Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tatobancira 1 вересня 2019, 21:44
Написано на початку серпня 2019.
Дружина виплатила іпотеку за житло ще в травні 2018 року. Цілий рік банк документів не віддає. (Виявляється самому потрібно звернутися, щоб віддали). В травні цього року вирішили з дружиною продати дане житло. Зателефонували 3700, попросили віддати документи — у колл-центрі повідомили, що документи на житло 30 травня 2019 р. передано до держнотаріуса для відчуження (30-ти денний строк для розгляду нотаріусом) і відразу будуть надіслані за місцем проживання. Покупець погодився почекати півтора місяця для оформлення житла і віддав всю суму у червні та почав робити ремонт цього житла. У липні ми знов звернулись до колл-центру і нам повідомили, що нотаріус завантажений і банк односторонньо продовжує термін відчуження ще на місяць. І, ось вже минуло два строки. Відповідь банку — ми нічого не знаємо документи у нотаріуса, чекайте. Наша реакція… краще не писати. А сьогодні після заяви покупця, що ми аферисти і повинні повернути гроші за житло, бо у нас немає на нього документів в 5-й раз телефонуємо до колл-центру. Спочатку банк блокує фінансовий телефон дружини через мстивість. Потім набираю з свого і мій блокують. Це просто ад. Де справедливість? Завтра пишемо позовну заяву до суду.
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2019, 10:03
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви та Ваша дружина зіткнулися з незручностями і т.д.
ДЕ НАМ ЩЕ ШУКАТИ ВІДПОВІДІ, ЯКЩО ДО СЬОГОДНІ НЕМАЄ НІЯКИХ РЕЗУЛЬТАТІВ?
До речі місцеве відділення не має до цього питання ніякого відношення.
Копію звернення висилаємо в Адміністрацію Президента.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2019, 11:27
Доброго дня!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми написали Вам в особисті повідомлення, щоб уточнити контактні дані Вашої дружини.
svsafa 1 вересня 2019, 21:24
Приватбанком протягом тривалого часу (з 16.08.2019) обмежено доступ до моїх зарплатних коштів, які перераховуються Держказначейством на мій картковий рахунок, який було відкрито за «зарплатним проектом» на підставі укладеного між моїм роботодавцем та Приватбанком.
Розумію, що Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII (далі – Закон№ 1702-VII) та Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим Постановою НБУ від 26.06.2015 № 417 зі Змінами (далі – Положення) банки зобов’язані проводити: фінансовий моніторинг у разі виникнення підозр щодо клієнтів, які здійснюють переказ без відкриття рахунку на суму, що дорівнює чи перевищує 15000 гривень, тобто банки здійснюючи фінмоніторинг при проведенні таких фінансових операцій; вивчення клієнта, зокрема вимагати підтвердження джерел походження коштів та активів клієнта; що включає в себе у тому числі ідентифікацію і верифікацію та з’ясування і підтвердження джерел походження коштів публічних осіб (якою, як суддя апеляційного суду – я являюся).
Ще 19.08.2019 р. я отримавши від операторів Приватбанку чергову «відписку» на мої запити про підстави «блокування» моєї зарплатної картки з урахуванням того, що згідно з п.6 ч.1 ст.1 Закону № 1702-VII об’єктом фінансового моніторингу є дії з активами, пов’язані з відповідними учасниками фінансових операцій, які їх проводять, за умови наявності ризиків використання цих активів з метою легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму, а також будь-яка інформація про такі дії чи події, активи та їх учасників, ТОБТО, ПІДСТАВИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ МОЇХ ДОХОДІВ ВЗАГАЛІ БУЛИ ВІДСУТНІ, оскільки я отримую на зарплатну картку кошти з Держказначейства (яким зазначено чітко, що це є «заробітна плата») що підтверджено наданою до банку 16.08.2019 року моїм роботодавцем довідки про доходи, а інших грошових коштів до моєї картки не надходить – я терпляче чекала поки працівники Приватбанку закінчать проведення перевірки (моніторингу) протягом 1-2 дня.
Проте, до наступного часу мою зарплатну картку заблоковано, і на мої щоденні запити по онлайн лінії, на електрону адресу Приватбанку і по телефону 3700 оператори вибачаючись за створені мені незручності, продовжували обіцяти про вирішення питання протягом 1-2 дня, а інколи 5 днів.
Для прискорення вирішення питання, я двічі відвідувала відділення банку, де мене двічі: фотографували, фотографували паспорт та ідентифікаційний код, бали підписи на планшет, заповнювали анкети, а на вимогу оператора банку я повторно на роботі брала довідку про доходи яку банк залишив у себе, незважаючи, що на моїй сторінці усі вказані відомості вже були, в т.ч. і була прикріплена з 16.08.2019 р. довідка про доходи. Останній раз я була у відділенні банку та додатково надавала усі витребувані у мене документи – 30.08.2019 року.
Проте, мій картковий рахунок так і залишається досі заблокованим без будь-яких зрозумілих пояснень.
Більш того, на сьогоднішній день мене заблоковано доступом до служби довідок «3700» і до входу на свою сторінку інтернет-банку Приват24, і тим самим я не тільки позбавлена можливості розпорядитися своїми зарплатними коштами, а й позбавлена навіть доступу до інформації про показники комунальних платежів, які зберігала на Приват24, і тим самим навіть не можу не передати показники про вжитий за місяць газ, світло і інше, також як і не можу сплатити комунальні послуги.
Приват банк поставив мене і мою сім’ю в скрутне матеріальне становище без усяких на те підстав шляхом блокування моєї зарплатної картки і позбавлення можливості користуватися моїми грошима, надходження яких є прозорим і не має ніякого відношення до легалізації кримінальних доходів/фінансуванню тероризму та подібне, бо ці кошти надходять з держбюджету через казначейство як зарплата.
Посилання операторів Приватбанку на те, що я є публічною особою, є мягко кажучи непрофесіальними, оскільки сам по собі статус «публічної особи» — ще не вирок і не підстави поставити усю сімью у скрутне матеріальне становища, позбавивши по надуманим підставам грошових коштів, які є джерелом існування.
Хочется донести до Приватбанку, що щоб там не казали, але більша частина державних службовцій країни (тим більш рядових, як я) живуть за рахунок їх заробітної плати та не мають інших доходів. Може для банка це є дивним, але це є так насправді. Мене так виховували і мені достоменно відомо по своїм колегам, що я не одна така, що розраховую лише на зароблені чесно гроші, яких Приватбанк мене безпідставно позбавив, бо заблокував картку посилаючись на необхідність перевірки моїх доходів, хоча за законом проведення перевірок, вивчення клієнта, вимагати підтвердження джерел походження коштів та активів клієнта — банк може лише у випадку якщо розмір суми фінансової операції менша ніж 15 000 гривень чи більше 150 000 грн., або якщо є обгрунтовані підозри перерахування на картку грошових коштів, отриманих злочиним шляхом, чи фінансування цими коштами тероризму, що у моєму випадку — і приблизно не має місця.

Мені також відомо, що зупинення фінансових операцій (блокування картки) може здійснюється банком лише на два робочих дні з дня зупинення (включно), з обов’язковим повідомленням Державної служби фінансового моніторингу України про таке зупинення, і тільки вказаний спеціально уповноважений орган може прийняти рішення про подальше зупинення фінансової (фінансових) операції (операцій) на строк до п’яти робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб’єкту первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронним органам, уповноваженим приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України (ч. 3 ст. 17 Закону).
Проте, у моєму випадку, моя картка залишається Приватбанком заблокованою з 19.08.2019 по 01.09.2019, тобто – протягом 16 днів, без будь-якого рішення спеціально уповноваженого органу, що є грубим порушенням моїх прав, прав моєї сім’ї, хоча за Законом вищезазначені строки зупинення фінансової (фінансових) операції (операцій) суб’єктами первинного фінансового моніторингу та спеціально уповноваженим органом, є остаточними та продовженню не підлягають. Отже, банк має право на заблокування карткового рахунку клієнта не більш ніж на 7 днів, що підтверджується судовою практикою (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/71723917).
І саме головне, я розумію, що ніхто і за що не понесе відповідальності, бо відповідбності на для Приватбанка ні для його працівників чинне законодавство не передбачає, навіть якщо я і моя неповнолітня дитина позбавлена майже місяць єдиного джерела нашого існування (моєї заробітної плати), їх не цікавить що як не странно, але ми хочему їсти кожен день, дитину треба збарати до школи, житлове приміщення треба готувати до зими, треба платити за комунальні послуги, тобто мене навмисно змусили принижуватися і брати в борг, поки Приватбанк утримує мою заробітну плату у себе по надуманим підставам більше встаноленого законом строку, а тим самим користується моїми грошима в своїх інтересах. Дуже дивна ситуація — у нас ніяких прав, а у них ніяких обовязків, не глядячи на лозунги, які лунають з требун. Безвихід повний.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2019, 11:15
Добрий день!
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
ogorsky87 1 вересня 2019, 20:14
«ПриватБанк» — это кодло лентяев, халтурщиков и аферистов, которых «крышует» наше правительство, до сих пор живущее в 90-х.

Например, они умышленно утаивают от клиентов информацию об их счетах. Сегодня оказалось, что четыре месяца назад я не выплатил полностью задолженность по своей кредитке. За четыре месяца — ни одного уведомления, ни одного звонка, НИЧЕГО! Звоня в банк, я слышу сообщение, что проценты за использование кредитных средств списываются первого числа каждого месяца, о чём клиентов уведомляют по СМС в течение трёх дней после списания. В поисках потерявшихся СМС обращался к четырём операторам. ЧЕТЫРЁМ! Один сказал, что такие СМС регламентом банка вообще не предусмотрены, а вместо ответа на вопрос, почему в голосовом меню мне сообщают обратное, бросил трубку. Второй сказал, что уведомления приходили, хотя это не так. Третий сказал, что, вопреки сообщению в голосовом меню, уведомления приходят в течение пяти дней, а не трёх, на остальные вопросы отвечать не стал и тоже бросил трубку. Ну плевать человеку — на клиентов, на свою работу, на всё плевать.

Разобраться в ситуации до конца так и не получилось. Я проверяю, задолженность по карте непосредственно перед тем, как иду в банк платить, а плачу столько, сколько указано в выписке по карте (иногда даже больше, потому что у нас, видите ли, только определённый номинал принимается — это ж так круто, зазря кормить отупевший от собственной зажранности ГОСУДАРСТВЕННЫЙ банк). Всегда читаю все сообщения и ничего не удаляю. И при этом за четыре месяца у меня набежало 400 грн. каких-то загадочных процентов, и НИ ОДИН оператор не смог сказать — откуда?! Это БЕСПРЕДЕЛ! Это ДНИЩЕ! А скольких они вот так же обули? У людей и так денег нет, и так еле концы с концами сводят, а эти *** всё нажраться не могут, им всё бабла мало, им ещё хочется! Операторы — это отдельный разговор. Тупые, как дверь, ни на один вопрос не могут ответить внятно и исчерпывающе, сами НИ В ЧЁМ не разбираются, ведут себя как деревенское ***, которое только разговаривать вежливо научилось, а на деле так и осталось ***, и таких 9 из 10! Можно позвонить трём операторам по одному вопросу и получить три РАЗНЫЕ, а иногда и ПРОТИВОРЕЧАЩИЕ друг дружке версии. То есть (ГОСУДАРСТВЕННОГО!) руководство банка не считает нужным вкладываться в профессиональные, компетентные кадры, которым потом будет доверено информирование клиентов об их счетах. А зачем вкладываться? У нас же не Европа, у нас до сих пор совдепия, где ты никто, звать тебя никак, и прав у тебя нет. Кстати, на жалобы банк не реагирует. Ничего, кроме стандартных отмазок, я не увидел за ВСЁ время, что пользуюсь их услугами. Они даже ВЫГОВОР объявить не могут оператору, который по незнанию или по собственной тупости дезинформировал клиента. Если бы вы не были ГОСУДАРСТВЕННЫМ банком, то фиг с вами, работайте как хотите. Но что получается? Ганьба! Позорище!

PS _ Кстати, данный сайт ограничивает конституционное право гражданина Украины на свободу слова, помечая литературные выражения как нецензурные и тем самым не давая высказаться и в полной мере описать ситуацию.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2019, 10:55
Добрый день!
Мы сожалеем, что у Вас сложилось такое мнение о нас, и отдельно приносим извинения за то, что после общения с нашими специалистами у Вас остался неприятный осадок. Позвольте отметить, что расчет процентов по карте производится за каждый календарный день использования кредитных средств по формуле:
сумма задолженности количество дней использования средств 3,6% * 12 / 365

где:
• 365 – постоянная величина (количество дней в году);
• 3,6% – постоянная величина (ежемесячная процентная ставка согласно тарифам);
• 12 – постоянная величина (количество месяцев в году).

Расчет производится отдельно по каждой транзакции Клиента, которая приводит к изменению суммы задолженности. Списание процентов производится первого числа месяца, следующего за месяцем окончания льготного периода. При расчете процентов цифры, начиная с третьего знака после запятой, отбрасываются.
Обращаем Ваше внимание на то, что информация по задолженности отображается в личном кабинете Приват24 в меню «Мои счета».
С условиями и правилами касательно пользования кредитного лимита Вы всегда можете ознакомиться по ссылке: https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty/universalna.
Также, хотим сообщить, что дополнительно созданы заявки, в которых будет более детально рассмотрен Ваш случай и будет проанализирована работа наших операторов. Мы стремимся решить их в кратчайшие сроки. О решении Вам сообщат сразу, как только будут результаты.
С уважением, ПриватБанк.
Custome 1 вересня 2019, 19:48
Добрый день, не знаю куда написать жалобу на сотрудников ПриватБанка.
С мое карты были списаны личные средства еще в апреле 2019г., после заявления на 3700 сотрудниками банка не установлено куда ушли деньги в сумме 1400 грн. Ответ вы засветили свою карту в интернете сами типа виноваты, но я давно пользуюсь приложение Приват 24 и всегда приходил запрос о подтверждении перечисления или списания.
Сменил карту на другую, но атаки по списанию продолжались, ПБ не пропускал их, но вот проходит месяц у меня идет списание и открыт лимит в минус на тысячи гривен. Ни каких договоров и согласия на этот лимит я не давал. подтверждений не совершал. Деньги ушли на третье лицо и приват банк, тоже не знает.
Кто скажет на каком основании клиентов загоняют в минуса, и как с этим банком вести борьбу. Писал на горячую линию письменных ответов банк не хочет предоставить. 3700 не дает полного ответа. Обнаглели в край куда звонить или писать. Сегодня 01.09 2019 и банк требует вернуть кредит который я не брал. Буду благодарен за любую информацию.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 вересня 2019, 20:26
Добрый вечер!
Мы запросили в личных сообщениях Ваши контактные данные, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
Заблокировали все счета, установили кредитный лимит в 0.
Как я понял из-за финмониторинга, хотя всегда вовремя предоставляю все документы, гашу долг без задержек…
Переводы с карты на карту в основном были внутри семьи, пополнение карты личное — через одно отделение и терминалы.

Но все не вечно, как и 15 лет работы с Приватом.

Допобачення!

З.Ы. ушел в другой банк, с норм условиями, который был не интересен так как приват покрывал все потребности.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 вересня 2019, 20:23
Добрый вечер!
Позвольте заметить, что в своей деятельности Банк руководствуется исключительно требованиями действующего законодательства Украины и нормативно-правовыми актами Национального банка Украины, регулирующих отношения в сфере банковской деятельности.
Чтобы мы могли проверить информацию и разобраться в данной ситуации детальнее, мы обратились к Вам в личном сообщении и запросили контактные данные.
С уважением, ПриватБанк.
Проблема вирішена
warden 1 вересня 2019, 18:43
Сегодня 01.09.2019 делал перевод в размере 200 грн. на карту другого человека, соответственно взял на себя комиссию при переводе 1грн. (0.5%). Учитывая, что на балансе карты было 1200 грн. остаток после перевода стал 998 грн. 99 коп. Это показалось мне очень странным, обратился в поддержку банка и спросил, за что была снята 1 копейка (не жалко, банальное любопытство), получил следующий ответ «0,5% — комиссия от суммы 201 грн» после него стало понятно, что она не совсем компетентна в этом вопросе. Обратился повторно, другой специалист сказал:
«По Вашему случаю создал заявку в тех.отдел для проверки и возврата лишней комиссии 01 коп
*Имя Фамилия*, мы очень обеспокоены тем, что сложилась такая ситуация, для ее решения, создана заявка *номер заявки*.
Она будет рассмотрена в течение 1-2 дней. Наши специалисты сделают все, чтобы решить вопрос как можно быстрее и сразу же перезвонят Вам.»

Скриншоты переписки сохранил, если необходимо подтверждение, с удовольствием, предоставлю его.

Итог: Есть следующий факт, ПриватБанк залез в мой карман и украл у меня деньги, я это заметил случайно, из-за круглой суммы на карте и неверного остатка.
Вопрос: Сколько денег у меня своровал банк за всё время, неизвестно, а если смотреть на ситуацию в целом, не понятно, сколько денег банк украл (продолжает воровать) у всех своих клиентов.

П.с.: Подскажите, пожалуйста, куда можно обратиться для того, чтобы банк понёс соответствующее наказание и предоставил полный отчёт по всем списаниям с его стороны?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 вересня 2019, 20:16
Добрый вечер!
Мы бы не хотели, чтобы у Вас складывалось неправильное мнение о банке.
Позвольте пояснить, что при переводе средств с карты на карту и выборе пункта «Оплатить комиссию за получателя», сумма платежа, который отправляется с Вашей карты увеличивается ровно настолько, чтобы на карту получателя, с учётом комиссии по его карте, была зачислена указанная Вами сумма при отправке.
Мы обратились к Вам в личном сообщении и запросили контактные данные, чтобы проверить информацию по описанной Вами ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
Проблема вирішена
alexastafiev3 1 вересня 2019, 17:36
29.08.19 на мою карту был осуществлен перевод в размере больше 15.000грн. На следующий день мне пришло оповещение о том, что я не могу ими пользоваться из-за того, что мною не пройдена идентификация клиента. 30.08.19 я отправил через приложение приват24 сканы своих документов, которые не были рассмотрены по сей день. Приватбанк не дает мне возможность пользоваться моими же деньгами. На карте присутствует кредитный лимит в размере 40.000+грн, поэтому банк уверен во мне, как в надёжном клиенте. Уже третий день подряд банк не удосуживается назвать мне причины по которым мои данные не рассматриваются в срок, а на горячей линии мне постоянно говорят: «Ожидайте, ваша заявка на рассмотрении.»
Первый раз мне отказали в идентификации из-за проблем с ИНН. Заполнив заявку еще раз и прождав больше 10 часов, мне в очередной раз отказали, но узнал я об этом только позвонив на горячую линию. Банк не удосужился оповестить меня о том, что мою заявку отклонили. После чего мне сказали отправить сканы моих документов на почту приватбанка для рассмотрения вручную. С момента отправки документов прошло более 5-ти часов. Операторы на линии ничем помочь мне не могут.
Поскольку отделения приватбанка не работают в воскресенье, я вынужден обратиться в полиции с обращением о возврате моих средств. Как хорошо, что хоть они работают сегодня.
С каждым моим звонком, пользоваться услугами банка хочется все меньше и меньше. Не рекомендую этот банк не друзьям, не врагам.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 вересня 2019, 19:22
Добрый вечер!
Позвольте заметить, что наличие актуальных данных в базе банка это требование законодательства. Кроме того, рекомендуем ознакомиться с актуальной и корректной информацией по Вашей карте в Приват24 меню «Мои счета», где Вы можете видеть активна ли карта, а так же причину её блокировки, если она была ограничена. Так же, в выписке по карте Вы можете проверить наличие зачисления упомянутого Вами платежа. При отсутствии такового, рекомендуем обратиться к отправителю, для уточнения информации.
С уважением, ПриватБанк.
ElenaKudysh 1 вересня 2019, 8:10
Проживаю в пгт Новоалексеевка, в июне закрылось отделение банка, остался единственный в поселке терминал, в который зачастую большая очередь.30.08.19 пополнила в терминале карту на 100 грн., карту вставляла, пин код вводила, но как оказалось позже при общении с оператором 3700 моя карта не авторизировалась и я без ввода номера карты (так как думала что моя карта авторизировалась) пополнила карту.(непонятно какую, получается просто закинула в терминал)Обратилась к оператору сразу по приходу домой, он оформил заявку, но мне отказано в возвращении денег, так как сбоя не было,31.08.19 опять обратилась к оператору 3700 и зарегистрировала она вторую заявку, при этом сказав что в указанное мной время 100 грн были перечислены на другой счет другого банка.«Мол, хотите разбирайтесь с другим банком», хотя 30.08 оператор этого не говорил.И по рассмотрению второй заявки мне не вернули деньги.Сегодня мне опять идти и пользоваться этим терминалом, так как мне все равно нужно пополнить счет… Буду внимательна и не буду пополнять на сумму более 100 грн., чтобы не потерять деньги.Терминал очень долго обрабатывает данные и поэтому с ним вполне может быть что то не так.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 вересня 2019, 10:24
Добрый день!
Мы запросили в личных сообщениях Ваши контактные данные, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vanyok31 31 серпня 2019, 10:51
Банк без объяснения причин заблокировал расходные операции по моей карте. Оператор на 3700 никаких объяснений случившегося не дал — «не знаю». Я оставил 13.08.2019 заявку на разблокировку. По сей день ни звонков, ни объяснений. Ситуация не меняется, пользоваться своими денежными средствами не могу. До каких пор это будет продолжаться?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 серпня 2019, 11:31
Добрый день!
Пожалуйста, позвольте нам разобраться в данной ситуации детальнее. Для этого мы обратились к Вам в личном сообщении и запросили контактные данные.
С уважением, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Galina3006 31 серпня 2019, 0:29
Сьогодні 31 серпня, приблизно о 7 годині поповняла мобільний телефон в терміналі Приват банку в Міні-маркеті, після внесення коштів у сумі 150 гривень відбувся збій і на екрані висвітлилось «Ваша операція буде оброблена пізніше», чек не видало і гроші на телефон не прийшли. Позвонила на 3700, оператор був некомпетентним у своїй справі і навіть не оформив заявку. Дуже розчарована
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 серпня 2019, 11:25
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ваше питання передане в роботу профільним фахівцям. Ми прикладемо максимум зусиль, щоб вирішити його найближчим часом. За результатом розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Lenka Aleksieieva 30 серпня 2019, 21:27
Відділення за адресою: Київ, пр-т В. Маяковського, 73-А
Сегодня утром пропали деньги с карты Приввт Банка (175 гривен). В выписке ничего об этой сумме нет и соответственно цифры другие. На обращения к сотрудникам банка получила ответ, что эти деньги заморожены, но кем и почему — ответить не смогли, сказали, что Банк не имеет права говорить. На мой вопрос, как мне быть в данной ситуации, получила ответ, что надо ждать 11 рабочих дней, а потом заново оформлять выписку по карте и там уже должна будет быть информация о том, куда делись деньги. Это вообще нормально? Или это нормально для Приват Банка, так нагло воровать?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 серпня 2019, 11:15
Добрый день!
Мы бы не хотели, чтобы у Вас сложилось неправильное мнение о банке в связи с данной ситуацией.
Ваш вопрос уже рассматривают профильные специалисты. Мы прилагаем максимум усилий, для его скорейшего решения. По результатам с Вами свяжется сотрудник банка.
С уважением, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ludmila1251 30 серпня 2019, 21:18
Банк блокирует зарплатные карты без обоснования причин на неопределенный срок. Это напоминает то что делал Сбербанк СССР в свое время с вкладами. Обращения в банк, по поводу причин такого поведения, не дает результатов. По сути банк может лишить Вас возможности пользоваться личными деньгами. Не рекомендую получать зарплаты через ПриватБанк.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 серпня 2019, 10:16
Добрый день!
Позвольте заметить, что в своей деятельности Банк руководствуется исключительно требованиями действующего законодательства Украины и нормативно-правовыми актами Национального банка Украины, регулирующих отношения в сфере банковской деятельности. Мы обратились к Вам в личном сообщении и запросили контактные данные, чтобы разобраться в ситуации детальнее.
С уважением, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 вересня 2019, 9:53
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 03.09.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Arhivator 30 серпня 2019, 20:55
Вітаю!
Користуюсь послугами банку вже давно…
Власник картки Голд. Кредитний ліміт по карті був 50тис… грн і в один прекрасний день його опустили до 2тис.грн.(без права збільшення!!)
За послідні 6 років ні одної просроченої заборгованості (Ні в цьому, ні в інших банках. заказував історію на УБКІ)
Карткою користувався як основною.
Більше з Приватом справ мати не бажаю!
І всім своїм друзям, родичам теж раджу відмовитись від послуг цієї контори!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 серпня 2019, 9:43
Доброго дня!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалася неправильна думка про банк.
Дозвольте зазначити, що при встановленні чи зміні суми кредитного ліміту, рішення приймається на основі математичної моделі, що включає в себе сотні показників. Кредитна історія також враховується та вона не є єдиним критерієм, адже сума ліміту встановлюється зважаючи на всі фактори. Рекомендуємо продовжувати активно викотристовувати сервіси та продукти банку, це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Bobeobi 30 серпня 2019, 18:21
Ситуація наступна: вже вдруге після ДОСТРОКОВОГО закриття договору послуги Оплата частинами ліміт (а також і сама послуга для мене) впав до 0 грн, колись так вже було (і теж після дострокового закриття) і вирішилось за день-два після скарги, але нова ситуація не зрушилась з місця і банк відписується стандартними копіпастами про покращення кредитної історії і пропонують положити депозит )) Але цимес в тому, що:
а) я є ФОП у Приваті, до того був директором ТОВ
б) кредитний ліміт по картці не змінився — 29к, на самій картці власні кошти десь 20к+
в) Депозит є і у Приваті і у інших банках
г) кредитів ніколи не мав

Тому, після такого байдужого відношення я скоріш винесу з Привату все до копійки до інших, де хоча б можуть пояснити причини.
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2019, 19:36
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою 'Оплата частинами' стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
На жаль, за результатами чергового перерахунку моделі, було прийнято рішення знизити ліміт. Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення ліміту в майбутньому.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, Ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що ліміт збільшений, і Ви зможете ним скористатися.
zgadum 30 серпня 2019, 17:56
Я долго собирал документы, подготавливал лицензионное соглашение, писал апи.
В итоге, мой магазин был одобрен.
Я заказывал страничку на стороне у фрилансеров.

было почти все хорошо: сначала 50% платежей перестали проходить безопасность, при том все клиенты проверенные.
Я подал жалобу, что теряю прибыль.
В итоге и провереные клиенты не смогли пополнять счет.
Я повторно попросил разобратся в проблеме.
США — проходили, перестали.
РФ — проходили, перестали.

Виной как сказали сбербанк, не присылает ответа, в итоге деньги возращались клиентам.
Прошло 4 месяца, изменений не произошло.
Сегодня приходит сообщение
«1. Вы используете изображение на главной странице Вашего сайта, с компьютерной игры другого разработчика (Dark Souls III, от компании FromSoftware). А так же на сайте присутствует изображение персонажа из другой игры (Atlantica Online). В связи с чем, просим Вас предоставить разрешение на использование изображения на сайте от их авторов\владельцев.
2. Договоры с разработчиками игры, дизайнерами.
3. Описание проекта, сроки проекта, с указанием на что конкретно идут собранные средства и на что они пойдут дальше, в случае завершения проекта.»

Как, и что, прошу предоставить где изображение, о нарушени? ответ блокировка.
п.1 были убраны все рисунки, что бы убрать не понимания.

Договоры? на мой продукт, банку? может им ключи от квартиры.
Договор опубликован на сайте и клиенты соглашаются при оплате.
Я перед банком должен рассказать, куда потрачу деньги?
Были ли жалобы от клиентов?

проходит 10 минут, и письмо
«К сожалению, Ваш магазин i30523386580 заблокирован нашей службой мониторинга. „

Пишу ответ: а причина где?
“В связи с непрозрачностью проекта, отсутствием информации об участниках проекта, несоответствием заявленной деятельность установленные с КВЭД, потенциальными нарушениями авторских прав (изображения на сайте, относящиеся к продуктам других компаний) и несоблюдением структуры сайта требованиями Международных платежных систем — вынуждены отказать Вам в сотрудничестве и заблокировать Ваш мерчант. „

с каждым клиентом у меня соглашение, как требовал банк.
каждый платеж записывается, сумма и псевто-имя.

Общая теория, я плачу налоги, белая фирма, предоставил КВЕД, лицензии, ФОП регистрацию.
Прошу, предоставьте причину: что я должен сделать, что бы работать как полноценный ФОП

В итоге получаю ответ:
“Добрый день. Уважаемый клиент, по согласованию с руководством, мы не можем с Вами сотрудничать в рамках приема платежей на сайте. „

ЧТО? Это в рамках закона? мы не хотим работать с ВАМИ?
за 5 месцев: нет мошейнических платежей, нет негативных отзывов на мой сайт, только жалобы на проводки от приват-банка, что не могут оплатить.

Так работает банк?

5 месяцев до этого:
Я хотел переводить переводы в Аваль — отказано, нам надо открыть счет в приват. Пошел открыл счет в приват, получил карты плачу 100грн за обслуживание счета.
Плачу налоги.

До этого писал жалобы о том что счет был отрицательный.
Перевожу с фоп счета на физ. отображает -1999грн, ЧТО?
пишу это как — ответ, подождите через пару минут оно исправится. Это финансы? или цирк.
Часть 2:
+2000грн на счету 1000грн.
Пишу ребята это как? ответ ну деньги будут в течении суток на балансе, то что Вы видите это так. ЧТО? БАНК? ФИНАНСЫ?

мало того что Баги не правят, еще и отказ в бизнесе и обслуживании
Сегодня, 30.08.2019 в 15. 30 я зашел в банк чтобы пополнить кредитную карточку. С первого раза это у меня не получилось. Попросил помощи работника банка. Фамилия у которой Миняйло. Сразу нарвался на грубость через мою «незадачливость» — не смог нажать нужную кнопку на экране. Все время пока она мне «помогала» я слышал невнятное бормотание Миняйлы в мой адрес. Она явно была мной недовольна. Когда я принимал карточку из ее рук ее возмутила КАК я это сделал. Снова послышались упреки и неудовольствие моим «ПОВЕДЕНИЕМ»!
Я потерял терпение и сделал ей замечание о недопустимости ее такого поведения. В ответ на меня накинулась барышня которая по всей видимости их начальник потому что она сидел в центре зала.
Мне начали уже откровенно хамить и провоцировать. Использовать грязные манипуляции и приемы психологического давления! когда я снова выразил свое несогласие с таким отношением хамство усилилось и никакого стремления со стороны работников банка я не увидел.
Я категорически протестую против такого отношения со стороны работников банка ко мне как к Личности и как к Человеку!
Считаю что таким «работникам» лучше найти работу где бы они не имели бы возможности общаться с людьми потому что общению с людьми их видимо никто не научил.
Оставляю за собой право в случае неудовлетворительного решения дела обращаться в вышестоящие инстанции!
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2019, 17:55
Мы очень сожалеем, что обращение в наше отделение оставило неприятное впечатление. Для нас очень важна клиентоориентированность всех наших сотрудников. Проанализировав ситуацию, мы проведем беседу с сотрудниками по данному случаю и в ближайшее время проведем дополнительное обучение, чтобы избежать повторения подобной ситуации. По результату с Вами будет проведена обратная связь, Мы обязательно уведомим Вас о решении.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natalia2019 30 серпня 2019, 15:54
24 липня, 15,40 до мене зателефонувала жінка, що назвалася працівником Приватбанку Прохоровою Катериною Дмитрівною, і сказала, що треба прив'язати рахунок до картки Приватбанку, тому що на мій рахунок прийшли гроші, але вона повинна провести цей платіж власноруч зі мною, тому що гроші сплачені юридичною особою. Для цього треба було перевести гроші з кредитної картки на рахунок, який вона вказала, щоб зареєструвати той рахунок, а потім назад на свою картку. Я зробила таким чином 2 платежі на 11 тисяч та на 2 тисячі, загалом 13. Після чого пішла до відділення Приватбанку, де мені повідомили, що вони такого не роблять. Таким чином, ця жінка мене обманом змусила перевести на чужий рахунок гроші,, запевняючи, що вони повернуться на мій рахунок, як тільки рахунок буде прив'язаний до картки.
Жінка весь час телефонувала мені з телефону (056) 7855523, також є вайбер +380948855523. За даними, що повідомили мені в Приватбанку, отримувач грошей Sberbank of Russia 4817760033501515.Однак, в чеках з невідомих причин не вказаний ані банк отримувача, ані МФО банку, тільки отримувач начебто моє прізвище, але англійськими буквами.
Це кредитний рахунок, кредитні (позичкові) рахунки — внутрібанківські рахунки, за якими іноземний банк здійснює аналітичний облік за наданими та поверненими кредитами і відображає їх на внутрібанківських рахунках за встановленими ним правилами.Якщо це валютний рахунок, то тоді має бути ліцензія на відкриття такого рахунку.
Жінка телефонувала з Дніпра, про що свідчить код (056), тому думаю, що в цей час вона в Дніпрі і була.
Я звернулася до Приватбанку з проханням встановити власника кредитного рахунку, на який шахраї отримали мої гроші. Однак, незважаючи на те, що я переводила кредитні гроші на невідомий мені рахунок, з'ясувалося, що я тим не менш, не маю права знати, на чий же рахунок вони були переведені.(!) служба безпеки банку мені нічим не може допомогти. Переводи робилися миттєво, дуже швидко. Я звернулася до поліції, відкрито кримінальне провадження за ст. 190 ч.3 Шахрайство.
Далі гірше. Я дуже старанно виплачувала ті кошти, якими декілька разів раніше користувалася на кредитній картці. Завжди повертала вчасно, тобто до 25 числа наступного місяця. 24 липня сталася ситуація з кредитними коштами. 16 серпня на кредитний рахунок поступили кошти у розмірі 2000 гривень, ця сума набагато вища, аніж сума обов'язкового платежу. Однак, вчора я побачила повідомлення, що мені нараховано пеню внаслідок несплати ВСІЄЇ суми у строк, у розмірі 429(!!!) гривень, тобто, мало того, що банк ніяким чином не допоміг мені в ситуації, але тепер ще нарахував пеню, навіть не даючи можливість сплатити тепер ВЛАСНИМИ коштами цей борг у розстрочку!
Так от, у мене такі питання:
1. Чому я не можу знати, на чий рахунок я перевела кредитні кошти? Чому Приватбанк захищає шахраїв, якщо вони не у змові? Для кого служба безпеки банку, для чого вона існує?
2. Я не погоджувалася на збільшення кредитного ліміту, чому з 5 тисяч кредитних коштів, які я також не просила, мені повищено кредитний ліміт до 12 тисяч? І якщо кредитні гроші-це гроші банку, а не мої, то чому Приватбанк так легко, миттєво їх перевів шахраям та не опікується їх поверненням з шахраїв, а душить мене, мати 2 дітей?
3. Чому від мене вимагають сплати ВСІЄЇ суми боргу, чому не можно розстрочити цей клятий борг? Де ті кредитні канікули та інші умови в інтересах клієнта, а не шахраїв?
4. мені краще накласти на себе та на дітей руки, аби не залишилося спадкоємців цього шахрайського боргу, тоді банк з чого буде проводити списання?
Прошу розібратися в ситуації.
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2019, 16:44
Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією.
Безпека клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Ми постійно говоримо про те, що ПриватБанк не робить дзвінки і не відправляє повідомлення, в яких просить клієнтів вказати номер банківської карти, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код Вашої картки, пароль в Приват24, а також паролі, що приходять по СМС. Правила безпеки https://privatbank.ua/safeness
1. ПІБ власника рахунку відображається тільки при переказі в межах банку. Цю інформацію можна перевірити в архіві платежів.
2. Вимушені констатувати, що оскільки Вами були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Настійно рекомендуємо звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
3. Для погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
Детальна інформація: https://pb.ua/karta
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Василь Бодлак 30 серпня 2019, 10:20
Банк сам, без попередження врiзае кредитний лiмiт. Всi грошi з вашоi картки пропадають, при дзвiнку на 3700 вам толком нiчого не хочуть пояснити, а просто заявляють, що банк в односторонньому порядку сам собi встановлюе кредитний лiмiт, про грошi, якi пропали з картки — заявляють, що це були не вашi грошi, а кошти банку i куди вони пропали, це взагалi не ваше дiло, хоча обов'язковий платiж по кредиту завжди спласувався вчасно, i в набагато бiльшому розмiрi, чим було вказано
Одним словом, якщо ви е власником кредитноi карти цього банку — чим поскорiше розв'язуйтесь з тими дiлягами, i бiльше в ту сторону краще не дивiться
В любому випадку будете завжди виннi
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2019, 10:46
Кредитний ліміт — це гнучка і зручна послуга карти Універсальна, яка дозволяє Вам користуватися коштами Банку.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій карті стало несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників, серед яких є такі, як кредитна історія в ПриватБанку і УБКІ (www.ubki.ua), наявність депозитів, довідки про доходи або документів на майно, а також багато іншого. На жаль, за результатами чергового перерахунку моделі, було прийнято рішення знизити ліміт по карті. Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення кредитного ліміту в майбутньому.
slaviklit 30 серпня 2019, 9:51
Рассказую как получить услуги не заплатив за нее, не копейки.
Договариваетесь об услуге, оплачиваете ее, получаете качественно выполненную услугу, через «крышу» ПриватБанка отнимаете деньги назад. Профит.
Мой горький опыт
Человек заказал услугу
2019-08-04 08:54:50 — сделал оплату, жалоб нет претензий нет.
Человека снова обратился
2019-08-05 10:15:33 — сделал оплату, жалоб нет претензий нет.
Человека снова обратился
2019-08-05 13:58:41 — сделал оплату, жалоб нет претензий нет.
2019-08-05 14:09:43 — сделал оплату, жалоб нет претензий нет.
Человека снова обратился
2019-08-07 13:46:47 — сделал оплату, жалоб нет претензий нет.
Человека снова обратился
2019-08-16 22:01:16 — сделал оплату, жалоб нет претензий нет.
Человека снова обратился
2019-08-19 14:27:38
2019-08-19 14:33:09
2019-08-19 17:08:26
— сделал оплату, жалоб нет претензий нет.
т.е. с 04.08 по 19.08 он проводил оплату, его все устраивало. После этого звонит сотрудник ПриватБанка и называет меня мошенником, не объясняя собственно ничего внятного, если я мошенник (как утверждает сотрудник) почему же человек продолжал плотить? Хотел меня деньгами закормить? Если его не устроила последняя услуга почему он требует возврат всех средств? (ответ сотрудника я так и не получил).
Факта мошенничества от сотрудника ПриватБанка не получил, получил только угрозы, «МЫ ЗАБЛОКИРУЕМ ВАШИ КАРТЫ».
Позвонив на 3700 поинтересовался, а является ли перевод фактом мошенничества, на что получил ответ НЕТ, позвонил в полицию, получил такое же ответ, должны быть факты мошенничества.
Финал: карты блокированы, жулик трубку не берет, приват не реагирует.
Уважаемые Украинцы, мой совет не пользуйтесь данным банком. ПриватБанк в 90% будет на стороне жуликов, ему не интересны честные люди, сотрудники ПриватБанка получают З.П. наших налогов им абсолютно плевать что у Вас и как.
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2019, 11:39
Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации. Для этого мы запросили в личном сообщении Ваш контактный номер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 30 серпня 2019, 2:24
Буду краток.
Обслуживался, обслуживаюсь, буду и дальше обслуживаться в Приватбанке.
Доверял, доверяю, буду и дальше доверять Приватбанку.
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2019, 9:57
Спасибо за положительный отзыв о нашем банке! Уверены, что дальнейшее сотрудничество с нашим банком будет также иметь лишь положительный опыт.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝