Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитрий Дмитриевич 30 жовтня 2019, 14:55
С моей карты снимают более половины зарплаты. в счет карты, которой срок прошел давно.
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 15:25
Добрий день!
Щоб уникнути утворення простроченого платежу з картки може бути списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором 'картка Універсальна'. Нагадуємо Вам, що, згідно з умовами договору, необхідно погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці.
Інформація у виписці по картках оновиться автоматично.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vadim9286 30 жовтня 2019, 12:09
Взагалі повний 0. Мало того що здирницькі кредити + % відсотки на тіло кредиту та % за просрочку. Так іще й заробітну плату повністю знімають. Все до копієчки. Це виходить я маю ще десь бігти брати кошти, щоб прогодувати свою сім'ю та себе.
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 12:29
Добрий день!
Передусім хочемо сказати, що нам дуже прикро, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Якщо ми правильно розуміємо, мова йде про користування карткою «Універсальна» (http://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna/).

Згідно з умовами користування карткою, Ви маєте можливість вносити не всю суму за кредитом відразу, а розділити її – обмежуючись внесенням мінімальних платежів у розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.

У випадку тривалої відсутності платежів за кредитною карткою банк буде вимушений передати справу до суду, що призведе до арешту майна та примусового стягнення боргу. Щоб запобігти таким випадкам рекомендуємо Вам ознайомитися з правилами роботи з боржниками, опублікованими на нашому сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom/
Yanochka07 30 жовтня 2019, 9:34
Доброго дня. Клієнтом приват банку є більше 10 років, і з кожним роком обслуговування клієнтів погіршується, нажаль. В даний час перебуваю в Англії, не можу увійти в приват24, зателефонувати за номером гарячої лінії теж не виходить. Прошу повідомити причину блокування.
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 10:45
Добрий день!
Для вирішення питання ми звернулись до Вас в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
AnnaLV 30 жовтня 2019, 3:38
Второй раз за пару дней банк снимает двойную сумму при покупке товара, причеп не сразу а через не сколько дней. Первый раз совершаю покупку, снимает как положено, но потом через пару дней баланс по карте идёт минусом. При этом ещё и ждать разблокировки нужно от 5-7 дней.Банк говорит что это не вина их вина а сайтов или терминалов.
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 10:28
Добрий день!
У разі здійснення оплати на сайті, кошти резервуються на картці торговою точкою, після чого, магазин надсилає в банк запит на їх списання.
У разі, якщо в банк надходить два різних запити, та за резервом торгова точка не надсилає запит на списання протягом 10 днів, кошти знову стають доступними на картці.
Для того, щоб перевірити інформацію, ми звернулись до Вас у приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
vshuliak 29 жовтня 2019, 17:19
22 августа 2019 года в банкомате укрсиббанка (ул. Васильковская 30, Киев) снимал наличные с карты привата по 1 тысяче гривен. Снимал 1к, попробовал снять 2к сразу — получил отказ, снял 1к и потом еще 1к гривен. И эти же деньги отнес на кассу отделения (укрсиба). Вышел с отделения и обратил внимание что пришло уведомление что было снято 4 тысячи гривен (вместо 3 тыс). Позвонил оператору привата — оформили заявку, сказали ждите. Подождал неделю-две перезвонили сказали что возврат не возможен, переоформили заявку на другой номер транзакции или что-то в этом роде + вернули досрочно на счет 1 тысячу гривен. В итоге, спустя месяц пришел ответ на последнюю заявку, отказ от укрсиба вернуть средства и сняли обратно 1 тысячу гривен. Звонил и в тот банк и в тот. В привате говорят звоните в укрсиб, в укрсибе говорят мы не можем вам помочь, карта не нашего банка. Одна тысяча гривен улетела неизвестно кому. Всем рекомендую банк!
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2019, 18:34
На жаль, не дивлячись на те, що банком були прийняті всі необхідні заходи, змушені повідомити, що за заявкою нам надійшла відмова в поверненні коштів. Ми готові надати Вам всі документи, щоб Ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки.
NataliNem 29 жовтня 2019, 11:54
С Приватом давно… но печальное отношение к своим клиентам приводит не только в уныние, но и в раздраженное состояние… чувство гнева переполняет… на горячей линии сказал оператор раз 20 «Приносим свои извинения». Мне этого мало… Стоит мне где то поймать гаву… бьют гривной… сразу штрафы… сами гаву поймали… извините… все что можем… Когда начнут бить сотрудников гривной ( в плане компенсаций за несвоевременное или ненадлежащее отношение к клиенту) я думаю все наладится. Зачем персональный банкир????? А теперь история… За неделю моего совершеннолетия т.е. 45 лет начались звонки по поводу актуализации данных сроку мне этот бот давал 15 дней… Хотя по законодательству имею полное право в течении 30 дней только на изменения паспортных данных… Ладно отнесла в паспортный стол свои документы и 10 октября 2019 года забрала и сразу же пошла в гости в ПРИВАТБАНК… Все данные были отсканированы, внесены… даже получена новая карта… Но через 19 дней звонит мне «БОТ» и загробным голосом вещает… что я до сих пор не прошла актуализацию данных… Вопрос как так то получилось??? Никто не смог ответить… Зачем я брала один день за свой счет на работе???? и снова должна это сделать???? По одной лишь причине… Персональный банкир не закончил данную процедуру т.е. (не нажал кнопочку в планшете актуализировать)… Подумываю о смене банка… Видимо пришло время заканчивать отношения)))))…
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2019, 13:33
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ole4kanaza 29 жовтня 2019, 8:21
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Рубана, 13
Перевела деньги за товар, покупала через Инстаграмм, на карту приват банка
5168757363019268 — Комиссаров И. Сумма 1450 грн, после этого продавец сначала отвечал, что нужного размера нет и просил подождать неделю, через неделю уже не выходил на связь, можете чем то помочь ??
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2019, 9:28
Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Levickyy 28 жовтня 2019, 20:51
Вип клиент банка более 3 лет.
28.10.19 банком, в нарушение законодательства Украины в гражданской и хозяйственной сфере, в одностороннем порядке заблокированы счета физического и юридического лица без указания причин и официального уведомления клиента. Делайте выводы и выводите средства с банка, так может быть с каждым. Готовим судебный иск, на основании практики ВСУ. Все подробности укажу сюда по ходу дела.
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2019, 9:27
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково Вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitaliy67 28 жовтня 2019, 18:52
Сьогодні мені прийшло повідомлення що в мене на карті мінус 200грн. Картка була нова і реквізити даної карти я нікому не надавав. Кредитної картки в Приватбанку в мене нема. Тобто мені як вияснилось без мого відома відкрили овердрафт на розрахункову картку і позолили третім лицям користуватись овердрафтом без мого відома
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2019, 20:16
Добрий вечір!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 жовтня 2019, 19:27
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 30.10.2019).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Проблема вирішена
YevhenD 28 жовтня 2019, 17:13
Я работаю в IT сфере. Всегда у меня было довольно позитивное мнение о банке. Удобно иметь быстрый доступ к всевозможным выпискам и справкам по счетам. Но мое мнение изменил довольно банальный и простой случай и я не мог даже подумать что столкнусь с такого рода проблемой.
Суть проблемы: Мне был отправлен очередной перевод моими партнерами из USA 20.09 на мой ЧП счет. При этом отправителем была допущена ошибка в номере счета. Обычное дело, что требует простого уточнения реквизитов, проблема на день. Но банк почему-то решил взять и отправить этот перевод на физ счет. Я пытался найти эти деньги месяц, в валютном департаменте банка мне отвечали что этих денег нет в Приват Банке! При этом отправитель со своей стороны открыл расследование и получил ответы от банка посредника и Приват Банка, что деньги прошли весь путь и находятся в Приват Банке. Я не понимаю по какому праву менеджер валютного департамента может заявлять что денег нет в Приват Банке если он не имеет доступа например к департаменту по работе с физ. лицами. В общем через месяц оказалось что деньги висели все это время на транзитном счету для физ. лиц и банк не мог ничего с ними сделать так как нет уточнения реквизитов. Уточнение, кстати, было отправлено отправителем 16.10. Но оно так и не пришло ни в один из департаментов!!! После нескольких звонков и плотного общения с операторами которые так же заявляли что в SWIFT платеже нет никаких данных банк вдруг нашел данные, например точный адрес, и зачислил средства. Ну и конечно же на интернет карту физ. лица. Естественно я оплатил все комиссии при переводе на обычный пластик, но какое же было мое удивления когда я попытался забрать эти средства в кассе и получил ответ что нужно предоставить документы о происхождении денег. При этом сумма перевода была меньше указаной по регламенту для запроса и предоставления подобных документов. Связываться с службой поддержки — это что-то смешное. Мне обещали перезвонить 3 разных оператора. У последнего даже фамилию записал, наверное по этой причине он перезвонил. Они абсолютно ничем не помогли переключая меня в различные отделы где я должен рассказывать всю историю с самого начала. Прослушав проблему каждый переключал меня еще куда нибудь. После нескольких звонков на 3700 в моем меню вообще убрали возможность общения с оператором и отправляли меня на онлайн чат, так и не решив мою проблему которую банк сам же и создал. На данный момент я все так же жду рассмотрения предоставленных документов уже в фин. мониторингом.
Крайне не доволен как относятся к юр. клиентам этот банк. На мой взгляд самая большая проблема банка это безличностное отношение. Нет никакой возможности влиять на ход событий. В других банках можно написать жалобу на имя управляющего отделением или департаментом и есть неплохой шанс что тебя как минимум выслушают. В этом же банке операторы только предоставляют информацию как онлайн так и в отделении. И вы никогда не сможете что либо доказать даже если ошибка была допущена банком. Думаю ближайшее время перевести свой бизнес в другие банки где ценят клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2019, 18:12
Добрий день!
Нам шкода, що Ви відчули незручності та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380503730667 28 жовтня 2019, 14:53
Дякую пані Наталії Стасюк за конструктивну консультацію
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2019, 16:18
Добрий день!
Щиро вдячні Вас за теплі слова на адресу  Наталії.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб наші Клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно в будь якій ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 жовтня 2019, 18:51
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 30.10.2019).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kievsguard 28 жовтня 2019, 11:55
Много писать не хочу, ибо это не в сказке сказать ни пером описать. Если желаете, что бы вас обобрали до нитки — то милости просим.

13го сентрября 2019 года произошел масштабный сбой в системе привата, после чего мне привязали несуществующую задолженность перед банком, при том что у меня на балансе изначально был 0, а в выписке по счету они сделали это так, мол я переводил минусовой баланс между своими счетами.

***!!! Идите ***, платить ничего не буду!!! Грабители…
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2019, 12:49
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 жовтня 2019, 9:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 31.10.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Оксана З 27 жовтня 2019, 15:00
Благодаря Приват Банку я получила очень важный жизненный опыт, которым хочу поделится. Никому не пожелаю пережить то, что пережила я. Я стала жертвой скиммнга (это когда клонируют карту и снимают с нее деньги). В сентябре я была в Индонезии (остров Бали) и стала жертвой очень популярной ловушки — пользовалась банкоматом, где, наверное, было скимминг устройство. 19.9 с моей карты сняли все деньги, что на ней были. Сняли через банкомат, при этом моя карта оставалась у меня и я ее нигде не теряла. Как только мне начали приходить смс (через приложение приват 24) о снятии денег с моей карты, я сразу же написала в службу поддержки и мою карту заблокировали (хотя на ней уже не было денег). Украли у меня 14 400 грн (8 млн. индонез.рупий). Для меня это большие деньги. С моей карты было 4 снятия денег по 2 млн на протяжении 4 минут. ( так как Индонезийские банкоматы выдают деньги с ограничением по сумме за одно снятие). Служба поддержки банка сразу же создала заявку на возврат средств, за что им спасибо, но на этом конец. Сегодня 27.10 деньги мне не вернули, служба поддержки говорит, что нужно ждать до 120 дней. И все это время я нахожусь в стрессе. Меня раньше никогда не грабили и очень обидно, что банк (самый крупный банк страны ) не может меня защитить, как своего клиента. Если с вашей карты будут воровать деньги, увы, банк вам никак не поможет. Объясню. 12.9 я снимала деньги в банкомате в городе Кута 1 млн рупий (это была максимальная сумма, которую я снимала), мне пришло сообщение через приложение приват 24, что я совершила операцию, которая требует дополнительно подтверждение и мне нужно позвонить на номер 3700, что в силу роуминга я сделать не смогла. Но банк никак не отреагировал на отсутствие подтверждения. Потом я уже была в городе Убуд, и опять еже снимала деньги не подтвердив операцию, хотя я была уверена, что банк заблокирует карты из-за отсутствия подтверждения. Больше картой я не пользовалась, так как по сути не было нужды. И тут 19.9 с моей карты снимают все деньги. Банку такие транзакции даже не показались подозрительными. Мне пришло 4 сообщения, что с моей карты снимаются деньги, при чем был даже указан адрес банкомата, но увы я была вообще в другом городе, у меня есть подтверждение этого. (Деньги украли в городе Кута, где меня не было с 13.9). Да до этого я была знакома с понятием скимминг и знала, что в Азии это случается часто поэтому я пользовалась только банкоматами при местных банках, но все же. К счастью, у меня з собой была карты другого банка, так бы не знаю, что бы делала. И вот для сравнения, когда пыталась оплатить отель картой другого банка, то карты была сразу же заблокирована, так как тот банк блокирует все карты, которые находятся в Азии и без подтверждения владельца, картой никак не воспользоватся.
Статус моих запросов о возврате средств на 10. 10 (у меня 4 запроса, так как было 4 снятия денег): по моих запросах было сформировано пакет документов, который был передан в международную платежную систему, ответ от 45-120дней. Перед этим был запрос в банк, который владеет банкоматом, в котором меня грабили, но тот банк отказался возвращать деньги, как видимо. Еще момент: я сразу же поменяла пин код карты, но каждый день я получаю смс о попытках снятия денег с моей карты. Те люди все еще пытаются что-то получить с моей карты… каждый день, примерно в одно и тоже время. Я обращалась в службу поддержки фиксирует ли их служба безопасности все эти попытки, но ответа так и не получила. У меня есть все скриншоты всего происходящего, но я не верю в то, что банк мне поможет. Не понимаю, почему банк просто не может мне вернуть деньги из своих резервов, для таких случаев, а потом решать вопросы с международными системами, не впутывая меня в это, как клиента банка.
Я не знаю что мне делать. Понимаю, что для такого большего банка потеря доверия одного клиента не значит вообще ничего. Я буду благодарна за любые советы. Я вся на эмоциях уже далеко не первый день.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 15:59
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.

Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.

Зі свого боку ми направили запит в банк-одержувач коштів, щоб вони нам надали документи, що підтверджують коректність списання. Платіжна система відводить їм на відповідь 45 днів. Ми відправимо Вам смс розглянувши індивідуально для Вас ситуацію, що склалася і склавши рекомендації.
З повагою, ПриватБанк.
sshybyryn 27 жовтня 2019, 14:15
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Всіхсвятська, 8
Являюсь клиентом ПриватБанка более 12 лет, за эти годы не единожды возникали претензии к сервису и политике банка в некоторых вопросах, но терпел, поскольку плюсы в виде хорошей инфраструктуры и удобства некоторых услуг перевешивали, но последние пол года банк демонстрирует наплевательское отношение к своим многолетним клиентам.
Банк позволяет себе в одностороннем порядке снижать кредитный лимит, после любого поступления средств на кредитку, при этом делает это задним числом, т.е. если после внесения средств на карту вы совершаете какие-либо покупки, то спустя несколько дней вы оказываетесь в овердрафте, в размере этих трат!!! Поддержка в чате делает вид что так и должно быть, и отказывается видеть в этих действиях банка причины для жалоб.
Намерен в ближайшее время закрыть в этой сомнительной конторе все счета, включая счета ФОП, и предостерегаю всех от сотрудничества с ПриватБанком, во всяком случае, в том его виде, который мы наблюдаем сейчас.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 14:39
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов'язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladimir Medvedev 27 жовтня 2019, 13:27
Я инвалид 2-й группы по онко заболеваний (миелома) По ходу болезни вы знаете сколько стоит лечение этой болезни жболезни. Было продано все
Авто. Все что было куплено при при прежней власти. И все что
Можно было одолжить у родственников и знакомых.
И тут деньги закончились. Я решил взять кредит в Привате
На сумму 15000 гривен. С чем я успешно справлялся. Не глядя на минимальную пенсию 1542грнКоторое наше государство нам выплачивает.
И тут я очередной раз нахожусь в больнице. Мне звонят и что-то предлагают. При этом рассказывают как это хорошо и выгодно. Вот я дурак и повёлся.
Оказался это был быстрый кредит на 8300 грн. Затем я вышел из больницы был в невменяемом состоянии и мне таким же образом втюхали ещё один быстрый кредит. На4000грн. Чем без поворотной загнали меня в долги о которых мне никто даже не говорили. А
Только рассказали как это хорошо.
Андрей Слюсар 27 жовтня 2019, 12:00
Сервіс, доступність, прозорість, копілка, страховка, депозити, купівля товарів, оплата послуг.
Практично, надійно, швидко та зручно, завдяки приват 24 та айбоксам.
Взагалі супер!
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 12:54
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми дуже раді, що взаємодія з нами було комфортним для Вас, адже ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2019, 14:08
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 27.10.2019).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Проблема вирішена
Andrey Timoshenko 27 жовтня 2019, 9:03
Налоговая насчитала неуплаченный ЕСВ за ФОП, отправила исполнительной службе, а служба уже банку. В итоге заблокированны все счета, вместе с зарплатной картой. Хотя по конституции — Ст. 43 Конституції України гарантовано, що право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом, а я ее получить не могу.

Хотя предусмотрено сколько можно изымать — Ч.ч.1,2 ст.128 КЗпПУ, при кожній виплаті заробітної плати загальний розмір усіх відрахувань не може перевищувати двадцяти процентів, а у випадках, окремо передбачених законодавством України, — п`ятидесяти процентів заробітної плати, яка належить до виплати працівникові. При відрахуванні з заробітної плати за кількома виконавчими документами за працівником у всякому разі повинно бути збережено п`ятдесят процентів заробітку.

Получается, что ПриватБанк, как государственный банк, сам нарушает Конституцию Украины. Думаю так не должно быть.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 12:00
Добрий день!
Для того, щоб у Вас не склалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що така процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
0675144945 27 жовтня 2019, 0:59
17.10.2019 г. я совершила покупку в интернет-магазине George. В приложении Приват24 эта операция естественно отразилась с указанием суммы (в английских фунтах) и полным названием магазина. 19.10.2019 в приложении появилось сообщение о списании приблизительно такой же суммы, только в долларах. При этом никакого названия магазина или какой-либо дополнительной информации не было. Баланс при этом не изменился. 25.10.19 история повторяется точь-в-точь, только в этот раз баланс ушел в минус. Сумма приблизительно 2600-2800 грн. Как банк мог повторно списать такую же сумму без подтверждения, и, если денег на счету было не достаточно? Разговоры с операторами ни к чему не привели: один предложил отказаться от покупок в этом интернет-магазине и заблокировать карту, второй — погасить минус по карте, чтоб баланс был нулевым. Никто из них не согласился оформить заявку на возврат денег или как-то решить эту проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 11:54
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
На поточний момент сума зарезервована на карті і очікує підтвердження списання від торгової точки. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на доступний баланс Вашої карти. Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж. Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це має на увазі, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yura07 26 жовтня 2019, 23:29
Маю кредитну карточку «Універсальна», ліміт 50 000.Тобто максимум можу використати 50 тисяч, це логічно.
Дуже часто нею користуюсь.1 жовтні було -40000 грн, до 25 жовтня положив на карточку +39700.Хоть 24 жовтня все звірив, по їхніх данних і остальній платіж оплатив щоб вийти в нуль.Виявилось, що не доплатив.Тут нічого вже не докажу.Нарахували сьогодні проценти.І тут саме цікаве.Так як карточка не погашена, береться весь пільговий період і вважається що його (пільгового періоду) не було.І нараховують проценти за 55 днів користування їхніми грошима(нагадаю, дали мені ліміт 50 тисяч.) В мому випадку за 55 днів потратив 80 тисяч і рахують 3,6%.Тобто, дали мені 50 тисяч, а рахують процент від 80 тисяч.Як таке можливо?
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 11:43
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалось негативне враження про банк.
Дозвольте пояснити як відбувається розрахунок відсотків за користування кредитним лімітом.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:

сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,6% * 12 / 365

де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).

Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду.

Також, хочемо зазначити, що детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці в web Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунок >>'.
З повагою, ПриватБанк.
Olenkza 26 жовтня 2019, 22:14
Здравствуйте!
Не могу снять деньги с карты, лимит указан был 80000 грн в сутки, дало снять только 55 и снятие происходило через каждые три часа.
Потом пришло смс «Відмова. Перевищено ліміт зняття готівки»
И после этого снять деньги не даёт.
Как с этим быть?
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 11:33
Добрий день.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝