Мінфін - Курси валют України

Встановити

Будьте осторожны при оплате покупок на иностранные сайты через Приват24

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Елена Онищук 2 березня 2015, 17:10
Если покупка не состоится и магазин вернет вам деньги на счет Привата, то увидите вы их на своей карте и сможете ими пользоваться в лучшем случае через месяц по курсу месячной давности и со скандалом. Видимо в банке есть внутреннее распоряжение это делать для поддержания ликвидности. Вам после потери денег в связи с изменением курса принесут свои глубочайшие извинения. На вопрос на каком основании банк блокирует деньги на текущем счету месяц без согласия клиента никто отвечать не собирается. А отвечать в письменном виде на запросы клиента в Привате вообще не принято (как сказали банк отвечает письменно только на те запросы, которые он считает требующими такого ответа). Видимо они не хотят отвечать письменно на неудобные для них запросы. Всем советую вести переписку с банком только в письменном виде. Все заявки (проплаты, блокировка, разблокировка денег и т.д.) делайте не по тел 3700, а через ближайшее отделение Привата по письменному запросу. Все регистрируйте и оставляйте копии себе, а то потом из вас сделают идиота. А вместо понесенного ущерба получите глубочайшие извинения от банка.

Коментарі - 6

+
0
stromba
stromba
2 березня 2015, 18:02
#
Закон про обращение граждан
Стаття 5. Вимоги до звернення
Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
+
0
stromba
stromba
2 березня 2015, 18:03
#
Стаття 7. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення

Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.
+
0
stromba
stromba
2 березня 2015, 18:04
#
Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги
особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

знайомитися з матеріалами перевірки;

подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;

бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;

одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;
+
0
stromba
stromba
2 березня 2015, 18:05
#
Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
2 березня 2015, 18:29
#
Здравствуйте!
Позвольте нам рассмотреть Вашу ситуацию детальнее. Будем благодарны, Если Вы сможете направить на нашу почту help@pb.ua ее описание и Ваши контактные данные, чтобы мы могли разобраться и помочь.
С уважением, ПриватБанк.
+
+3
ollkk26
ollkk26
3 березня 2015, 14:23
#
Новая акция приватбанк превращает долг 9 копеек в долг 20000гр.+ reyestr.court.gov.ua/Review/38317609
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.25 46.25
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.25 46.25
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Будьте осторожны при оплате покупок на иностранные сайты через Приват24