Уявіть, скаржиться VIP
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.64 | 42.24 |
| Всі курси банку | ||
1. Абсолютно некомпетентна служба підтримки, при тому що у мене вона персональна. Я вже навіть іноді запитую по ДЕКІЛЬКА разів — ви гарантуєте достовірність інформації? Отримую ствердження -ТАК. Телефоную по цьому ж питанню через годину — інофрмація у іншого оператора кардинально відрізняється. У підсумку мені просто тупо говорять — ізвінітє. Отже нікого навіть не цікавить, що і кому відповідають абсолютно безграмотні конс'єржі. Я думаю, що їх там висажують просто для балачок, перше, що прийшло у голову — тей скажу.
2. Вирішення різноманітних скарг — банк заявляє, що ваше питання буде вирішене від 3 до 5 банківських днів, насправді — це місяць, два, три. У підсумку — питання залищається не вирішеним, банк заявляє, що начбто правий і питання закривається.
3. Намальована так картинка така з Дубілетом і надписом звертайтесь, ми вас чуємо. Написав листа із усіма недоліками у роботі, пройшов майже рік. Напевно у Дубілета немає культкової ручки, щоб написати e-mail
4. Депозитів маю аж 16, всі на різні терміни, під різні відсоткові ставки. І ось, постійно виникають баги у роботі, то відсотки взагалі за місяць не нарахували, то не правильна сума нарахувань, то десь гроші зависли. Після звернень у службу підтримки, знову ж вирішують питання 2 місяці, звичайно повертають, або перераховують, але визнавати свою провину не хочуть, виплачувати ту ж пеню-компенсацію відмовляються, при тому, що не виконували своїх зобов'язань.
І як компенсацію мені запропонували ( я тупав ногами і катався по підлозі зі сміху), уявіть, місяць СУПЕРКОНС'ЄРЖПІДТРИМКИ!!! Я відповів, що не витримаю. Мені повністю вистачає «професіоналізму» звичайної. Напевно потрібно набирати професіоналів, а не штрафувати дебілів.
5. Окреме дякую за платинову карту МастерКард. Перебуваючи у Тайланді, насилу зміг розрахуватись карткою у всього одному магазині -БігСі. Уявіть усю повноту елітності, коли тобі говорять: Мані, мані і тільки.