Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
BABAHbI4 27 листопада 2019, 16:18
Это просто не поддается никакой логике и объяснению!!!
Уже в течении 20 дней Финмониторинг «рассматривает документы», постоянно перенося дату решения. При этом ни разу не позвонив, не уточнив что-либо, просто тишина, пока сам не позвонишь на 3700. Там же, оператор, который вообще понятия не имеет, что происходит, начинает выяснять заново всю информацию. Изначально финмониторинг спросил цель платежа, потом документы подтверждающие цель платежа, потом документы откуда деньги у юр.лица,!!! При этом счет открыт в Приватбанке и есть договор на получение платежей от населения, угадайте с кем!!! — с ПРИВАТБАНКОМ!!! Тоесть — приватбанк переводит Юр.лицу деньги полученные от населения, за услуги которые предоставляет Юр.лицо населению, и при этом задает вопрос откуда у Вас деньги!!! Но если бы на этом все закончилось. Дальше больше — Вам необходимо пройти актуализацию, хорошо, тащу все уставные в отделение, прохожу актуализацию, при этом звоню каждый день на 3700 интересуюсь статусом рассмотрения документов, казалось бы, ну все ж уже предоставил, а нет, их не устроил акт сверки с Учредителем по договору возврата фин.помощи, хотя карта учредителя с которой отправлялась фин.помощь открыта в, угадайте в каком банке. Ну говорить о том, что запросили документы откуда у учредителя деньги, думаю, уже не стоит. Итог: с 19.11.2019 года каждый день подается заявка на ускорение рассмотрения документов, для возврата фин.помощи учредителю, каждый день срок рассмотрения переносят и переносят, документы все в порядке и актуализированы, и идентифицированы (по крайней мере, со слов операторов колл-центра), ответ теперь у всех один, ожидайте. Это самый ужасный банк с которым приходилось работать как руководителю Юр.лица.
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 17:04
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Мирослава Свистович 27 листопада 2019, 16:03
Я ріелтор. Телефон один з основних засобів праці. Закінчилися гроші. так я і не змогла поповнити телефон через новий інтерфейс. 2 години тому пішов платіж в обробку… із кінцями… Такий рівень обслуговування був лише 10 рокі тому, коли тільки з«явилася можливість поповнювати рахзунок через приват24… Навіщо ця деградація!!!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 16:50
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Богдан БОГДАН 27 листопада 2019, 15:21
З моїх рахунків врешті знято обмеження і розблоковано. Проте прохання до компетентних працівників ПриватБанку пояснити картковий рахунок технічно можна додати або перевипустити в Приват 24 чи ні? Я з'ясував, що ні, а ваші працівники твердять, що так. То так чи ні ?! Для сучасної людини дуже добре мати банк у своїй квартирі і якомога менше бігати з папірцями у відділення. Якщо така послуга, про яку я вказав вище вже не актуальна то циркуляром повідомте усіх своїх співробітників, особливо колцентр за номером тел. 3700, щоб і вони проце знали, а в Приват 24 скасуйте дану функцію, щоб ніхто, розумієте ніхто з ваших клієнтів не потрапив у таку неприємну халепу, як я і не був ображений. Повірте це важливо!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 16:46
Добрий день!
Раді, що Ваше питання успішно вирішено!
Сервіс перевипуску картки в Приват24 доступний для використання.
З повагою, ПриватБанк.
Юрий Курило 27 листопада 2019, 13:55
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 54
Сегодня 27.11.2019 в отделении Приват Банка я пополнил свою карту в терминале на 500 гр. Деньги, конечно небольшие, но они исчезли!!! При пополнении всё было, как обычно, платёж прошёл успешно. Но их нет!!! На горячей линии отвечают: « Не волнуйтесь, мы их поищем, может найдём через 3 дня !!!» Я собирался заправить авто, ну теперь, придётся три дня ходить пешком.!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 15:09
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
llaa 27 листопада 2019, 12:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Маршала Тимошенка, 29
Только что с этого номера звонил некто и интересовался буду ли я пользоваться своей золотой картой или нет. Я не стал обсуждать с ним этот вопрос. Во-первых, у меня есть личный менеджер. Во-вторых, он даже не знает, что у меня золотых карт не одна, а гораздо больше. На вопрос «Какой именно картой», он ответил «Ну у вас есть такая, золотая. Нам интересно знать почему вы ей не пользуетесь». Такие беседы обычно ведут мошенники. А если это был действительно работник банка, то научите его, как нужно вести беседы с клиентами.
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 13:15
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Дозвольте пояснити, що це опитування проводиться з метою роз'яснення умов картки, у разі, якщо клієнт не користується карткою.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
fokas90 27 листопада 2019, 11:37
Мне пришло письмо от ПриватБанка, в котором сказано, что я их клиент, но это не так! Я даже не из Украины! Никогда не слышал о банке! Письмо пришло с ящика info@pb.ua. Что делать? На мои письма, отправленные на hotline@privarbank.ua и на help@pb.ua никто не отвечает!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 12:52
Добрий день!
Напевне, при зазначенні електронної адреси, інший клієнт допустив помилку і тому Вам надійшов цей лист.
Ви можете відписатись від розсилки, пройшовши за посиланням «Якщо Ви бажаєте відмовитися від повідомлень, будь ласка, натисніть тут. Нам буде Вас не вистачати :(.» в кінці отриманого листа.
Що ж стосується Вашого звернення на електронні адреси банку, ми знайшли ці повідомлення і надамо Вам відповідь у якомога коротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
natalia6838 27 листопада 2019, 11:13
Без причини і без попередження блокує картки, вже 2 раз взагалі обнагліли,і пише, що обмежено кредитний ліміт, хоч ніякого кредиту немає, а який кредит може бути на картці для виплат.Заблукувати то заблукують, а відновлення то тіки на відділенні, спригують все на безпеку, до одного місця така їхня безпека, чхали вони на інтереси клієнтів.Навіщо ті оператори коли вони не можуть вирішити проблеми, як їм виказуєш своє невдоволення, то зразу спригують, що вас не чути.Він і не був найкращим, а зараз то взагалі став найгіршим банком України.
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 11:59
Добрий день!
В першу чергу, варто розуміти, що банк піклується про те, щоб ні Ви, ні інший наш клієнт не постраждав від рук шахраїв. Саме через це введено комплекс для перевірки платежів та верифікації клієнта, що дає змогу упевнитися, що оплату проводить власник картки і на нього не тиснуть треті особи, які намагаються таким чином в незаконний спосіб збагатитися.
Що стосується складності при комунікації з нашою службою підтримки, дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ситуацію та розібратися в причинах Вашого невдоволення. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
AndriiZT 27 листопада 2019, 11:01
В цілому, роботою банку задоволений, привітний персонал і велика кількість послуг доступна. Також користуюсь рахунком для ФОП.
Але сталась неприємніть. Замовив платно іменну універсальну картку щоб користуватись усіма перевагами безконтактних платежів. Але задоволення не тривало довго. Через пару місяців картка перестала працювати, оператор каже «чіп розмагнітився», єдине рішення — перевипуск. Я згоден. Але не згоден, що має це робити за власні кошти. І у разі якщо настпуна картка пропрацю більше місяця, і «накриється», умовно, через 5 тижнів, перевипуск знову за власні кошти… Дуже не приємна ситуація…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AndriiZT 27 листопада 2019, 9:48
В цілому, роботою банку задоволений, привітний персонал і велика кількість послуг доступна. Також користуюсь рахунком для ФОП.
Але сталась неприємніть. Замовив платно іменну універсальну картку щоб користуватись усіма перевагами безконтактних платежів. Але задоволення не тривало довго. Через пару місяців картка перестала працювати, оператор каже «чіп розмагнітився», єдине рішення — перевипуск. Я згоден. Але не згоден, що має це робити за власні кошти. І у разі якщо настпуна картка пропрацю більше місяця, і «накриється», умовно, через 5 тижнів, перевипуск знову за власні кошти… Дуже не приємна ситуація…
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 11:48
Добрий день!
Ми зацікавлені в тому, щоб наші клієнти могли отримувати найякісніші і кращі послуги. Наші співробітники прикладають максимум зусиль, щоб надати Вам великий функціонал наших продуктів і найкраще обслуговування.
Що стосується картки, на жаль, ми не можемо вплинути на знос картки або її фізичне пошкодження при використанні, які може привести до непрацездатності.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Паша Костенко 27 листопада 2019, 8:54
Отвратительное обслуживание Приватбанка накладывают арест на мои карты снимают все личные средства со счетов и всё это происходит без ведома клиента никто не позвонил не написал не обьеснил причину этих действий.
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 10:27
Добрий день!
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного рода процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Богдан БОГДАН 27 листопада 2019, 8:20
Люди, увага, не потрапте у халепу та свавілля Приватбанку! Уявіть реалістичну ситуацію ви готуєтеся виїхати на 3 роки за кордон. Берете у відділенні банку чистий пластик карткового рахунку, який вам дають для самостійного перевипуску картки у Приват 24 по закінченню її терміну дії через пів року вже за кордоном. Для вірогідності у колцентрі банку за телефоном пересвідчуєтесь, що справді це можна зробити самостійно у системі самообслуговування, вчиняєте всі необхідні покрокові дії для перевипуску картки та враз всі ваші без виключення рахунки блокуються. Страждають і ваші рідні та близькі, яким ви видали картки, як довіреним особам з прив«язкою до вашого рахунку, бо і їхні картки заблоковано. Телефонуйте в банк, а вам кажуть для розблокування всіх рахунків вам безальтернативно треба прийти у відділення з паспортом, податковим кодом, картками і байдуже, що ви поза межами України. Скажіть це нормально? Хто встановить цей банківський діагноз? Коли шахраї виманюють гроші з карток у пенсіонерів, то банк чомусь не проявляє такої пильності, а немов топче воду у ступі, а тут блокування й обмеження користування всіма рахунками без усяких на то причин.Так і мене банк безпідставно фінансово паралізував на декілька днів, благо, що я в Україні, а не за кордоном. За таке не то що вибачення, а моральну шкоду відшкодовувати треба, а банк мовчить. Тому вимагаю, пояснити картковий рахунок технічно можна додати або перевипустити в Приват 24 чи ні? Я з»ясував, що ні, а ваші працівники твердять, що так. То так чи ні ?!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 10:18
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Просто Пользователь 26 листопада 2019, 22:27
Сегодня днём пополнил телефон, а вечером получил письмо от ПриватБанка о акции 7% кешбек за пополнение телефона. Казалось бы мелочь, но теперь эта услуга бесполезна, так как заранее пополнять телефон не собираюсь. Как оказалось акция действует с 1.11 но об акции узнал только сегодня вечером. Сегодня на минуточку 26.11.19 Ни писем, ни уведомлений в мобильном приложении до сегодняшнего вечера у меня не было.
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 9:58
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Банк інформує про проведення всіх акцій на сайті: https://promos.privatbank.ua
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ayjnka1964 26 листопада 2019, 20:31
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 36
Багато років є клієнтом ПриватБанка. Усі проблеми, які виникають дуже рідко, вирішуються швидко, дохідливо. Оплату проводжу через Приват 24 — це дуже зручно. Маю кредитну картку, яка буває дуже доречною у необхідний час. Велике дякую цьому банку. Рекомендую!!!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 8:15
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Дмитрий Мал 26 листопада 2019, 17:39
Закончился депозит, отказывают в его выдаче. Требуют какие-то доп документы
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 19:43
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили деталі ситуації в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ahaha 26 листопада 2019, 17:35
приват24 опять перестал работать под старыми версиями лисы и хрома
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 18:09
Таке можливо, якщо браузер на Вашому ПК зберіг дані попередньої сесії, і не приймає інформацію про нову сесію.
В даному випадку потрібно увійти в Приват24 з іншого браузера, або очистити кеш поточного браузера.
Повідомте, будь ласка, результат.
Юрий Куторженко 26 листопада 2019, 17:21
Купил билеты на автобус в приложении.
Распечатал билеты дома, приехал в нужное время на вокзал, автобуса нет.
Звонки на телефоны перевозчика — ничего не дают, там не берут трубку.
Звонки на 3700, ответ один — звоните перевозчику.
К счастью смог купить билеты на другой автобус, прождал дополнительно два часа на автовокзале.
Оставил заявку с претензией, спустя два дня мне звонят и говорят что связались перевозчиком и и те ответили, что рейс был, просто опоздал. И возвращать деньги они не намерены, и приват тут не виноват, им так сказал перевозчик.
Выходит на мои слова и доводы они плевать хотели а перевозчику верят без проблем.
Отличный «клиентоориентированный» сервис. Продать бумажку за 600 грн и не нести ни за что ответственность.
Это первый мой негативный опыт работы с приватбанком. В дальнейшем постараюсь минимизировать наше сотрудничество. И всем другим советую.
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 17:47
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Ви можете самостійно звернутися до перевізника з питання компенсації вартості квитків.
RomanTer 26 листопада 2019, 17:03
Клиентом банка не являюсь. Максимум, через терминал пополняю мобильный или покупки в интернет-магазине. Год назад стал звонить робот и приходить СМС с предложением оформить карту Голд. Обращение на горячую линию не помогло. Только через Минфин. Думал — закончилось, ан нет — вчера опять звонят спаммеры.
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 17:46
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше Вас не турбувати.
Mila10 26 листопада 2019, 14:12
Зачем нужна эта служба 3700, если операторы никогда нивчём не помогают, только отвечают заученными фразами как попугаи. По любому надо обращаться исключительно в банк. Так зачем нужна эта служба дармоедов?
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 15:13
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні деталі.
andrusik 26 листопада 2019, 11:43
Я перевел с карточки унивесальной -gold средства, на другую карточку для выплат, потом в итоге узнаю что у меня кредитный лемит 1500грн
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 12:43
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості завжди доступні в Приват24.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
er1cs0n 26 листопада 2019, 11:37
Сколько читал негативных отзывов о Привате и постоянно думал, что пишут либо некомпетентные люди, либо что-то вроде черного пиара.Но, к сожалению, пришлось столкнуться с этим самому.Являюсь клиентом Привата уже 3 года, за это время выплатил 18 кредитов без единой просрочки.Все было ажурно, как вдруг стал замечать, что банк понемногу начал подрезать кредитный лимит.Система такая: допустим, у вас есть кредит на 30000, на полный допустимый кредитный лимит.При ежемесячной оплате, доступная сумма по лимиту увеличивается ровно на кол-во оплаченного кредита.То бишь, вы оплатили 2000 из 30000 — у вас появились 2000 свободного лимита.Так вот, собралось у меня как-то около 5000+ лимита, я в очередной раз решил заказать какие-нибудь комплектующие для ПК.Захожу в приложение «Оплата частями» и вижу — кредитный лимит равен 0.В тот же день у меня должен был закрыться очередной кредит и пройти еще 1 платеж на 1200.Думаю, подожду до след. дня, может все обновится и будет доступно.Но нет, на следующий день все осталось без изменений.Звоню 3700.То ли мне попался такой оператор, то ли в Приват умышленно набирают людей, который читают строго по бумажке и не в состоянии внятно объяснить вышеупомянутую причину исчезновения кредитного лимита.После 15 минут мычаний и невнятных пояснений мне как-то вскользь бросают, что «у Вас наблюдается кредитное напряжение».Вообщем, крайне разочарован данной историей.Банк абсолютно наплевательски относится к лояльным клиентам, которые много лет подряд оплачивают стабильно и без единой просрочки.Хотелось бы более внятных объяснений по поводу данной ситуации.
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 12:42
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝