дякую за хороше обслуговування!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
тиждень тому через термінал поповнював картку і помилково поповнив чужу картку, людини яка не завершила сеанс в терміналі. звернувся в службу підтримки, гроші повернули. також подяка людині якій поповнив картку, за надання згоди щодо повернення грошей.
Написати коментар
Коментарі - 3
Предполагаю, что у того человека и не спрашивали разрешение, просто списали со счета, а в худшем случаи еще и карту заблокировали.
Ну это вы зря.
В ветке есть отзывы, в которых жалуются, что банк отказывается списать деньги, переведенные по ошибке на чужую карту.
И я лично знаю случай человека при работе с вебмани, в частности с УкрГарантом. При платеже произошел тех сбой в вебмани (МИМ). И платеж через мерчант Привата (в работе вебмани используется только Приват, остальные укр банки не могут предоставить даже минимум сервисных услуг) ушел на карту другого пользователя. «Потерпевший» обращался в банк и лично к клиенту за согласием.
В подтверждение своих слов могу дать ссылку в личку с профессионального форума вебмани о этой проблеме.
В ветке есть отзывы, в которых жалуются, что банк отказывается списать деньги, переведенные по ошибке на чужую карту.
И я лично знаю случай человека при работе с вебмани, в частности с УкрГарантом. При платеже произошел тех сбой в вебмани (МИМ). И платеж через мерчант Привата (в работе вебмани используется только Приват, остальные укр банки не могут предоставить даже минимум сервисных услуг) ушел на карту другого пользователя. «Потерпевший» обращался в банк и лично к клиенту за согласием.
В подтверждение своих слов могу дать ссылку в личку с профессионального форума вебмани о этой проблеме.
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 29 липня 2015, 9:52
- #
Awpmanuna, доброго дня!
Раді, що Ваше питання успішно вирішено.
У разі виникнення запитань, Ви завжди можете до нас звернутись – будемо раді допомогти Вам.
З повагою, ПриватБанк.
Раді, що Ваше питання успішно вирішено.
У разі виникнення запитань, Ви завжди можете до нас звернутись – будемо раді допомогти Вам.
З повагою, ПриватБанк.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.5 | 46.5 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |