Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlegVoloshyn 18 жовтня 2019, 18:02
Хуже банка не бывает, выберите любой другой только не приват.Книгу могу написать насколько ужасный банк но не буду тратить время
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 18:50
Добрий вечір!
З даного відгука, на жаль, немає можливості зрозуміти з чим у Вас склалися труднощі і з цієї причини не зможемо допомогти. У разі, якщо у Вас виникли питання по продуктам банку, Ви завжди можете звернутися до нас особистим повідомленням.
Впевнені, що наші діючі і майбутні клієнти зможуть оцінити всі зручності і плюси широкого спектру послуг, що ми можемо запропонувати.
Також, не варто забувати про велику мережу каналів самообслуговування і кращого інтернет-банкінгу, що є в банку.
З повагою, ПриватБанк.
AnnaMagomet 18 жовтня 2019, 16:42
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 38
Возникли некоторые сложности с оплатой в приложении приват24, но я посетила отделение на проспект Науки, 38 и мне помогли решить все мои вопросы, персонал был очень вежливым, девушки оперативно приняли меры чтобы помочь, решили проблему довольно быстро, хотя комиссии при оплате это конечно отдельный разговор. Но что касается персонала, не первый раз посещаю именно это отделение и всегда очень хорошее обслуживание. Спасибо)
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 17:32
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук про наших співробітників!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Король Роман 18 жовтня 2019, 16:23
Решил тут я оплатить налоги. Заполнил всё как обычно и в корзине увидел сумму на 50 грн. больше. Оказалось 50 грн. комиссии за оплату налогов государству в государственном банке. Красота? Оказалось с 1 октября комиссия с 3 грн. была увеличена до 1% и это на странице тарифов указано мелких шрифтом под звездочкой. Оплатил в другом черном банке с нулевой комиссией.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 17:19
Добрий день!
У зв’язку зі зміною кон’юнктури ринку ПриватБанк прийняв рішення про зміну тарифів на прийняття платежів. Детальніше ознайомиться з тарифами Ви можете на сайті http://privatbank.ua/pay.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
klepkifarm 18 жовтня 2019, 15:58
Не возможно активировать корпоративную карту ПриватБанка переданную предприятием сотруднику без оформления этим сотрудником универсальной карты ПриватБанка (кредитной). Зачем такие сложности и как быть если сотрудник о ПриватБанке вообще говорить отказывается? И тем более открывать на свое имя кредитную карту.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 17:18
Добрий день!
На даний час, для активації корпоративної картки, дійсно, необхідна наявність у клієнта Картки для виплат або картки «Універсальна», що є безкоштовним.
Хочемо зазначити, що після активації корпоративної картки, клієнт може закрити інші картки за допомогою Приват24 у будь-який зручний час.
З повагою, ПриватБанк.
Voleinik30 18 жовтня 2019, 14:29
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 32
Клиент банка с 2013 года, ФОП. Прислали размытое письмо ни о чём, что разрывают договор по обслуживанию счёта, никаких конкретных скринов о незаконных операциях и отмывании денег преступным путем не предоставили. Ну да ладно я открыл счёт в другом банке, но ребята с Привата пошли дальше… Внимание — я не могу проплатить за товар поставщику, у которого счёт в ПриватБанке, банк возвращает средства, ссылаясь на опять таки инструкции про терроризм и т.д. Получается я уже 2 недели не могу заплатить фирме-поставщику, которая уже включила начисление мне пени. Теперь как бы и бизнес под вопросом. Как Вам такая история, не узнаю ПриватБанк, был лучшим стал худшим((. Кстати кредит тоже есть непогашенный
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 15:52
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
З повагою, ПриватБанк
pixxxel 18 жовтня 2019, 11:27
Являюсь клиентом банка более 15 лет. Никаких крупных или необычных транзакций не проводил — обычные унылые покупки в гастрономе и подобное. Внезапно прилетает оповещение «Вам відмовлено в проведенні фінансових операцій за всіма відкритими рахунками в зв'язку з… фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення… ».

В чате на любой вопрос эти террористы срут копипастой из своего же оповещения.
В отделении вообще не могут открыть мой профиль, говорят писать заявление на перевод остатков в другой банк.
Но самое смешное — что у меня нет остатков на счетах, зато сожран кредитный лимит примерно на 50000 грн.
Погасить его в кассе нельзя, точную сумму погашения узнать нельзя.
Я сам за ними с деньгами теперь должен бегать? Идиоты.

Судя по отзывам в интернете — проблема массово появилась в октябре 2019. Ну хорошо, ройте себе могилу дальше, великие банкиры.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 11:49
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Поповнити картку Ви можете наступним чином:
1) Через термінали інших банків та сервіси поповнення сторонніх компаній
2) З картки третьої особи через Приват24 (борг погашає третя особа)
3) За Єдиним реквізитами. Платіж повинен бути відправлений через Інший банк.

Єдині реквізити: АТ КБ «ПРИВАТБАНК», МФО: 305299, код ЄДРПОУ: 4360570 рахунок 2924482550910 Призначення платежу поповнення карти *******, ПІБ, ІПН.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kalinka2019 17 жовтня 2019, 22:03
Доброго времени суток!
История произошла 14.10.19 в магазине соломенский р-н, у мамы выкрали с детской коляски сумку в которой были мобильный и две карты привата. Пока она разбиралась с администратором магазина, а там даже охранник зачем-то стоит и камеры есть, пока вызывали полицию и она писала заявление, то спустя где-то минут 40 я до нее добралась и мы позвонили, с моего телефона и заблокировали карты.
Так вот, через день, пока восстановила симку, мама пошла в банк восстанавливать карту, а оказалось, что мошенники успели, КАК!!!????, снять наличкой с банкомата 4000грн и два раза по 8000 грн, которые, КАК?!!!@, оформили в оплату частями через АТМ. Как объяснил оператор маме-вывели дважды по 8к через банкомат, КАК!!!!????..
Интересно, что они применили метод мгновенной смены пина, имея симку и карту-это сделать, как оказалось элементарно. Я даже статью нашла, о том какой молодец приват, как классно придумал… нет СЛОВ!!!!@ finance.liga.net/bank/novosti/privatbank-zapustil-sistemu-bezopasnoy-smeny-pin-koda-karty
Обидно, что из-за несовершенной системы защиты страдают люди, которым деньги далеко не так легко даются в отличии от тех же мошенников!!!
Платить свои ЧЕСТНО заработанные деньги банку за тех, кто их выкрал!!!????
Безопасность в привате рулит!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 9:49
Добрий ранок!
Нам дуже шкода, що Ваша мама стикнулась з такою ситуацією.
Інформація по картах/рахунках може бути надана тільки власнику. Для більш детальної перевірки рекомендуйте, будь ласка, клієнту звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
sir0zha 17 жовтня 2019, 21:55
Думал что это одноразовая ошибка, но сегодня заметил что снова сумма заплаченная в магазине списалась еще раз. При этом это разные торговые точки. И чтогто не верится словам сотрудников ПБ из чата что это все по запросу торговой точки резервируется сумма для дальнейшего снятия… Какое еще дальнейшее снятие если сумма уже списалась?? Не писал бы сюда если бы ситуация не повторилась через два дня уже в совершенно другой торговой точке((
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 8:33
Добрий ранок!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та вирішити питання.
З повагою, ПриватБанк.
Pogrebnyak 17 жовтня 2019, 20:46
16.10.2019 снимал деньги в банкомате Приватбанка(карта тоже Приватбанка) во время выдачи средств банкомат выключился. Средства были успешно списаны со счета несмотря на то что банкомат их мне не выдал.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 8:25
Добрий ранок!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та вирішити питання.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
19tantz 17 жовтня 2019, 19:55
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 69
Неделю назад поменяла карту к счету т.к. истек срок. Карту выдали быстро_это они умеют. Наверное там главное дрессировка, а вот мозгов консультантам не хватает, что карты к счету привязаны к определенным операциям, и можно выдавая карту, сделать все сразу. Знаний или установок не хватило.
Карту выдали, только деньги зачисленные через ликпей, на р/сч не зачисляются. Обратилась к консультанту-полный ноль. Послали к начальнику отделения. Начальник — *** еще то! Просто другого слова не могу даже подобрать. Звинка В.В.-ХАМ!!!..
Ожидала 30 минут пока Звинка общался с консультантом, попав в кабинет узнала, что мне необходимо обратиться к консультанту. Возникает вопрос:
-почему консультанты не компетентны;
-почему я потеряла свое время, и по итогу была отправлена к консультантам, которые не компетентны;
-почему консультант ПБ знает что он должен сделать только после пояснений начальника отделения;
-почему хам, на должности начальника отделения, не ориентирован на клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2019, 20:36
Нам дуже прикро, що Ви отримали такий досвід спілкування з нашими співробітниками. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Max159 17 жовтня 2019, 13:04
По-моему ПриватБанк взял на себя слишком много и трактует законны как ему удобно.
Юр.лицо (ТОВ) которое по своей деятельности обязано иметь лицензии и имеет их с 2009 года, у которого нет счета в ПриватБанке и ни когда не было. Внезапно приват банк перестал принимать платежи с нашего счета открытого в другом банке, оплаты согласно выставленным счета за товары и услуги компаниям у которые в ПБ открыты счета утверждая что мы данным платежом финансируем терроризм или отмываем деньги. ПриватБанк ни как не может проверить происхождение денег у юр/физ лица счет которого открыт в другом банке, это обязанность банка который обслуживает счет клиента.

А читая комментарии, я так понимаю что это уже начало иметь массовый характер и мне жаль те компании чьи счета в Привате и он их заблокировал…
Из-за этого приходится менять поставщиков услуг и товаров у которых счета открыты в привате из-за чего последние несут убытки.
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2019, 15:41
Щоб ми могли детальніше розібратися в причинах відхилення платежів, і допомогти у вирішенні питання, керівник компанії одержувача / уповноважена особа може звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владимир к 17 жовтня 2019, 13:03
Сегодня столкнулись с такой проблемой, жене приватбанк заблокировал карточку со всеми деньгами.
Узнал когда попробовал оплатить картой, платеж не прошел. При обращении в 3700 менеджеры ничего обьяснить не могут, только как папугаи талдычат «ожидайте 5 рабочих дней и с Вами свяжеться какой то специалист». На просьбу хотя бы обьяснить возможную причину блокировки — они ничего не могут внятного ответить. Также пытались узнать какие вообще существуют причины блокировки банком карт или где можно это прочитать, на что они опять же ответили что такой информации нету, нигде ничего не прописано и это якобы «внутренний регламент банка который не разглашаеться клиенту». Далее постарались связаться через чат на сайте, там же рассказали более подробную информацию, если можна ее таковой назвать. Вообщем менеджер в чате сказал что карта временно заблокирована по причине поступившего платежа который может иметь мошеннический характер и что данный платеж не был подтвержден отправителем. Что за такой платеж, никто не обьясняет, деньги снять нет никакой возможности.
5 дней уже прошло, никто не связался!!!
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2019, 13:38
Інформація по картах/рахунках може бути надана тільки власнику. Для більш детальної перевірки рекомендуйте, будь ласка, дружині звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pekavchuk 17 жовтня 2019, 3:54
Доброго Вам времени!
У меня три карточки. Кредитная, карта для выплат голд и социальная карта. Вчера было зачисление на социальную карту 2000грн, которые моментально списались на кредитку. Я не снимаю с себя обязаности по кредиту, но кто дает право банку снимать деньги со счета в одностороннем порядке!? Я считаю это мошеннические действия по отношению к клиенту. Тем более что по карте не было просрочки. Оператор чата только дает ссылку на то что банк имеет право снимать деньги со счетов в договорном порядке, повторюсь ДОГОВОРНОМ. Бы ло бы интересно услышать мне ния банка перед обращением в правоохранительные органы.
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2019, 10:04
Дозвольте нагадати: якщо Ви використали кредитні кошти з карти «Універсальна», у Вас діє пільговий період до 55 днів, протягом якого Ви можете безкоштовно використовувати кошти банку. Якщо Ви не внесли використані в минулому місяці кредитні кошти повністю до 25 числа наступного місяця, то Вам достатньо внести щомісячний платіж 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн.

Зауважимо, що у разі виникнення простроченої заборгованості, щоб уникнути застосування штрафних санкцій, з якими можна ознайомитися перейшовши на сторінку privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom/, а також передачі інформації в УБКІ (Українське бюро кредитних історій), Банк може проводити договірне списання з усіх Ваших рахунків, які відкриті в Банку.

Рекомендуємо своєчасно вносити обов'язкові платежі, що дозволить не допускати прострочення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lyssjena 16 жовтня 2019, 17:00
Відділення за адресою: Харків, пр-т Людвига Свободи, 33
Добрый день. Объясните, откуда у вас в «единой квитанции» берутся данные по квартплате (услуги по содержанию дома). Наш бухгалтер ОСМД говорит, что никакие данные в Приват не передает. Сегодня хотела оплатить коммуналку через Приват24 и была неприятно удивлена — в «единой квитанции» в Приват24 непонятно откуда взялась задолженность по квартплате 893.27грн!!! Оплачиваю регулярно каждый месяц, проверяю расчетный счет, ЄДРПУ, личный счет. Единственное, что пару раз летом в адресе была пропущена буква возле номера дома, буква на компьютере «зависает» (номер дома должен был быть с буковкой, а в квитанции написано без). Заметив это, созвонилась с бухгалтером ОСМД. Узнала, что деньги в ОСМД дошли сразу, т.к. номер счета, ЄДРПУ, личный счет были указаны правильно. В Приват разве по адресам все систематизируется? Почему в Приват «висит» задолженность? Как это исправить?
P.S. Хорошо, что не оформляла автоматическую оплату квартплаты и коммуналки. Сняли бы с меня деньги ни за что.
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 18:04
Добрий вечір!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та вирішити питання.
Проблема вирішена
metallchemie 16 жовтня 2019, 17:00
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 19
Уже лет 8 являемся клиентом Приватбанка, работали со всеми продуктами, которые возможны (зарплатный проект, валютные операции, депозиты в банке, счета гривневые, валютные и т.д). После того, как банк поступил с нами, будем разрывать с ним все отношения.
Банк из-за отсутствия понимания сотрудниками их банка, что необходимо требовать от клиента при прохождении актуализации данных фирмы(в частности структуры собственности фирмы) заблокировал счет и уже почти
месяц не позволяет пользоваться собственными средствами. 04.09.19 г. по просьбе нашего персонального менеджера, подали все документы, которыми мы могли подтвердить структуру фирмы (устав предприятия, где указан конечный бенифициар, документы всех учредителей, выписку с торгового реестра фирмы учредителя, нотариальные акты, где также прописан конечный бенифициар), заполнили анкету, отсканировали и отфотографировали все наши документы, приложили и отправили в непонятном направлении на проверку. Документы проверялись проверялись и пришло из того места о котором даже сотрудники( ни руководитель отделения, ни наш персональный менеджер) этого ««прекрасного»» Приватбанка не знают, с замечаниями, что надо подать актуальную анкету снова и подтвердить актуальность финансовых данных (которые и так уже были прикреплены актуальные). Наш персональный менеджер снова (не понимая, что надо изменить и приложить), что-то меняет в анкете, прикладываем все документы и отправляем в тот загадочный отдел, с которым ни кто не может из сотрудников их банка связаться, и узнать, что конкретно не устраивает их в нашей анкете и документах. Отправили. Менеджер сказал надо ждать. Ждём. Проходит снова дней 5-7. Ситуация повторяется. Снова пришли замечания, и просьба предоставить актуальную анкету. На мои вопросы, что конкретно от нас требуется, и что необходимо предоставить нам снова, наш менеджер не знает, а с тем не понятным отделом ни кто связаться не может и узнать у проверяющего, что не так в документах тоже ни кто не может. Так она посылала документы с гаданиями, что бы еще такое исправить и написать. 25.09.19 г. банк берет и блокирует все наши счета без всякого предупреждения. В итоге платить налоги не возможно(попадаем на проблемы с налоговой), вести деятельность финансовую тоже, валютные контракты срываются.Из-за того, что повысился курс валют, и мы не смогли во время купить валюту, понесли потери 80000 грн. После блокировки счета, 30.09.19 в 10.00 мы снова подаем актуальные данные, все копии паспортов учредителей, бенефициара и все, что только можно было подать. Больше не чего ни откуда взять. В анкете конечный бенефициар такой же как в Едином Державном Реестре. Где-то это все, что наш менеджер послала30.09.19, бродило до 02.10.19 до 16.49 (три дня) и только на третий день они приняли для рассмотрения, после чего у них по регламенту отводится 5 дней на проверку. снова проверяется до 09.10.19. И в 16.50 приходит ответ от неизвестного проверяющего, с которым в этом банке ни кто не может связаться:
«Прошу надати Актуальну Анкету з визначеним реальним кінцевим беніфіціарним власником. Прошу от клиента получить письмо, с подтверждением, что такой-то такой-то человек, является конечным бенифициаром, и как он осуществляет влияние на хозяйственную деятельность фирмы. Прошу от клиента письменное пояснение, каким образом этот человек осуществляет „вирішальний вплив на управління, господарську діяльність фірми“). Каким боком эти письма на структуру собственности влияют???? Они важнее всех нотариально заверенных документов? Написал 09.10.19 весь тот бред, как потребовали работники банка, нарисовал для того „умного“ проверяющего структуру фирмы в квадратиках, как опять же по гаданию нашего менеджера, необходимо было приложить и снова послали 09.10.19 в этот отдел, где работают „прекрасные“ проверяющие. Итог. Только 15.10.19 в 13.00 наши документы попадают в этот отдел, где теперь опять 5 дней надо ждать. И ни менеджер наш, ни руководитель отделения ни чего не могут сделать и ни на что повлиять не могут. По службе поддержки клиентов 3700, звонил каждый день, каждый день футбол и ответ, что они ни чем помочь не могут. На просьбу дать телефон, тех людей которые могут чем-то помочь тоже ни кто не дал. Замкнутый круг — 3700- наш менеджер отделения- начальник отделения. Всё. Дальше не прорвешься в этом банке.
В итоге открыли без проблем счета в другом банке, в течение 2 дней прошли актуализацию данных с тем же пакетом документов, которые месяц назад подали в Приватбанк. Пришёл в наше отделение Приватбанка с требованием перевести деньги в другой банк, чтобы мог уже работать. После часа переписки с нашего менеджера с кем-то из главного офиса, сказали, что это не возможно сделать, пока они не проведут эту индетификацию. Хотя до этого по телефону 3700 мне сказали, что, если не было смены директора, то они могут перевести деньги.
Также потребовал, список, какие документы клиент должен предоставить в банк для проведения идентификации. Тоже в этом отказали. И почему тех документов, которые я предоставил в другой банк хватило для прохождения этой процедуры, а в Приватбанке нет???
Вот такое отношение у нас Государства к своим людям и налогоплательщикам. Делают всё, чтобы у людей пропадало желание работать и жить в этой стране.
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 17:54
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такими незручностями. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк
Проблема вирішена
Layers777 16 жовтня 2019, 12:56
Доброго дня, хочу дізнатися чому і на якій підставі у мене з картки для виплат зняло кошти і як так що карта в мінусі?

10:21 Дмитро Добрий день, Сергію Сергійовичу!
10:21 хвилину, будь ласка
10:22 У додатку натисніть на карту. i Вам буде доступна виписка по картці. За якою Ви можете бачити всі операції по карті, після яких на карті утворився мінус

10:28 Я знаю після якої операції утворився мінус.Мене більше цікавить питання чому цей мінус утворився, якщо на карті не було нічого, це ж не карта універсальна, це карта для виплат.

По карті утворився овердрафт 1.1.1.58. Овердрафт- о короткостроковий кредит, який Банк надає клієнту в разі перевищення суми операції за платіжною карткою над сумою залишку коштів на його рахунку в розмірі ліміту кредитування. Використання клієнтом грошових коштів понад залишку по рахунку або встановленого Банком ліміту овердрафту є несанкціонованим овердрафтом. 2.1.1.5.7. Власник рахунку зобов'язаний стежити за витратою коштів у межах платіжного ліміту з метою запобігання виникнення Овердрафту.

Ну тоді якщо банк сам його надав то хай сам його і оплатить.

10:41 Дмитро У зв'язку з тим що Ви отримуєте послуги за який був платіж?

10:44 банк повинен за Вас платити, я Вас правильно зрозумів?

Наразі я не отримую послуги за платежем. Якщо банк сам без моєї згоди загнав мою карту в мінус то так

10:48 Дмитро Якщо сервіс Вам не надав послугу, тоді зверніться до них на підтримку і уточніть з якої причини вони не надали послугу

10:56 Я не отримую бо не користуюсь, я не давав згоду щоб банк надавав мені таку послугу. до сервісу притензій в мене немає, тільки до банку
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 14:45
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад.
Ми обов'язково проведемо серйозну розмову з оператором і навчимо решту співробітників, щоб надалі ні Ви, ні інший Клієнт не стикалися з подібними ситуаціями.
Описаний Вами випадок потребує більш ретельного аналізу. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлія Коцур 16 жовтня 2019, 11:11
Все было отлично, пока я не открыла ЧП.
Стали звонить и впаревать всякую ерунду. Звонят раза по четыре если я не беру трубку, наглость запредельная. Достал уже этот банк.
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 12:00
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше Вас не турбувати.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 жовтня 2019, 9:55
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 19.10.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Nata0897 16 жовтня 2019, 8:54
Протягом багатьох років «співпрацюю» з Приватбанком: оформлення депозитів, проведення платежів, отримання допомоги на карточку. Виплати приходили завжди на день-два швидше, ніж у інших банках; при оформленні депозиту все детально розкажуть, проведуть до каси, де обслуговують позачергово. Додаток Приват24 працює на відмінно: все зручно, швидко.
Гаряча лінія миттєво реагує на дзвінок, розбирається з Вашою проблемою, передзвонюють. Якщо у Вас закінчився депозит, то потрібно зазделегідь замовити готівку, тоді на наступний день Ви без проблем можете забрати кошти.
Єдиний «-» в даному банку — це те, що при оформленні картки для виплати заробітньої плати пробують «всунути» Вам весь непотріб (страхівка, копілка, кредитна карточка) при тому кажуть, що це є необхідною умовою для одержання карточки, в іншому випадку картку не відкриють. Тому доводиться дзвонити на гарячу лінію, питати чи це є правдою, і відмовлятися від всієї «лапші».
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 9:51
Добрий ранок!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що наші спеціалісти у відділеннях пропонують послуги, які можуть зацікавити наших Клієнтів. Нав'язування продуктів чи підключення послуг без відома Клієнтів — це жорстке порушення, яке веде за собою відповідне покарання. В подібних випадках ми рекомендуємо звертатися відразу в нашу службу підтримки та фіксувати скаргу, після якої профільними фахівцями здійснюється ретельний аналіз ситуації та приймаються всі необхідні міри покарання у випадку порушень правил обслуговування.
Щиро дякуємо Вам за те, що знайшли час та залишили відгук.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mujik 16 жовтня 2019, 5:55
Пользуюсь картой «Універсальна».

Мало того, что пару лет назад ввели дебильную систему «платеж уйдет через сутки», а мы пока денежку вашу погоняем.
Так и карты делают из говна.
Карты хватает на 2-3 месяца нормального пользования.

Потом стирается лента — в магазинах читается с 10 раза.
Номер карты стирается, срок действия и свв-код тоже.
Мне как в интернете платить? На бумажку всё переписать и в тумбочку положить?

Я уже запарился их перевыпускать. Очередную нести нужно на замену.
Дали кусок говна который каждый 2 месяца нужно перевыпускать…
На кой они на 5 лет выдаются?
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 9:32
Добрий ранок!
Дозвольте пояснити, що пластикові картки ПриватБанка повністю відповідають стандартам Міжнародних Платіжних Систем. У випадку, якщо пластик пошкодився — Ви завжди можете звернутися до найближчого відділення, щоб отримати новий.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що повні реквізити картки ( номер, термін діїї та CVV2 код) є можливість побачити у Вашому особистому кабінеті Приват24 в меню: «Всі послуги — Інфо — Мої реквізити».
Також, Ви можете оформити віртуальну картку онлайн в новому Приват24 https://next.privat24.ua/
через меню: “Гаманець — Картки — ⠇- Додати картку — Віртуальна картка». В меню «Картки» можна отримати реквізити та ПІН-код — вони прийдуть Вам на фінансовий номер телефону. Для розрахунків в магазинах і закладах картку потрібно додати у віртуальний гаманець Apple Pay або Google Pay. Це буде картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
irena891 15 жовтня 2019, 21:53
Добрый день! Приват банк закрыл мои счета и в одностороннем порядке разорвал со мной все договоры, сославшись на действующее законодательство Украины. Где доказательства или разъяснение ситуации? Какая легализация (отмывание) доходов? Какое финансирование терроризма? Вы о чем? Почему Банк так запросто разбрасывается своими клиентами которые давно пользуется Вашими услугами? Почему никто не дает внятных разъяснений? Как мои оплаты коммунальных платежей, оплата в продуктовых магазинах и расчет картой в заведениях относится к установлению клиенту неприемлемо высокого риска по результатам оценки или переоценки риска?
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 10:07
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Щоб отримати інформацію стосновно Вашого обмеження в обслуговуванні — Ви можете оформити письмовий запит в банк, після чого Вам буде надана письмова відповідь.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝