Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
YaroslavGr 26 березня 2023, 14:16
Гадав, що при купівлі білетів через приват24, а не через якийсь сайт буде більш надійним. Але мій рейс на автобус затримався і про це я дізнався у час відправлення, тому поки додзвонився оператору, який мені повідомив, що затримка більш ніж на 8 годин. Автоматично повернути квиток через приват банк було неможливо. Умови повернення зазначені на квитках не працювали. На сайті банку їх повернути було неможливо, через чат підтримку теж, а оператор за їх номером 3700 сказав, що в нього не грузиться пдф квитка та він не може зареєструвати заявку на повернення квитків. Більше не буду користуватись купівлею квитків приват24, оскільки ніяких гарантій повернення грошей за квитки, коли автобус просто не приїхав, не має! а умови повернення квитка, ви можете дізнатись тільки коли вже купили квиток.
Приватбанк
Відповідь банку
26 березня 2023, 16:10
Вітаємо.
Для кожного постачальника діють індивідуальні правила повернення. Саме тому потрібно ознайомитись з умовами у бланку квитка на автобус. Якщо за умовами постачальника можливе повернення через банк, відповідна кнопка буде доступна в архіві квитків Приват24.
Кнопка повернути квиток НЕ відображається в архіві:
— Якщо з моменту купівлі квитка пройшло менше 20 хвилин.
— Якщо за умовами постачальника завершений час для повернення квитка до відправлення автобуса у каналах ПриватБанку.
Проблема вирішена
ArtSV 26 березня 2023, 12:03
Здравствуйте.Были продажи 19.03.23 и 23.03.23 через мобильный терминал, но деньги до сих пор на счет не зачисленны, товар отдан.Получается, что в данный момент осталась без денег и товара.
Приватбанк
Відповідь банку
26 березня 2023, 16:01
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Yuriyill 25 березня 2023, 23:59
Сьогодні дружина замовила в інтернет магазині бойлер на суму 10 тис. гривень і проплатила картою приватбанку.
Гроші зняло, але продавцю вони не надійшли, і через 2 години я з’вязався з банком, і виявляється переказ заблоковано на перевірку. (Але нас про це не сповістили, і не надіслали смс).

Після цього оператор почала задавати дружині питання — дата народження, прописка…дата народження чоловіка??? (невже всі знають точну дату народження чоловіка), а коли я підказав — оператор обурилась, що я підказую.
Остангє питання було — скільки Вам повних років, на що дружина відповіла 35, хоча їй 34.
Після цього оператор сказала, що ваші данні не співпадають з анкетними (в анкеті вік не вказується, тільки дата народження), і заблокувала всі картки, а також — номер телефону!!! І кинула слухавку.

Після цього зайти в приват або дозвонитись оператору стало неможливо.

Я зі СВОГО телефону подзвонив оператору, і росказав ситуацію, вона скинула форму для відновлення телефону по фото обличча в паспорту. Ця опція виявилась незручною, бо робить тільки селфі в поганій якості і дає тільки 1-ну спробу. І в нашому випадку вона не спрацювала.

Ми вирішили сходити відновити телефон в банкоматі через кортку, і встановили там фінансовий номер. Але це не допомогло знову зайти в приват24 чи дозвонитись оператору.

Ми зайшли в чат привату, сфотографували дружину с паспортом, що б зареєструвати в чаті. Потім оператор ніяк не міг запустити відеочат, який не працював. Потім запросив ще якісь дані і ще одне фото. На цей раз з карткою в руках. Тільки після цього дружину відновили в приват24.

Вона знов зробила цей же платіж тому самому магазину, і його знов заблокували!!! І знов звонила оператор, і задавала ті ж самі питання. На цей раз платіж пройшов.

Висновок:
0) ми втратили 4 години і купу нервів.
1)некомпетентний менеджмент, який придумав перевіряти платежі в інтернет магазинах і задавати дурні запитання і кошмарити своїх клієнтів.
2)погано працюючі сервіси.
3)ви перетворили нормальний банк в цифрове пекло — лабіринт з купою пасток.
4)нічого не зміниться, доки банк залишиться державним.
Приватбанк
Відповідь банку
26 березня 2023, 11:25
Вітаємо.
Вибачте нас, будь ласка, за завдані незручності.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Татьяна Крук 25 березня 2023, 16:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв полку Азов, 5
Отримала від банку лист, що банк розірвав співробітництво в зв’язку з високим ризиком, ненадання підтверджуючих документів про кінцевих беніфіциарів з моєю ТОВ, не зрозумілий характер діяльності. Мабуть має право, але один момент, ТОВ не отримувала запити (можна перевірити) кінцевий беніфіциар я і директор я, дані є в банку, схема, паспорт і т.д (теж можна перевірити і доказати), надходження коштів еквайрінг в банку, термінал самообслуговування — виручка, допомоги, видаткові операції — всі
Відомі постачальники, які є в будь- якому супермаркеті. Якщо є питання, надам договори і документи. Характер діяльності вказаний, банк коли видав кредит підприємницький перевіряв. Тобто важко банку буде пояснити, що в мене щось незаконне. Що призвело до такого відношення? В банку обслуговується інший фоп, в мене довіреність на ведення рахунків, це моя свекруха, у якої кредит в банку, єдина операція по фін допомозі на неї — це оплата кредиту її з мого фоп. Все. Але співробітник банку набрала мене і сказала закрити кредит, сьогодні (було 10.03), я відповіла це буде 31.03.23, так як у мене зобов’язання по своєму бізнесу. Банк мене не попередив, в клієнт банку вказана сума на 31.03 і додала їй, що я по Закону не платник. Результат розрив відносин зі мною як фіз особою, тов і блокування карти мого родича (пенсія) Банк думає це законно? Подала скаргу в банк, можливо ви помилились, якщо така сама розмита відповідь, залишається суд і скарга в нацбанк. Але так дозволяє собі тільки державний банк, тому що гроші не ваші, держава покриє збитки. Також зрозуміла, чому у наших продуктів харчування всі рахунки в різних банках, тільки не приват
Приватбанк
Відповідь банку
25 березня 2023, 17:55
Вітаємо.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Проблема вирішена
sparky 25 березня 2023, 13:11
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 12-Г
Криворукие «специалисты» Приватбанки провели полгода назад дистанционную актуализацию паспортных данных клиента ПБ (причина: вклейка фото) и дали ответ через ПБ24, что «все в порядке, данные были успешно актуализированы». После этой «дистанционной актуализации данных» карты и сервисы ПБ работали без ограничений, в обычном режиме.
Через полгода лично обратился в отделение ПБ за выплатами по ФГВФО наличными, заранее получив положительное подтверждение ПБ24 о наличии и доступности моих выплат ФГВФО. Во время оформления этих выплат в отделении Приватбанк резко отказывает в проведении выплат фонда и неожиданно решает потребовать от клиента документальное подтверждение ДМС об изменении паспортных данных, с прекращением проведения выплат ФГВФО. Это при том, что полгода назад у ПБ все было «ок» с актуализацией данных клиента и никаких претензий …

Таким образом, Приватбанк, находящийся в данный момент в государственной собственности, постепенно превратился в банк с КРИВЫМИ «дистанционными» клиентскими сервисами, которые напрасно транжирят время клиента, не дают ожидаемого результата, поскольку безобразно организованы неквалифицированными «специалистами» и «руководителями». За такой «сервис» клиентам кто-то в ПБ должен быть уволен.
Еще лучше ПБ продать в частные руки, избавив его таким образом от кумовства-сватовства на должностях, требующих соответствующей квалификации.
Приватбанк
Відповідь банку
25 березня 2023, 14:50
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Nechipai 24 березня 2023, 18:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 61/17
10−13 жовтня 2022 на приймав платежі на POS-термінал, але банк не зарахував кошти на мій рахунок, я надав банку документи, але не отримав відповіді і досі, як мені отримати свої кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
24 березня 2023, 19:26
Добрий вечір!
За даними з відгуку, на жаль, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта банку. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Проблема вирішена
Kristina24 24 березня 2023, 14:43
Здравствуйте, 7.07.2022 года была попытка списать деньги с моих карт, мне пришли смс чтобы в течении часа я подтвердила операции, я позвонила на горячую линию и отменила операции, мои все карты заблокировали, девушка оператор сказала что день сейчас на проверке и когда я перезапущу карты деньги вернуться мне на карту, меня не было в Украине 9 месяцев, сейчас я вернулась пошла в банк и мне разблокировали все мои карты, но деньги на долларовую карту мне так и не вернулись, а это 2000$, написала письмо чтобы рассмотрели моё дело, но уже как 10 дней ни ответа ни привета, номер 102414, захожу в приват 24 чтобы проверить заявку, пишет такой заявки не существует, это как вообще понять, ну хоть бы что-то написали. Это большая сумма.
Приватбанк
Відповідь банку
24 березня 2023, 16:47
Добрий день!
Шкодуємо, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Ми робимо все, щоб захистити наших клієнтів від шахраїв та просимо клієнтів бути обачними, щоб самим не попасти на гачок шахраїв.
Щоб в подальшому уникнути подібної ситуації ми радимо не передавати персональні дані третім особам та не вводити їх на неперевірених і ненадійних сайтах.
Оскарження платежів проведених на сторонніх ресурсах відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, які передбачають, що оплати проведені з (3D Secure) підтвердженням одноразовим кодом, на жаль, не можуть бути опротестовані, як шахрайські.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
melburn123 24 березня 2023, 11:45
Хочу вынести благодарность сотруднику Приватбанка по имени Андрей номер290719, который помог мне в критической ситуации, когда я находясь за границей не мог войти в рриват24.Андрей не только помогал мне на протяжении всего времени перерегистрироваться при входе в личный кабинет приват24, но и сам неоднократно перезванивал мне при этом, рассказывая мне ход моих действий при регистрации.Очень ответственный сотрудник Приватбанка, большая ему благодарность
Приватбанк
Відповідь банку
24 березня 2023, 13:31
Вітаємо!
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами!
Василина Іванишак 23 березня 2023, 18:29
Відділення за адресою: Львів, вул. Щирецька, 36
15 березня знімала готівку в розмірі 13000 тис грн вбанкоматі приват банку.
Банкомат довго рахував перед видачею, видав енну кількість грошей на секунду і забрав назад, почав знову перерахунок і в результаті видав тільки 4000 тис грн. З картки зняло 13000 тис грн.
В той же момент подзвонила на гарячу лінію, вони оформили заявку, на яку за 4 дні прийшла відмова!
Подзвонила повторно, спілкувалась з оператором, описала всю проблему, зареєстрували повторно заявку, в результаті відмова!
Банк навіть не спромігся надіслати смс повідомлення, все моніторю через додаток!
Звернулась повторно до операторів, пояснюю їм в чому справа, нехай переглядають відео з банкомату, на що мені відповіли, що вони залучать дуже детальну перевірку і повідомлять. В регламенті вказувався розгляд протягом того ж дня. Знову ж таки ніякого повідомлення, перетелефонувала знову до них, на що мені оператор відповів, що банкомат видав 13 тисячних кюпюр і вони відмовляють!
І це вони називають детальною перевіркою!
Ніхто камери не переглянув, оператор сказав, що вони немають доступу до камер, повний абсурд!!!
Приватбанк
Відповідь банку
24 березня 2023, 12:38
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Ми вже перевіряємо інформацію по вашому питанню. У разі необхідності додатково звернемось до вас в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Radova 22 березня 2023, 13:58
В ноябре 2022 года по требованию банка, через Приват 24, предприятие провело актуализацию анкетных данных. В течении месяца с регулярностью раз в три дня приходили замечания, которые исправлялись или неисправлялись, так как были, мягко говоря, некорректными. Например: неверно указан состав учредителей и конечный бенефициар, хотя данные были внесены правильно, с учетом последних изменений. Анкета отправлялась без изменений и через три дня уже были другие замечания, а информация об учредителях проигнорирована или принята, и приходил список новых «замечаний», таких как неправильный КВЭД, а он у предприятия один и внесен правильно. В январе 23 года, устав от этой игры, я обратилась в отделение с просьбой решить эту проблему. Специалист по юр.лицам в течении месяца занималась тем же что и я, подавала, получала, исправляла и снова подавала. В конце концов, ей это надоело и со словами «Я не знаю как вам помочь», мне вернула документы. Все это время наш счет был заблокирован и мы не можем пользоваться средствами на счетедо сих пор!!! Директором принято решение закрыть счет. Нет слов!
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2023, 19:48
Вітаємо. Вже перевіряємо інформацію, стосовно вашої ситуації з відповідальними колегами. Додатково з вами зв'яжемось.
Dmitrich 22 березня 2023, 1:25
Тиждень не можу розмитнити вантаж на митниці, бо з картки акредитації зникли всі рахунку Приватбанку і, відповідно, у митників світиться помилка невідповідності МФО банку данним у картці акредитації. У банку порадили вказувати МФО центального банку, а не харківскої філії. Дивно, це не відповідає рахунку I-ban, у якому видно справжній код МФО. Але що не зробиш, щоб розмитнити вантаж? Вказали. Знову відмова, бо в картці акредитації геть всі рахунки Приватбанку зникли і цей МФО також відсутній.
Проблема банку відома і я не єдиний потерпілий. Відома проблема на митницях. Люди намагаються вирішити питання через митниці, податкову, банк, але вони займаються футболом. Митниця не може вручну вносити данні і бере їх через синхронізацію з базами податкової. примусова синхронізація нічого не дає і митники просять звертатися до податкової і банку. У податкової все ок, бо в її реєстрах Приватбанківські рахунки є, чому вони не передаються митниці вони не знають. Банк на запит про проблему з митницею через відсутність їх рахунків у картках акредитації на митниці лише повідомив, що вони ще раз надали податковій інформацію про ці рахунки, що не принесло змін у реєстрах митниці.

Можна, звичайно, зауважити, що це дійсно не проблема банку. Але я не погоджуюсь. Клієнт банку не може провадити ЗЕД через проблеми виключно по приватівським рахункам. У всіх відомих мені потерпілих однакові проблеми, реєстрація у них у Харківській і Сумській областях, ще кілька ФОП місця реєстрації я не знаю. Виходячи з того, що у реєстрах виникають проблеми лише з Приватом, безумовною є ознака проблем саме із його базами данних, протоколами обміну данних або у їх трирічній реформі по переходу на єдине МФО всіх філій.
Приват не може напряму передавати данні клієнтів митницям?
Якщо і не може, то має не відписуватися формальними листами, а реально пошукати причину, через яку його клієнти потерпають на митницях. Якби, наприклад, Приват уклав би угоди з рекламними агенствами на показ реклами по телеканалу, але на телеканалі матеріал би не з’явився, вони би, напевне, звернули би на це увагу, хоча напряму не працюють з телеканалом? Бо хтось не виконав свою функцію і у ланцюжку стався збій. Так от тут аналогічний збій у ланцюжку і я прошу банк подбати про своїх клієнтів і виправити ситуацію.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2023, 9:17
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Ваше питання передано відповідальним співробітникам, котрі детально перевірять дану ситуацію та зв'яжуться з вами по результату розгляду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Мария Васильева 21 березня 2023, 18:37
Я знаходжусь на окупованій території в Херсонській області, 17 лютого Банк розірвав зі мною угоди, та закрив мої рахунки. За це я вже писала відгук та неодноразово спілкувалася з представниками банку. Але вирішити це питання не вдалося.
Для отримання залишку коштів на моїх рахунках в ПриватБанку, мені було запропоновано написати заяву в онлайн чаті. Я написала заяву 28 лютого на перелік залишку коштів до іншого Банку. Фахівець в чаті сказав, що відповідь буде протягом 5−7 днів на мою електронну адресу. Відповіді не було.
11 березня я знову звернулася до онлайн чату, знову було створено заяву вже під номером 33179324. Фахівець відповів, що протягом 5−7 днів кошти надійдуть до мого рахунку в іншому Банку.
Кошти так і не надійшли.
Сьогодні 21 березня знову звернулася до онлайн чату, де була відповідь: «На жаль, переказ залишку коштів неможливий, так як в Банку недостатньо даних для Вашого обслуговування». Треба особисто звернутися до найближчого відділення Банку.
Я більше десяти років Клієнт Банку, і тільки тепер у них не вистачає даних. Тим паче, коли надсилала останній раз заяву, я відправляла фото всіх документів разом з собою. Було підтвердження через відео-чат моєї особистості.
Я знаходжусь на окупованій території, і я не можу завітати до ніякого відділення.
На що мені Банк надав варіант, написати довіреність на людину, яка знаходиться на підконтрольній Україні.
Як мені написати довіреність, нотаріуса у нас не має, та й поштою я її не відправлю. Як мені отримати свої кошти з рахунків ПриватБанку?
Дуже цікаво, якщо б у мене були кредити, то я б зобов’язана була б їх сплачувати і надалі, і даних моїх достатньо для цього. А як віддати мої кошти — так ми вас не знаємо.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2023, 17:32
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. За єдиною процедурою, для перерахування залишку коштів на рахунку(ах) в Банку, вам або вашому представникові необхідно звернутись до будь-якого відділення ПриватБанку. Більш детально інформація щодо отримання коштів викладена у надісланому вам Банком листі.
naa1971 21 березня 2023, 18:07
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Героїв, 37
Обслуговуюсь в Приватбанку більше 23 років, маю ідеальну кредитну історію. Останній місяць виникла необхідність в частих поповненнях та знятті коштів з валютного Приват вкладу, який і використовується саме для вільного користування коштами. 17 березня отримав повідомлення від банку, що майже досягнуто місячний ліміт зняття готівки і треба подати в банк документи, що підтверджують походження коштів. В той же день надав необхідні документи (річні податкові декларація за 5 років, довідки про виплати з Фонду гарантування вкладів і т.п.), на суму, вчетверо перевищуючу той місячний ліміт. Отримав від банку повідомлення, що всі документи прийняті, пройшли перевірку. В понеділок, 20 березня, коли намагався зняти в касі попередньо замовлену валюту, отримав відмову в видачі, тому що не дозволяв той же самий ліміт. Зателефонував на гарячу лінію банку, фахівець сказала, що в мене все гаразд з документами і попросила трохи часу на вияснення проблеми. В результаті через 5 хвилин очікування мені повідомили, що банк розриває зі мною відносини. Причину пояснити мені не змогли, сказали підійти в відділення та написати заяву на повернення моїх коштів. У мене в банку валютні кошти на картці та декілька валютних депозитів, гривню перевів міжбанковським платежем. У відділенні запропонували заяву на конвертування валюти в гривню по курсу НБУ, я відмовився від такої «щедрої» пропозиції. Декілька разів телефонував на гарячу лінію, щоб все ж таки вирішили питання повернення коштів в валюті та щоб надали офіційний лист з поясненнями причини розірвання відносин. Станом на зараз ні одне, ні друге питання не вирішено. Висновок такий, що банку не потрібні сумлінні та відповідальні клієнти, якщо він таким чином відноситься до них. Щож, є янші банки, які залюбки займуть місце Привату. Але вирішити питання все ж потрібно. Чекаю на обгрунтовану відповідь банку, а не просто штамповану фразу про запобігання фінансування тероризму.
Приватбанк
Відповідь банку
21 березня 2023, 20:16
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вячеслав Ол 20 березня 2023, 18:35
Уважаемый Приватбанк я являюсь клиентом и Приватбанка и Ощядбанка.
Как вы заметили люди жалуются на мошеннические оплаты картой на иностранных сайтах. Вам всего то нужно добавить функцию «заборона Розрахунки в Інтернет без 3D Secure.
Такая функция есть в Ощядбанку
Фото
https://i.ibb.co/wQPqxjs/20−03.png
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2023, 19:37
Вітаємо!
Пропозиція вже передана нашим колегам для розгляду. Дякуємо, що допомагаєте нам стати краще!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nata1001 20 березня 2023, 17:27
Вже протягом трьох місяців блокують всі платежі без пояснення. Депозит не віддають. Тобто моїми грошима користуються, а своїми — ні.
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2023, 18:14
Добрий день!
На жаль, не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку за даними з відгуку. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Проблема вирішена
Сергій Сварчевській 20 березня 2023, 16:26
Пользовался приватом уже больше 10 лет, имел золотую карту, в один прекрасный день сообщили мне что банк отказывается со мной сотрудничать, документы в банк, что они требовали были предоставлены после чего также получил отказ без обьяснения причин, что конкретно не подошло и тд, при этом они на свое усмотрение остаток средств, что у меня оставался не вернули, а решили погасить ими мою задолженость по кредитной карте, хотя там еще сохранялся льготный период.
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2023, 18:09
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
bibip 20 березня 2023, 15:49
Як військовий дай думаю перевірю той приват банк стосовно валютних депозитів. То закинув нещасні 100 долярів за для експерименту. Почекав 3 місіця, і до відділення. І починаються побасеньки «а в нас нема». Замовляти можна лише від трехсот. То там напевно теж якась басня. То все зрозуміло, дякую за науку.
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2023, 16:05
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Отримати готівку з картки/рахунку без попереднього замовлення можна в будь-якому зручному відділенні за умови наявності потрібної суми та номіналів купюр в касі на момент вашого звернення. Замовлення готівки здійснюється через Приват24 на суму від 300 EUR/USD на суму кратну 100.
Проблема вирішена
vv12112021 20 березня 2023, 10:56
17 марта я через приват24 заказал наличные в кассе отделения привата на 20 марта, о подтверждении пришло сообщение. 19 марта в воскресенье вечером пришло сообщение что выплата переносится на 21 марта, попытки выяснить причину невозможности провести выплату или как и в каком отделении можно получить заказанные личные средства не дали результатов. На горячей линии оператор Сергей порекомендовал обратиться в любое отделение, т. е. «иди куда попало все равно ничего не получишь». Заказанные деньги остро нужны для выполнения моих финансовых обязательств, за их несоблюдение у меня будут материальные издержки!!!
ВОПРОС — почему такое скотское отношение к клиентам банка?
Интересно, если бы я был должен банку средства по кредиту, но просрочил платеж на сутки что бы было???
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2023, 12:33
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Після створення заявки на замовлення готівки банк відправляє повідомлення, що заявка створена. На цьому етапі вона ще не опрацьована. Тому після створення заявки ми радимо перевіряти стан замовлення в своєму Приват24 та очікувати окремого повідомлення про підтвердження.
Ми завжди стараємось задовольнити попит клієнтів та робимо все, що заявка була опрацьована позитивно і готівка була доставлена на обрану дату. В ситуації, коли, на жаль, відсутня можливість виконати замовленя готівки на обрану дату ми додатково інформуємо клієнта про те, що готівка буде доставлена в інший день або необхідно створити нове замовлення.
Також зазначимо, що отримати готівку можна у відділеннях без попереднього замовлення за умови її наявності в касі на момент звернення клієнта.
Проблема вирішена
Mihailrivne 19 березня 2023, 20:30
Відділення за адресою: Рівне, пр-т Миру, 8
Користувались як ФОП приватбанком 15 років! Але 10.03.2023 пятниця, при користуванні рахунком ФОП була виявлена нехватка коштів на оплату постачальнику. При спілкуванні з банком було виявлено зняття в той же день в США 7 валютних транзакцій в USD на суму більше 89 тис грн. сумарно, через картку ключ до рахунку ФОП!!! Відповідно все це з відсутнім від банку верифікацій і смс, без змін лімітів по карті і без перевірки підозрілої транзакції в іншій країні і без перевірки угод на такі міжнародні покупки послуг. Відповідно товар не був оплачений в той день і діяльність Фоп з торгівлі була паралізована на тривалий час, наші клієнти не отримали свої замовлення вчасно! Картку ключ в пятницю заблокували і гроші були якийсь час заблоковані приватбанком, як виявилось ненадовго лише до понеділка, в понеділок їй банк благополучно після поданих заявок і скарг на служби підтримки банку відпустив на шахраїв. Безпека банку і банк мовчить. Грошей на ФОП нема. Звернулись в поліцію (і звернемось у суд). Всім ФОП шукайте для своїй Фоп інший банк, картки ключ до рахунків терміново блокуйте і забудьте про них, скоріш базу приватбанк продав або вона зламана. Адже фізично карткою не користувались і вона на руках. Приват24 фіз. особи не був зламаний і сторонніх входжень не було.
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2023, 9:59
Доброго ранку!
Оплата на сторонньому сайті можлива лише за умови введення даних картки, що відомі її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Зі своєї сторони ми проводимо оскарження платежів та зробимо все, щоб повернути вам кошти. Наразі заявки на оскарження в роботі і за результатом їх розгляду ми вас додатково проінформуємо.
Проблема вирішена
StarFighter27 19 березня 2023, 20:21
Добрый день. Сегодня невозможно было скачать или посмотреть квитанции за оплату коммунальных платежей в приват 24.
Оплата была, но квитанции невозможно посмотреть в приложении
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2023, 10:03
Добрий день!
Наразі не зафіксовано труднощів з отриманням квитанцій через Приват24. Ви можете оновити або перевстановити додаток, якщо на вашому телефоні все ще не вдається отримати квитанцію в архіві платежів. Якщо після цього питання залишиться актуальним, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, щоб ми могли розібратись в ситуації детальніше.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝