Навіть gold статус не захистить від бардака.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Я вже тричі спілкувався з Вашою службою підтримки. Оттримав остаточну відповідь — прийти з паспортом у відділення і перевипустити картки. Мої дані — Олійник Євгеній Петрович, Ужгород. Картки — 4133, 9985. Перевипуск карток — платний. Повідомлення про блокування моїх карток банком до моменту мого звернення я не отримував. Вважаю, що в такій ситуації я мав бути негайно повідомлений про факт блокування і час розблокування. Натомість, я змушений був випитувати у Вашій службі підтримки інформацію «що трапилось?». Двічі отримував недостовірні запевнення про розблокування карток протягом дня, з незрозумілих причин втратив доступ до приват24, а тепер ще й буду змушений заплатити за перевипуск карток? Звісно, що воно мені не потрібно.
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 26 жовтня 2014, 11:03
- #
Євгеній Петрович, дякуємо за зворотній зв'язок!
Наші фахівці займаються Вашим питанням, але точних термінів його рішення, на жаль, назвати на поточний момент не можуть. Ми обов'язково сповістимо Вас, як тільки отримаємо відповідь. Питання залишається на контролі і як тільки проблема буде вирішена, з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк
Наші фахівці займаються Вашим питанням, але точних термінів його рішення, на жаль, назвати на поточний момент не можуть. Ми обов'язково сповістимо Вас, як тільки отримаємо відповідь. Питання залишається на контролі і як тільки проблема буде вирішена, з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.1 | 46.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Вчора спробував розрахуватись іншою — таке саме смс з відмовою.
Зателефонував 3700 — після ввічливого привітання і переадресації на голд обслуговування — запевнили, що все відновлять. Чому мене не повідомили про блокування моїх же карток — не відомо.
Через годину смс — у розблокуванні відмовлено.
Ідентична розмова з 3700 — ідентична відповідь. Через годину ідентична відмова.
Третя розмова з 3700 — відповідь: прийдіть з паспортом в приват, перевипустіть картки.
Звичайно прийду — закрию рахунки, і фірми своєї також.
Звісно, заблокували мені копійки (300 грн.), я не олігарх і мої гроші банку погоди взагалі не роблять. Але для мене важлива оперативність і впевненість у банківському обслуговуванні. Не хочу по тричі бігати в банк і пояснювати, що я не верблюд — коли на картках буде значима сума.
В приват24 зайти також не можу — ввожу всі паролі і смс коди, а процедура поновлення парорлю запускається по колу.
Таке от відношення до голд клієнта.
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua контакти для зв'язку, вказавши посилання на відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк