×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Продовжують списувати кошти в 0, після зупинення провадження
Окремо зазначимо, що у випадку надходження платіжної вимоги від виконавця Банк, відповідно до чинного законодавства, зобов'язаний її виконати. Рекомендуємо звернутись до виконавця для уточнення причин надсилання платіжної вимоги до Банку.
Коментарі (6)
Арешт рахунків
Результат роботи банків такий:
1. Монобанк заблокував кредитну картку повністю, на мої пропозиції заблокувати лише 487 грн сказали «не можна». З того моменту їхніми послугами не користуюсь, адже це був єдиний рахунок. Повинен відмітити, що до цього вважав їхній сервіс найкращим (за оперативність та клієнторієнтовність).
2. Сенс банк зняв з усіх активних карток по 487 грн, навіть з тих, що були з 0 грн на рахунку, і навіть з єПідтримки (я до цього подав заяву на її закриття, але не встигли закрити). Щоб не було мінусів перекрив «заборгованість» на всіх картках, коштувало це мені більше 2000 грн. Підтримка сказала, що зробити нічого не можна, суми будуть «заблоковані» поки виконавець не зніме арешт. При цьому вони залишаються на рахунку, а не переводяться виконавцю. Плюс в тому, що рахунки не заблоковані, можна далі користуватися усіма.
3. ПриватБанк. Блокування відбулося десь через тиждень після Моно і Сенсу. Заблокували спочатку усі рахунки. Після звернення до персонального банкіра Інни пройшов деякий час і блокування суми залишилося лише на одному рахунку у вигляді «замочку» на картці (на цій картці була заблокована лише сума «заборгованості» 487 грн, а не весь рахунок). Цей та всі інші рахунки повноцінно доступні, включаючи кредитні ліміти.
Тому мій відгук в першу чергу щодо сервісу персональних банкірів, добре, що такий є.
Коментарі (1)
Предлагет сдавать норм доллары на инкассо
Доллары, да были не самые новые, но не грязные и в УФ ничем не светились, как после стирки отбеливателем и никаких пятен не имели.
Ни в чем разбираться не хочу и никакая обратная связь не интересует от банка, просто очень похоже на схему дополнительного обогащения.
Коментарі (2)
ПриватБанк краде гроші
Я звичайно, ще подала заявку в поліцію, про цей випадок. Коли зверталась в банк за випискою для того щоб подати заяву в поліцію, довелось заплатити 100 грн за аркуш з випискою з рахунку. Через два тижні подзвонили з банку і вимагали повернути кошти, на зауваження стосовно того що кошти були вкрадені з карти, відповіли що є вже рішення що банк кошти не поверне.
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи. Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання. Окремо зазначимо, що у випадку підтвердження факту шахрайства та повернення коштів за вказаною операцією, рішення щодо сплати відсотків по заборгованості може бути переглянуто.
Коментарі (3)
Затягування зняття арешту з рахунку
При надходженні постанови арешт знімається 1−3 дні.
Якщо постанова вже опрацьована, то обмеження знімається через 24 години.
У вас постанова вже була опрацьована, необхідно очікувати протягом доби обмеження знімається.
Надійшла постанова, надійшло повідомлення про зняття арешту, а рахунок і надалі заблокований.
Типовий приватбанк, затягування, відписки, введення в оману. Це остання крапля, скарга до НБУ нехай компетентні органи розглянуть їх «регламенти».
Арешт буде знято протягом 1–3 днів після надходження в банк постанови про зняття арешту від виконавчої служби чи приватного виконавця.
Коментарі (5)
Закрили заявку на повернення коштів ссилаючись на суб'єктивні міркування
На жаль, у рамках правил платіжних систем суму за даною операцією не може бути повернено. Додатково вам була направлена відповідь в Приват24 після розгляду питання.
Написати коментар
В Приваті видають фальшиву валюту!
Прийшлося викликати поліцію і службу безпеки банку. Давати покази поліції касирка відмовилася звісно ж що вона може додати, що впарила мені фальшиві гроші. В банку відмовилися замінити кошти. Будьте дуже обережні з валютою в Приват Банку! Завжди вимагайте показати кошти під ультрафіолетом! А також беріть валюту тільки нового зразка!
Сталося це в м. Суми.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (9)
Не советую покупать валюту в этом банке
В Одессе на Краснова 8 купила доллары, одна купюра 100 $ была 96 года
Это не палатка на улице и часто пользуюсь этим банком, поэтому с проверочной машинкой не хожу и было бы странно наверно,
Узнала что одна купюра не рабочая только после того как нигде не хотели принимать. Такое ощущение было, что обманываю я, а не Банк
Вернулась, ну конечно никто не признается, но начальник быстро нахамил и провожал за дверь, видно с женщинами такое часто там бывает, и не могут ничего доказать
Оставляю контакт на всякий случай Начальника, но думаю этой фигней и кассирша с ним вместе занимаются, Некрасов Сергей, смысла с ним спорить нет, там свои махинации, просто имейте ввиду, доверять этому отделению не стоит, ничего не докажете потом
Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Написати коментар
Зарахування доларів
Банкноти, які були емітовані 1996 року, знаходяться в обігу в Україні.
ПриватБанк не надає послугу інкасо банкнот (монет), тому значно зношені банкноти іноземної валюти (старі, обгорілі, порвані, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) не приймаються в касі банку.
Коментарі (1)
Прибрали ліміт на послугу Оплата частинами
Банк приймає рішення про розмір ліміту за даною послугою та про його надання індивідуально для кожного клієнта на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Зауважимо, якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Написати коментар
Арешт рахунків. Скільки ще буде тривати це знущання?
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства. На законодавчому рівні було скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року.
В ситуації, коли по клієнту банк має виконавче провадження про накладення арешту ми маємо обмежити рахунки. Якщо арешт було знято, але до банку не надійшов відповідний документ про це — ми не маємо змоги зняти арешт без відповідної постанови, надісланої виконавцем. Після отримання постанови обмеження знімається.
Коментарі (6)
Міжнародні перекази
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (3)
Долари
Відповідальні спеціалісти вже перевіряють інформацію стосовно описаної вами ситуації. За результатами перевірки додатково з вами зв'яжемось.
Написати коментар
Приватбанк займається шахрайством
Почалась моя історія в листопаді минулого року, під час перебоїв зі світлом. В відділенні на мінській при внесенні доларових купюр зажувало 10$ і 100$. Відразу ж звернувся в банк, після інкасації прийшла відповідь банку, що купюр не виявлено. Одразу ж зателефонував 3700 і попросив деталей, після кількох перенаправлень і спроб, мені сказали що кошти були знайдені, але купюра 10$ була розірвана і разом з купюрою 100$ були направлені в НБУ на перевірку. Запросив у них якесь офіційне підтвердження слів і отримав документ в електронному виді. Попросив перевірити камери, які знаходились прямо над терміналом поповнення, бо впевнений що купюра була цілою при внесенні і імовірно її розірвав термінал або ж підмінили при інкасації.
Після цього кілька раз звертався в банк уточнити результат перевірки, та відповідь одна і та ж, кошти ще не перевірив НБУ. В даний момент пройшло уже 7 місяців і сьогодні я зателефонував в приват банк знову, отримав відповідь вам відхилено в розгляді. Звернувся знову на гарячу лінію банку, мені сказали знову що НБУ все ще не перевірив.
Вирішив я набрати гарячу лінію НБУ, де мені оператор сказала що термін перевірки іноземної валюти 30 робочих днів і я давно мав би отримати відповідь.
Написав лист на пошту вказану на сайті банку, Приват банк не відповідає, жодної реакції. Виглядає наче банк просто присвоїв ці кошти і не збирається їх повернути і всіляко затягував місяцями час.
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Коментарі (4)
Банк не видав гроші з розрахункового рахунку ФОП
Я такого, ще не чув!!! Це вже взагалі наглість! З яких це часів, структура, яка повинна займатися обслуговуванням і наданням не безкоштовних фінансових послуг платнику податків, вирішила собі ВИМАГАТИ від осіб документи, які стосуються її підприємницької діяльності. І на власний розсуд приймати рішення про блокування чи заморозку чесно зароблених коштів без обгрунтованих на законодавчому на то рішень і жодних попереджень. Людина таким чином сьогодні не змогла розрахуватися за надані послуги.
Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 (далі — Положення № 65), передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня.
Згідно з вимогами Положення № 65 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
принято оплачивать по безналичному расчету, для оплаты наличными банки требуют
подтверждающие документы — счета-фактуры, договора, акты выполненых работ и т. д.
Если есть непреодолимое желание снять наличные, то после уплаты
налогов ЕН и ЕСВ, ФОП должен перевести средства на карту физлица,
а уже с неё снимать наличку…
Коментарі (2)
Неможливість достукатись до оператора
Приватбанк вже давно котився у прірву, але більш-менш можна було користуватись, не зважаючи навіть величезні комісії на ВСІ типи послуг.
В мене підключена послуга Страхування нерухомості без огляду. Я вирішив відключити цю послугу, писав в додатку Приват24 в підтримку, мовчать. Писав на другий день — мовчать, писав ще декілька раз — мовчать. Цікаво, що коли просто пишу щось їх в підтримку, то відповідають, а як тільки пишу що хочу відключити послугу, одразу мовчання у відповідь і все…
Написав сьогодні в Телеграм їх… Точно така ж ситуація — як тільки заходить мова про відключення послуги, одразу ж бот пропадає і не відповідає. Вирішив просто закрити всі картки цього банку, щоб не списували гроші за страхування, бо іншими послугами вже не користуюсь — величезні комісії.
Також, хотіб би зауважити, що з Приватбанку часто дзвонять і навʼязують якісь послуги, вже надоїло блокувати їхні номери, бо просто відмовитись майже нереально — внаглу впарюють, навʼязують і не чують, що ти зайнятий, не можеш говорити і т.д., їм на це всеодно, задача — впарити, таке відношення реально дратує.
Ви можете самостійно розірвати договір страхування «Нерухомість без огляду» наступним чином:
1) У Приват24, в меню: 'Сервіси — Страхування — Інші послуги — Вибір договору — Розірвати'.
2) На сайті privatbank.ua >>> Інше >>> Страхування >>> Мої страховки >>> Авторизація за допомогою мобільного телефону >>> Вибір договору >>> Розірвати
3) Можливо відключити в режимі чат-online, або зателефонувати на гарячу лінію 3700.
Окремо зауважимо, що для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь, або ж описати питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам помічника.
Приносимо вибачення, якщо комунікації з Банком були невчасними, наразі дзвінки рекламного характеру обмежені за вашим фінансовим номером телефону.
Коментарі (1)
не проводять комунальні платежі
Коментарі (9)
Відмова банку розблокувати карту
Написати коментар
Видали рвану валюту
Тож об’ява «Рахуйте кошти не відходячи від каси» як ніколи актуальна.
П. С. Цікавився у підтримці банку, пошкоджену валюту не поміняють навіть з комісією. То ж буду шукать де міняють
Всі купюри проходять перевірку. Однак, в той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
Також зауважимо, що у разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (наприклад старі, розірвані, обгорілі, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
Коментарі (6)
Валюта
Коментарі (3)