який поїхав до НБУ, причому збитку то немає, я ж гроші не зняв та зняти не можу.
і 3-тя) це заборона користуватись депозитом.
Де логіка?
правильно
Він заморожує ту суму, і я просто не можу її зняти поки вона не повернеться з НБУ, тоді б питаннь не було.
Але крім тої суми банк заморозив більше на тисячу грн, та додумався виставити кредит тобто фактично ми маємо 2 суми
1) це заморожена на картці яка поїхала до НБУ
2) це кредит який банк собі намалював щоб покрити збиток який поїхав до НБУ, причому збитку то немає, я ж гроші не зняв та зняти не можу.
і 3-тя) це заборона користуватись депозитом.
Де логіка?
Вибачте, але вчетверте на пальцях я пояснювати не буду…
У вас: дебет по активному рахунку не дорівнює кредиту по пасивному рахунку.
У банка: кредит по пасивному рахунку не дорівнює дебету по активному рахунку.
Так зрозуміліше?
У вас: дебет по активному рахунку не дорівнює кредиту по пасивному рахунку.
У банка: кредит по пасивному рахунку не дорівнює дебету по активному рахунку.
Так зрозуміліше?
Включаємо логіку
надійша сума х мені
Банк заберає собі ці гроші, та ще виставляє кредит який також забере собі, і того маємо що сума пройшла в банк 2чі, я прицьому нічого не отримав, на яких підставах я взагалі щось маю давати банку?
я брав кредит? ні
яке він має право виставляти мені кредит? на яких документах?
надійша сума х мені
Банк заберає собі ці гроші, та ще виставляє кредит який також забере собі, і того маємо що сума пройшла в банк 2чі, я прицьому нічого не отримав, на яких підставах я взагалі щось маю давати банку?
я брав кредит? ні
яке він має право виставляти мені кредит? на яких документах?
- +
- 0
- IvanPetrov
- 5 вересня 2015, 10:26
- #
Попробуйте понять таким образом: если вы сейчас вносите (на погашение «кредита», или куда они там требуют) 5000 грн., банк снимает блокировки с ваших счетов, и вы пользуетесь своими деньгами. Изъятая из БТС наличка проходит экспертизу в НБУ, если ее признают платежной — банк вам зачисляет на счет эти 5000. Все становится на свои места.
- +
- +11
- sergunya73
- 5 вересня 2015, 20:17
- #
«если ее признают платежной — банк вам зачисляет на счет эти 5000. Все становится на свои места»
А если её не признают платёжной? Все почему то забыли ещё один немаловажный момент — на эту сумму получатель должен отправить товар. То есть, следуя вашей логике, благодаря неправильной настройке терминала, который является собственностью банка, получатель платежа на ровном месте должен «попасть» дважды. Ни товара, ни денег за него, блокировка счетов и «должок» перед банком в придачу. И это всё при том, что получатель платежа этих меченых купюр в глаза не видел и к ним никакого отношения не имеет. Очень оригинально 8)
А если её не признают платёжной? Все почему то забыли ещё один немаловажный момент — на эту сумму получатель должен отправить товар. То есть, следуя вашей логике, благодаря неправильной настройке терминала, который является собственностью банка, получатель платежа на ровном месте должен «попасть» дважды. Ни товара, ни денег за него, блокировка счетов и «должок» перед банком в придачу. И это всё при том, что получатель платежа этих меченых купюр в глаза не видел и к ним никакого отношения не имеет. Очень оригинально 8)
«Все почему то забыли ещё один немаловажный момент»
Ніхто про це не забув.
Тут слід відзначити два основних моменти.
1. На якій взагалі підставі автор використовує карту фізособи для отримання виручки від реалізації товару? Далі, з юридичного погляду таке надходження не тягне за собою ніяких зобов'язань автора перед платником щодо відправки товару останньому, оскільки воно не може вважатися виручкою від реалізації товару (даю 100 %, що в призначенні платежу значиться щось на зразок «Поповнення карти №ХХХХ», а не «За товар згідно договору… від ...»).
2. Навіть якщо не брати до уваги п. 1 і навіть якщо б автор отримав виручку, як встановлено законодавством, на рахунок 2600 чи 2605, то тоді автору слід вимагати від банку документальне підтвердження того, що банкноти визнані бракованими (тобто, скоріше за все, завірену копію документа з НБУ). Цей документ буде підставою для оскарження позовної заяви платника в суді, якщо він буде звертатися в суд.
Ніхто про це не забув.
Тут слід відзначити два основних моменти.
1. На якій взагалі підставі автор використовує карту фізособи для отримання виручки від реалізації товару? Далі, з юридичного погляду таке надходження не тягне за собою ніяких зобов'язань автора перед платником щодо відправки товару останньому, оскільки воно не може вважатися виручкою від реалізації товару (даю 100 %, що в призначенні платежу значиться щось на зразок «Поповнення карти №ХХХХ», а не «За товар згідно договору… від ...»).
2. Навіть якщо не брати до уваги п. 1 і навіть якщо б автор отримав виручку, як встановлено законодавством, на рахунок 2600 чи 2605, то тоді автору слід вимагати від банку документальне підтвердження того, що банкноти визнані бракованими (тобто, скоріше за все, завірену копію документа з НБУ). Цей документ буде підставою для оскарження позовної заяви платника в суді, якщо він буде звертатися в суд.
У кінцевому результаті: платник перерахував фантики, а не гроші, тому й він повинен за це розплачуватися, а не банк чи автор.
1. На якій взагалі підставі автор використовує карту фізособи для отримання виручки від реалізації товару?
Законодавсто не забороняє!
Законодавсто не забороняє!
«Законодавсто не забороняє!»
Жартуєте?
«7.7. Забороняється використовувати поточні рахунки фізичних осіб для проведення операцій, пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності.» (Постанова НБУ «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах» №492 від 12.11.2003 р.)
Жартуєте?
«7.7. Забороняється використовувати поточні рахунки фізичних осіб для проведення операцій, пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності.» (Постанова НБУ «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах» №492 від 12.11.2003 р.)
«підприємницької діяльності» — кто Вам сказал, что эта реализация товара подпадает под это понятие?
Не систематическая хозяйственная деятельность не является предпринимательской деятельностью.
Не систематическая хозяйственная деятельность не является предпринимательской деятельностью.
«кто Вам сказал, что эта реализация товара подпадает под это понятие?»
«Я приватний підприємець,… 17 липня цього року мені скинули через термінал на картку гроші, цю суму переказав мій клієнт як оплату за товар.»
«Не систематическая хозяйственная деятельность не является предпринимательской деятельностью.»
doublefacepalm.jpg
«2. Господарська діяльність, що здійснюється для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою одержання прибутку, є підприємництвом, а суб'єкти підприємництва — підприємцями.» (Господарський кодекс України)
«Я приватний підприємець,… 17 липня цього року мені скинули через термінал на картку гроші, цю суму переказав мій клієнт як оплату за товар.»
«Не систематическая хозяйственная деятельность не является предпринимательской деятельностью.»
doublefacepalm.jpg
«2. Господарська діяльність, що здійснюється для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою одержання прибутку, є підприємництвом, а суб'єкти підприємництва — підприємцями.» (Господарський кодекс України)
- +
- +18
- sergunya73
- 1 вересня 2015, 17:06
- #
«Самовольное «блокирование» — это обычный беспридел»
Реально достали уже эти «беспредельные» блокировки, хоть лично меня они ещё не коснулись (тьфу — тьфу). Скоро будуть блокировать за то, что случайно чихнул у терминала 8)
Какой то олень позвонил в банк — блок, другой олень не туда перечислил — блок, третий олень напихал фантиков в терминал — блок, и т.д. Потом доказывай, что сам не олень, непонятно из каких соображений. По ходу у Привата стало слишком много клиентов, и он занялся их отсеиванием.
Реально достали уже эти «беспредельные» блокировки, хоть лично меня они ещё не коснулись (тьфу — тьфу). Скоро будуть блокировать за то, что случайно чихнул у терминала 8)
Какой то олень позвонил в банк — блок, другой олень не туда перечислил — блок, третий олень напихал фантиков в терминал — блок, и т.д. Потом доказывай, что сам не олень, непонятно из каких соображений. По ходу у Привата стало слишком много клиентов, и он занялся их отсеиванием.
Я ничего не понимаю.
Цитирую:
7 липня цього року мені скинули ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛ НА КАРТКУ гроші, цю суму переказав мій клієнт як оплату за товар.
Деньги пришли НА карточку, зачислило их ТРЕТЬЕ ЛИЦО
Пізніше мені перетелефонувала Службою Безпеки «приват банка», повідомили що гроші були в красці, запитали звідки гроші надійшли, і я надав всю необхідну інформацію.
Какого фига я должен уведомлять банк, что так делает третье лицо???
Я что вижу чем оно — третье лицо занимается?
То есть: НЕ АВТОР ВНЕС деньги на счет через кассу или терминал, а третье лицо, непонятно откуда за товар перечисило деньги терминалом автору.
Но приват арестовал счета автора, поскольку третье лицо перечислило автору деньги!!! И эти деньги по словам привата были в краске.
Я просто в этом… в прострации.
Цитирую:
7 липня цього року мені скинули ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛ НА КАРТКУ гроші, цю суму переказав мій клієнт як оплату за товар.
Деньги пришли НА карточку, зачислило их ТРЕТЬЕ ЛИЦО
Пізніше мені перетелефонувала Службою Безпеки «приват банка», повідомили що гроші були в красці, запитали звідки гроші надійшли, і я надав всю необхідну інформацію.
Какого фига я должен уведомлять банк, что так делает третье лицо???
Я что вижу чем оно — третье лицо занимается?
То есть: НЕ АВТОР ВНЕС деньги на счет через кассу или терминал, а третье лицо, непонятно откуда за товар перечисило деньги терминалом автору.
Но приват арестовал счета автора, поскольку третье лицо перечислило автору деньги!!! И эти деньги по словам привата были в краске.
Я просто в этом… в прострации.
Как и я ( сам автор )
Еще что меня порадовало в этом маразме цитирую
-«Я же дал вам иформацию кто кинул деньги мене на карту, почему вы с ним не разбираетесь?
-Ну мы не милицыя, у нас нет на это прав
— а почему тогда запрашивали эту информацию у меня?
— ну у нас было служебное раследование
-я повтаряю вопрос, „но если вы выяснили кто скинул, почему не будете с ним решать“
-потому что суму зачислили вам.
Другими словами наше раследования нечего не решаете, но мы всеравно запудрим вам мозг
И все хоть убей, там заученая фраза, „кинули вам на карточку“ на все вопросы.
Еще что меня порадовало в этом маразме цитирую
-«Я же дал вам иформацию кто кинул деньги мене на карту, почему вы с ним не разбираетесь?
-Ну мы не милицыя, у нас нет на это прав
— а почему тогда запрашивали эту информацию у меня?
— ну у нас было служебное раследование
-я повтаряю вопрос, „но если вы выяснили кто скинул, почему не будете с ним решать“
-потому что суму зачислили вам.
Другими словами наше раследования нечего не решаете, но мы всеравно запудрим вам мозг
И все хоть убей, там заученая фраза, „кинули вам на карточку“ на все вопросы.
Arnag, якщо не складно, напишіть, будь ласка, перші чотири цифри номера рахунка, на який здійснювалася оплата (не номера карти, а саме номера рахунка).
На всякий випадок зазначу, що ця інформація носить технічний характер і по ній ніяк не можна встановити вашу особу.
На всякий випадок зазначу, що ця інформація носить технічний характер і по ній ніяк не можна встановити вашу особу.
Смысл понятен, листом НБУ от 12.12.2014 р. N 11-219/74519, упредили банки о наличии на рынке большого количества поврежденных краской банкнот и рекомендовали банкам провести оперативную настройку платежных устройств для приема только пригодных к обращению банкнот, исключив возможность приема поврежденных краской банкнот.
Прпошло уже более 8 месяцев, но приватбанк на это ср… ть хотел, ему проще обвинить непричастное лицо, «заблокировать» счета и повесить кредит.
Прпошло уже более 8 месяцев, но приватбанк на это ср… ть хотел, ему проще обвинить непричастное лицо, «заблокировать» счета и повесить кредит.
Доречі чи є необхідність написати цим людям на фейсбук?
https://www.facebook.com/oleg.gorohovsky
https://www.facebook.com/dubilet
https://www.facebook.com/oleg.gorohovsky
https://www.facebook.com/dubilet
Про Гороховского можете забыть сразу. Он банит всех тех кто обращается к нему с претензиями на ПБ.
Думаю надо включать дурака, давать письменные заявления з требованиями выдачи денег со счетов.
Начинать письменно просить забирать небольшими суммами.
Процедурно, в случае отказа принимать или выдавать — фиксировать со свидетелями, дальше требовать письменные договора на счета.
Подавать месяцок-два, а потом в суд по 3% вдень по ЗУ о защие прав потребителей,
Причем разок начать с крупной суммы, а когда пошлют то уже требовать меньшие суммы, чтобы в суде доказать, что просили и не дали, а если скажуть что не просили меньше — вытащить что просил но не дали.
Начинать письменно просить забирать небольшими суммами.
Процедурно, в случае отказа принимать или выдавать — фиксировать со свидетелями, дальше требовать письменные договора на счета.
Подавать месяцок-два, а потом в суд по 3% вдень по ЗУ о защие прав потребителей,
Причем разок начать с крупной суммы, а когда пошлют то уже требовать меньшие суммы, чтобы в суде доказать, что просили и не дали, а если скажуть что не просили меньше — вытащить что просил но не дали.
- +
- 0
- Lagodadiana
- 25 жовтня 2015, 17:04
- #
У меня такая же ситуация.ваш вопрос как то решился?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
17 липня цього року мені скинули через термінал на картку гроші, цю суму переказав мій клієнт як оплату за товар.
Пізніше мені перетелефонувала Службою Безпеки «приват банка», повідомили що гроші були в красці, запитали звідки гроші надійшли, і я надав всю необхідну інформацію.
Через день через «приват24» я здійснював платіж по поповненню мобільного телефону але платіж так і не надійшов.
Звернувшись до «Онлайн допомоги» мене повідомили що на карту було встановлення обмеження на зняття готівки.
І мене не повідомили про це!
24.08.2015 через «приват24» я намагався припинити дії депозиту для його переоформлення(тепер тільки заберати гроші з цього банку який дурить людей.), і мені висвітилась наступна помилка:
«Увага! У Вас є прострочена заборгованість за кредитом. Видача коштів можлива після погашення простроченої заборгованості.»
Притому що я
а) Не маю кредитів та кредитної історії, та не виступав поручителем, та немаю інших заборгованостей
За допомогою онлайн допомоги я вияснив що банк наклав арешт на мої депозити, без інформування мене, без ніякої на то причини ссилаючись на 1074 статтю цивільного кодексу, але не пояснюючи підстави цих дій, та не даючи документів які слугували підставою.
При чому відповідно до цієї статті
Має бути певне рішення слідчого органу, або ж мене мали б запросити для надання показань, або ж взагалі повідомлення про судове рішення або інше провадження., але ніякої інформації мені не надходило.
Тепер ще через тиждень приватБанк звонить мені і повідомляє
Що кошти які були заблоковані відправлені в нац банк на перевірку(питаннь немає)
І УВАГА:
Для подальшого користування власними коштами, внесіть будь-ласка суму, яка була відправлена ВАМ, для ВАШОГО користування, внесіть її НАМ, так як вона рахуеться кредитом. і ви не зможете користуватись вашими коштами поки не погасите заборгованість перед нами.
На яку з цих етапів гроші які були мої стали приват банка?