Мінфін - Курси валют України

Встановити

Почему банк нарушает закон Украины ?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
stromba 19 листопада 2014, 9:23
Почему эти пункты правил нарушают закон Украины про обращение граждан?
1.1.2.2.5. Письмові звернення  Клієнтів до Банку:
1.1.2.2.5.1. Усі письмові запити та звернення слід відправляти за офіційною юридичною
адресою ПриватБанку: 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Перемоги 50.
1.1.2.2.5.2. На письмові звернення, відправлені на будь-яку іншу адресу, крім зазначеної у
1.1.2.2.5.1. Банк не зобов'язаний надавати відповіді Клієнтам.
А вот что пишет Закон
Стаття 5. Вимоги до звернення
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і
записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим,
надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного
органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці
повноваження оформлені відповідно до чинног
Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги

Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів
державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ,
організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян,
засобів масової інформації, посадових осіб, має право:

особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи
скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

знайомитися з матеріалами перевірки;

подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті
органом, який розглядає заяву чи скаргу;

бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи
скарги;

висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання
таємниці розгляду заяви чи скарги;
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2014, 10:14
Александр, доброе утро!
Представитель банка на данном сайте может проконсультировать по возникшей проблеме технического оперативного характера. Вопросы выполнения или разъяснения договорных отношений решаются в установленном законом порядке через рассмотрение официальных обращений по контактным адресам банка.
С уважением, ПриватБанк

Коментарі - 1

+
0
stromba
stromba
19 листопада 2014, 10:34
#
Опять вы обманываете:
Вчера в 09.30 при перечислении денег через приват 24 с карты на депозит выдало: истекло время операции проверьте баланс и повторите, проверил баланс ничто не поменялось и повторил, Выдало снова: истекло время операции проверьте баланс и повторите. Перезвонил на 3700 пообещали разобраться и перезвонить в течении часа.
Жду звонка от 3700 до сих пор!
А где то в часов 11 на телефон приходят два сообщения о снятии суммы перечисления аж два раза!
Как долго мне еще ждать ответа от ваших «специалистов » с таким отвратительным сервисом?
ОТВЕТ ГДЕ НА ЭТУ ПРОБЛЕМУ ????
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку