×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.55 | 44.55 |
USD | 42.15 | 42.75 |
Всі курси банку |
Як з оператором в чаті св’язатись?
Пишу «оператор, оператор, оператор…», описую коротко суть питання — все одно бот замість підключення оператора по колу намагається дати відповідь на моє питання, але воно не просто, тому і не зрозуміле машині, яка замість суті просто ловить контрольні слова накшталт «вклад, скарбничка, кредит» і кидає загальні відповіді пов’язані з цим.
Можливо є інструкція як зв’язатись з оператором? Не пам’ятаю в якому іншому банку читав, що треба три рази написати «оператор», а тут що треба зробити, щоб підключити живого спеціаліста до вирішення питання?
Коментарі (2)
Перевипуск картки=втрата грошей
Звернулась до менеджера з питанням так звісно давайте перевипустимо вашу картку. Перед тим як почати я декілька раз задала питання це перевипуск картки, а не закриття і деактивація тобто якщо на номер втраченої картки будуть приходити гроші то вони автоматично переадресуються на перевипущену картку. Менеджер мене запевнила що так. Я неодноразово робила перевипуск карток через страту або через те що банкомат є картку і завжди отримавши перевипущену картку на неї приходили перекази які робились за номером моєї старої картки.
Повернемось до суті.
Менеджер мені зробила нову картку зробила ще картку для виплат і ще одну просто додаткову універсального картку ну на всяк випадок, а запропонувала мені страхування є ліки, а на що я погодилася і зробила страхування здоров’я дітей і на випадок хвороб все чудово і прекрасно за одним але.
Картка яку я хотіла перевипустити і отримати пластик — це картка на яку переводиться моя заробітна плата вона переводиться за номером картки, які з значень на пластику. То то це звичайний переказ з картки на картку за номером картки тому я перепитала декілька разів у менеджера якщо за номером моєї старої картки буде зроблений переказ чи надійдуть гроші на нову так! запевнила вона.
Справа в тім що вчора я якраз мала отримати заробітну плату яку дуже чекала і тому задоволена що все зробила отримала картки страхування оформила пішла собі на роботу чекати аванс.
Всі працівники отримують кошти мені нічого не приходить. Я вирішила спробувати зробити мінімальний переказ з картки а-банка на свою на номер своєї старої картки. Переказ не надійшов я отримала відповідь в банку що неможливо зробити переказ тому що така картка не активна не існує не працює.
ТОБТО!!!
РОЗПОВІДАТИ ЯК Я НАМАГАЛАСЯ ДОДЗВОНИТИСЯ ДО ОПЕРАТОРА ЦЕ ПРОСТО ЖАХ МАЙЖЕ ДВІ ГОДИНИ Я НАМАГАЛАСЯ ПОТРАПИТИ НА ОПЕРАТОРА БАНКУ, А НЕ НА БОТІВ.
Нарешті додзвонилась до оператора розповідає їй свою ситуацію і отримую відповідь щодо побачення телебачення ваша картка закрита деактивована видалена гроші на неї ви не зможете отримати ніяк ніколи.
З разів п’ять, а намагаюсь її пояснити але там тугий ліс внятну відповідь Я не отримую вона торочить як попугай одне й те саме, А потім ще відключилась закінчила розмову тому що я перестала спілкуватися на українській діловій мові. Вибачте яка *** українська ділова мова коли я не можу отримати свої гроші щоб навіть доїхати додому.
Дзвоню свої менеджерці яка мені оформлювала картки і там те саме говорять одним і те самими стандартними фразами вирішення питання ніхто мені не підказав як мені зробити щоб отримати гроші ну тобто я намагаюсь їм пояснити і прошу допоможіть вирішити питання і отримати свої кошти бо в мене навіть на проїзд додому нема. Та де вони торочать стандартними фразами які завчили дуже давно мабуть майже три години я намагалась отримати відповідь на своє питання навіщо мені де актували заблокували і видалили активну нормальну картку якою я хотіла користуватися лише просто перевипустив її на пластик як мені отримати мої гроші які прийшли на цю картку. Відповіді на свої питання Я не отримала гроші теж на зараз дуже чекаю відкриття найближчого відділення банку щоб прийти і побажати всім працівникам доброго ранку!
На те що хтось мені допоможе вирішити моє питання Я навіть не сподіваюсь.
А зараз всім увага питання від гравців як мені отримати кошти які прийшли на картку яку я не просила блокувати видаляти і деактивувати але це зробили!!!
Якщо ви очікуєте переказ з картки іншого банку, радимо повідомити відправникові новий номер картки.
В разі якщо відправлення відбувається з картки ПриватБанку за старим номером картки, переказ надходить на нову перевипущену картку.
Дозвольте нам проаналізувати дії співробітників та провести роботу при необхідності.
Ситуацію вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (3)
Захист від шахрайства
Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку.
Рішення про виплату компенсації при страховому випадку приймає страхова компанія на основі договору страхування укладеному між нею та клієнтом. Договір страхування має перелік випадків по яким передбачена страхова виплата. Ознайомитись із договором страхування можна в Приват24, а також з відповідями страхової компанії в меню: «Сервіси» — «Страхування» — «Історія заявок по страхових подіях».
Коментарі (2)
Не проводять виплати по акціям.
Згідно з умовами акції, https://newpromos.privatbank.ua/hotivku_na_kasi_znimayte_keshbek_zabyrayte
виплату отримують Клієнти, які є власниками карток Mastercard від ПриватБанку (Картка для виплат, картка «Універсальна» або «Універсальна Gold», преміальні картки, в національній валюті) і які отримували повідомлення від банку та надавали згоду на отримання заохочення. Тобто виплата буде проведена всім клієнтам, які отримали запрошення на участь в акції та виконали її умови.
Коментарі (1)
Дуже розчарований
Справедливості заради можу сказати, що усі менеджери у відділеннях куди я звертався (Юлія та Анжеліка) були дуже професійні і зацікавленні у вирішенні моїх питань.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (2)
Самий гірший банк Уркаїні.
Нам дуже шкода, що ваші батьки зіткнулася з такими незручностями. Дякуюємо за сигнал: якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань. Ми запросили у вас в особистих повідомленнях контакти батька, щоб детальніше розглянути ситуацію.
Коментарі (7)
Не беріть участь в акціях Приватбанку!
Згідно з умовами акції, https://newpromos.privatbank.ua/hotivku_na_kasi_znimayte_keshbek_zabyrayte
виплату отримують Клієнти, які є власниками карток Mastercard від ПриватБанку (Картка для виплат, картка «Універсальна» або «Універсальна Gold», преміальні картки, в національній валюті) і які отримували повідомлення від банку та надавали згоду на отримання заохочення. Тобто виплата буде проведена всім клієнтам, які отримали запрошення на участь в акції та виконали її умови.
Коментарі (3)
Приват поступает подло по отношению к своим клиентам
Розуміємо, що для вас зменшення могло стати несподіванкою.
Кожного дня система перевіряє в автоматичному режимі багато чинників за якими видається кредитування (наявність кредиту в інших установах, протерміновані платежі, та ще багато іншого).
Попередньо, що буде знижено ліміт смс не відправляється, бо тільки після перевірки системи буде прийнято дане рішення.
Ви можете перевіряти ліміт раз на декілька днів, бо змінитися він може в будь-яку мить.
Коментарі (4)
Проведення платежів
Звернення на 3700 сенсу немає. Відповідь: фін.моніторинг вимагає вказувати дату народження в призначені платежу.
На питання: чим регламентована така вимога?
Відповідь: фін.моніторинг.
На прохання надати реквізити документу в якому зазначена така вимога, відповідь: подавайте письмовий запит, бо ми такої інформації не маємо.
Я вперше бачу вимогу вказувати дату народження в призначені платежу, більш того платіж за КП.
Хотілось би розуміти чим керується ПБ блокуючи оплату КП і змушуючи вказувати додаткові персональні дані в призначенні.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Основні документи, які регламентують здійснення фінансового моніторингу:
Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансуванні поширення зброї масового знищення» № 361-IX
Постанова НБУ «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторинг» № 65 від 19.05.2020 року
Коментарі (7)
Бездіяльність ПриватБанку і повна залежність від Київстар !
Одне тільки почув від спеціаліста, що керівництвом ПриватБанк в момент відключення мережі Київстар було прийнято рішення відвернутися від всіх клієнтів і нікому не міняти сім карти на водафон та лайф, (це підтверджується неможливістю залишити заявку на заміну сім карти), що показало наскільки принизливо банк відноситься до своїх клієнтів. Вони не зробили нічого щоб забезпечити своїх клієнті роботою терміналу, а банк комісією від платежів по терміналу!
Ви тільки уявіть, які великі гроші втратив банк і кожен клієнт/користувач терміналом ПриватБанку і все тому що … тут самі допишіть (якщо це був би банк не державний, а комерційний то управління банку би голови пов…ло би за таке керівництво)
Висновком роботи ПриватБанку є: некваліфіційна команда, відсутність сервісу і неповага до своїх клієнтів!
Відділ екварінгу в цьому банку недосягаємий і безвідповідальний. Вони банально не можуть налагодити роботу терміналу даже через провідний інтернет!
На кожен дзвінок відповідають — заявка прийнята, ви в черзі! Коли запитуєш в якої черзі і коли черга доле до мене, кажуть що це закрита інформація і розголошувати не мають права!
Можу писати цілі реферати, но суті не змінює те що це самий нестабільний банк з відсутніми кваліфікованими спеціалістами які не хочуть і пів кроку зробити в бік клієнта і які впевнені в тому що все зійде їм з рук!
А може вони просто всі ТУПІ! Бо жодного рішення за тиждень (зараз вже 16.12.23 від ПриватБанку не було, вони всі чекають коли Кієвсиар витягне їх з ДУПИ).
Гидкий досвід! Зіпсований тиждень і результат дорівнює НУЛЮ!
* мало того, вони не здогадались перевести номери Київстар на іншого оператора. Та хочаб сказали клієнтам, що можно купити сім карту самостійно і встановити в термінал!
Написати коментар
Отказ в обслуживании
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Заблоковано аккаунт
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Вам буде надіслано лист від банку з даного питання. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (2)
Заблокували карту, викинули із програми, і не пояснюють деталі.
Через деякий час мій рахунок був заблокований і без пояснень вони мене посилають звертатися до поліції. Тільки питання, з чим я піду туди? Жодного письмового повідомлення від ПриватБанку у мене немає. Банк цілий місяць ігнорує мої звернення, і зробили так, що я не можу додзвонитися до операторів, робот пропонує мені повернути кошти відправнику, або натиснути цифру 2, якщо я хочу вирішити проблему інакше, далі чергова фраза робота і відбій зв’язку.
Мої права ніхто не поважає, я згідно з політикою банку не маю права голосу у цій ситуації. Хоча біржа згодна надати всі дані, якщо до неї звернуться представники банку чи правоохоронці.
Також я надала банку скріншоти ордера, яким мені надіслали гроші і що мій грошовий актив було переведено контрагенту.
Банку начхати на мої аргументи, чергові фрази та утримання коштів.
Також банк дуже грубо порушує закон про звернення громадян. Ігноруючи мене скрізь.
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації щодо способів врегулювання питання.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду.
Коментарі (4)
Жахливе обслуговування у підтримці.
Якщо треба, можу пред’явити докази такого спілкування в чаті підтримки ПриватБанку.
Ми дуже шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією. Проаналізувавши діалог, ми обов'язково проведемо серйозну розмову зі співробітником, щоб в подальшому наші клієнти не отримували такий неприємний досвід. Ви можете отримати довідки по закритих рахунках в Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок'.
Написати коментар
Робота з Клієнтами просто ЖАХ !
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
Hаписали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
Коментарі (1)
Я не знаю, що зробити, щоб прорватися через вашого бота
Яке б в мене маленьке питання ні виникло, не дай боже воно буде хоч трохи нестандартне.
Бо кожного разу, буквально кожного, я повинна витрачати мінімум 10 хвилин, щоб прорватися через чатбота до живої людини. Цього разу я просто здалася та задала те ж саме питання іншому банку, де в мене є рахунок. Бо бот просто не розуміє, що я хочу запитати, запит ЖИВУ ЛЮДИНУ ПІДКЛЮЧИТИ ігнорує, каже, я розумію, що ви хочете живу людину, я також можу вам допомогти.
Кожного разу, коли мені вдається якось потрапити на живу людину, я до контакта з бідолашним оператором вже зла, як собака.
Дуже погано. Дуже. Ось щоб власник до Швидкої намагався зателефонувати, а йому таке відповідало, як ваш бот.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Коментарі (6)
Извините, нормальных долларов нет
Заказываю по 2600, прихожу, кассир говорит: «мусор» давать?" (либо пошарпаные, либо светятся, либо со штампами). Недели две назад девочки в банке сказали приходи после 10−11.12.2023, точно будут новые. Последние приходы 13.12.2023 и 14.12.2023: «мусор давать?» (Чернигов, пр. Победы 92). Блин, да сделайте чтобы депозиты выдавались нормальными купюрами, я не прошу новыми, я прошу чтобы у меня эти деньги приняли другие банки и обменники!!!
Персональный менеджер по телефону сказала: «ну я ничего поделать не могу, а Вы попробуйте заказать на центральное отделение, только приходите утром, только один момент, а если не получается прийти утром? — Мусор брать будете? Не можете, — сделайте бесплатный Swift перевод в другой банк! Квест еще тот!
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (4)
Заблокована моя карта
Дякую.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (6)
Рассторжение договора
Думайте, если хотите быть клиентом этого банка, в других таких проблем нет. теперь как получать зарплату и забрать средства, неизвестно. По видео конференции не хотят. Но сорвать здоровье у них получилось. Вот такое отношение к клиентам
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
Коментарі (8)
Подяка
Написати коментар