×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Як отримати реквізити одержувача моїх коштів?
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. У випадку, якщо операція по картці була проведена на сторонньому сервісі, у якості підтвердження оплати ви можете отримати довідку по картці, у Приват24, в меню: ' ⠶ — Послуги — Довідки — Довідка про видачу готівкових коштів', котра містить у собі всю доступну інформацію про сервіс, на котрому проводився вказаний платіж.
Коментарі (4)
Чому я маю платити за шахраїв
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Написати коментар
Бажані товари з подвійною вигодою
Официальные правила:
4.1.1. Кешбек не нараховується на перші та наступні платежі за послугою «Оплата частинами», «Миттєва розстрочка» та інші платежі, що не відповідають пункту 3.1.2.1.
Где пункт 3.1.2.1?
специально сделал скриншот https://i.ibb.co/djm43CH/image.png
Дякуємо, що звернули увагу, предали колегам для виправлення.
Написати коментар
Як я хотів забрати долари в приваті і не забрав.
У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
Коментарі (4)
Автоплатіж — все для «зручності»
1) Навіщо робити списання коштів о 04:04 ранку, якщо проведення цієї операції відбудеться не раніше 18:00?
2) Чому додаток відображає різний статус однієї і тієї ж операції: «успіх» та «на опрацюванні»?
3) Чому коли я просила оператора відключити подальші автоплатежі він скасував мені і поточний/не повідомив, що той платіж теж буде скасований/надав неправдиву інформацію, що через «деякий час» платіж буде проведено та я зможу завантажити квитанцію?
4) Чому оператор надав неправдиву інформацію про те, що кошти буде повернено в день стягнення автоплатежу, після 18:00, а не протягом доби?
5) В чому полягає «зручність» послуги автоплатіж, якщо я витратила весь день у спробах пробитись до оператора через віртуального помічника Яну, залишилась у подвійному мінусі (бо кошти ще не повернулись), зате нарешті з інтернетом?
Перепрошуємо за незручності. Обов'язково перевіримо консультації операторів, що були вам надані, та зв'яжемось додатково.
Написати коментар
Банкомат ПриватБанку не видав гроші
Сума не мала — 16000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і видав помилку.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зателефонували в підтримку приватбанку, сказали, що гроші повернуться через 10−20 хв. Гроші так і не повернули. Зателефонували знову в ПриватБанк (з'єднали з менеджером з 4 спроби)сказали, що вони не можуть вирішити цю проблему так як карта іншого банку, сказали звертатись в монобанк.
Зателефонувала у монобанк сказали що заявку створили, чекати 10 днів якщо не повернуть (пройшло 10 днів нічого не повернули) сказали, що подалт документи в платіжну систему для оскарження, цей процес займає біля 60 днів. Знову чекаю. Надії мало!
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Написати коментар
LiqPay — жахлива шарага
Вирішив підключити до інтернет-магазину.
Була створена компанія на Liqpay, заповнені усі дані, надані усі документи, що просили. Була заповнена та підписана анкета.
Відхиляють.
Причина що вказана оператором-перевіряючим: не вказані всі дані, що потірбні, а саме посилання на магазин, посилання на оферту, посилання на контакти магазину (яке взагалі навіть не передбачено в розділі інформації про компанію, немає такого поля/графи). А коментар оператра взагалі супер, до кожної проблеми мега-мозок прописав: «Нобхідно надати фото всіх товарів». ВСІХ товарів! ВСІХ!
21 тисяча товарів на сайті…
Написав у чат. Порішали. Виявляється, що фото уже не потрібно. Але потрібний договір оферти. І не просто такий, який вже є на сайті, а такий як хочеться цій конторі, за прикладом…
Ок. Зробили за прикладом. Відправляю на перевірку.
Відхиляють…
Причина: Оператор- *** не в силах здужати відкрити посилання на оферту.
Перевіряю — все працює.
Відправляю на перевірку.
Відхиляють… Станом на 31.08.23
Причина: Треба підписати Анкету про приєднання до Умов та Правил надання послуг в системі LiqPay.
Але… Анкета заповнена, підписана та прийнята вже 28-го числа…
Ще вказують на причину: Треба документи на поставку товарів на сумму від 5 тис грн…
Вони були завантажені ще декілька днів тому…
Шарага просить накладні та документи, з відносинами магазину та постачальників, до який сама шарага не має жодного відношення…
Оператори технічно не розвинуті, якщо вже не в силах посилання відкрити…
Кожного разу вигадують нові причини та придирки…
Написати коментар
Зникли гроші з картки
Приносимо вибачення за отримані незручності. Всю інформацію стосовно цієї ситуації передано відповідальним фахівцям. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (1)
Неочікуваний борг
Коментарі (3)
Блокування від Приватбанку
Вашим питанням вже займаються відповідальні фахівці. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Написати коментар
некомпетентні працівники центрального офісу
Приносимо вибачення за отримані незручності. Вся інформація стосовно цієї ситуації вже передана відповідальним фахівцям, котрі проаналізують ваше спілкування з представником Банку та проведуть з ним роботу за для уникнення таких ситуацій при подальшій комунікації. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
350 гривень щастя або ДНО серед банківських установ
Для мене, як для клієнта, важлива чесність та прозорість у наданні послуг.
Як виявилося, для того, аби отримати міжнародний переказ потрібно обов’язково оформити гривневу карту, що було спростовано службою підтримки. Аргументував менеджер банку дану дію тим, що потрібно створити фінансовий номер, якого в системі немає, але служба підтримки знову це спростувала. Якийсь сюр.
Для того, аби відкрити валютну карту необхідно створити гривневу, щоб було теж спростовано службою підтримки. На прохання підкріпити озвучені слова відповідною документацією, договором, публічною офертою чи іншими нормативними документом, працівник банку лише посміхнулася і видала фразу: «Вам же потрібно зняти кошти? Чи як?». Що це за, пробачте грубість, нахр&н таке?
На запитання чому вона не може показати, де прописана дана необхідність у відкритті гривневої карти, мені порадили почитати на сайті. Тільки от жарт в тому, що на сайті нічого немає і відкрити при мені даний документ працівник не зміг. Окремо бере злість за нахабне нав’язування у необхідності поповнювати карту гривневу при відкритті для її себто активації.
На питання чому інформація у неї, менеджера банку, і служба підтримки різниця я лише почула те, що вони певно на іншій планеті живуть.
Питання наступне: скільки скарг повинно надійти від мене, аби був результат? Вже було як мінімум 4 ситуації про себто «активацію поповненням на 350₴». Камон, у ваших співробітників язики від цього лайна не смердять?? Жах.
Я мовчу про відверту брехню в очі і неможливість пред’явити жоден документ, що підтверджує усну інформацію.
Але мене максимально дратує і обурює маніпулятивні дії у форматі «Вам потрібно зняти кошти? Я не розумію вашого обурення. То ми не відкриваємо карту?»
Абсолютно некомпетентність з боку працівника відділення, яка за її словами вже 12 років у банківських сфері. І відкрите зневажливе ставлення до своїх колег по цеху.
Мною було передано скаргу відразу після даної ситуації, але я сумніваюсь у її ефективності і подальшому впливу на даного співробітника. Попередню скаргу красиво «замʼяли» стандартним листом. На прохання у відділенні паралельно зв’язатися з службою підтримки мені було відмовлено.
Які суми ви оплачуєте працівникам за відкриття додаткових карток і відкрите втюхування непотрібних послуг? Як результат людина витратила 2 дні свого часу, нервів і настрою. Відкрита гривнева карта буде закрита у найближчий час, що робить роботу ваших співробітників максимально безглуздою і неприбутковою для компанії в цілому. Можливо, варто переглянути задачі працівників, які мають рекомендувати послуги, а не навʼязувати фінансово необізнаним особам їх оформлювати?
Це просто ДНО серед українських банківських установ
Написати коментар
Поранений у лікарні, Приват заблокував зарплатну карту і вимагає актуалізації даних.
Написати коментар
Банк не выдает валюту по окончании срока валютного депозита
Отримати готівку в касі без попереднього замовлення можливо за її наявності в обігу каси. Додатково для задоволення потреб якнайбільшої кількості клієнтів, в Приват24 була реалізована можливість попереднього замовлення готівки на зручне відділення. Рік купюр не обирається при замовленні. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (1)
НЕ дайте себя обмануть привату24
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про нас. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації, та допомогти розібратись.
Коментарі (1)
Банк не прочитав мой отзив
1.1.1.73. Фінансовий номер телефону – це номер мобільного телефону, який зазначений і підтверджений в Банку як номер телефону, за допомогою якого можуть виконуватися платіжні операції.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-9/?lang=uk
Коментарі (5)
Не смог погасить кредит
Авторизація в терміналі можлива зручним для вас способом:
— карткою ПриватБанку з вводом ПІН;
— по номеру мобільного телефону та паролю (останні 3 цифри номеру, з якого надійшов дзвінок на мобільний);
— скануванням QR-коду з екрану терміналу самообслуговування за допомогою мобільного додатку Приват24.
Коментарі (5)
LIQPAY — негативний досвід підключення
Для забезпечення вибору способів оплати для клієнтів, вирішили додати Приватбанк через еквайера Liqpay. Крім втрачених нервових клітин, від цього задуму більше нічого не отримали.
На нашу заявку на підключення до Liqpay нам відправляли, що у нас «Помилка в заповненних даних у розділі „Вкажіть інформацію про компанію“ відсутнє посилання на юридичну адресу, опис товарів, ціни, спосіб доставки та повернення». Хоча таких комірок для заповнення, в анкеті цього розділу, не існує. Тобто клієнти Liqpay повинні самі зрозуміти, що слова «додайте посилання у розділі анкети» мають наувазі, що не в самому розділі а на сайті клієнта (дуже «професійний» підхід). На повторні відправки анкети з поясненнями, що це все є на сторінках сайту та Договорі оферти, приходили ті ж самі вимоги «Помилка в заповненних даних у розділі Вкажіть інформацію про компанію».
Коли ми всі вимоги винесли на окремі статичні сторінки сайту та додатково прописали все в Договорі оферти (навіть значок Visa/MC додали у футер сайту) на повторну відправку анкети, почали приходити відповіді що наш сайт не працює і для перевірки нам треба його увімкнути. Хоча сайт працював без перерви (сервер не вимикався, була позитивна аналітика відвідування та ще, в цей час проходили платежі через іншого еквайера, не думаю що це можливо коли сайт «вимкнено»).
Через чотири дні, коли у співробітників служби підтримки та моніторингу закінчились варіанти «що ще видумати» нам відповіли:
«У нас є ряд зобов’язань перед регуляторами (Міжнародні Платіжні Системи, НБУ і т.д.) при андеррайтингу мерчантів, їх моніторингу та процесуванні транзакцій. На жаль, при роботі з вашим сервісом \ сайтом ми не бачимо можливості повного дотримання цих зобов’язань на належному рівні. Тому, щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в інтернет-еквайрингу, ми змушені відмовити Вам в активації магазину».
Тобто, зареєструвати бізнес — можливо! Платити податки — необхідно! А приймати платежі, щоб фіскалізувати оплати (зі слів служб Liqpay) — заборонено НБУ!
Так що тоді робити, закривати ФОП та як більшість інших колег приймати платежі на особисту або підставну платіжну карту? Якщо у «Міжнародні Платіжні Системи, НБУ і т.д.» таке відношення до зареєстрованого бізнесу. Це риторичне питання, і у нас є інший еквайер, для нашого бізнесу особливих змін не буде, залишається питання у зручностях й вподобаннях клієнтів.
Ми не рекомендуємо цього еквайєра та банк вцілому. Якщо таке відношення на етапі реєстрації, що тоді буде з грошима.
Дійсно, у нас є ряд зобов´язань перед регуляторами.
Щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в сфері інтернет-еквайрингу, змушені відмовити.
Коментарі (2)
Обмеження карти на видаткові операції
Вже формуємо, та найближчим часом направимо вам офіційну відповідь з даного питання.
Коментарі (2)
Просьба о поощрении сотрудницы колл-центра
15 августа 2023 года примерно в 15.05 у меня состоялся разговор с сотрудницей колл-центра по имени Екатерина, которая оказала мне существенную помощь при восстановлении доступа к моему заблокированному аккаунту.
УБЕДИТЕЛЬНО ПРОШУ материально и морально поощрить Екатерину за проявленный профессионализм и неравнодушие к моей проблеме.
С уважением, клиент Приватбанка,
гражданин Украины Гушанский Вадим Вениаминович.
Обов’язково передамо Катерині. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар