×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Обмеження карти на видаткові операції
Вже формуємо, та найближчим часом направимо вам офіційну відповідь з даного питання.
Коментарі (2)
Просьба о поощрении сотрудницы колл-центра
15 августа 2023 года примерно в 15.05 у меня состоялся разговор с сотрудницей колл-центра по имени Екатерина, которая оказала мне существенную помощь при восстановлении доступа к моему заблокированному аккаунту.
УБЕДИТЕЛЬНО ПРОШУ материально и морально поощрить Екатерину за проявленный профессионализм и неравнодушие к моей проблеме.
С уважением, клиент Приватбанка,
гражданин Украины Гушанский Вадим Вениаминович.
Обов’язково передамо Катерині. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Шахраї
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (3)
Бездіяльність і некомпетентність працівників
Ми готові надати вам всі документи, щоб ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номера заявок.
Також окремо зауважимо, що в такій ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином після офіційного запиту поліції.
Коментарі (9)
Мошенничество сотрудников банка
Цей менеджер запропонував мені, як директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Аврора» підписати ЗАЯВУ до банку про надання ПРОПОЗИЦІЇ щодо реструктуризації кредиту, яиій підпрємство не в змозі виконувати, бо знаходиться в зоні бойових дій під постійними обстрілами. В моїй присутності 18.04.2023р. менеджер сам зробив електронний підпис, яким підписав нібито ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ від банку. Роздрукувати заяву відмовився, сказав, що пропозиція щойно надійде на електронну адресу. Але відповіді не надійшло. На мою вимогу він прислав СКРІН ЕКРАНУ пропозиції!!! На ньому не було вихідного номеру, дати та підписів банку. Звичайно, я в телефонній розмові відмовився від цієї пропозиції, та направив в центральний офіс банку, який знаходиться в місті Київ свою вимогу № 34 від 02.05.2023р. на яку отримав відповідь № 20.1.0.0.0./7−230504/13284, з якої з подивом дізнався, що угода № 23042MRYS75X05 підписана 24.04.2023р. Тоб то менеджер вкрав мій цифровий підпис 18 квітня, коли я був в банку, та підписав угоду 24 квітня коли мене в банку не було, імовірно зайшовши в Приват 24 без мого відома.
Також цей менеджер, без згоди директора підприемства, вказав в цій УГОДІ що директор виступае поручителем, на що згоди він не отримував.
На мою скаргу служба безпеки Приватбанку провела перевірку, та підтвердила, що дійсно, по камерам спостерження я був 18.04.2023р. А 24.04.2023р мене в банку не було, що угоду я не підписував, мое прохання надати письмову відповідь вашим банком проігнороване.
Заявляю, що УГОДУ № 23042MRYS75X05 я не підписував. Мені взагалі не пропонували її підписати. Текст Угоди я не бачив, менеджер з кабінету № 6 ввів мене в оману, сказавши, що я підписую ЗАЯВУ про надання ПРОПОЗИЦІЇ, та підписав УГОДУ про реструктуризацію самостійно, без мого відома, скориставшись моїм електронним підписом, чим порушив Закон України «Про захист персональних даних» № 2297 від 01.06.2010р. та моє Конституційне право на життя, ст. 27 Конституції України, бо тепер я мушу працювати в зоні боїв під обстрілами російських окупантів, щоб мати змогу виконати цю Угоду.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
С нескольких раз не могут оформить карточку
1 приход — спрашиваю в отделении нужно ли для оформления карточки junior присутствие ребенка. Сообщаю, что ребенку 14 лет. Отвечают нет.
2 приход — прихожу со всеми документами и попадаю к той же сотруднице которой до этого задавала вопрос про присутствие ребенка. Оформляют (фотки, подписи, вопросы). Почти оформили и Тут звонок этой сотруднице, она отвечает по моей анкете и выясняется, что нужно присутствие ребенка. Зря потраченное время.
3 приход — Попадаю ко 2й их сотруднице. Оказалось, что всё что до этого оформляла прежняя сотрудница банка, она удалила. На вопросы второй сотрудницы (к которой мы в этот раз попали) где все данные прежняя сотрудница грубо отвечает на уровне «тебе надо сама и ищи». Видно, что отношения между ними не очень. Ей говорят что данных нет. Она отвечает «ну нет, значит нет». Её спрашивают «ты удалила?» — отвечает «ну значит удалила». Заново оформляют уже 2-я сотрудница в присутствии моей дочери. И снова окажется зря потраченное время.
Дома я проверяю приложение приват 24, но данной карточки нет. Пробую пополнить эту карточку по номеру карточки и система выдаёт об ошибке данных.
На следующий день звоню на горячую линию. 20 минут зря потраченного времени с перерывами, музычками, вопросами. Мне обещают перезвонить когда точно узнают ответ. Но, тут вдруг решили идентифицировать мою личность. Спросили дату рождения, имя покойного мужа, место рождения…и тут выясняется, что я — это не я. Ответ не совпал. Не там я родилась. Товарищи, у вас фото паспорта, но почему в ваших анкетах другие данные?! Зачем вам паспорт?! Мне говорят, чтобы скакала в банк обновить свои данные (при том что паспорт у меня не менялся!).
26.08.23
4 приход — Сижу в очереди. Подходит моя очередь, попадаю к новой их сотруднице (суббота) и выясняется, что в базе данных отсутствует ни только сама карточка junior, но и вся предыдущая анкета моей дочери заблокирована и закрыта. То есть до этого все эти приходы и оформления — просто зря потраченное время. Сказали заново приводить ребенка и с нуля оформлять со всеми документами карточку junior.
Вы там издеваетесь?! Зачем вы занимаете столько времени у людей впустую? Сколько раз к вам надо приходить чтобы оформить одну карточку?
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Передали інформацію відповідальним фахівцям для того, аби вони проаналізували дії співробітників під час ваших візитів до відділення Банку. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Коментарі (2)
Неможливо підтвердити походження доходів.
Питання до представників банку. Як за три роки заробити на квартиру в Києві?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (25)
Постійні проблеми
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
Написати коментар
Приватовський банкомат
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Написати коментар
Отказ в выдаче карточки незрячему.
Хотя у человека есть карта Ощада, то есть принципиальной невозможности в пользовании картой нет.
Законен ли такой отказ?
Якщо клієнт не зможе користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.
Коментарі (8)
Переказ коштів для ЗСУ
Коментарі (12)
5169 3351 0136 8120 карта мошенника
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Коментарі (1)
Почему Приват банк позволяет безпричино блокировать карту
Банк решил заблокировать счет только потому что решил что я мошенница
Почему в договоре не прописано что я не имею права пользоваться картой как сама этого хочу почему я должна отчитываться кому и для чего я перевела деньги почему я должна отчитываться кто и что мне переслал или скинул почему этим заниматься банк, а не полиция или банк?
Почему я имея свои деньги на счету я должна отчитываться как я их тратила и кому и что я пересылала!!!
На каких основаниях банк себе позволяет такое поведение!!!
Это самый худший банк с которым я сотрудничала
Коментарі (7)
Выдают доллары только старого образца
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. На жаль, окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (5)
Шахраї
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (1)
Разочарована !!!
Мне просто, как постоянному клиенту нужна была ОПЛАТА ЧАСТЯМИ для выгодных и дорогих покупок. Всегда ею пользовалась, а теперь что? У моей сотрудницы доход 5300 и лимит оплаты частями 25000, у меня доход 20000 и лимит частями 0.Объясните мне, какие привелегии как постоянному клиенту вы мне можете предложить? Что я могу получить в вашем банке кроме зарплатной карты, которую я могу открыть в любом другом банке??? Мне КАК КЛИЕНТУ банка нужен конкретный ответ, почему именно МНЕ!!! отказанно? Какие факторы касающиеся именно МЕНЯ ваш мега банк не устраивает?
Заученный текст можете мне не писать!
Передали інформацію стосовно цієї ситуації відповідальним фахівцям для перевірки. За результатами з вами зв'яжуться додатково.
Коментарі (2)
Шахрайство: проведення платних операцій під виглядом безкоштовних
На моє запитання, як же мені дізнаватись, коли комісія при оплаті є, а коли немає —
представники банку мені порадили при кожній оплаті питати касира, як налаштований їх термінал, потім шукати актуальний файл з тарифами картки і роздивлятись, чи є комісія при цих налаштуваннях. А якщо касир в цьому питанні не розбирається, то викликати директорів закладів. Бо банк жодної відповідальності щодо інформування своїх клієнтів про наявність комісій не несе. Уявляю такий квест на всіх касах АТБ, Сільпо, Ашанів… і довжину черг в результаті нього…
«Нова Пошта» в POS-терміналах іншого банку ввела новий тип платежу, який не відноситься до торгівельного еквайрингу, а є переказом коштів між картками фізичних осіб (тобто за фактом відбувається операція зняття готівки і переказу на картку відправника посилки), тому у випадку таких операцій у ПриватБанку діють стандартні тарифи ( https://privatbank.ua/perekaz-na-kartku-rahunok-v-inshomu-banku ). Якщо у вас виникли питання, чому був такий тип платежу — з даного питання необхідно звернутися за консультацією до «Нової пошти».
Щоб уникнути подібних ситуацій рекомендуємо оплачувати послуги за допомогою POS-терміналів ПриватБанку.
В такому випадку комісія утримуватися не буде.
Коментарі (12)
Шахрайство
Нам дуже прикро, що з вами сталася подібна ситуація. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Дійсно, він буде розглядатися в термін до 120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Коментарі (3)
Банк — рахит! Реально ощущение что усложняют жизнь, но никак не улучшают.
Мало того на последней транзакции мне задали вопрос кем выдан паспорт и после моего ответа заблокировали. Вот Е-б-ла-ны слов других нету.
И свои отмазки себе в одно место засуньте «что мошенничеству мешаете», когда в действительности мошенники обманут и по факту обманывают каждый день от Вас помощи 0. Так что это не предотвращение мошенничеству, а добро пожаловать в приват банк — геморой для клиентов! Мы всегда рядом!) Я высказался, ответы Ваши заученные никчемные мне не нужны. Вопросы и проблемы вы решать не умеете.
Ми розуміємо, що блокування картки для вас стало несподіванкою. При аналізі операції було виявлено, що вона може бути створена без вашої згоди. Погодьтеся, попередити можливе шахрайство та зберегти кошти краще, ніж після намагатись повернути кошти, якими вже заволоділи та можливо використали.
Банк хоче максимально забезпечити збереження ваших коштів. Саме тому перевірка недоступна для відключення.
Коментарі (1)
приватбанк НЕ ВОЗВРАЩАЕТ депозит покойного!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Коментарі (4)