Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yrp2017 11 листопада 2023, 8:19
На підставі судового наказу по ініціативі такого собі приватного підприємства ПолтаваГаз з яким у мене немає навіть договіру на доставку газу та за послуги які не отримував, та виконавчого провадження приватного виконавця були заблоковані 30.10.23 мої картки в цьому банку. Заблоковані всі картки навіть ті на які отримую грошове забезпечення як військовослужбовець ЗСУ, та соціальну виплату як учасник бойових дій.
Творити таке цей банк не має право тому що соціальні рахунки не блокуються.
07.11. гроші які прийшли на карту де отримую соціальну виплату як учасник бойових дій без мого відома були списані в невідомому напрямку, точно так і зникли гроші з картки грошового забезпечення яка також є соціальною.
Закон забороняє блокувати дані картки я мовчу про те, що списувати з них кошти заборонено від слова ЗОВСІМ.
Починаю розбиратися з даним питанням.
Відповідь банка просто шокувала —
Та виконавець не вказав які картки не блокувати.
На гарячій лінії взнав телефон виконавця.
Дзвоню їй і на моє питання про блокування соціальних карток вона повідомляє, що в постанові чітко вказано, що потрібно заблокувати всі картки крім тих які заборонено законом. А це соціальні картки. Звідки вона знає, що я є учасником бойових дій і отримую соціальні виплати. Це зає банк через який здійснюються виплати.Пообіцяла розблокувати соціальні картки в найкоротший термін.Але кошти вже незаконно зникли.
Тоді виникає питання -для чого потрібен звичайній людині такий банк, який порушує Закон, для чого там штат юристів і чим вони займаються? Я мовчу про те, що я є військовий та учасник бойових дій.
Думав, що під час війни військових обманювати не будуть? Але ні. Я помилився.
А чи буде хтось за це відповідати???
Тому висновок
1. Подам в суд на не професійні дії банку.
2. Хоча є клієнтом цього банку років з 20
але буду від нього відмовлятися.
3.Про цей факт повідомлю НБУ та всим своїм друзям буду радити обходити його 10-ю дорогою.
А найбільше дивує, що все зроблено за спиною що про судовий наказ взнав випадково, про відкриття виконавчого провадження випадково, про блокування карток випадково і лише після того як зникли кошти та почав розбираьись виплила дана інформація.
А як же спілкування з банком он лай та інші засоби комунікації?
Тим більше що я працюю на державу і таке творить державний банк. Це дивує.
Моє вчорашнє звернення на Ваш сайт чомусь зник?
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2023, 11:45
Вітаємо. Банк діє виключно в рамках чинного законодавства та при надходженні постанови про арешт зобов'язаний обмежити рахунки клієнта.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22. Зняття обмеження з рахунків здійснюється при надходженні до банку відповідної постанови(про зняття арешту).
Якщо ви не згодні з арештом накладеним виконавчою службою ви можете звернутись до виконавця або оскаржити його у встановленому законом порядку.
Що ж до карток, то хочемо зазначити, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання, адже вона може бути поповнена не лише цільовими коштами, як то заробітна плата або соціальні виплати, а також і готівкою чи переказом з інших карток. Тому, щоб банк мав підстави не блокувати дану картку інформація про це має бути вказана у виконавчому впровадженні. Ви можете безкоштовно сформувати довідку в своєму Приват24 про те, що на картку надходять цільові кошти та надати її виконавцю.
Додатково звертаємося в особисті повідомлення для того, щоб розібратися з ситуацією звернення, яке зникло з сайту.
Oopr07051975 11 листопада 2023, 4:54
Відділення за адресою: Херсон, вул. Ілюши Кулика, 149/29
Живу в Херсоне.11.11.2023 года. обслуживалась в кассе банка Привата.Кассиром довольна вежливая приятная женщина.Возмущает другое почему людей в прифронтовом городе подвергают опасности.Во время тревоги банк закрывают, людей выгоняют на улицу, а работники остаются в банке.И постоянно такая картина… как тревога возле банка скапливается большое количество людей.У нас в основном быстрые прилеты стреляют с левого берега …выстрел и через 3 секунды прилетает.Вопрос зачем закрывать банк в Херсоне и собирать под ним людей когда где-то взлетел самолёт…Прилетит снаряд с той стороны и все кто находится на улице возле банка погибнут.Почему в двух метрах Ощадбанк работает, это такой же государственный банк, но там заботятся о людях и под банком не собирают толпы народа во время тревоги.Вчера тревогу включили в 10−30 и выключили в 14−00.И все это время сотрудники банка прятались в помещении, а люди мёрзли на улице рядом с банком.Мало того когда банк открылся.Охранник пустил только 3!!! человек одного в кассу, а 2 к операторам, остальных начал выгонять даже с тамбура 5 человек замёрзли и хотели погреться.На вопрос для кого в помещении стоят стулья, что бы клиенты подождали ввнутри своей очереди и почему всех по-прежнему держат на улице.Хотя в том же Ощаде людям разрешают сидеть на стульчиах.начал выталкивать людей с тамбура и кричать«Не нравится можете идти в свой Ощад и вообще надо было правильно голосовать»Причем здесь голосование к проблемам банка я вообще не поняла. и почему охранник будет мне указывать в каком банке обслуживатся…Мы отказались выходить. Хотел меня вытолкать на улицу, потом передумал и сказал, что благодаря мне людей будет запускать ещё медленнее, хотя куда медленнее пока кто-то из 3 человек выйдет, потом пока он на замену кого-нибудь запустит, это всё время…Хотелось бы услышать позицию банка по этому вопросу? Может ли человек подождать на стульчике в банке, а не мёрзнуть на улице (скоро зима).И как оценивают такое поведение охранника?..
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2023, 11:14
Вітаємо.
Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги —необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога.
Не забувайте, що у нас цілодобово працюють дистанційні канали підтримки (чат-онлайн чи за номером 3700), де вам, також, завжди з радістю допоможуть та підкажуть.
Передали профільним фахівцям, усю інформацію з приводу дій охоронця, для перевірки та роботи зі співробітником, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Проблема вирішена
Артем Коломоєць 10 листопада 2023, 22:51
22.10.2023 ПриватБанк заблокував мої рахунки, попередньо навіть не сповістивши мене за що саме. Також, було відмовлено у подальшому обслуговуванні. Після мого особистого звернення до підтримки банку, мені відповіли що картки були заблоковані за отримання непідтвердженого платежу, мовляв, відправник подав апеляцію на цей переказ. Ці кошти я отримав за продаж криптовалюти на біржі (звичайний обмін). Але угода на біржі була проведена чесно та успішно. Відправник не подавав ніякої апеляції та не звертався до поліції! А ПриватБанк оцінив це як шахрайство. Я неодноразово намагався довести банку як саме та за що я отримав грошовий переказ. Надавав офіційну відповідь від біржі з додаванням ордеру (квитанції) по цій угоді, записував відео, на якому були відображені всі деталі цієї угоди. Але ПриватБанк відповів що розблокує рахунки тільки після звернення до правоохоронних органів, якщо ті підтвердять що я ні в чому не винен. Поліція ж навіть не відкрила цю справу, тому що клієнт-відправник не подавав ніякої скарги на мене. І все б нічого, але ПриватБанк у цій ситуації навіть не запропонував мені дебетувати ВЛАСНІ кошти на картку іншого банку, хоча я як клієнт маю на це ПОВНЕ право! Тому що на моїх рахунках також зберігаються кошти, які взагалі не мали ніякого відношення до угоди на біржі. Дуже прикро. Не хотілося б звертатися по допомогу до суду проти банку, з яким співпрацюю вже дуже давно…
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2023, 10:21
Вітаємо. Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду. Рекомендуємо вам звернутися до них.
Moshennik123 10 листопада 2023, 20:01
Утром заходил в приват24, было всё окей. Захожу в 2 часа дня, а зайти не могу, звонить 3700. Позвонил и ответ бота «С вами разорваны отношения и т.д». Пришел в отделение, сделал заяву, чтобы вернули МОИ ЗАКОННЫЕ СРЕДСТВА (жду 2 дня уже). Так же, узнать причину я не смог, просто всех сметауют под «высокие риски», «террористы», «обман» и т. д. Потом понял, когда увидел новость, что если Вы пытаетесь хоть как-то выжить во время войны и заработать на криптовалюте — то хрен Вам, Вы мошенник, тем более это p2p торговля. Хотя банком пользовался больше 10 лет.

Наплевательское отношение. Выбор в стране, работать за минималку или стать бомжем. Хотите выжить? Выезжайте.
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2023, 9:25
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Glassvinn 10 листопада 2023, 18:07
Три дні назад побачив що заблокований картковий рахунок. Одразу телефоную на гарячу лінію, де мені кажуть, що на мене подана заява з поліції і є 2 підозрілих надходження 24 т. І 25 т. Щоб розблокувати рахунок, треба їх повернути. На 102 відповіли що ніяких впроваджень щодо мене нема. Після другого звірка, повідомили що заяву написала служба безпеки сторонього банку. Але так і не почув відповіді якого банку і за що. Тільки одна вимога: або я повертаю 2 платежі, або рахунок буде постійно заблокований. При незгоді, сказав оператор звертатись до поліції. Поліція не бачить складу злочину, тому нічого не може зробити. І я не розуміючи за що, хто і і яким чином заблокував рахунок. І головне, що мені як клієнту банку, сам банк нічого не пояснив.
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2023, 9:18
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду. Рекомендуємо вам звернутися до них.
Klienr 10 листопада 2023, 16:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Костянтинівська, 71
Знімав кошти в банкоматі. Картка така, що комісію не повинні знімати. А її зняли. Служба підтримки каже- ой, стався технічний збій. Треба знову перевипустити картку. Це м’яко кажучи неподобство. Варто розглянути інші банки, бо щось постійно якісь сбої, а кошти не повернули. Крім того, заходять на фоп долари, їх зняти не можна, тільки замінивши на грн, по жахливому курсу 35,65 чи шось таке. Тобто на кожній 1000уе втрачаєте 100уе
Приватбанк
Відповідь банку
10 листопада 2023, 18:30
Вітаємо. На жаль, за відгуком, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
Валентина Климова 10 листопада 2023, 16:24
Відділення за адресою: Харків, вул. Нескорених, 46
Я нахожусь за границей, поменяла номер телефона на местный (британский) какое-то время назад. Все вроде бы работало нормально. Потом телефон довелось перезагрузить, и с тех пор смс-пароль из банка не приходит.

Прободав связываться через чат. Поскольку смс из банка я получить не могу, то в чат э тоже зайти не могу. Фото с карточкой отправляла уже раз 10. Не узнают меня хоть ты тресни! Пыталась звонить в банк со своего финансового номера, звонок не проходит, хотя на другие укр номера я звоню без проблем.

Пыталась заходить через Вайбере и телеграмм, там просят дать пароль который выслали на приложение. Но, а приложение я зайти не могу потому что не приходит смс. Замкнутый круг!

Уже столько времени потратила, ужас.

Как это так что я не могу поговорить я живым человеком и обняснить ситуацию!!! Мне 70 дет, высокое давление, а банк как Будто издевается
Приватбанк
Відповідь банку
10 листопада 2023, 17:47
Вітаємо. Смс повідомлення на ваш номер були відправлені банком. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень звернувшись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо відсутня змога отримати смс, то зачекайте при вході, доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання та відновити доступ до акаунту.
Den1996 10 листопада 2023, 13:45
вчера снимал валютный депозит в Днепре на пр. Мира 18 — выдали ужасные — потертые, изношенные доллары старого образца 1996−2001года — больше не буду иметь дела с этим банком!!! Кошмар — я еще такой ужасной валюты в своей жизни не видел. Из 2600 долларов только 3 новые синие купюры ((((Это фиаско, братан
Приватбанк
Відповідь банку
10 листопада 2023, 15:18
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
zgadum 10 листопада 2023, 10:26
намахує бізнес на курсі НБУ евро 38.52, у приват 38.2 на 10.11

пише що встановлюеться дилерами, Але це нижче чем ринкова.

Сам же з картки знімає по 40
Приватбанк
Відповідь банку
10 листопада 2023, 11:14
Вітаємо. Вже звертаємося до вас у особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти.
Проблема вирішена
andrusyshyn 9 листопада 2023, 22:57
Доброго дня, є клієнтом Приватбанк більше 10 років. Тиждень тому прокинувся зранку і мої всі картки та рахунки заблоковані, без пояснень чому.
В підтримці привату сказали відправити документи про джерело походження коштів та пояснення з якою метою я переказував гроші третім особам, якщо з першим пунктом в мене питань немає, я відправив всі деулорації за 2 роки, всі гроші на рахунках білі і за них були сплачені податки. А ост за те що я переводжу гроші третім особам не зрозуміло. Хіба це десь забороняється в законі чи є якісь на ці обмеження? Я що не можу витрачати свої власні гроші як захочу? Тобто те що я скидаю гроші дружині, мамі, бабусі, волонтерам, то із-за того я був заблокований? В мене в голові це не вкладається. Робиш, платиш податки і потім тебе блокують із-за того що ти переказуєш власні кошти своїм родичам…
Приватбанк
Відповідь банку
10 листопада 2023, 9:10
Вітаємо. Відповідно до вимог встановлених законодавством України, а також НБУ, перед початком обслуговування клієнтів (відкриття та обслуговування карткових рахунків в тому числі) Банки зобов'язані проводити ідентифікацію клієнтів, з обов'язковим зазначенням рівня доходів, а також джерел походження зазначених коштів. Для подальшого обслуговування, рекомендуємо надати документи запитані банком й очікувати прийняття рішення протягом 14 робочих днів з моменту надання документів та їх успішної перевірки. Дякуємо за розуміння!
rzhornovoi 9 листопада 2023, 17:27
Исполнительная служба обратилась в Приват с требованием заблокировать все мои счета в рамках исполнительного производства, кроме счетов, блокировка которых запрещена законом (наличие этой формулировки в запросе подтвердили в колл-центре банка).
Банк заблокировал все, включая зарплатную карту, мотивируя тем, что исполнитель не указал какие именно ЗАПРЕЩЕННЫЕ законом карты они блокировать не должны.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2023, 19:01
Вітаємо.
В залежності від того, що зазначається в постанові, арешт може бути накладено
— на всі рахунки, якщо в постанові не вказані рахунки, на які накласти арешт;
— на конкретні рахунки, які вказані в постанові;
— на суму, яка конкретно вказана в постанові про накладення арешту.

Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на грошові кошти, що обліковуються на всіх рахунках клієнта: ….., крім коштів, що містяться рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом: рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати...» — арешт не накладається на рахунки, на які надходять дані виплати.

Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на всі грошові кошти, що містяться на рахунку(ах)… та всіх інших відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках, що будуть відкриті після винесення постанови про арешт коштів боржника, крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом» — (згідно ст. 73 Закону «Про виконавче провадження») Банк повинен виконати постанову здійснивши накладення арешту на всі без винятку рахунки (в незалежності чи є на рахунках цільові / нецільові надходження) боржника.
Helen HR 8 листопада 2023, 21:04
ПриватБанк, на мою думку, один з найкращих у світі. Але є один недолік і він дуже важливий. Цей банк й досі не надсилає фізичні картки до Європи, як це вже робить Монобанк. Було б добре щоб ПриватБанк не відставав від Монобанку.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2023, 9:30
Вітаємо.
Наразі доставка карток здійснюється в Польшу, Молдову, Литву, Німеччину, Чехію, Румунію
Замовлення доставки можливе в додатку Приват24 (мобільна та веб-версія) — «Гаманець» – вибір картки для перевипуску – «Налаштування» – «Замовити картку» – «Доставка закордон» — вказання адреси доставки, номер телефону (обов’язково тієї країни куди буде доставка картки), email.
Доставка здійснюється кур’єром поштового оператора ТОВ «Нова Пошта Глобал» на адресу, вказану в заявці.
SVEA2023 8 листопада 2023, 19:47
Раніше підприємство обслуговувалось в Приватбанку років 10 тому, після виграного судового позову проти банку всі рахунки були закриті, та підприємство перейшло обслуговуватись в інший банк. З боку менеджерів банку кожен місяць надходять телефонні дзвінки з питання повернутись обслуговуватись до банку. Але власник відмовив. В липні 2023 року почали надходити від клієнтів нашого підприємства скарги, що платежі від фізичних та юридичних осіб з їх рахунків через систему приват 24 на розрахунковий рахунок в інший банк блокуються на перевірку, та не списуються з рахунків клієнтів. А також при зверненні в відділення банку у м. Кривий Ріг, Жовті Води, Дніпро в касу кліенти одержали відмову в прийомі платежу за реквізитами на рахунок іншої банковскої установи. Одержав відповідь касирів, що рахунки заблоковано. Підприємство звернулось в письмовій формі до банку за роз’ясненням, так як банк порушує права як клієнта у відмові прийому платежа, так і підприємства. Але в відповідь одержали, що підприємство повинно пройти індитифікацію в Приватбанку і надати документи. Пройти індитифікацію кліент може тільки при створенні кабінету в Приват 24 маючи рахунки та договір на обслуговування. Було створено заявки на 3700 неодноразово, але вже три місяці підприємство вибачається перед своїми клієнтами за некоректну поведінку банку, та рекомендує сплачувати рахунки в інших банківських установах. Станом на 08.11.2023 на створенні заявки через 3700 підприємство так і не отримало відповідь яким чином не маючи договору з банком, не маючи рахунків в банку, не маючи кабінету приват 24 підприємство має пройти індитифікацію в банківській установі. Але сьогодні нам знов позвонив менеджер банку і запропонував зустріч та поцікавився може підприємство змінило своє ставлення до банку і відкриє рахунки знову. Після того як сьогодні в м Кривий Ріг клієнти тричи спробували відравити через термінал в банківській установі платіж 200 грн. на рахунки підприємства за реквізитами, та потім звернулися до касси і їм теж відмовили. Будем вдячні за коментарі з приводу позиції банку, та сподіваемся що підприємству знову не прийдеться звертатись до юридичних фахівців, бо під час воєнного стану як і у наших клієнтів — фізичних так і у юридичних осіб досить клопоту, чим бігати по банківських установах щоб сплатити абонплату в 200 грн за наданні послуги.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2023, 8:36
Вітаємо.
При прийнятті банком рішення рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в
обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.
Проблема вирішена
Игорь Бидеев 8 листопада 2023, 17:28
Здравствуйте, ситуация сложилась таким образом. Совершил я покупку в магазине «Аврора» на сумму 174 грн., и при расчете картой терминал выбил ошибку. Мне предложили опять приложить телефон, опять ошибка. Продавцы начали грешить на интернет, перезагрузили терминал, снова попросили приложить телефон, опять сбой. Попросили пройти ко второй кассе, всё повторилось. Странно говорят, до вас только что рассчитывались всё работало. В итоге я расситался другой картой. Придя домой, я увидел, что ПриватБанк снял с моего счета 6 раз одну и ту же сумму 174 грн., сделав при этом только 3 возврата.
Делаю звонок 3700, девушка Яна сказала, что будут и остальные 3 возврата. Зашёл в приложение, и правда 6 раз снята сумма по 174 грн. и 6 возвратов. Вроде бы все правильно, только сумма денег осталась на карте меньше на 348 грн. и исправлен остаток после каждой покупки в магазинах за все предыдущие периоды. Вроде бы комар носу не подточит, да только есть у меня доказательство в виде сообщений на почту после каждой транзакции и сумма везде не сходится ровно на 348 грн.т.е 2 раза по 174 грн.
Звоню опять в приват, девушка говорит, что да действительно у вас зарезервирована сумма 348 грн!!! Деньги вам вернут в течение суток.
Через полчаса приходит мне уведомление, что ПриватБанк не может вернуть средства ввиду чего-то там непонятного. Вообщем, такой получился развод от ПриватБанка.
Пенсия у меня 2093 грн., квартира моя разбита, скитаюсь кругом, как бомж, так мало этого ещё и ПриватБанк забирает последние гроши. Вот и всё, что я хотел рассказать о гарантировании вкладов у нас в стране. Вроде бы сумма небольшая, а неприятный осадок на душе присутствует от несправедливости.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 18:50
Вітаємо.
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
IrynaHarn 8 листопада 2023, 16:27
Вночі, коли я спала, у період часу із 02 год 52 хв по 03 год 59 хв, шахраї здійснили 27 покупок на сайтах AliExspress, Маркетплейси та NYTIMES на загальну суму близько 1700 гривень. Жодних підтверджень у мене як власника карти на проведення названих платежів Приватбанк через Прива24 чи мобільний телефон — не вимагав. Деякі із платежів шахраї здійснили на суму більшу 170 гривень, а решту — меншу 155 гривень. Чому це так важливо і чому я вказую ці суми? А тому, що служба підтримки Приватбанку мені повідомила, що заявки на повернення коштів можуть оформити лише на суми, що становлять більше 170 гривень. Стосовно інших платежів вони безсилі. Приватбанк мені поспівчував і порадив звернутися до служби підтримки AliExspress та решти — що я і зробила. Проте представники названих сайтів відфутболили мене назад до Приватбанку. Приватбанк далі порадив звернутися до кіберполіції — що я і зробила. Проте кіберполіція скинула все на звичайного дільничного офіцера поліції, який мене опитав і запевнив, що правоохоронці мені допоможуть. Карту заблоковано. Проте, у даному банку я отримую зарплату, користуюся кредитними послугами, страховками та ін. послугами. Платежі здійснюю на інтернет сайтах з допомогою інтернет карт. Кредитних чи зарплатних карт не прив’язую до інтернет ресурсів. Кредитну карту я не губила. Фізично я нею навіть не користувалася, аби десь «засвітити» шахраям. Сьогодні шахраї відібрали у мене 1700 кредитних гривень, завтра відберуть зарплату — і відповідальності, захисту чи допомоги з боку банку, продавців чи правоохоронців — НІЯКОЇ. Шансів добитися справедливості немає. Все зводиться до прямих натяків, нібито я сама добровільно чи по необережності дані кредитної карти повідомила третім особам. Хоча це абсолютно не так.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 18:38
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).
Правила оскарження в рамках правил платіжної системи єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
mrdubz 8 листопада 2023, 15:30
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Ситуація наступна — у 2020 році ми придбали б/в автівку у лізінг через ПриватБанк, пару місяців тому сплатили останній платіж та отримали документи для переоформлення машини на себе. Але в Сервісному Центрі кажуть що майно Приватбанку арештоване та не може бути відчуджене. А саме цікаве що арешт було накладено ще до дати коли ми взяли автівку у лізінг.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 17:39
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Doba24 8 листопада 2023, 12:31
Здравствуйте!
Работаю с банком больше 20 лет почти с создания банка, никаких особых проблем с банком не было.
В этом месяце сделал много операций обмена с криптовалютой по П2П системе на бирже Байбит и банк отказал мне в дальнейшем обслуживании и предложил вернуть средства. Но я ничего не законного не сделал. Прошу банк пересмотреть мой статус и возобновить работу счета.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 13:30
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
volikovvv 7 листопада 2023, 23:25
20.10.2023 23:29:20 відбувся несанкціонований овердрафт на суму 17 тисяч гривень з картки яка була закрита 27.08.2023. Дізнався я про це 06.11.2023 року, тому що банк почав робити автоматичні списання будь яких грошей котрі заходили на картку, після дуже великої кількості дзвінків на 3700 та онлайн чат, мені такі відповіли що було списання грошей за послуги зв’язку котрими я не користуюсь з квітня 2023 року, це Starlink. Я припинив користування супутниковим інтернетом, та багато разів звертався в службу підтримки Starlink, але вони все одно продовжують виставляти рахунки. Коли я звернувся в банк в липні цього року з описом проблеми, мені запропонували закрити картку та рахунок, щоб цього більше не відбувалося, та спокійно жити. Але от вчора я дізнався що навіть з закритої картки роблять несанкціонований овердрафт, це вже якось занадто. Користування банкінгом заблоковане, служба підтримки пропонує почекати 45−120 днів, щоб вони розібралися в ситуації. Приватбанк, підкажіть будь ласка несанкціонований овердрафт з картки яка закрита 3 місяці тому за послуги котрі я не отримую, це не занадто круто?
Сьогодні під час останнього звернення в службу підтримки — мені сказали що вони не можуть нічого зробити з цими списаннями, та щоб я звернувся до тих хто надає послуги, так що ж мені до кінця життя платити за супутниковий інтернет котрого в мене нема?
Планую звертатись до суду, всі скріншоти переписок, та записи разгорів зафіксував, виписка про закриття рахунку та картки також є. Якщо банк не може захистити мої гроші, то що мені робити?
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 10:14
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Wgkb1974 7 листопада 2023, 17:58
В сентябре месяце 2023 года приватбанк без предупреждения и обьяснения причин закрыл мои счета. В день закрытия я получил письмо на электронную почту, что банк прекращает со мной сотрудничество. И что остатки на своём счёте я могу перевести в любой другой банк. При условии, что я лично должен явиться в любое отделение банка. Но дело в том, что мы с женой находимся на оккупированной территории, в запорожской области. Вынуждены были остаться, чтобы ухаживать за тяжелобольной мамой. Деньги на карте Приватбанка-единственная наша поддержка от дочки, которая нам помогает переводами. Вот так государство думает о своих гражданах. Нас бросили и оставили без своих денег, подышать с голода.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 20:45
Вітаємо. У своїй діяльності банк керується вимогами законодавства України та нормативно-правовими актами НБУ, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
При розірванні ділових відносин, клієнту особисто або довіреній особі, надається можливість переказу залишку коштів до іншого банку.
Проблема вирішена
LiliiaBadiul 7 листопада 2023, 15:44
Вітання. 3/10/23 року я намагалась зняти кошти у розмірі 19000 з особистої карти Привата. Через те, що карта була кредитною, додатково списались +190 грн за зняття особистої готівки. Банкомат Ощадбанка, що знаходиться у м. Бровари, Епіцентр, вул. Київська 253, довго думав та видав помилку, в той час як кошти вже встигли списатись.

Одразу після інциденту були зроблені звернення на гарячу лінію Ощада, а також звернення через онлайн-помічника в Приват24. 3/10/23 року статус заявки був «зареєстрована». З 19/10/23 — «в роботі».
На численні дзвінки спеціалісти розводять руками і відмахуються загальними термінами 45−120 днів. Персональний менеджер формує якісь додаткові заявки, але їх номер з якихось причин повідомити не може. Все в усній формі та без жодної письмової конкретики.

Сума 19000 є майже максимальною, щоб зняти її в банкоматі однією операцією, і чому я маю очікувати 4 місяці, щоб скористатись своїми грішми? при тому, що очевидно, що банк нічого не робить не те, що для прискорення, а навіть для інформування клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 17:42
Вітаємо.
Нам шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Зі своєї сторони ми будемо оскаржувати цю операцію і зробимо все можливе для повернення коштів. Обробка відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, яка і встановлює регламент на опрацювання таких заявок. Це не означає, що заявка буде опрацьована на 120-й день, вона може бути оброблена раніше. За результатом ми вас додатково повідомимо.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝