Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Marinavoit 15 червня 2023, 23:36
12 травня по виконавчому провадженню арештували рахунок. 18 травня провадження було зупинено і в той же день був знятий арешт. Сьогодні 15.06.2023 року з рахунком списано всі кошти в 0 з приміткою, що це по виконавчому провадженню. Я подзвонив виконавцю, виконавець сказав, що такого не може бути адже провадження зупинено. Перевіривши Дію і єдиний реєстр боржників і переконавшись, що більше ніяких проваджень немає, я написав в підтримку пртват24. Оператор відповів мені, що кошти знятті за провадження (номер). Я сказав, що воно зупинене і звичайно банк про це був повідомлений. Оператор сказав, що це зробив державний виконавець (хоча був привпатний, насправді), зробивши запит на зняття коштів від 17.05.2023. На моє питання звідки взявся державний виконавець Оператор відповіді не надав. Також на зауваження, що 18 травня провадження вже було зупинено, він сказав, що банк неможе не виконати запит двс і більше нічим допомогти не може. Питання: 1.звідки взялася двс і чому про неї відомо тільки вашому оператору? 2. Куди, насправді, банк зняв кошти, якщо провадження було зупинено 18.05.2023, про що банк був повідомлений? Чому приватний виконавець, який і відкривав, і зупиняв провадження не знає куди пішли гроші? Як Ви можете вирішити цю ситуацію? Як так взагалі вийшло? При тому, що зняли кошти з картки для заробітної плати військовослужбовця, на якій були кошти для заправки машин, щоб їхати на позиції. Приват банк, ви це будете пояснювати якимось логічним чином, без вигадок про двс, якої і в помині, насправді, немає?
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2023, 10:28
Вітаємо. Законом скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року. Банк можемо зняти встановлене обмеження лише коли отримає документ від виконавчої служби про зняття арешту.
Окремо зазначимо, що у випадку надходження платіжної вимоги від виконавця Банк, відповідно до чинного законодавства, зобов'язаний її виконати. Рекомендуємо звернутись до виконавця для уточнення причин надсилання платіжної вимоги до Банку.
AnatoliiU 15 червня 2023, 19:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Софіївська, 14
Завдяки виконавчій службі мав можливість порівняти роботу трьох банків одночасно: Приватбанк, Монобанк та Сенс банк (в минулому — Альфа). До виконавчої служби прийшов запит на стягнення з мене 85 грн штрафу, вони додали вартість своїх «послуг» у ще 402 грн і надіслали запити у всі банки на блокування цієї суми. Трохи ускладнює ситуацію те, що штраф сплачувати зараз не планую, адже оскаржив його у суді.

Результат роботи банків такий:
1. Монобанк заблокував кредитну картку повністю, на мої пропозиції заблокувати лише 487 грн сказали «не можна». З того моменту їхніми послугами не користуюсь, адже це був єдиний рахунок. Повинен відмітити, що до цього вважав їхній сервіс найкращим (за оперативність та клієнторієнтовність).
2. Сенс банк зняв з усіх активних карток по 487 грн, навіть з тих, що були з 0 грн на рахунку, і навіть з єПідтримки (я до цього подав заяву на її закриття, але не встигли закрити). Щоб не було мінусів перекрив «заборгованість» на всіх картках, коштувало це мені більше 2000 грн. Підтримка сказала, що зробити нічого не можна, суми будуть «заблоковані» поки виконавець не зніме арешт. При цьому вони залишаються на рахунку, а не переводяться виконавцю. Плюс в тому, що рахунки не заблоковані, можна далі користуватися усіма.
3. ПриватБанк. Блокування відбулося десь через тиждень після Моно і Сенсу. Заблокували спочатку усі рахунки. Після звернення до персонального банкіра Інни пройшов деякий час і блокування суми залишилося лише на одному рахунку у вигляді «замочку» на картці (на цій картці була заблокована лише сума «заборгованості» 487 грн, а не весь рахунок). Цей та всі інші рахунки повноцінно доступні, включаючи кредитні ліміти.

Тому мій відгук в першу чергу щодо сервісу персональних банкірів, добре, що такий є.
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2023, 20:07
Вітаємо. Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук!
KotletaDollarov 15 червня 2023, 16:25
Пополнял валютный депозит долларами 96 г, очень долго досматривали их под микроскопом в УФ и ИФ лампах, из 23 бумажек не взяли 3, сказали что они чем-то залиты и стираные. И сразу предложили сдать их по уценке на инкассо. Какое инкассо, если его вообще нет и все проблемные купюры возвращаются обратно клиентам. В свою очередь я потом смотрел их под своим уф фонарем (365нм) и ничего не увидел, и в другом отделении привата все «залитые и стираные» купюры приняли, хотя тоже долго очень смотрели.
Доллары, да были не самые новые, но не грязные и в УФ ничем не светились, как после стирки отбеливателем и никаких пятен не имели.
Ни в чем разбираться не хочу и никакая обратная связь не интересует от банка, просто очень похоже на схему дополнительного обогащения.
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2023, 18:03
Вітаємо. Нам дуже прикро, що ви відчули незручності під час звернення до відділення Банку. Звертаємось до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей даного випадку, аби завадити виникненню таких ситуацій у майбутньому.
Проблема вирішена
Юлі Тягла 14 червня 2023, 22:02
Доброго вечора. Декілька років маю карту універсальну, раніше постійно нею користувалася. Останній час не користувалися, зайшла одного дня в в додаток і виявила, що з карти зняті через PoS-термінал в іншому місті, в якому не була декілька років, кошти в розмірі 6500грн. відразу зателефонувала в підтримку, зафіксували шахрайство, і співробітник повідомив що будуть роздягати.
Я звичайно, ще подала заявку в поліцію, про цей випадок. Коли зверталась в банк за випискою для того щоб подати заяву в поліцію, довелось заплатити 100 грн за аркуш з випискою з рахунку. Через два тижні подзвонили з банку і вимагали повернути кошти, на зауваження стосовно того що кошти були вкрадені з карти, відповіли що є вже рішення що банк кошти не поверне.
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2023, 9:39
Вітаємо!
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи. Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання. Окремо зазначимо, що у випадку підтвердження факту шахрайства та повернення коштів за вказаною операцією, рішення щодо сплати відсотків по заборгованості може бути переглянуто.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
UAF 14 червня 2023, 15:51
Цитата: Зняття арешту, в Банку проводиться по внутрішнім регламентам Банку.
При надходженні постанови арешт знімається 1−3 дні.
Якщо постанова вже опрацьована, то обмеження знімається через 24 години.
У вас постанова вже була опрацьована, необхідно очікувати протягом доби обмеження знімається.

Надійшла постанова, надійшло повідомлення про зняття арешту, а рахунок і надалі заблокований.
Типовий приватбанк, затягування, відписки, введення в оману. Це остання крапля, скарга до НБУ нехай компетентні органи розглянуть їх «регламенти».
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2023, 17:40
Вітаємо.
Арешт буде знято протягом 1–3 днів після надходження в банк постанови про зняття арешту від виконавчої служби чи приватного виконавця.
1max 14 червня 2023, 15:35
Закрили заявку на повернення коштів по транзакції на сумму в 47+ тисяч гривень ссилаючись на свої власні міркування. Навіть не передали до платіжної системи. Просто закрили і не дають змоги відкрити нову заявку або оскаржити ту по якій відмовили. Повний абсурд! Цю інформацію я би навіть і не дізнався, якщо би сам не звонив би та не писав у підтримку, щодо розгляду моєї заявки.
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2023, 16:40
Вітаємо.
На жаль, у рамках правил платіжних систем суму за даною операцією не може бути повернено. Додатково вам була направлена відповідь в Приват24 після розгляду питання.
Guestua 14 червня 2023, 0:33
Відділення за адресою: Суми, вул. Британська, 5-А
Отримувала з своєї картки долари в Приват Банк. Касир знала, що в неї є фальшива 100 дол.купюра. Вона видала її разом з іншими купюрами. На ультрафіолеті звісно що цього не показала мені при видачі. Коли виявилося в обміннику, що ця купюра фальшива, повернулася назад до касира. А вона звісно що зробила вигляд, що вперше мене баче, хоча обслуговувала 20 хв. назад!
Прийшлося викликати поліцію і службу безпеки банку. Давати покази поліції касирка відмовилася звісно ж що вона може додати, що впарила мені фальшиві гроші. В банку відмовилися замінити кошти. Будьте дуже обережні з валютою в Приват Банку! Завжди вимагайте показати кошти під ультрафіолетом! А також беріть валюту тільки нового зразка!
Сталося це в м. Суми.
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2023, 9:59
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Mass1 13 червня 2023, 22:37
Відділення за адресою: Одеса, вул. Краснова, 8
Свежий и честный отзыв
В Одессе на Краснова 8 купила доллары, одна купюра 100 $ была 96 года
Это не палатка на улице и часто пользуюсь этим банком, поэтому с проверочной машинкой не хожу и было бы странно наверно,
Узнала что одна купюра не рабочая только после того как нигде не хотели принимать. Такое ощущение было, что обманываю я, а не Банк
Вернулась, ну конечно никто не признается, но начальник быстро нахамил и провожал за дверь, видно с женщинами такое часто там бывает, и не могут ничего доказать
Оставляю контакт на всякий случай Начальника, но думаю этой фигней и кассирша с ним вместе занимаются, Некрасов Сергей, смысла с ним спорить нет, там свои махинации, просто имейте ввиду, доверять этому отделению не стоит, ничего не докажете потом
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2023, 9:54
Вітаємо.
Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Проблема вирішена
32951495 13 червня 2023, 18:06
Відділення за адресою: Одеса, вул. Успенська, 22-А
12 червня касир банку відмовила у зарахуванні доларів на валютну картку. нібито на купюрах є плями які я не побачив як не намагався. Візуально купюри в гарному стані. Основна причина відмови долари були 1996 року випуску.
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2023, 19:57
Вітаємо.
Банкноти, які були емітовані 1996 року, знаходяться в обігу в Україні.
ПриватБанк не надає послугу інкасо банкнот (монет), тому значно зношені банкноти іноземної валюти (старі, обгорілі, порвані, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) не приймаються в касі банку.
Проблема вирішена
dv1 13 червня 2023, 17:00
На початку травня банк збільшив кредитний ліміт по картці до 100к грн., на рахунку ФОП не було достатньо коштів, щоб оплатит РКО, тому з’явився борг у 120 грн. через який банк обмежив користування цією послугою. Ці 120 грн. я погасив коли дізнався про заборгованість, але банк не відновив можливість користуватись послугою Оплата частинами, що мене, як давнього клієнта дивує і дратує.
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2023, 17:58
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за даною послугою та про його надання індивідуально для кожного клієнта на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Зауважимо, якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
olga2023 13 червня 2023, 10:51
26.05.2023 Приватбанк арештовує всі рахунки, на підставі неправомірних дій державного виконавця, державний виконавець замість того щоб закрити провадження, яке відкрито з порушеннями, ще в 2020р., по ньому накладає арешт під час Війни, а все тому що це постанова на стягнення виконавчого збору, хоча виконавчий збір стягується з суми стягнутого, а вони нічого не стягнули на користь Стягувача, ні одної гривні, а виконавчий лист згідно ухвали суду не підлягає виконанню, але всерівно відправляє тебе до суду. Знаючи що судове оскарження може зайняти роки. Видає постанову про визначення одного рахунку для здійснення видаткових операцій в сумі 13400 грн. А Приватбанк в свою чергу, робить все, щоб цього не відбулось, як арештувати так 15 хвилин, і все заарештовано, а як зняти заборону пускають тебе по кругу, зняття тільки через паперову форму, 19 днів бездіяльності, писала, дзвонила толку нуль. Одна відповідь на все звертайтесь до виконавця. Питання як я можу боротись, якщо мене з двома малолітніми дітьми залишили без коштів до існування під час ВІЙНИ, я немаю чим годувати своїх дітей. Щоб звернутися до суду потрібні кошти на судовий збір, адвокату. Де їх взяти, якщо все що було заарештовано. Весь світ допомогає, а тут знищують свої з середини. На питання чим годувати дітей Державний виконавець, як представник цієї держави відповіла, що їй всерівно, і навіть якщо мої діти стануть сиротами. За що воюють мої брати на фронті? Я не залишила країну, я продовжую в ній жити, працювати, сплачувати податки, але при цьому залишаюсь без прав. Навіщо таке життя, у мене немає більше сил. Приватбанк як був шарашкиною конторою, так і залишається, тільки кредити свої нав’язувати можуть, яких ніхто у них не просить.
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2023, 11:37
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства. На законодавчому рівні було скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року.
В ситуації, коли по клієнту банк має виконавче провадження про накладення арешту ми маємо обмежити рахунки. Якщо арешт було знято, але до банку не надійшов відповідний документ про це — ми не маємо змоги зняти арешт без відповідної постанови, надісланої виконавцем. Після отримання постанови обмеження знімається.
li1469 13 червня 2023, 9:55
02.06.23 мені з американського банку було зроблено Свіфт-переказ, валюта долар на долорову картку. Приватбанк в чаті мені повідомив, що переказ не зарахують, доки я не підтверджу особу відправника документом міжнародного формату. Я звернулася до відправника переказу, з проханням надати мені підтверджуючий його особу документ, щоб я змогла надати його Приватбанку. Але відправник не надав мені свого документу (це зрозуміло, я б теж не надала), він надає свої данні своєму банкові. Відправник звернувся до свого америк. банку з проханням повернути переказ на його рахунок з причини не можливості отримання переказу в Україні — і тут америк. банк надає відправнику відповідь, що кошти зараховані на рахунок отримувача. Це чудова схема Приватбанк! Відправник важає, що я отримала кошти, а Приватбанк не зараховує мені кошти. Відправник мешкає у Мексиці та в США більше три роки, банк відправника американський, валюта переказу долар США.
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2023, 11:33
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
SERJIO011 13 червня 2023, 7:00
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 2
М. Київ, вулиця Алмазова, приватбанк, відмовили прийняти купюри 2003 року. Навіть касир не перевірила, просто відмовила і все. Поміняв в Ощадбанку без проблем.
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2023, 9:46
Вітаємо.
Відповідальні спеціалісти вже перевіряють інформацію стосовно описаної вами ситуації. За результатами перевірки додатково з вами зв'яжемось.
Проблема вирішена
Степан Даниш 12 червня 2023, 22:59
Вітаю,
Почалась моя історія в листопаді минулого року, під час перебоїв зі світлом. В відділенні на мінській при внесенні доларових купюр зажувало 10$ і 100$. Відразу ж звернувся в банк, після інкасації прийшла відповідь банку, що купюр не виявлено. Одразу ж зателефонував 3700 і попросив деталей, після кількох перенаправлень і спроб, мені сказали що кошти були знайдені, але купюра 10$ була розірвана і разом з купюрою 100$ були направлені в НБУ на перевірку. Запросив у них якесь офіційне підтвердження слів і отримав документ в електронному виді. Попросив перевірити камери, які знаходились прямо над терміналом поповнення, бо впевнений що купюра була цілою при внесенні і імовірно її розірвав термінал або ж підмінили при інкасації.
Після цього кілька раз звертався в банк уточнити результат перевірки, та відповідь одна і та ж, кошти ще не перевірив НБУ. В даний момент пройшло уже 7 місяців і сьогодні я зателефонував в приват банк знову, отримав відповідь вам відхилено в розгляді. Звернувся знову на гарячу лінію банку, мені сказали знову що НБУ все ще не перевірив.
Вирішив я набрати гарячу лінію НБУ, де мені оператор сказала що термін перевірки іноземної валюти 30 робочих днів і я давно мав би отримати відповідь.
Написав лист на пошту вказану на сайті банку, Приват банк не відповідає, жодної реакції. Виглядає наче банк просто присвоїв ці кошти і не збирається їх повернути і всіляко затягував місяцями час.
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2023, 9:50
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
andrii13ko 12 червня 2023, 20:17
Сьогодні моя знайома і колега, яка є діючим підприємцем другої групи не змогла зняти кошти зі свого розрахункового рахунку ні в касі ні з картки. При зверненні на гарячу лінію отримала відповідь — «пред'явіть підтверджуючі документи, використання готівки».
Я такого, ще не чув!!! Це вже взагалі наглість! З яких це часів, структура, яка повинна займатися обслуговуванням і наданням не безкоштовних фінансових послуг платнику податків, вирішила собі ВИМАГАТИ від осіб документи, які стосуються її підприємницької діяльності. І на власний розсуд приймати рішення про блокування чи заморозку чесно зароблених коштів без обгрунтованих на законодавчому на то рішень і жодних попереджень. Людина таким чином сьогодні не змогла розрахуватися за надані послуги.
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2023, 10:08
Вітаємо.
Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 (далі — Положення № 65), передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня.
Згідно з вимогами Положення № 65 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
Полезный комментарий
Qwerty1999 12 червня 2023, 22:32
Со счёта ФОПа за услуги, связанные с предпринимательской деятельностью
принято оплачивать по безналичному расчету, для оплаты наличными банки требуют
подтверждающие документы — счета-фактуры, договора, акты выполненых работ и т. д.

Если есть непреодолимое желание снять наличные, то после уплаты
налогов ЕН и ЕСВ, ФОП должен перевести средства на карту физлица,
а уже с неё снимать наличку…
Проблема вирішена
aleksgrim 12 червня 2023, 11:22
Вітаю.

Приватбанк вже давно котився у прірву, але більш-менш можна було користуватись, не зважаючи навіть величезні комісії на ВСІ типи послуг.

В мене підключена послуга Страхування нерухомості без огляду. Я вирішив відключити цю послугу, писав в додатку Приват24 в підтримку, мовчать. Писав на другий день — мовчать, писав ще декілька раз — мовчать. Цікаво, що коли просто пишу щось їх в підтримку, то відповідають, а як тільки пишу що хочу відключити послугу, одразу мовчання у відповідь і все…

Написав сьогодні в Телеграм їх… Точно така ж ситуація — як тільки заходить мова про відключення послуги, одразу ж бот пропадає і не відповідає. Вирішив просто закрити всі картки цього банку, щоб не списували гроші за страхування, бо іншими послугами вже не користуюсь — величезні комісії.

Також, хотіб би зауважити, що з Приватбанку часто дзвонять і навʼязують якісь послуги, вже надоїло блокувати їхні номери, бо просто відмовитись майже нереально — внаглу впарюють, навʼязують і не чують, що ти зайнятий, не можеш говорити і т.д., їм на це всеодно, задача — впарити, таке відношення реально дратує.
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2023, 12:39
Вітаємо.
Ви можете самостійно розірвати договір страхування «Нерухомість без огляду» наступним чином:
1) У Приват24, в меню: 'Сервіси — Страхування — Інші послуги — Вибір договору — Розірвати'.
2) На сайті privatbank.ua >>> Інше >>> Страхування >>> Мої страховки >>> Авторизація за допомогою мобільного телефону >>> Вибір договору >>> Розірвати
3) Можливо відключити в режимі чат-online, або зателефонувати на гарячу лінію 3700.
Окремо зауважимо, що для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь, або ж описати питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам помічника.
Приносимо вибачення, якщо комунікації з Банком були невчасними, наразі дзвінки рекламного характеру обмежені за вашим фінансовим номером телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nata1001 12 червня 2023, 10:26
не проводяться ніякі платежі по картці: ні комунальні, ні оплата інтернет- магазинів, переказ на власну катку ьез заборонено. відповідь: фінмонтіринг — піклуються про мою безпеку. З такою безпекою я скоро буду на вулиці, бо не можу сплатити когмуналку
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2023, 11:20
Вітаємо. На жаль, не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку за даними, наданими у відгуку. Ми звернулись у особистому повідомленні до вас, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
sonystiller 12 червня 2023, 6:51
Виконавець надіслав до банку запит на розблокування зарплатної карти. Банк відмовився розблокувати карту. Чому? Яка причина?
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2023, 11:23
Добрий день! Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення ваших контактних даних та деталей ситуації.
Проблема вирішена
Василій Кіт 11 червня 2023, 17:03
31.05 отримував конвертаційний депозит. Прийшовши додому роздивився що половина купюр була у розписах та штампах. Прийшовши на наступний день покласти їх на новий депозит, не прийняли одну купюру. Виявилась надірвана по синій полосі. Тієї касирки не було. Сказали буде через тиждень. Але з другого боку, чим би вона мені допомогла? Все одно б не замінила.
Тож об’ява «Рахуйте кошти не відходячи від каси» як ніколи актуальна.
П. С. Цікавився у підтримці банку, пошкоджену валюту не поміняють навіть з комісією. То ж буду шукать де міняють
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2023, 18:25
Добрий день!
Всі купюри проходять перевірку. Однак, в той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
Також зауважимо, що у разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (наприклад старі, розірвані, обгорілі, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SERJIO011 11 червня 2023, 15:01
Відділення за адресою: Київ, вул. Гната Юри, 7-Д
м. Київ, вулиця Гната Юри 7-Д, відділення Приватбанк, відмовили у прийомі на картку 200 доларів США 1998 року. Купюри без пошкоджень, потертостей, печаток. Причина відмови — нібито при перевірці на апараті світиться пятно від пальців, на другій купюрю на зломі просвічується коричньова риска 2 мм. А головне — купюри 1998 року. Тому касир і відмовила. Візуально купюри в гарному стані.
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2023, 16:47
Вітаємо. Відповідальні спеціалісти вже перевіряють інформацію стосовно описаної вами ситуації. За результатами перевірки додатково з вами зв'яжемось.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝