×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Самый *** банк в стране
Не компетентные сотрудники, низкий уровень обслуживания, дноо, а не банк
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів, але іноді обставини грають проти нас. Дякуємо за ваше терпіння. Ми обов'язково станемо краще.
У разі виникнення питань, ви також завжди можете звернутись в наш чат в мобільному застосунку, або на сайті банку.
Коментарі (4)
Блокируют сразу карты инвалидам
И вот мне в очередной раз понадобилось сделать перевод, Я посмотрел, что почти вся сумма есть на карте у мамы, Я перевел ещё недастающие пару тысяч и вот перевожу с её карты 12500гр. Приходит звонок к маме на телефон, забыл уточнить, что она ещё и плохо слышит, вообщем куча вопросов бредовых,. А зачем, а кто, а почему, и куча других, вообщем не понравилось той тёте и она заблокировала всё и карты и телефон, что нельзя позвонить в банк и наши общие карты с одним счётом.И ей всё равно, что счётом может распоряжаться доверитель, взяли одним нажатием мышки вычеркнули труд людей платили деньги за вызов натариуса, за доверенность, а банк Наср.ать на людей. Так я ещё потом со своей карты делаю перевод и опять звонок с банка, так я им высказал всё, говорю, вы сколько будете издеваться заблокировали маме карты, мне, что я пол дня провел в отделении и что теперь вам не нравиться, что вы от меня хотите…немного излил душу.
Так хочется матюков написать, через слово, для связи.Это единственное что уважаю в русском языке, что с помощью одних матов можно рассказать состояние души.
На жаль, бувають ситуації, коли шахраї можуть отримати доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння щодо необхідності проведення верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження власник рахунку може звернутись в наш чат на сайті банку. Також відзначимо, що під час звернення знадобиться веб-камера.
Коментарі (5)
Обмеження на видаткові операції без попередження
Ліміт видаткових операцій по картці Юніора — 50 000 грн в місяць.
Якщо є потреба у використанні більших сум, з 14 років юніор може отримати картку для виплат.
Коментарі (9)
Погашение кредита
Авторизація в терміналі можлива зручним для вас способом:
— карткою ПриватБанку з вводом ПІН;
— по номеру мобільного телефону та паролю (останні 3 цифри номеру, з якого надійшов дзвінок на мобільний);
— скануванням QR-коду з екрану терміналу самообслуговування за допомогою мобільного додатку Приват24.
Коментарі (2)
Суцільні труднощі у Приватбанку.
Privat24 зажадав ідентифікацію особистості і не дав її пройти — «Помилка», «Помилка», «Помилка», «Помилка», «Помилка»… Чия помилка і в чому саме вона є — не пояснює. Недоробка програміста.
При проходжененні ідентифікації особисто з паспортом у банку використовується безпаперова технологія. Нібито добре.
Я поставив шість підписів пальцем на екрані (чому так багато?). Співробітник банку не демонструвала попередньо текст документа, який вона пропонувала підписати.
На моє зауваження з цього приводу («Що я підписую?») реагувала бурхливо, демонструвала своє незадоволення.
Слід зауважити, що тільки один документ, який я підписав пальцем на екрані, можна було дивитися на екрані разом з підписом, тобто був забезпечений фізичний і візуальний зв’язок між текстом і підписом, і таким чином, їх нерозривність. При підписанні інших документів, текст демонструвався окремо, а місце для підпису було на окремому екрані, на якому не було навіть зазначено, який саме документ підписується клієнтом.
Цілком зрозуміло, що в таких випадках можливо демонструвати один документ, а підпис підсунути, при бажанні, зовсім з іншого. Наприклад, з кредитної угоди…
На мою думку, такі програми повинні бути негайно зняті з експлуатації.
Мої зауваження співробітниця слухати не хотіла, мовляв, це не до мене.
Як у відомій гуморесці Аркадія Райкіна: «Я пришивав гудзики. До гудзиків зауваження є?»
Відповідаю — є і до костюму, і до гудзиків.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
відкриття рахунка
Ваше звернення було детально розглянуто банком та надано зворотний зв'язок.
Для більш детальної перевірки рекомендуйте, будь ласка, власнику рахунку звернутись до підтримки банку.
Коментарі (2)
Не смог получить перевод Western Union в Приватбанке
Это при том, что я — клиент банка скоро 25 лет.
В другом банке получил за десять минут новыми купюрами.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти розібратись.
Коментарі (3)
заморозили гроші підприємця
Клієнти розраховуються зі мною за товар через термінал, і раніше гроші надходили на наступний ранок, але в цей раз цього не трапилось. Оператори приват банку спочатку не могли знайти відповідь чому гроші не найдійшли і дали мені єлектронну адресу fraud@privatbank.ua, щоб написати туди лист в довільній формі, на який мені ніхто не відповів.
А якщо питання не вирішиться, вони можуть утримувати кошти 180 днів. В мене питання, чому я повинен від цього страждати??? Було заморожено 32 000 грн, підкажить, як розрахуватись з псточальником???
Чек, накладну я надав по почті, выдповіді нема. і в загалі, не розумію, чого блокувати (рахунок ФОП, податки сплачую, у налоговой усі данні э) ???
Коментарі (1)
Мошенник
Написати коментар
«Прозоре» обслуговування
Коментарі (1)
Зняті кошти з рахунку третьою особою
За 10 хвилин по тому мною були поблоковані карти і подані заявки на повернення коштів. Банк пояснив, що кошти з карти списуються миттєво, але адресату зараховуються на протязі двох днів.
То чому я маю чекати 45−120 днів на повернення коштів, які не має гарантії, що повернуть. При тому, що банк вже через 10 хвилин володів інформацією, що я не здійснювала жодних переказів.
Також маю сплатити кошти зняті з кредитної карти. Бажано за 30 днів, щоб не були нараховані проценти.
Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)
Банк розірвав відносини в односторонньому порядку
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку.
Звернулись до вас у особистому повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Задовбують своїм «піклуванням» про мою безпеку
На жаль, інколи бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного телефону шляхом перевипуску сім-картки і в такому випадку СМС не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності проведення операцій верифікації.
Коментарі (3)
Приват банк блокує соціальні виплати!
Коментарі (2)
Кассир «на глаз"визначає якість купюр долларових
Нам дуже прикро, що ви залишились незадоволеними візитом у відділення Банку.
На жаль, по вказаним вами даним у відгуку неможливо ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести детальнішу перевірку.
Написати коментар
Крадіжка грошей від ВПП ООН
Коментарі (4)
Не виконання вимог З У Про звернення громодян та Про надання публичної інформації
Написати коментар
Видають не ліквідні купюри
Коментарі (4)
Замовлення валюти
Вже другу неділю не можу забрати свої кошти з валютної картки. Замовляю 2000 євро, привозять в банк 4 купюри по 500, на жаль мені це не підходить, відмовляюся.
Друге замовлення, в інше відділення, привозять купюри в такому стані, що касирка сама змогла відібрати тільки 450 євро, жовті, пописані, пом’яті, просто жах, потім самі не захочуть брати такі гроші, або будуть відсотки при обміні.
Замовляю в третє, 4 рази, по 400 євро, мабуть, не просто так я це роблю, і звістно, привозять 3×500 + 100. Забираю тільки 100
Дзвоню на гарячу лінію, і мені кажуть, що купюри, які були в жахливому стані — платіжні, і вибрати номінал не можна, і все це ще й на підвищених тонах. Я це все розумію, але я хочу розв’язання питання, а не взнати, що вони платіжні. Я вже витратив купу часу, щоб забрати свої гроші.
Спробував подзвонити «персональному банкіру», так та взагалі трубку не взяла, ось такий голд клуб, і персональний банкір.
Виходить, що мені треба або замовляти в 4 різні відділення, або на 4 різні дні?
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (5)
Заявка на повернення коштів № 2618954
Для подальшої можливості оскарження необхідно надати підтвердження отримання товару продавцем.
Коментарі (4)