Через ПриватБакн крадуть гроші !!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 16
У мене теж шахраї вкрали з картки приватбанку 4550 грн, служба безпеки банку нічого не поспішає робити, Сказали що це мої проблеми -сама назвала дані по карті… Таких істрій тут ціла купа ще за 2010-2011-2011-2012-2013рр.........і що ніхто не може впіймати шахраїв??????? чи справді не хоче......!!! самі ж крадуть — працівники, або вони зливають інформацію про клієнтів(((((
- +
- 0
- Salamandra
- 19 грудня 2014, 23:53
- #
Шукати шахраїв це не компетенція банку, а от запобігати фактам шахрайства і вдосконалювати систему безпеки вони зобов'язані!!! Але замість того щоб це робити банк сприяє діяльності шахраям!!! Я не можу стверджувати, так як не маю на даний момент всіх необхідних доказів, але припускаю ( для цього є ряд вагомих підстав), що саме працівники банку як теперішні так і колишні є шахраями або безпосередньо співпрацюють з ними!!!.. Коли я ставила гроші на рахунок, я зобов'язалася дотримуватись так званих 10 правил безпеки, в черговий раз для співробітників банку хочу наголосити, що я ДОТРИМУВАЛАСЬ всіх вище згаданих правил, а от банк який взяв на себе зобов'язання зберігати мої гроші НЕ ВИКОНАВ його!!! Чесно кажучи, розбираючись з ситуацією я переконалась, що БриватБанк (народна назва «ПРИХВАТбанк», і вона повністю характеризує цей банк) створив ілюзію надійності і професіоналізму. Насправді це бюрократична, брехлива (працівники банку обманюють) і злочинна організація!!!
В обязательном порядке нужно написать заявление в милицию, что бы они открыли дело по факту хищения. Если Вы этого не сделали, то потом ни в одном суде ничего не докажете. Общаться с банком необходимо письменно через Укрпочту (уведомление+опись), тогда у Вас будет на руках, хоть что-то, что можно будет использовать как аргументацию.
- +
- 0
- Salamandra
- 20 грудня 2014, 0:15
- #
В правоохоронні органи я написала заяву. Сьогодні в черговий раз ходила на прийом до слідчого який веде мою справу щоб отримати поточний звіт про розгляд своєї заяви. Чесно кажучи, як дивно би це не звучало, із слідчим спілкуватися набагато простіше і приємніше ніж з працівниками служби підтримки ПриватБанку. Слідчий дає змістовні і обґрунтовані відповіді на мої запитання, а от «спеціалісти» ПриватБанку, таке враження, що ПТУшники, дають шаблонні відповіді, питання потрібно повторяти по 2-3 рази, щоб добитись хоч якоїсь відповіді. В понеділок хочу написати заяву в прокуратуру (щоб справу ефективніше розслідували)… Те що гроші мені повернуть я вже навіть не надіюсь! Проблема в тому, що дебетних грошей на рахунку було приблизно 1400, а решта суми (2600) це кредитні кошти і банк «ввічливо» мені нагадує, що пора сплачувати кредит!!! Абсурд всієї ситуації в тому, що не без участі працівників банку були вкрадені гроші, а тепер я банку маю їх(гроші) повернути!!!
Если на Ваши счета в ПБ будут поступать деньги, к примеру з/п, пенсия и т.п., то банк не полениться и спишет их в счет задолженности. Сумма в 2600 грн. — это не придел, банк обязательно приплюсует к этой сумме %, пеню, штрафы в результате сумма, как минимум удвоится. Выходит, что Вам либо платить эти деньги, либо же отказаться от услуг банка, т.е. перевести поступления на другие реквизиты в другом банке.
Можете подать иск против банка и давить на то, что СМС не приходили, Вы не могли вовремя пресечь воровство. В этом случаи по законодательству все риски ложатья на банк, даже если в договоре есть оговорки, что банк ни причем, то они противоречят законодательству, а значит являются никчемными.
Можете подать иск против банка и давить на то, что СМС не приходили, Вы не могли вовремя пресечь воровство. В этом случаи по законодательству все риски ложатья на банк, даже если в договоре есть оговорки, что банк ни причем, то они противоречят законодательству, а значит являются никчемными.
К справке, если Вы хоть копейку заплатите банку, то это будет юридическое подтверждение согласия с долгом.
В любом случаи, внимание коллекторов Вам обеспеченно. Хотя если их звонки припадут на время судебных тяжб с банком — то по сути это является давлением на свидетеля, можно обратиться за помощью защиты свидетелей.
Решать Вам.
В любом случаи, внимание коллекторов Вам обеспеченно. Хотя если их звонки припадут на время судебных тяжб с банком — то по сути это является давлением на свидетеля, можно обратиться за помощью защиты свидетелей.
Решать Вам.
- +
- 0
- Salamandra
- 24 грудня 2014, 16:53
- #
Дуже дякую за консультацію!!! Мені в суд подавати в найближчі дні чи почекати коли банк висуне «проханні» про оплату кредиту?
Все же надежнее будет обратиться к юристу за консультацией. Перед этим четко сформулировать, что Вы хотите, подготовить вопросы ему, взять копии имеющихся документов, кратко изложить суть, чтобы заняло меньше времени — меньше денег.
Прежде чем обращаться в суд, Вы должны иметь экземпляр или заверенную копию договора, получить его будет очень проблематично. Документы свидетельствующие о снятии суммы… Также, Вы должны будете подтвердить, что пытались решить проблему с банком в досудебном порядке (письма, претензии ...). Суд может затянутся по времени на года.
Следует отметить, что судиться банку не выгодно. Это не только трата ресурсов, но и проблема довести в суде, что именно по Вашей вине была осуществлена кража. Доказать это очень тяжело, а в обратном случаи все риски ложатся на банк.
Выводы делайте сами. Если бы это были деньги банка, то можно было свалить на него все, а речь идет и о Ваших деньгах.
Прежде чем обращаться в суд, Вы должны иметь экземпляр или заверенную копию договора, получить его будет очень проблематично. Документы свидетельствующие о снятии суммы… Также, Вы должны будете подтвердить, что пытались решить проблему с банком в досудебном порядке (письма, претензии ...). Суд может затянутся по времени на года.
Следует отметить, что судиться банку не выгодно. Это не только трата ресурсов, но и проблема довести в суде, что именно по Вашей вине была осуществлена кража. Доказать это очень тяжело, а в обратном случаи все риски ложатся на банк.
Выводы делайте сами. Если бы это были деньги банка, то можно было свалить на него все, а речь идет и о Ваших деньгах.
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 19 грудня 2014, 10:47
- #
Добрий день, Salamandra! Шкодуємо, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії відносно Клієнтів банку. Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння. У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в міліцію, так як стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію. З повагою, ПриватБанк.
- +
- 0
- Salamandra
- 20 грудня 2014, 0:42
- #
Шановний працівник ПриватБанку Ви так і не відповіли на моє запитання, що в принципі є традиційним для банку який Ви представляєте!
Отже, повторюю запитання: «… можливо банк співпрацює з шахраями і тому їм вдається так просто красти гроші в людей????????? »
А також хочу почути Вашу відповідь на наступне запитання: " Чому банк, який Ви представляєте, стверджує без ЖОДНИХ ДОКАЗІВ, що мною було порушено правила безпеки (це фраза з відповіді яку мені дав ПриватБанк) ?????? Смію зауважити, що це є пряме порушення Закону!!!
P.S.: 19.12.2014р. в черговий раз ходила на прийом до слідчого який розслідує мою заяву (заяву у зв'язку з шахрайством подала в правоохоронні органи 13.11.2014р.) Слідчий надав мені не офіційну статистику, де з 124 справ які він веде 31 з них по факту шахрайства з ПриватБанком і це єдиний банк в якому регулярно крадуть гроші в клієнтів (зі слів слідчого). Тож пої припущення, що у шахрайських діях замішані працівники банку є не безпідставні
Отже, повторюю запитання: «… можливо банк співпрацює з шахраями і тому їм вдається так просто красти гроші в людей????????? »
А також хочу почути Вашу відповідь на наступне запитання: " Чому банк, який Ви представляєте, стверджує без ЖОДНИХ ДОКАЗІВ, що мною було порушено правила безпеки (це фраза з відповіді яку мені дав ПриватБанк) ?????? Смію зауважити, що це є пряме порушення Закону!!!
P.S.: 19.12.2014р. в черговий раз ходила на прийом до слідчого який розслідує мою заяву (заяву у зв'язку з шахрайством подала в правоохоронні органи 13.11.2014р.) Слідчий надав мені не офіційну статистику, де з 124 справ які він веде 31 з них по факту шахрайства з ПриватБанком і це єдиний банк в якому регулярно крадуть гроші в клієнтів (зі слів слідчого). Тож пої припущення, що у шахрайських діях замішані працівники банку є не безпідставні
ДАННЫЕ ШАХРАЯ В СТУДИЮ
- +
- 0
- Salamandra
- 24 грудня 2014, 16:48
- #
Пилипенко Ирина Сергеевна г. Никополь
irinka.pilipenko.88@mail.ru
тел.: 0969261553
Саме цю особу я підозрюю у шахрайстві. Більше даних у мене нема.
irinka.pilipenko.88@mail.ru
тел.: 0969261553
Саме цю особу я підозрюю у шахрайстві. Більше даних у мене нема.
- +
- 0
- Alexandr74
- 20 грудня 2014, 20:07
- #
Мде… Привет как всегда.
ПриватБанк краде пенсію з карток клієнтів.
12.12.2017р. я дізнався, що 11.12.2017р. вкрали гроші зhttps://privat24.privatbank.ua нібито на «Рекламні послуги WWW.AVITO.RU, Moscow», гроші зняті 11.12.2017р. в 18.37, 18.39,18.41.18.42 в мене з карточки Gold 5168742701461224 викрадено 470.01 + 940.03 + 705.02 + 940.03 = 3055,09 грн. Хотіли зняти 10000 руб. (РФ), але в мене був встановлений ліміт privat24 на 3000 грн.
Я ніякої реклами не замовляв, 11.12.2017р. банківською карткою не користувався, з ПриватБанку на мій телефон дзвінків (про дозвіл на зняття коштів) — не було, ці платежі я не робив…
Зареєстрував в банк претензії… Картку анулював та видана інша…
15.12.2017р. з банку подзвонила дамочка та заявила, що то я комусь дав дані з своєї пенсійної картки для перерахування коштів з їх терміналу…
Явно крадуть гроші клієнтів персонал – в т.ч. «безпека» — цього банку, … коли вам видають картку то фотографують, користуються базою клієнтів…
Отож, щоб хоч якось зменшити ймовірність викрадення грошей з картки, зменшіть ліміти…
12.12.2017р. я дізнався, що 11.12.2017р. вкрали гроші зhttps://privat24.privatbank.ua нібито на «Рекламні послуги WWW.AVITO.RU, Moscow», гроші зняті 11.12.2017р. в 18.37, 18.39,18.41.18.42 в мене з карточки Gold 5168742701461224 викрадено 470.01 + 940.03 + 705.02 + 940.03 = 3055,09 грн. Хотіли зняти 10000 руб. (РФ), але в мене був встановлений ліміт privat24 на 3000 грн.
Я ніякої реклами не замовляв, 11.12.2017р. банківською карткою не користувався, з ПриватБанку на мій телефон дзвінків (про дозвіл на зняття коштів) — не було, ці платежі я не робив…
Зареєстрував в банк претензії… Картку анулював та видана інша…
15.12.2017р. з банку подзвонила дамочка та заявила, що то я комусь дав дані з своєї пенсійної картки для перерахування коштів з їх терміналу…
Явно крадуть гроші клієнтів персонал – в т.ч. «безпека» — цього банку, … коли вам видають картку то фотографують, користуються базою клієнтів…
Отож, щоб хоч якось зменшити ймовірність викрадення грошей з картки, зменшіть ліміти…
http://ipic.su/img/img7/fs/11.1513944176.jpg
http://piccy.info/view3/11899953/4a5eeefa0caff70f18d17a55a10b0f01/
Служба поддержки Avito < support@avito.ru > Агент піддержки 22.12.2017, 01:39
Сергей, средства были отправлены на банковскую карту, которую Вы указали в заявлении. В чеки она не указана.
—
По тел. 3700 з Приватбанку заявили, що повернення грошей буде до 60 днів. Отож, злодії з Приватбанку гроші пенсії вкрали за пару хвилин, за кілька днів кацапи повідомили, що гроші повернули, але Приватбанк буде користуватись моєю вкраденою ним же пенсією «до 60 днів» і чи повернуть — невідомо.
http://piccy.info/view3/11899953/4a5eeefa0caff70f18d17a55a10b0f01/
Служба поддержки Avito < support@avito.ru > Агент піддержки 22.12.2017, 01:39
Сергей, средства были отправлены на банковскую карту, которую Вы указали в заявлении. В чеки она не указана.
—
По тел. 3700 з Приватбанку заявили, що повернення грошей буде до 60 днів. Отож, злодії з Приватбанку гроші пенсії вкрали за пару хвилин, за кілька днів кацапи повідомили, що гроші повернули, але Приватбанк буде користуватись моєю вкраденою ним же пенсією «до 60 днів» і чи повернуть — невідомо.
Є прецедент повернення незаконно списаних грошей. Отож, зкачати судові рішення з реєстру судових справ та написати позов. З 15.12.2017р. змінились умови ЦПК, отож, «рошени» «покращили» народу умови для звернення в суд та підняли судові збори, але по ЗУ Про захист прав споживачів позов на банк можна подавати в місцевий суд за місцем проживання і безкоштовно. http://sud.ua/ru/news/sud-info/114455-verkhovnyy-sud-reshil-kto-otvechaet-za-bezosnovatelnoe-spisanie-deneg-s-bankovskoy-karty
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.1 | 46.1 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
За кілька днів прийшла СМС, з наступним змістом «Ольга Михайловна, Ваш запрос в банк зарегистрирован под входящим номером 108379 от 04-11-2014. Вы получите ответное письмо в течение 30 дней. Приватбанк.».
З 04.11.2014 я регулярно спілкувалась з працівниками служби підтримки. На одне і теж питання я отримувала різні відповіді. Наприклад: " Яким способом були вкрадені мої кошти?" Відповідь 1 " Гроші були перераховані на сайті Київстар"; Відповідь 2 " Гроші були перераховані через мобільний додаток". І таких прикладів багато (в мене збережено 78 с. формату А4, 8 кеглем).
Я надала всі дані які в мене були про особу яку вважаю шахраєм. Номер телефону на який були перераховані кошти шахраєм є зареєстрований в клієнтській базі ПриватБанк, тобто як мінімум служба безпеки мала з чого розпочати розслідування (мені дані про цю особу банк відмовився надавати). Практично кожного дня монітору інформацію в інтернеті про шахрая і бачу, що він продовжує обкрадати людей.
Через 30 днів мені не відповіли. 13.12 я відправила скаргу заказним листом в головний офіс з проханням пояснити чому моя скарга не була розглянута в передбачений термін Законом України «Про розгляд скарг» і чому розгляд скарги затягується?.. Сьогодні мені прислали «відповідь». Якщо коротко, то банк вважає, що це я надала інформацію шахраям бо операції були проведені успішно!!! Я в черговий раз наголошую, що НЕ НАДАВАЛА жодної інформації по сваїй карті (окрім номера карти) В мене зустрічне запитання, а можливо банк співпрацює з шахраями і тому їм вдається так просто красти гроші в людей?????????