неприятно когда сотрудники неуважают клиентов
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Что Вам сказать, вы описали целый список несуществующих услуг банка, которые Вам навязал какой-то Вася.Банк то тут причем? Вы были не подготовлены, не ознакомились на сайте банка с процедурой открытия счетов и карточек, пеняйте на себя.Жизнь учит!
- +
- 0
- remenandrew
- 9 січня 2015, 22:04
- #
Что значит какой-то Вася навязал?
Зачем ему знакомиться с процедурой, если это должны сделать в банке?
Ты об этом не подумал?
Или если ты пойдешь в милицию и с тебя там все снимут, то я тебе тоже должен сказать почему ты на сайте не прочитал?
Приватбанк должен уволить сотрудника, прийди и напиши в книгу жалоб!
Зачем ему знакомиться с процедурой, если это должны сделать в банке?
Ты об этом не подумал?
Или если ты пойдешь в милицию и с тебя там все снимут, то я тебе тоже должен сказать почему ты на сайте не прочитал?
Приватбанк должен уволить сотрудника, прийди и напиши в книгу жалоб!
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 10 січня 2015, 16:17
- #
Шановний Клієнт!
Дякуємо за Ваше звернення.
Скарга на відділення передана в роботу відповідальному фахівцю, просимо очікувати, з Вами зв'яжеться наш співробітник.
Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності.
У разі виникнення питань, завжди будемо раді Вам допомогти у їх вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо за Ваше звернення.
Скарга на відділення передана в роботу відповідальному фахівцю, просимо очікувати, з Вами зв'яжеться наш співробітник.
Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності.
У разі виникнення питань, завжди будемо раді Вам допомогти у їх вирішенні.
З повагою, ПриватБанк.
- +
- 0
- auroraadmn
- 9 лютого 2015, 20:43
- #
Спасибо за отзыв, случайно наткнулись на него, и очень удивились. Каких-либо договоренностей с кем-либо из приват банка у авроры нет. В ситуации обязательно разберемся.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.25 | 46.25 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Я прийшов 5/01/2015 у відділення приватбанку у місті Ніжині по вул. Заньковецької 4 з метою отримати картку виза, працівник кримінальної зовніішності короткострижений високий років 23-27, високий мене обслуговував, був ввічливий, але сказав, щоб картка активувалася я маю на неї покласти 100 гривень я мовчки поклав, потім він каже, щоб картка була робоча я маю піти точно в магазин АВРОРА, який знаходиться поруч і і купити там щось на 50 гривень а потім чек йому принести і він мені активує картку… неприємно, коли тебе не поважають і просто на тобі заробляють
також не сподобалось, коли він вимагав застрахувати життя теж неприємно, я раз відмовив, але навіщо наполягати
він Приватбанку такого не очікував