хамство по українськи!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
я такого ще не бачив. чекаю в очереді до каси, хочу купиби квитки на поїзд. дочекавшись своєї черги через 30 хвилин нарешті підхожу: а мені зверніться до консультанта???.. гаразд іду до консультанта, в якого теж черга 3 людини. дочекався а він знайому свою без черги приймає, а до мене почекайте ще будь-ласка.Ну я не витримав, розвернувся і пішов. вкінці кінців хто кому гроші несе??? я і моя дружина є клієнтами банку понад 10 років. тепре будем міняти, бо це бардак а не банк(((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Написати коментар
Коментарі - 7
Из личного опыта. Покупаю всегда билеты на сайте укрзалізниці. Пользуюсь интернет-картой, куда сбрасываю нужную сумму. Платежи защищены одноразовыми кодами. Во первых ходить никуда не надо, во вторых билеты дешевле чем в кассе или при покупке через Приват24.
А что касается очередей — это бич Привата. Всегда поражаюсь когда в огромном отделении моего города работает одна касса, обслуживающая и общую очередь и ВИП-клиентов. А рядом в небольшом отделении Крещатика открыты две кассы и совсем нет очередей.
А что касается очередей — это бич Привата. Всегда поражаюсь когда в огромном отделении моего города работает одна касса, обслуживающая и общую очередь и ВИП-клиентов. А рядом в небольшом отделении Крещатика открыты две кассы и совсем нет очередей.
Имея телефон и Приват24 так же никуда ходить не надо. Сейчас даже в жд кассе менять не нужно электронный билет.
Зачем в кассу стоять то было?
Зачем в кассу стоять то было?
Вы можете запутать людей. На часть поездов действительно выдается посадочный документ, позволяющий обходиться без замены в жд кассе(на документе это указано), на часть поездов билеты все же необходимо распечатывать в жд кассе(без очереди).
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 20 липня 2015, 18:39
- #
Добрий день!
Дякуємо за звернення!
Направте, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, точну адреса відділення та контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли розібратися і вжити заходів.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо за звернення!
Направте, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, точну адреса відділення та контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли розібратися і вжити заходів.
З повагою, ПриватБанк.
Я, например, если бы зашел в отделение любого банка с целью купить жд билет, то обратился бы сначала к любому сотруднику банка и поинтересовался у кого можно купить жд билет, потому что в разных банках своя специфика продаж.
Если бы Вы поступили именно так, то не пришлось бы зря стоять в очереди 30 мин., а сотрудник может (и даже обязан) обслужить клиента без очереди, если у того имеется золотая карта, и не важно — знакомый он сотрудника или нет.
Если бы Вы поступили именно так, то не пришлось бы зря стоять в очереди 30 мин., а сотрудник может (и даже обязан) обслужить клиента без очереди, если у того имеется золотая карта, и не важно — знакомый он сотрудника или нет.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |