Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Я дуже вдячний за гарне обслуговування, за бажання допомогти, за фахово компетентних та кваліфікованих робітників. Особлива подяка керівнику відділення Ірині Пасинок за професіоналізм і увагу.
Я є клієнтом банку досить давно і постійно користуюся відділенням, можу з впевненістю сказати, що мені подобається обслуговування і пропонований сервіс. Всі питання швидко вирішують. На мою думку це одне з кращих відділень банку. Мені завжди вирішували питання з якими я звертався. Задоволений банком та роботою відділення. Так що буду користуватися банком і на далі, та рекомендуватиму іншим.
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2023, 16:32
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Inoldstyle777 21 листопада 2023, 13:48
Была продана криптовалюта через p2p бота в телеграме, в итоге покупатель криптовалюты сделал перевод видимо грязными деньгами. В следствии заблокировали счёт. Службе поддержки были высланы все скрины сделки и квитанция от покупателя и даже переписка с службой поддержки p2p бота. Сотрудники приват банка ничего слушать не хочет и предоставленные документы их не устраивают, заблокировали карту без возможности восстановления. Владелец карты на которую принималась оплата — пенсионер, она не может нормально ходить и пенсию теперь получить не может. Говорят иди в полицию, а полиция ничего сделать не может ведь нету факта какого либо мошенничества. В общем теперь человек не может закрыть счёт в банке так как проблемы с ногами и пенсию получить не может потому, что неадекватный сотрудник банка заблокировал все счета. Сотрудники приват банка требуют вернуть деньги! И как теперь быть. Разблокировать не хотят. Никто никого не обманул, просто попался недобросовестный покупатель и выслал не чистые средства. Разблокируйте хотябы человеку карту что-бы он смог получать пенсию. До дальнейших расследований.
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2023, 14:49
Вітаємо.
Необхідно врегулювати питання з відправником коштів. Якщо ви надали послугу стороннім особам та не маєте контактів платника, можливо врегулювати питання також через правоохоронні органи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
universe 21 листопада 2023, 12:09
1 листопада я зареєструвалася в акції «Готівку на касі знімай — 50 грн. забирай», трохи почекавши, виконала всі умови акції, а саме — 4 листопада купила в магазині товарів на суму більше 100 грн., розрахувалася карткою Приват Банку Мастеркард, повідомила касиру, що хочу зняти готівку, підтвердила зняття за допомогою пін-коду, отримала готівку та два чеки (за купівлю та зняття). Розписую з такими подробицями, бо вже мала розмову з представником банку по телефону з приводу невиплати, і все розповідала йому, а він перевіряв. Після опитування, фахівець Станіслав повідомив, що все добре, банк бачить і мою реєстрацію в акції, і покупку зі зняттям. Запевнив, що наступного тижня буде виплачено кешбек. Проте його нема. Розмова була 5 листопада, сьогодні 21 листопада. Як це розуміти? Майже три тижні минуло.
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2023, 14:04
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Наразі є затримка з виплатою. Найближчим часом виплата буде обовʼязково всім хто отримав пропозицію від Банку, та виконав умови Акції.
BohdanVb 20 листопада 2023, 18:46
Вітаю. Займався р2р трейдингом на біржі
by bit, і тут з нічого діла, приходить лист на посту з повідомленням, що приват банк розриває з вами ділові відносини.
Прошу приват переглянути це рішення.

Я, так як звичайно займався р2р-трейдингом, це не шахрайські дії, це не шахрайські дії, і ше раз з моєї сторони це не шахрайські дії, я можу вам все прозвітувати і показати, це просто внутрішні перекази, підтвердження цьому прізвища і суми, номера карточок на біржі бай біт.
Можливо воно ще (чомусь) не дуже законно, але в цьому немає нічого такого. Ми навпаки розвиваємо економіку у країні.
Робимо все для цього.
Прошу: легалізуйте це, або хоча б не блокуйте, і повідкривайте мені, а також людям рахунки.
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2023, 8:36
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Петро Козловський 20 листопада 2023, 15:48
Хороший технологічний банк. Але дуже не дружній до громадських об'єднань.

Вимагає інформацію про засновників, хоча повноваження засновника громадського об'єднання закінчуються після державної реєстрації громадського об'єднання в установленому законом порядку. Згідно ч. 7 ст. 7 ЗУ «Про громадські об'єднання».

Зараз запис про засновників вгагалі виключений з держреєстру (з літа є така функція). Окремо банк змушує вказувати частку власності. Але засновники, члени об'єднання, члени керівних органів об'єднання, діють на принципі відсутності майнового інтересу і не мають частки як такої.

Розумію, що ключовий клієнт банку це ТОВки і різні підприємницькі утворення. Але пора вже звернути трохи уваги і на ГО. Це ж трохи підправити програмне забезпечення.
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2023, 17:59
Вітаємо.
Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24 для бізнесу.
Олена Ярова 20 листопада 2023, 13:53
Добий день, банк відмовив мені, як ФОП, в обслуговуванні ще в червні 2023 року, без пояснень і попереджень. Побачила повідомлення про відмову в особистому Приват24 після того як закрили всі рахунки!
Сьогодні вже 20 листопада 2023 року. Жодних кредитів, чи не сплачених зобов’язань в мене не має! Але я і досі не можу повернути кошти з Приват банку!
Хто може допогти у вирішенні даного питання?
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2023, 14:17
Вітаємо.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Юрій Лук`янов 20 листопада 2023, 12:23
11 вересня 2023 мені зателефонував представник банку і запропонував приєднатися до акції, по якій мало нараховуватись кешбек за кожну оплату з картки. Ніяких повідомлень мені не приходило, але я приєднався і дійсно за кожну транзауцію я отримував кешбек — це було видно бо під оплатою зʼявлялась монетка, тицнувши на яку можна було побачити суму кешбеку. Я очікував, що 1 числа наступного місяця мені надійде на рахунок вся сума кешбеку зп минулий місяць, але такого не сталося. Я писав заявки з цього приводу і мені відповіли, що згідно правил акції виплати мають надійти на рахунок через місяць від початку, тобто в моєму випадку 12 жовтня. І дійсно 12 жовтня я отримав нарахування кешбеку на свій рахунок. Я продовжував користуватися цією акцією і оплачувати покупки через ПБ. Але 12 листопада виплати не було, як і 13, 14 … і до сьогодні. Я залишав заявку, але її зареєстрували як скаргу і на неї вирішили не відповідати. Сьогодні я взагалі розмовляв більше години по телефону з представником ГЛ, та заявка так і не була сформована, бо вона не може зрозкміти що це за акція, хоча бачить, що нарахування кешбеку відбуваються. В ПБ діє якась незрозуміла схема, що самі представники не розуміють що і як у них працює. На жаль цікаві акції, але повна некомпетентність персоналу.
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2023, 13:41
Вітаємо.
Перепрошуємо за затримку. Найближчим часом кешбек буде зараховано на картку. Вже працюємо над цим.
Проблема вирішена
Valpin 19 листопада 2023, 23:31
1. Общение с роботами к успеху не приводит у них нет ответов на все вопросы, отвечают как заевшая пластинка.
2. Если вам все-таки удастся соединится с живым. там тоже общение будет как у робота и ответ будет приходить через 2−5 мин.что приводит к постоянным обрывам и аутентификациям.
3, За рубежом если не решает проблему робот решает проблему служба поддержки здесь же она предлагает пройти процедуру биться головой об стену до потери сознания.
4. Когда ты находишься онлайн и пишешь сообщение постоянно обрывает незавершив сесию высвечивает банер.
5. Загрузил документы 9й раз ы всегда нужно пройти сначала, почему не сохраняет загружаемый документ и не определяет и не пишет в чем проблема и после чего ты опять бьёшься об стену.За границей я если не решил проблему 3 раза зову поддержку и она принимает от меня все данные и файлы и решает проблему.
6, Почему не принимает файлы PDF. EXel когда во всем мире это в порядке вещей.
7. Я был клиентом Приват банка и у меня не было просрочек и задолженности я не пользовался 4−5 лет, с трудом попал в свой аккаунт и не могу никак антифицироваться я предоставил кучу документов и видео связь и подтверждение, и даже то что мне всего лишь коммуналку оплачивать нужно.мне не нужны кредитки, и все это напрасно.
8, За рубежом я показал свой загран паспорт и карточку еще тогда Приват банка и я открыл счет, кредитку мне дали после года пользования.Хоть он мне не нужна.но так пошел рейтинг мой.
9, С таким отношением к клиентам сами задумайтесь об результате мой отзыв вы сами видите и это еще мало сказано за три потраченых дня и 17 часов общего времени 9 раз загружал данные.Я живой и настоящи человек а не выдумка.
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2023, 11:31
Вітаємо.
Обслуговування по протермінованих документах дозволяється лише якщо строк їх оновлення настав за 30 днів до повномасштабного вторгнення (після 24 січня 2022р.).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Василь Каськів 19 листопада 2023, 13:06
4149 6090 1634 3131, це карта шахрая Сергія, який дурить людей у Інстаграмі, йому люди скидають кошти, він не є підприємцем, не сплачує жодних податків то його приват не блокує, а людей які чесно працюють блокують і вимагають підтвердження доходу. Де справедливість.
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2023, 14:31
Вітаємо.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Проблема вирішена
Сергій Т 18 листопада 2023, 20:57
15.11.2023р у 21.50 я поповнював свій мобільний у додатку Приват24 з карти Universal GOLD. Гроші в сумі 185 грн з рахунку списалися, проте мобільний номер так і не було поповнено до цього дня. 17 листопада зателефонував оператору банку, де після нетривалих переговорів мені пообіцяли з’ясувати проблему і передзвонити. Однак вже сьогодні 18.11.2023р об 11:08 зателефонували з номера 0567335040 і сказали, що банк все зробив правильно, гроші перераховані оператору Vodafone. З’ясовуйте у оператора, чому вони до вас не зайшли. Запитую: А як я доведу оператору, що банк зробив операцію, якщо квитанція не роздруковується? Пише: «Помилка. Неможливо відкрити документ, оскільки його пошкоджено». Дівчина відповіла: Ми вам надішлемо квитанцію в Приват24. Проте на даний час квитанцію я так і не отримав.
У мене питання:
1) Що я зробив не правильно?
1) Куди пішли мої гроші?
2) Чому я сам маю щось доводити оператору зв’язку?
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2023, 10:23
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mark86 18 листопада 2023, 17:50
Заблокували рахунки 01.11. Написав заяву 08.11 прийшла відмова, дзвоню на 3700 фахівець сказав щоб отримати всі кошти потрібно писати як корпоративний клієнт (тому що я є ФОП) і заяву потрібно подавати через керівника відділу або його заступника тому що там подається через іншу гілку…
13.11 Подаю знову ці документи через заступника відділу, 16.11 приходять мені кошти тільки з карток, з рахунку ФОП ні. 17.11 дзвоню на 3700, фахівець мене вислухав і ми разом з ним подали цю заявку ще раз. Знову відмова. Звоню знов на 3700 фахівець каже що тепер потрібно подавати заяву через керівника відділу тому що там є ще якась гілка…
До фахівців і менеджерів претензій не маю, всі намагались допомогти, але кошти так і не повернули!
Приватбанк
Відповідь банку
18 листопада 2023, 18:10
Вітаємо. На жаль, за інформацією у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та розібратися у ситуації.
Проблема вирішена
02a02a1976 17 листопада 2023, 19:20
Сьогодні стався випадок, потрапила на шахраїв і перерахувала кошти, коли зрозуміла терміново впродовж 10 хвилин стала звʼязуватися с банком, гаряча лінія то не для слабонервних, бо ніякого результату ти там не отримаєш, спеціаліст с обслуговування клієнтів, якого зазначено в особистому кабінеті не відповів на телефонний дзвінок, потім я все ж таки дозвонилась через бот відповідача і поговоривши з живою людиною, виявляється вони не можуть вже нічого зробити
Як таке може бути, не пройшло і 10 хвилин, а платіж не можна ні зупинити, ні заблокувати, я надала всю необхідну інформацію, надала номер картки шахраїв на яку перерахувала
Тобто банк ніяк не може захистити ваші гроші від шахраїв, навіть, якщо ви звернулись негайно
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2023, 20:23
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Serzhik88 17 листопада 2023, 14:02
Спробував я в жовтні зайнятися П2П трейдингом. Знаю, що це не дозволено, поки що не врегульовано, але і не заборонено. Я виконував ордери чесно і нікого не обманював. Банк розірвав відносини попри надані мною всі документи про надходження коштів та про всі операції за останні 6 місяців. Та ще й записали мене до спонсорів зброї масового знищення.
Звертаюсь до банку. Шановний П Б люди займаються П2П не від того, що їм скучно. Багаті не займаються П2П. П2П виявилося гарним способом покращити фінансове положення та купівельну спроможність для багатьох громадян з середнім та низьким рівнем доходу. Так, звичайно, шахраї також користуються цим способом, але зі слів вашого ж співробітника відділення, ви блокуєте не шахраїв, а звичайних людей які пробують заробити додаткову копійку. А шахраї і далі крутять свої схеми. Складається враження, що вам не потрібні клієнти, громадяни з достатнім доходом і купівельною спроможністю.
Від криптовалюти нікуда не дітися, зрозумійте це. Перегляньте свою політику щодо простих громадян і шахраїв та врегулюйте разом з Мінфіном питання криптовалюних операцій.
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2023, 14:51
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lolosha8 17 листопада 2023, 13:55
Свою историю я рассказывал здесь https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/342772/, можете ознакомиться. И так спустя почти месяц, на сайте минфин банк обозначил проблему «решенной» я отклонил данный запрос и уже недели 2 без ответа. Так же банк так и не смог понять какой у меня адрес для отправки письма, хотя того же 27.10 в день блока карты я в отделении предоставил свои документы где четко был указан адрес, вместо этого они отправили документы в другой город, с горем пополам письмо все-таки отправили в ОТДЕЛЕНИЕ БАНКА, и мне пришлось лично идти и забирать его там. В отделении я пообщался с довольно толковой женщиной, которая там руководитель, она объяснила все тонкости и что данную вещь реально обжаловать в банке. Послушав ее я позвонил на горячую линию где кроме стандартного текста с листочка мне ничего не говорили, у меня сдали нервы и спустя 10 минут удалось убедить сотрудника сделать хоть что-то. Она от моего имени создала заявку на Главный офис приватбанка. Спустя день мне позвонили и дословно сказали «мы не знаем причину блокировки вашей карты». Стоит так же упомянуть что когда формировалась заявка на главный офис я перечислил все что указано в письме и сотрудник это записала. После слов что они не знают причину мне предложили написать письмо, говорю так вот эта заявка это оно и есть, мне сказали да, но причину не знаем, только если вы напишите от руки может быть мы что-то ответим. Зная что они адрес найти не могут писать бессмысленно. Так что даже банк не знает за что заблокирована карта, это даже не смешно. Ожидаю решения от НБУ по заявке поданной мною. И кстати после подачи заявки примерно через неделю при звонке на 3700 когда попадал на голосового помочника Яна, она просит назвать причину звонка, я называл и мне просто выбивало звонок. Приватбанк очень сильно сдал в плане обслуживания клиентов
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2023, 14:48
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Проблема вирішена
romadzenik 16 листопада 2023, 21:43
Відділення за адресою: Луцьк, бул. Івана Газюка, 7
27 липня мені заблокували карту без пояснення причин. Коли запитав у підтримки причину блокування сказали що мені було надходження у розмірі 10000 і чи я готовий його повернути. Цього зарахування взагалі не було, дивно що вони цього не бачать. Було два зарахування в той день сумарно на 43700. Банк заморозив мені ці гроші на пів року. Я багато разів намагався вирішити це питання, але безуспішно. Банк зовсім не зацікавлений у вирішенні проблеми. І навіть причини блокування досі не повідомив.
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2023, 10:08
Вітаємо.
Необхідно надати інформацію, підтверджуючі документи щодо спроби зарахування коштів за запитаною операцією.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Микола Нестеренко 16 листопада 2023, 18:00
розірвання договору і закриття рахунку з незрозумілих причин без попередження.
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2023, 19:40
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Проблема вирішена
Юля Чорна 16 листопада 2023, 14:16
Заблокували всіх рахунків Привата, питання не вирішується уже 28 днів! На карту приходить пенсій і її не можна вивести! не надають інформацію конкретну чого в блоці, не надаю писемний лист що я порушила і чого я в блоці, пишить тільки якись шахрайсь дій хотя не яких дій із мой сторони не було! Крим того що чоловік мій переводив свой кошти через термінал !!і за 28 днів я не можуть надати конкуренту відповідь що до блокувати!!! Уже писала в кібер поліції, подавала заяви в банк! Відповідь одна чекайте протягом 60 днів
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2023, 16:25
Вітаємо.
Перепрошуємо за тривале очікування. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Лариса Шестакова 15 листопада 2023, 15:12
На протязі трьох годин не можу зробити оплату. Замовила на сайті товар за 1184 грн, оплатила картою Приват. Прийшло повідомлення, що платіж заблоковано. І вже три години намагаюсь довести, що це мій платіж: декілька разів телефонувала на 3700, фотографувалась, відповідала на питання, коли платіж повернувся і оператор порадив зробити повторне замовлення, наступний платіж знову заблокували. Оператор або не відповідає, або каже зателефонуйте ще.
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2023, 17:14
Вітаємо. Необхідність підтвердження платежів є мірою безпеки для збереження коштів клієнтів.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі та захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі онлайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами, так і співробітниками.
Радимо повторити створення платежу і слідувати рекомендаціям для його підтвердження. Після підтвердження перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів. Дякуємо за розуміння!
Проблема вирішена
wvlad 15 листопада 2023, 12:36
При том что мне предложили сделать «голосовой слепок» для идентификации, я надиктовал эти ваши поговорки, а вы его даже не используете! Во время тревоги из-за отсутствия операторов на месте просите сделать фото с паспортом, которое потом отклоняют!

Вы издеваетесь? Я реально должен потратить полчаса чтобы скинуть 2000 грн?

Если бы я ещё скидывал на разные карты, так нет же — на ту же самую, что и месяц назад.

Выключите для моего номера подтверждения на суммы меньше 20к грн!
Сделайте уже настройку чтобы это можно было отключить, это моя ответственность.

Мне всё равно какие у вас резоны так делать, пока будете меня доставать, оценка останется — заслуженная единица.
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2023, 14:56
Вітаємо. Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Радимо після створення платежу слідувати рекомендаціям на екрані для його підтвердження. Після підтвердження перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів.
Дякуємо за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Val23 15 листопада 2023, 12:36
15 жовтня о 1:01 ночі я здійснила покупку на суму 86.50$, 3230,70 у гривні. 1 листопада картка чудом загнана в мінус. Виявляється, що сума, зазначена вище була списана ще тричі рівно о 00:00 всі три (що на годину і одну хвилину раніше реальної покупки, тобто заднім числом майже 🤷🏼‍♀️. Справжня покупка з підписом назви магазину у котрому була здійснена, всі інші просто «покупка». Подала заявку, розгляд 45−120 днів Порекомендували звернутись до магазину, але що я їм скажу)))) що в час ночі я вас щось купувала, а ви з мене гроші зняли на годину раніше??? На годину раніше ні магазин, ні я про майбутню покупку ще не знали. Це неможливо, магазин тут нідочого. Але ж висить тепер інформація по картці, що я маю сплатити більше 500 грн за користування кредитом до 25 жовтня. Картка навіть не кредитна. Мінус намалювали. Чому списали кошти зайвих три рази? Чому я маю чекати 120 днів, щоб мати змогу користуватися своєю карткою? Чому маю сплачувати мінімальний платіж за кредит, який не просила? Заявка № 2738971
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2023, 15:06
Вітаємо. Ми вже займаємось вашим питанням і обов'язково додатково з вам зв'яжемось.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝