Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Petrj 1 липня 2023, 9:04
Покупал доллары на депозит и выводил их на специально созданную для этого карту.
Эта карта нигде никогда не светилась ни на каких торговых площадках.
Они ее заблокировали после вывода на нее депозита, якобы из-за того что кто-то пытался расчитаться ей в интернете. Сказали оформите новую, а старую закройте, сумма перейдет на новую карту.
Мало того что сумма пришла только через двое суток, так еще и сняли комиссию 6 долларов. Теперь естественно сумма не круглая и снять полностью ее не выйдет.
Мой вывод-игра с банком закончена.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2023, 9:52
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
ANDRIY1974 30 червня 2023, 10:13
Намагався 26 червня 2023 через Приват 24 придбати ОВД на певну суму, відмовили, повідомивши по телефону, шо ми не знаємо де були ваші кошти упродовж 1,5 року, коли їх отримали у касі банку як погашення попередніх облігацій. Тобто у 2021 році все добре, а потім у кінці року забрав кошти, а коли у червні 2023 року знову хотів купити, говорять ми не знаємо, де ви їх зберігали. Чи не абсурд? При тому, що всі кошти раніше декларувалися і перевірялися через фінмоніторинг.
Приватбанк
Відповідь банку
30 червня 2023, 11:42
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
31922469 29 червня 2023, 18:47
Я власник інтернет-магазину і співпрацював з цією компанією більше 5 років. Вчора мені надійшло повідомлення на пошту, що мій обліковий запис заблокований, без жодних попереджень — і платіжка на сайті перестала працювати, клієнти не могли оплатити товар.
У повідомленні, яке вони мені надіслали, був список заборонених товарів — я його перевірив там мого товару не було у переліку, після прохання активувати мою платіжку на сайті — вони додали мій товар до заборонених останнім пунктом. Ось як вони працюють. Не рекомендую до співпраці, вас можуть вимкнути будь-якої миті без попередження. Використовуйте аналоги: interkassa, fondy або wayforpay
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2023, 19:18
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника мерчанту, та розібратись в ситуації. В той же час, у нас є ряд зобов´язань перед регуляторами (платіжні системи, НБУ і т.д.) при перевірці мерчантів, моніторингу мерчантів та процесуванні транзакцій. У разі виникнення додаткових питань, ми завжди поруч і готові прийти на допомогу.
Проблема вирішена
MaxAlex1986 29 червня 2023, 18:43
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 144
27.06.2023 — купи в банку usd. 29.06.2023 хотів покласти ці usd на картку в ОщадБанку, одну купюру в 100 usd не прийняли — в ультрафіолеті покрита плямами більш ніж на 50%.
Одразу ж приніс цю купюру до відділення на Соборний 144, де покупав ці USD, відповідь касира була геніальною: «Це не плями, це є платіжним засобом, нічого там не світиться».

Ну якщо вже так, то вирішив покласти ці 100$ на ПриватВлкад у відділенні ПриватБанку в Запоріжжі на вул. Шкільна 30. Касир ПриватБанку на вулиці Шкільній 30 перевірила дану купюру, відповідь була просто супер: «Ви що, ми не можемо прйняти цю купюри, вона ж уся в плямах, якщо дивитися в ультрафіолеті, ви ж бачите».

Тобто одну й ту саму купюру 100$ по різному оцінюють касири в одному й тому ж банку))) *** якісь.Тобто коли Привабанку треба продати доллар — то чхати він хотів на цю купюру, а коли треба ту ж саму купюру взяти назад — «вибачте ми її не можемо взяти, бо вона не відповідає нормам, байдуже що ми самі її ж вам і видали».
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2023, 19:07
Вітаємо.
Всі купюри проходять перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
Наталя Грицишин 29 червня 2023, 15:34
Доброго дня. Це вже перебор.
11.05.23 року мені заблокували рахунки. Я звернулась до виконавця із заявою, де він виніс постанову на розблокування рахунку 17.05.23 року.
Постанову в банк відправив Укр поштою, постанова надійшла до банку 30 травня (під довіреність отримана).

Я звернулась до банку 26 червня, де зареєстрували заявку. 28 червня заявка закрита, але рахунок досі не розблокований.

Допомога онлайн пише, що постанова на розгляді.

Місяць вони розглядають заявки, при тому, що я кожного дня пишу до них.
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2023, 17:07
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Проблема вирішена
Андрій Овсянніков 28 червня 2023, 20:15
21.06.2023 державний виконавець Самарського ВДВС виніс постанову про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника та направив її в АТ КБ «ПриватБанк» рекомендованим листом та на електронну пошту яку сам же ПриватБанк дав мені під час спілкування з їх підтримкою (cancelyaria@privatbank.ua), вже 28.06.2023, а в підтримці все тем саме, постанову не отримували, я вважаю, що потрібно писати скаргу в НБУ на дії банку
Приватбанк
Відповідь банку
29 червня 2023, 9:51
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
larionovkirill 28 червня 2023, 17:08
ПриватБанк заарештував рахунок протиправно
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2023, 17:51
Вітаємо.
ПриватБанк діє виключно в рамках закону та в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати.
Проблема вирішена
Богдан Клюба 28 червня 2023, 16:26
По трек-номеру накладної УкрПошти, банк отримав постанову від приватного виконавця (про визначення рахунку для видаткових операцій) 19.06. Сьогодні уже 10-й день після отримання, а кошти на рахунку не розблоковані. Не можу зрозуміти чому банк так довго розглядає цю постанову.
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2023, 17:49
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Яна Мірочник 28 червня 2023, 12:41
До поповнення кредитної картки борг був 22.000, а після став на 10.000 більше.По всій історії платежа.Добре що я маю докази цього.В службі підтримки кажуть що система оновилася і некоректні данні ввела.Як вам таке? Я не божевільна.Люди, закликаю вас всі платежі десь зберігати Я щє такого шахрайства не бачила! Не соромно обкрадати людей в такий час?
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2023, 14:33
Вітаємо.
Виписка доступна в Приват24 за весь час використання картки. Якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте, будь ласка, деталі в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Vv31Vv 28 червня 2023, 12:40
Виконавча наклала арешт на рахунок, де я отримую заробітню плату.Постанову виконавець відправив в банк 16.06.
Банк отримав постанову 21.06, а далі тиша.
Це мій єдиний дохід за який я живу. Скільки треба жити святим духом, щоб нарешті зняв банк арешт з мого рахунку?
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2023, 14:33
Вітаємо.
Приносимо вибачення за очікування. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Anzhelikalika 28 червня 2023, 12:30
Перед поїздкою за кордон оформила usd картку, потім загубила фінансовий номер і цією карткою не користувалась.Вже рівно пів року не користувалась зовсім. Саму картку жодна людина не бачила (тільки в приваті при оформленні). В 5 годин ранку (укр. час) прийшло три підряд повідомлення, що «ви зіткнулися з помилкою під час оплати онлайн-покупки (www aliexpress com) за вашою карткою (*****)на суму 1.0 USD.»
Я цією картою в Україні не користувалась, її жодна людина, крім співробітника привату не бачила.В країні де я знаходжусь немає доступу до aliexpress, тут про такий сайт навіть не чули.
Як це можливо? Що з безпекою баз даних?
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2023, 14:34
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Співробітники банку не володіють цією інформацією. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Добрий день, постанову про зняття арешту отримано банком ще 23.06, дозвонитись оператору не реально, банк досі не «бачить» постанови. На цей рахунок надходять кошти на дитину. Скільки ще мені чекати розблокування рахунку?
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2023, 12:53
Вітаємо.
Арешт буде знято після надходження в банк постанови про зняття арешту від виконавчої служби чи приватного виконавця.
Проблема вирішена
Анастасія Сіліч 27 червня 2023, 21:11
Маю рахунок оформленний для виплат, суто для отримання допомоги на малозабезпеченість. Він заблокований виконавчою службою. Постанова про видаткові операції з рахунку на сумму 13400 був відправлений виконавцем 30 травня. Банк отримав її 06.06 і на цьому все. У відділенні мені сказали нічого не знаємо нічого ще не отримали. Зараз 27.06 ніяких дій банк не робить. Йому абсолютно плювати що заблоковано соціальні кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2023, 9:25
Вітаємо.
Постанову про визначення поточного рахунку для здійснення видаткових операцій виконано. За даним рахунком ви можете скористатись сумою у розмірі 13 400 грн.
Проблема вирішена
Paslv 27 червня 2023, 18:05
Жах, ізза того що тех підтримка немогла налаштувати сервіси на карті 2 рази за місяць перевипускали карточку, бо казали що сервіси неспрацюють бо глючна карточка, приват 24 глючить, квітанцію дає через раз, оператор для ідентифікації клієнта починає звіряти всі данні, в одного консультанта данні поновив, інший небачить, нікому нераджу мати спільні справи з цим банком
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2023, 18:46
Вітаємо.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації, наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Для розблокування карток вам не обов'язково йти у відділення. Зверніться, будь ласка, в підтримку чата, де наші фахівці з радістю вам допоможуть вирішити це питання дистанційно.
Anastasia010101 27 червня 2023, 18:00
Хочу залишити подяку Мінаковій Вікторії Василівні, співробітнику відділення ПБ у Харкові (вул. Гв. Широнінців 62) за оперативне вирішення мого питання, за клієнтоорієнтованість та зацікавленість. Це, мабуть, найкращий мій досвід співпраці із ПБ за весь час.
Вікторіє, якщо ви це прочитаєте, знайте, що ви виконуєте свою роботу чудово і є прикладом для інших. Це дуже цінується.
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2023, 18:41
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Вікторія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Михаил Докторович 27 червня 2023, 13:31
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 3
Я совеошенно разочарован в сервисе ПриватБанка, а главное, в наплевательском отношении к клиентам. Мало того, что Приват забирает 1% со SWIFT перевода, так ещё, при получении моих Долларов, которые я заказал и ждал два дня, выстояв 40 минут в очереди в кассу, мне были предложены старые, ветхие, с кучей печатей и надписей, купюры, которые не принимают в обменниках. Менеджер банка на Харченко 29А, когда я обратился к нему за помощью, сказал: «Это не наша проблема, а обменников». Звонок по 3700, принёс аналогичный результат. Оператор сказал, что сожалеет о случившемся, но ничем не может мне помочь, а так-же отказался позвать к телефону супервайзера. Посоветовал перезаказать наличные и надеяться, что через два дня, потрёпанные купюры закончаться и Приват Банк станет выдавать наличные должным образом. А если нет, то ещё два дня, а потом ещё и так до посинения.
Но я поступлю иначе. Я перейду в другой банк и забуду о Привате, как о страшном сне.
Продолжение через несколько дней:
Я снова заказал наличные в другом отделении (Харченко 3, Киев) и снова выждал два дня. И снова отказался получать старые, потрёпанные Доллары. Я даже не могу закрыть свой счёт, потому, что не могу забрать свои деньги в надлежащем виде. Приват умышленно подводит клиента к тому, что у него не остаётся другого выхода, как конвертировать свои USD в UAH по курсу 36.57, что значительно ниже сегодняшнего курса валют.
Я обратился в поддержку Приват Банка, на что получил ответ, что они очень сожалеют, но ничем не могут мне помочь. Кроме того, когда читаешь их ответ, то начинаешь понимать, что ваши вопросы никто не читает. У них есть заранее заготовленные шаблоны ответов, которые они Ctrl — C, Ctrl — V копируют и вставляют в ответ. Зачастую, их ответы совершенно не соответствуют заданному вопросу.
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2023, 16:05
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюри, надані інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Проблема вирішена
t4T 27 червня 2023, 12:24
Кредитний комітет спочатку прийняв позитивне рішення щодо моєї заявки на видачу автокредиту. Але я не мала змоги скористатися ним, адже авто не вдалося оформити (не домовилися з продавцем).
Вдруге, на інше авто, через 2 тижні, кредитний комітет відмовив мені у виданні кредиту на інше авто (хоча, сумма кредиту була меньшою за перше), без пояснення причин щодо відмови.
Нажаль, я втратила залогову сумму за авто. Адже менеджер Приват банку по кредитуванню запевнив мене, що проблем з видачею кредиту точно не буде (бо перше рішення було позитивне), и вмовив дати завдаток за авто.
Отже, я втратила гроші і час.
Планую вивести свої фоп рахунки з привату якнайшвидше, і припиню будь-яку співпрацю з цим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2023, 13:34
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
buffet2100 27 червня 2023, 11:05
Банкомат в Ірпені на Мечникова біля Фори знов поцупив кошти. Схоже, це така традиція.
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2023, 11:35
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що пов'язані з роботою банкомату.
Для формування заявки на повернення ви можете звернутись до підтримки банку, що випустив картку.
Костянтин Фонтаній 26 червня 2023, 23:47
Банкомат привата зʼїв карту укрсіба.
Карта зарплатна, за цей рік другий раз доведеться востанавлювати.
Тех підтримка просто культурно послала, карту знищено.
Не компенсують перевипуск і карти, ціна питання 50 гривень.
За свої технічні помилки 50 гривень можно було б і потратити, але вони чисто ігнорують.
При інкасації терміналу відмовились віддавати карту, аргументуючи тим, що не можуть довести що карта моя — хоча вона зарплатна з прізвищем і імʼям.
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2023, 9:18
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
З міркувань безпеки картка, вилучена банкоматом, не повертається, адже ідентифікувати вас, як власника даної картки може лише банк, що її видав.
Якщо перевипуск платний, можемо запропонувати відкрити картку в нашому банку. Це безкоштовно та займає не більше 15 хвилин.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty
YANA122 26 червня 2023, 21:06
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 29
замовила готівку зняти з картки в доларах, бо потрбібно повернути борг, привезли старі купюри 1996 року, пояснила кассиру що неможу іх взяти, тому що людина давала мені нові купюри, кассир відмовила у видачі купюр нового зразка.
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2023, 9:18
Вітаємо.
Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝