«помилкова» СМСка 22.01 про невірний курс обміну при трансакції???
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 6 лютого 2015, 10:53
- #
Шановний клієнте, доброго дня!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Направте, будь ласка, на help@pb.ua Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Направте, будь ласка, на help@pb.ua Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.25 | 46.25 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Za tranzakciji vid 22.01 vstanovlenyi nevirnyi kurs.Riznycya bude povernena protyagom 3-h dib.Vy otrymaete sms pro zarahuvannya.Prynosymo vybachennya.PrivatBank
з 26.01 до сьогоднішнього для (5.02) мною було здійснено порядка десяти спроб (в т.ч. усне спілкування з персональним менеджером, онлайн-чат, дзвінки в службу підтримки, декілька запитів в технічну службу) або отримати ці кошти, або отримати пояснення. в усіх випадках пояснення надано не було. в усіх випадках було перевищено обіцяні терміни сповіщення про вирішення проблеми. я був змушений знову і знову ініціювати розбір цього питання… і сьогодні, очевидно, вирішили спекатися набридливого клієнта і заразом «закрити» питання, повідомивши, що СМСка була розіслана випадково :))) що це був «технічний збій» і такі СМСки були розіслані багатьом клієнтам Приватбанку.
от мене цікавить чи ще комусь приходила «помилкова» СМСка 22.01 про невірний курс обміну і чи це поширена практика «вирішення» проблемних питань?