Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктория Руденко 5 листопада 2019, 13:12
Спасибо онлайн-оператору Дарье за четкие и быстрые ответы.
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2019, 13:54
Добрий день!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Дар'ї.
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, який заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2019, 15:50
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
nina5 5 листопада 2019, 12:35
Снимали деньги в банкомате приватбанк с пумб мастер карт. Деньги списали, но не выдал банкомат. Горячач линия приватбанка ответили что они к этому не имеют никакого отношения
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2019, 13:46
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pnata 5 листопада 2019, 12:06
застраховала ребенка в привате. на днях сделали операцию по удалению кисты и аденоидов. оказывается — это не страховые случаи. это так. чепуха. не новообразования. и страховой компенсации не подлежат. советую не пользоваться страховкой привата. это самый настоящий лохотрон
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2019, 13:39
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що ПриватБанк працює тільки з надійними страховими компаніями. Усі Клієнти отримують страхові виплати стабільно, згідно з умовами страхових договорів. Дані умови знаходяться у відкритому доступі на нашому сайті: https://privatbank.ua/strahovaniye.
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та провести перевірку стосовно даної ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitamins 5 листопада 2019, 10:52
Я очень благодарна Валерии, онлайн консультанту на сайте Приватбанка, которая помогла мне быстро решить вопрос смены логина, в то время как предыдущие 7 консультантов либо не могли помочь и не были заинтересованы в пробоемах клиента. Лично Валерии- огромное спасибо за быструю обратную связь в нерабочее время( полночь). Радует, что есть ещё добрые и отзывчивые люди. Всего вам наилучшего!
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2019, 11:10
Добрий день!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Валерії і окремо приносимо вибачення за те, що після спілкування з іншими нашими операторами у Вас залишився негативний осад. Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2019, 15:48
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Any77 5 листопада 2019, 10:03
Доброго дня, я являюсь клієнтом банку багато років, маю кредитку, але не можу ніяк погасити бо знімають великі проценти, колись відмінусовували проценти від загальної суми а зараз погашаю і сума не міняється, просто обдираловка а не банк, розчарувала просто, нікому не рекомендую!!!
А сьогодні погасила проценти і поклала на іншу карту гроші щоб оплатити комунальні, то банк і ті гроші зняв без попередження причому просрочок не має так шо замість 700 гр в мене зняли 1500 як і чому це ж великі гроші з моєю мінімальною з/п ужас, тепер за що я маю платити комунальні!???
Чому банк змінає з соціальної картки не попередивши з початку клієнта? За що було знято?
Не рекомендую цей банк, помінявся в гіршу сторону!
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2019, 10:37
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що згідно чинного договору, при використанні кредитного ліміту після виходу з пільгового періоду потрібне щомісячне внесення коштів. При необхідності Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальними платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.
Якщо були порушені умови договору — рекомендуємо провести усі передбачені договором платежі і надалі дотримуватися правил погашення. (http://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).
Не варто забувати, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Ви завжди можете зв'язатися з нашою підтримкою і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася. Ознайомитись з додатковою інформацією та порадами Ви можете за посиланням:
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
AndreyKV 5 листопада 2019, 8:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Московська, 15/9
Утром приходит не предложение автоцивилки, а сразу подтверждение платежа за нее. Просто интересно, если спросоня подтвердить, сколько потом займёт воемени отказ от платежа?
Ну и страховка машины предлагается, правда полис текущий нескоро заканчивается. Бред. Да в этом банке хранятся деньги, но это не повод банку потратить мои личные деньги по своему усмотрению.
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2019, 10:13
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що в даному випадку Вам тільки пропонується дана операція для зручності та економії Вашого часу. Якщо Ви не бажаєте здійснювати оплату — не підтверджуйте платіж.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
swank 5 листопада 2019, 1:47
Банк относиться к клиентам как рабам, хорошо хоть галер и рудников нету а то заставили бы отрабатывать долг а так только сосут как вампиры клиентов без желания как либо помочь… У меня случилась ситуация когда нужна была срочно большая сумма денег и я решил воспользоваться ГОЛД кредитной карточкой и снять наличку в надежде что можно будет оформить швидкий кредит или рассрочку как это было с меньшими суммами ранее… а тут оказалось что на это есть отдельный лимит и он меньше чем лимит карточки и если бы я это знал то я бы не брал с карточки такую сумму… а у меня такая ситуация что вернуть всю сумму не могу а те деньги что я могу ложить ежемесячно просто сжирают проценты по карточке… позвонив оператору мне девочка вежливо сказала что ничем помочь не может и порекомендовала ложить больше денег а я ей объяснил что ситуация не позволяет ложить больше что в семье у меня были проблемы и горе… и я не отказываюсь от долга или платить за него но так что бы я погашал долг а не работал на процент банку и что бы разбить мой долг на 1-2 года под нормальный процент… в других банках мне не дают кредит на такую сумму (по секрету один менеджер сказал что из за долга...) а под 100%-200% мне совсем нету желание брать кредит в баночках…
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2019, 9:08
Добрий ранок!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Дозвольте повідомити, що правила користування кредитним лімітом є у відкритому доступі на нашому сайті:https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Ви завжди можете зв'язатися з нашою підтримкою і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася. Ознайомитись з додатковою інформацією та порадами Ви можете за посиланням:
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
З повагою, ПриватБанк.
Юрий Козий 4 листопада 2019, 14:49
Відділення за адресою: Одеса, вул. Успенська, 22-А
Добрый день. Это уже не первое Отделение приват банка, в котором приходится ждать своей очереди больше часа. Г. Одесса, Успенская 22а
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 листопада 2019, 15:15
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми постійно працюємо над покращенням якості сервісу і прислухаємося до наших клієнтів. Для Вашої зручності у нас є велика мережа банкоматів і терміналів самообслуговування. Також проводити потрібні Вам операції в декілька кліків можна в особистому кабінеті Приват24. Тепер це стосуєтсья і випуску картки, який став можливим у новій версії Приват24 (https://next.privat24.ua/).
Знайти найближчий банкомат або термінал самообслуговування Ви можете в мобільному додатку Приват24 або на нашому сайті — https://privatbank.ua/map
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna25071990 4 листопада 2019, 14:26
Лично я Очень довольна Приват Банком.Всегда обслуживание на высоте, как в отделениях, так и помощь онлайн(Станислав).Помогут.Доходчиво обьяснят.Очень хорошие условия кредита.Нет агрессии со стороны сотрудников Банка.Всем и каждому рекомендую только Приват Банк.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 листопада 2019, 14:35
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що обслуговування в банку виклакає у Вас лише позитивні емоції. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2019, 15:44
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Anna Tulina 3 листопада 2019, 20:53
21.10.19 я хотела сделать покупку определенной позиции товара на олх, которая называется сейчас (olxкурьерская доставка) Так как не доверяю и понимаю, что мошенничество процветает, предварительно связывалась с 3700 обговорить с консьерж сервисом все возможные риски.Менеджер мне сказал, что у меня в случае мошенничества будет 24 часа отменить оплату.Я уточнила, что увеличив лимит(снова через 3700) деньги должны быть «заморожены» по правилам олх сайта, на что мне сказали-да конечно.Когда я произвела оплату в сумме 14700 грн через сайт, в итоге напоровшись на мошенника, я тут же позвонила консьерж сервису Приват банка, заблокировав карту и написала онлайн обращение в КиберПолицию, на утро со мной связались с банка и сказали, что деньги были не переведены со счета и служба безопасности со мной свяжется, а в случае если все же системой денежные средства будут переведены, то это вопросы банка и на протяжении 11 дней мне будет осуществлен возврат средств.Через сутки со мной связались с ПриватБанка снова и сказали, что средства переведены все же и их решение касаемо возврата средств будет на протяжении 45-180 дней, т.е через 180 дней я запросто могу получить от банка негативный для меня результат, это когда я послушав менеджеров банка, доверилась оплате товара.Я не обвиняю банк в сделке, я лишь имею претензии касаемо менеджеров которые мне заведомо давали 3 раза ложную информацию касаемо моей оплаты и слышали, что средства в сумме 14700 которые я подтвердила через привпт24, должны быть лишь «заморожены» амине переведены как мне по итогу спустя время сказали.Сейчас с банка никто не связывался и я не понимаю, почему в разное время суток менеджеры «консьерж сервиса» для клиента банка дают разную информацию касаемо их безопасности и обслуживания, я была очень довольна по сей день банком и доверяла им.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 листопада 2019, 8:23
Доброго ранку!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Буде проведена детальна перевірка відносно Вашого звернення в підтримку. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Natusik432 3 листопада 2019, 16:17
Банк ужасный! Работники такие же! Сидят роботы которые кроме как скопировать текст и вставить больше ничего сделать не могут!
Ситуация была така: карта для выплат с 0 балансом, в один прекрасный день на карте -133 грн! На вопрос куда делись деньги- ответ: списание с интернет ресурса, спрашиваю почему операция прошла без моего ведома, без подтверждения и тд, скидывают какую то чепуху про овердрафты и всякого рода тексты, которые они пишут постоянно! Так мало того они еще и насчитывают штрафы! Ни в одном банке такого нету! Если нет денег на счету, то операция не проходит и как минимум приходит оповещание!
Шарашкина контора которая не знает как еще содрать себе денег в карман! Худший банк!
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2019, 17:21
Доброго вечора!
Ми запросили в особистому повідомленні номер телефону, щоб детальніше розглянути описаний випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2019, 15:41
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 08.11.2019).
Пользователь предоставила документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
mynameviktoriia 3 листопада 2019, 13:44
Здравствуйте! Обслуживаюсь в ПриватБанке с 2008 года и все хорошо, никаких нареканий нет.
Пользуюсь всеми основными услугами, которые предоставляет банк, а именно: рассрочка и оплата частями (это очень выгодно, потому что в привате у меня лежат депозиты, проценты с которых идут на карту, а с карты банк снимает нужную сумму и мне не нужно волочится с оплатами и прочим + процент за рассрочку 0,01%). Кредитка универсальная лимит 38000 грн, трачу кредитные и потом пополняю. Страховка символически 20 грн в месяц, при поездках зарубеж не щимят за отсутствие. Депозиты уже выше упомянула, и представьте, их возвращают ёмаё… И не только гривневые, а ещё и валютные. На 28.11 было окончание депозита, сделала заказ для получения валюты 4000$, все подтвердили, но и я протупила, потому что депозит заканчивается 28го, но деньги можно забрать только 29го… Приехала в банк 28го мне это все проговорили объяснили. Сказали, что я могу приехать 29го и получить деньги если инкасация их оставит, если нет, то со мной свяжется сотрудник банка переоформят заказ на получение кровных и заберу 30го. Со мной девушка связалась вечером около 19:00, говорит мол простите что поздно беспокою, блаблабла, приходите 29го.

Утром 29го приехала в банк, меня встретили, без очереди усадили к менеджеру банка для расторжения депозита, провели в вип кассу, дали денег и я ушла себе делать дальше свои дела.

Бомбит просто от того что люди косячат сами, не подтверждают документы в банке, не гасят просрочки, а потом пишут какое плохое фин.учреждение… Отняли, недодали и т.д… Мозгов по видимому…

Спасибо работникам привата и тем кто выше. Пожалуй один из самых стабильных банков на сегодняшний день в Украине. Сильные стороны банка сложно выбрать, можно не больше 3х галочек ставить, а хочется отметить все. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2019, 15:09
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Kalia 3 листопада 2019, 8:33
Раніше писав про беззаконня ПриватБанку, все не буду знову розповідати, кому цікаво почитайте в матеріалах судових справ номер справи 357/4626/17. Прошли роки судових засідань, але все-таки Апеляційний суд київської області, прийняв рішення Апеляційну скаргу ОСОБА_2 задовольнити.

Рішення Білоцерківського міськрайонного суду Київської області від 04 липня 2017 року скасувати та ухвалити нове рішення.

В задоволенні позову Публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Приватбанк» до ОСОБА_2 про стягнення заборгованості відмовити.

Стягнути з Публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Приватбанк», місце знаходження вул. Грушевського, 1-Д, у м. Київ, ЄДРПОУ 14360570, на користь ОСОБА_2, проживаючого ІНФОРМАЦІЯ_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, судовий збір у розмірі 1760 (одна тисяча сімсот шістдесят гривень).

Рішення набирає законної сили з моменту проголошення і може бути оскаржене в касаційному порядку до Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ протягом двадцяти днів. Після чого я вже ні за що не переживав. Все ж таки рішення Апеляційного суду Київської області. Але ПриватБанку, на рішення суду як правильно сказати класти. Як пояснили мені співробітники банку у них свої юристи. А рішення суду то для Вас. Суть діла після рішення суду вирішив більше не користуватись послугами цього банку. Зараз на роботі де я працюю, сказали що переходимо на Зарплатні карти ПриватБанка, пішов я в віділення привату оформити зарплатну карту. Тут співробітник каже у Вас є просрочка, на що я відповів що це якась помилка. Що був суд, який відмовив у позові привату, і присудив банку сплатити мені судовий збір. Отримуючи зарплату на карту ПриватБанк списав з моєї зарплати 50%.На якій підставі??? Співробітники чат гаряча лінія, всі як один у Вас просрочка. А рішення суду то для Вас, мол борг ні куди не дівся. Мало того що він ні куди не дівся то вини вде нарахувати мені майже 900000.Хоч в матеріалах справи вони вимагали 70000 все є у справі. Із матеріалі справи За таких обставин, внесені відповідачем кошти в сумі 29822 грн., мають бути зараховані, як такі, що сплачені на повернення взятих у банку коштів, тобто суми тіла кредиту в розмірі 11498.12 грн.

Отже заборгованість відповідача перед банком погашена в повному обсязі, а відтак жодних підстав до задоволення позову немає.Але відповідь вражає я так зрозумів що закони для ПриватБанку не покази. А рішення Апеляційного суду це не для них. Куди звертатися, адвокат сказав треба подавати вже мені на суд за неправомірне зписання коштів, в вимагати все повернути, ще моральна компенсація. До того ж від привата досі приходять листи щастя до Батьків де я вже давно не проживаю та не прописаний навіть там. Мама як почитала листа, що я винен майже міліон гривень, піднявся тиск та вызывали швидку. Скажіть де тут справедливість. Скільки було потрачено коштів на суди, та нервів. Навіть не вернули судовий збір, який призначив суд в банку сказали мы Вам ні чого не вині.Я вже не знаю куди звертатися з цим беззаконням, тут працюєш а банк без підстав зписує половину зарплати.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2019, 12:14
Добрий день!
Раніше з Вами зв'язувався співробітник банку та повідомив інформацію за Вашим питанням.
Ознайомитись з балансом картки Ви завжди можете за допомогою віддалених каналів самообслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Руслан Рындыч 2 листопада 2019, 20:41
Сколько являюсь клиентом, ни одного замечания не было касательно работы, банк постоянно растет и развивается обслуживание всегда приятное по делу и на высоте, сам являюсь бета-тестером мобильной и компверсий интернетбанкинга приятно что улучшают интерфейс и в лучшую сторону, бывали неотложныжные трудности и вопросы на которые мне отвечали чат операторы и днём и ночью и в раннее и в позднее время оперативно предоставляли информацию по моему вопросу без каких либо лишних вопросов, «четкость и оперативность» это то, чем можно охарактеризовать ПриватБанк, обратная связь электронной почты так же на высоте, очень доволен что являюсь клиентом банка и по сей день, все просто удобно! Касательно услуги копилка все тоже на высоте в любой момент можно снять средства со счета и вывести на карту, много вариаций тарифов по депозитам, заслуженный банк Украины номер 1 это именно про них!
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2019, 11:52
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
odessabezs 2 листопада 2019, 19:07
Имея на счету, на депозите, на приват-вкладе денежные средства
Не могу снять даже 50 гривен ни в кассе, ни в банкомате
Ограничение снятие наличных по карте и счетам
Сказали якобы финмониторинг, принести документы -мы представили документы! приват-банк не признал их!!! хотя это договор-покупки продажи оформленный нотариусом по законодательству Украины!!! теперь мы без денег! ни кто ничего не знает!!! руководитель отделения, ни оператор, ни call -центр!!! приват тупо украл деньги!!!
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2019, 11:47
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась не вірна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що Вами було вичерпано ліміт видачі готівки. Для збільшення ліміту, Вам необхідно звернутися у будь-яке відділення ПриватБанку та надати документи, що підтверджують походження коштів які Ви бажаєте отримати.

У своїй діяльності банк, в першу чергу, дотримується діючого законодавства та, згідно з Пунктом 72 розділу V Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 26.06.2015 № 417 (далі — Положення № 417), передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня (підпункт 31-1 пункту 1 розділу І Положення № 417).

Згідно з вимогами пункту 72 розділу V Положення № 417 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.

Ви можете ознайомитись з переліком можливих документів, що підтверджують джерело походження коштів за посиланням https://pb.ua/short?240
З повагою, ПриватБанк.
Павло Мокрієнко 2 листопада 2019, 16:51
На початку року керівник відділення Привату просила мене підключити кредитний ліміт до картки-ключа, що буде діяти як і на звичайній картці. Загалом це зручно і я погодився. В жовтні вирішив скористатися цим лімітом. А першого листопада з мене зписали 0,5% від максимальної! суми кредитного ліміту.
Звісно, сам винен, не прочитав договір, але Приват знову показав себе як шахраї, але будьте уважні і не ведіться на їх вмовляння.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 18:36
Умови використання ліміту на розрахунковому рахунку зручно наведені на сторінці https://privatbank.ua/business/kreditnij-limit-na-raschetnij-schet
Стосовно консультації співробітника, дозвольте, будь ласка, нам детальніше розібратися в ситуації. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Проблема вирішена
AlionaL 2 листопада 2019, 14:05
Неделю назад попыталась через терминал пополнить свою банковскую карту. После того как я внесла определенную сумму, терминал глюканул и написал что операция будет проведена позже, и не выдал ни чека, и деньги тоже не зачислил. позвонила на 3700, чтоб вернули деньги. Девушка очень долго составляла заявка, сказала что через три дня деньги вернутся на карту. Прошло три дня, звоню снова на 3700 — никакой заявки оказывается не было, девушка так ничего и не оформила. Пытаюсь оформить новую с новым оператором, который требует ТОЧНОЕ время, когда я вносила купюры в терминал!!! Хотя прошло уже три дня!!! Иду в ближайшее отделение, там более адекватная девушка просит хотя бы приблизительное. Я называю плюс минус 5 минут. Составляют новое заявление, просят перезвонить на 3700 на следующий день, уверяют что деньги вернут. Звоню и ввернули НО не мне, а кому не известно — банковская тайна!!! А по моим заявлениям — отказ!!! На основание того, что деньги возвращены но кому не известно, сказали «іншому клієнту банку»!!! Речь идёт о 8 тыс грн, которые мне нужны были срочно, чтоб погасить долг, по которому уже капает пеня за просрочку! И сейчас сделали очередную заявку, которая будет рассматриваться ОТ 5ти рабочих дней!!! Что за беспредел????????
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 15:26
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
popandos0767 2 листопада 2019, 13:40
Не могу получить кредитный лимит на карту имея и депозит в приват банке и получаю там зарплату. Картой приват банка пользуюсь постоянно и давно. Кредитов и задолженностей никогда не имел. При попытке повысить кредитный лимит получил отказ. При обращении с заявлением к сотруднику получил ответ что у меня якобы стоит какие то ограничения потому что 10 лет назад были проведены какие то мошеннические действия по карте. И сказали для снятия нужно обращаться в суд. Я в свою очередь никаких таких действий не совершал, уголовных и др дел на меня никогда не заводилось. Считаю незаконным постановку меня в чёрный список или ограничить какие то действия. Почему я должен обращаться в суд? Сотрудники банка внятных ответов дать не могут, в кол центре говорят что у них нет больше информации и куда обратиться дополнительно они не говорят, вроде как служба их безопасности больше информации не даёт.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 15:04
Бачимо, що Ви недавно зверталися в банк з даного питання. За результатами перевірки Вам були надані пояснення в телефонному режимі.
Artur Zastavskiy 2 листопада 2019, 11:00
Здравствуйте.
Имею задолженность в ПриватБанке. Проблема заключается в том, что звонят не мне, а моей бывшей супруге. Звонят бывает по 300 раз в день, при этом мне звонят крайне редко. Мы с ней в разводе, не проживаем вместе, и не прописаны вместе. На просьбы и вопросы удалить ее номер из моей учётной записи, получаю отказ. Она уже хочет идти в милицию, это же не 1,2 звонка, это реально по 200-300 в сутки. Хочет и номер менять и не пользоваться этим банком.
Когда ей звонят, даже сказать ничего не могут, она никак со мной не связанна, просто пустые звонки
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 13:08
Добрий день.
Ми запросили в особистому повідомленні номер телефону, щоб детальніше розглянути описаний випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Коробкин 2 листопада 2019, 10:53
Планируется ли «амнистия»(перевод на основной счет) для средств на счету бонус+, средства накапливаются значительно быстрее, чем получается потратить, в Северодонецке магазинов принимающих к оплате бонус+ практически нет, в большей массе это аптеки(за что им отдельная благодарность), решение проблемы это возможность оплаты товаров и услуг в интернет, примите это предложение как рекомендацию, участника голд клуба.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 12:02
Добрий день.
Можливість переказу на основний рахунок не планується.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝