Некваліфікованість працівників банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 13
Либо сотрудник Вас обманул, либо Вы не так поняли его
на сайте Привата все разжевано
У картки «Універсальна» ПриватБанку є пільговий період користування, під час якого Ви можете користуватися кредитними коштами безкоштовно. Це означає, що якщо Ви погасите кредит протягом пільгового періоду користування, Вам не доведеться платити за цим кредитом ніяких процентів за користування!
ДО 55 дней!!!, а не 55.
У карток «Універсальна» пільговий період користування кредитом – до 55 днів. Це означає, щоб не платити проценти, Вам потрібно погасити заборгованість до 25 числа місяця (включно), наступного за тим, у якому Ви скористалися кредитом.
на сайте Привата все разжевано
У картки «Універсальна» ПриватБанку є пільговий період користування, під час якого Ви можете користуватися кредитними коштами безкоштовно. Це означає, що якщо Ви погасите кредит протягом пільгового періоду користування, Вам не доведеться платити за цим кредитом ніяких процентів за користування!
ДО 55 дней!!!, а не 55.
У карток «Універсальна» пільговий період користування кредитом – до 55 днів. Це означає, щоб не платити проценти, Вам потрібно погасити заборгованість до 25 числа місяця (включно), наступного за тим, у якому Ви скористалися кредитом.
Тепер я вже прочитала на сайті і зрозуміла та погасила ті відсотки, щоб картка вийшла на нуль. Але працівник банку говорила зовсім інше! Тому і пишу про некваліфікованість працівників яким довіряти не можна.
На обмані клієнта (така схема) або дійсно неграмотності працівників банк заробив. Впевнена що таких як я дуже й дуже багато. Ще й поскаржитися не можна, бо немає доказів. Прикро.
Найшли «відмазку» що в інтернеті треба читати. А як тоді бути клієнтам банку які не мають доступу до інтернету? (і такі ж бувають)
Найшли «відмазку» що в інтернеті треба читати. А як тоді бути клієнтам банку які не мають доступу до інтернету? (і такі ж бувають)
Для тих, у кого немає доступу до інтернету, а також і для всіх інших, картка видається в конверті разом з книжкою-пам«яткою, де в доступній формі дані відповіді на всі можливі питання по користуванню картою, в т.ч. і розрахуванню пільгового періоду.
Візьміть найдіть цю чудо «книжку» (а не рекламний буклет який є насправді), уважно почитайте та найдіть інструкцію по розрахуванню пільгового періоду. А тоді вже пишіть свої коментарі. Може продемонструєте цю книжку шановний працівник банку?
Особисто в мене цієї чудо книжки в конверті немає. А є кілька рекламних буклетів де про пільгових період написано тільки що він до 55 днів і все.
І виходить що працівниця банку мене обманула (це була моя перша кредитна картка і в цих питаннях я не розуміюся) або вона некваліфікована в цьому питанні. Я ж у неї ще перепитувалася 55 днів рахувати з моменту покупки? Вона відповіла, так, з дати покупки рахуєте 55 днів.
І виходить що працівниця банку мене обманула (це була моя перша кредитна картка і в цих питаннях я не розуміюся) або вона некваліфікована в цьому питанні. Я ж у неї ще перепитувалася 55 днів рахувати з моменту покупки? Вона відповіла, так, з дати покупки рахуєте 55 днів.
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 4 липня 2015, 17:42
- #
Шановний Клієнт, доброго дня.
Вибачте нас, будь ласка, за завдані Вам незручності.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, адресу відділення Банку, дату та приблизний час, коли Вам була надана ця інформація, а також контактні дані, зазначивши
посилання на відгук. Сподіваємося на зворотний зв’язок!
З повагою, ПриватБанк.
Вибачте нас, будь ласка, за завдані Вам незручності.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, адресу відділення Банку, дату та приблизний час, коли Вам була надана ця інформація, а також контактні дані, зазначивши
посилання на відгук. Сподіваємося на зворотний зв’язок!
З повагою, ПриватБанк.
В мене теж склалась аналогічна ситуація. Працівник банку не правильно пояснила умови користування пільговим періодом. Купила товар на суму 5800, через 14днів поклала на картку 4800. Залишилось 1000грн кредиту. В звязку з тим, що сума боргу невелика не спішила закрити. В результаті відсотки нарахували на 5800грн. Пішла у відділення банку, де вже інший працівник пояснила, що якщо повністю не погасити борг, то пільговий період не діє. Планую припинити будь-яку співпрацю з цим банком. Як вони підбирають персонал? Найпоширеніший продукт привату- це кредитка. Працівники повинні знати про цей продукт абсолютно все.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Оплатила товар кредитною карткою в кінці травня. 18 червня погасила майже всю суму. Заборгованість по картці залишилася 1400 грн. Не хвилююся, адже працівник банку сказала і ЗАПЕВНИЛА рахувати 55 днів!!! Тут 1 липня приходить смс що знято платіж за користування кредитом майже 200 грн. Пишу в кабінеті приват 24. Мені відповідають що оскільки я не погасила кредит, то платіж знято за 2 місяці і проценти нараховані на ВСЮ СУМУ ПОКУПКИ у кредит (а не на залишок 1400 грн)!!! Написали що треба читати тарифи на сайті приватбанку. Я попросила подати скаргу що працівник банку не правильно мені пояснила тариф картки при видачі. А мені в подачі скарги відмовили, оскільки у мене немає доказів. Виходить що я тепер у банк маю ходити з відеокамерою і все записувати щоб у мене були докази в некваліфікованості працівників????????? Навіщо тоді сидіть працівники у відділеннях якщо я маю читати тарифи в інтернеті?