Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
wowow 25 грудня 2019, 14:38
24.12.2019 в 18-55 проводили оплату в Терминале Приватбанка TS208211 — г.Винница, просп.Юности, 43.
В процессе внесения денег Терминал на пару секунд завис и выдал сообщение о том, что он переполнен. Потом выдал квитанцию № 0.0.1565379369.1 на 5000 грн, хотя внесено было 6000 грн (купюрами номиналом по 500 грн).
Транзакция 201912241855117C32819A-5A89-4010-1399-8BC4C41E7510, получатель: ІНГО УКРАЇА АСК.
Большая просьба к уполномоченным сотрудникам банка проверить данную транзакцию и зачислить недостающую сумму на оплату по аналогичным реквизитам.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 16:35
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
romasha911 25 грудня 2019, 11:34
Впродовж 2018-2019 років мною отримувалась пенсія на картковий рахунок відкритий в АТ КБ «Приват Банк». Дана пенсія заощаджувалась мною для сімейних потреб на даному картковому рахунку. В грудні 2019 року, я вирішила зняти кошти, звернувшись в банкомат мені стало відомо. що коштів на рахунку не має. Звернувшись до відділення АТ КБ «Приват Банк», працівники повідомили мені, що гроші з рахунку знялися не відомим їм шляхом за допомогою інтернет на сумму близько 30000 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 16:10
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Ознайомитись з випискою за карткою Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
У разі виникнення додаткових питань за рахунком, Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Vladislav0707 25 грудня 2019, 11:29
Року назад Приват банк наклав арешт на мої счета! В чому один раз при вияснення обставин що не моя фамилия але в тот час мент треба було їхати і рішати питання! Цілий день мені не надавали інформацію на якій підставі! Але до вечора вибачились і розблокували тому що не було підстав накладання арешту і розблокували счета! Тобто ошиблися фаміліею! Але за що того що був потерянний день і дуже важливий для рішення задач я влетів в великі гроші! А також потиряв роботу! Потім деякий час пройшов опяиь также ситуація накладання арешту! Потім опяиь банк вибачився що опяиь не та фамілія! З літа цього року мент наклали арешт и почали казати що именно моя фамілія що виконавча служба наложила арешт! Але походивши по виконавчим службам а також в базі єдиного реєстру в мене ніяких штрафів нема! В чому було прийняти рішення щоб банк надіслав постанови до кого треба звертатися і вони вислали в електронному виді! Коли я відкрив я був поражен що на постанові була вказана не моя фамілія в чому на емоції позвонив в банк та попросив назвати фамілію на яку постанову накладений арешт виконавцем оператор називає мою коли я с трудом випросив щоб вони повторили йще раз фамілію получив відповідь що індіфікатор фамілії однакові тобто Іванов та Сідоров це та же фамілія! Прошу Вас розібратися з Приват банком! А також з їхнім юрист фахівцем! Які склали проблему для мене а також для моєї сім'ї!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 16:04
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
0681127527 25 грудня 2019, 8:55
Хочу залишити позитивний відгук про роботу оператора Віктора в телефонному режимі. Сьогодні звернулась на гарячу лінію Приватбанку з одним питанням, а з'ясувала декілька. Віктор не тільки надав мені вичерпну відповідь на всі мої питання, а й ще порадив як правильно користуватись додатком Приват24, де можна взнати інформацію самостійно, які проводяться акції та як і куди нараховуєтся бонус тощо
Я дуже задоволена і вдячна за його роботу. Спасибі Приватбанку за таких працівників)
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 15:23
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ShumiloVioletta 25 грудня 2019, 7:52
ДВС наложила арест на щёт детских пособий, справки из соц.зпщиты были в тот же день предьявлены, на что начальник Редько.О.О. предложил обратится в суд, и сказал что банк не законно закрыл щёт, что в постановлении указано кроме каких выплат нельзя наклад.арест.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 15:20
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Банк зі свого боку зможе зняти арешт з рахунків лише після того, як отримає листа від виконавчої служби.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
ANASTASIYA1990 25 грудня 2019, 1:03
Сколько можно обманывать людей и обдирать их. А потом не брать трубку и просто включать «мороз»?
На карте было 2681 грн. Оплатив через интернет доставку, списано было 1361 грн. Вечером все было нормально. Ушли еще деньги в приватовскую копилку(10 грн), и пополнила счет на 100 грн. На следующий день, в магазине пыталась оплатить покупки. По карте отказ. Захожу, смотрю на карте НЕ КРИДИТНОЙ!!!, НА КОТОРОЙ НЕ МОЖЕТ БЫТЬ МИНУСА!!! На счету -173 грн. Звоню в банк. В банке говорят, что произошла ошибка. Выписка действительно не корректная и деньги ушли два раза. На счет и в резерв, по оплате в магазине. Утверждали, что такое возможно, при интернет оплате. Заполнили форму для возврата, обещали вернуть в течении 11 дней. Номер заявления 1101912. Через день приходит сообщение, что будет рассматриваться в течении 45-90 дней!!! В итоге пытаюсь дозвониться 2 дня в банк. Все консультанты резко заняты!!! Вишу на телефоне по 45 минут! Пишу в онлайн чат, на что мне отвечают, что по выписке у меня не было этих денег!!! На вопрос, как же тогда карта ушла в минус, если не было на ней даже суммы, для первого платежа, ответить не могут!!! Спрашиваю есть деньги в резерве или заблокированные, говорят, что нет! Как тогда девушка видела эти списания и по этому факту подала заявку, говорят, что заявка была подана на ту сумму, которую списали. И второго платежа не было. Да и денег, утверждают, что не было! Я 3 раза проверяла перед тем, как оплатить и видела эти деньги!!! А потом, после заявки их резко не стало! И выписка стала другая!!! Как такое возможно? Сколько можно обдирать и без того не самый богатый народ? Решать проблему отказались. Делать, как я понимаю ничего не будут.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 15:10
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
whitelight 24 грудня 2019, 17:47
Осторожно, ПРИВАТ БАНК КИДАЕТ на деньги! Как на дебитной карте «Для выплат» на которой не установлен кредитный лимит образовался минус на счету? При чем по выписке видно что у меня ноль! 20-го числа платил коммуналку через портмоне и все платежи прошли, 21го числа я перевел все деньги что остались на «Приват-вклад», после чего операций больше не было и отображался НОЛЬ. Но уже сегодня, 24-го числа по карте я Вижу что у меня доступно  «-409.66» и есть «задолженность» на  эти самые -409.66 грн
По словам сотрудников ПБ из чата: «Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання.» -НО КАК ЭТО ПОНИМАТЬ, если деньги были  сняты уже 1 раз и пару дней я больше не совершал других операций??? Что это за развод спустя три дня с резервированием денег? Почему банк допускает двойные снятия?
Никогда не было подобного не с одним банком!!! Ужас!
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 19:40
При наборі певних умов, типів оплат, наявності зарезервованих (ще не списаних раніше сум), каналів проведення платежів, часу поновлення в системі, деякі суми, згідно Умов та Правил надання банківських послуг можуть бути списані в овердрафт
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на картку протягом 11 днів.
Проблема вирішена
Наталия Лавренюк 24 грудня 2019, 15:56
24 декабря 2019 г.делала перевод в интернет магазин через терминал на ул.Пастера,19 в Одессе.Сумма перевода составляла 691,00грн. я ее задала, оплатила двумя купюрами 500+200 грн., распечатала чек в котором указывалась сумма 498,00грн.и было указано, что внесенная сумма была 500,00 грн. На мою просьбу операционист не отреагировала, посоветовав позвонить на «Горячую линию», естественно дозвониться невозможно, пол часа пришлось слушать музыку безрезультатно, удобная обратная связь отсутствует.В очередной раз.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 17:23
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Звернулися до Вас в особистому повідомленні для вирішення ситуації.
VolodK 24 грудня 2019, 14:35
После некоторого перерыва зашел в Пр24, хотел оперативно освежить информацию о депозите.
И был неприятно удивлен изменением интерфейса. В частности: вкладка «Депозиты» — раньше открыл, сразу видишь депозит, сроки действия, другую подробную информацию. Сейчас — куча красочных картинок, но нет необходимой информации (хотя бы период действия), нужно рыть непонятно где в настройках, чтобы найти необходимую информацию.
Все «не для людей». Очень продуманная ситуация, чтобы «найти» (вернее не сразу найти искомое).
Если добивались цели — чтобы Клиент не сразу видел информацию о депозите, например, когда он заканчивается, и, возможно, это должно бы дать дополнительный шанс «зедержки» депозита в банке, то у меня первое желание забрать депозит из этого банка.
Извините за негатив, но тем не менее изменения интерфейса Пр24 добавили красочность (ненужная опция, это не игрушка), ну убавили функционал и удобство восприятия.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 15:02
Ми намагаємося зробити додаток зручним і функціональним на основі відгуків наших клієнтів. Ми будемо вдячні, якщо Ви опишете детальніше Ваші зауваження і побажання в додатку. Для цього достатньо натиснути «палець вгору» в правому верхньому кутку стартової сторінки додатка.
Liudmyla2019 24 грудня 2019, 14:31
ФОП на спрощений системі оподаткування отримав домогу по вагітності та пологам. Однак приватбанк не виплачую допомогу та вимагає сплати ЕСВ у сумі 22% з допомоги. Працівники банку не відповідають та ігнорують на ел. звернення.
Сам приватбанк знає що порушує ЗУ та просто продовжує це робити. Багато звернень до цього банку з приводу цих питань, однак нацбанк чомуст не реагує на дані звернення про порушення прав даним банком.
Якщо ви також постраждали від неправомірних дій приватбанку, будь-ласка напишить в приватному зверненні. Якщо нас буде багато, то можна подати колективний позов на дії банку.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 15:31
Лікарняний / декретні надаються застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю компенсує втрату доходу. Таким чином, декретні прирівнюються до заробітної плати (доходу). Значить, банки зобов'язані контролювати сплату єдиного внеску при оплаті лікарняних відповідно до ст. 24 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування». Що стосується електронного звернення, уточніть, будь ласка, з якої пошти відправляли листа, щоб ми могли перевірити інформацію і розібратися.
Olga190586 24 грудня 2019, 13:33
ПриватБанк к Новому Году преподнес «сюрприз». Оформляли кредитку, когда сломалось авто. Естественно, потратили все на ремонт. Ежемесячно исправно вносили обязательные платежи (чуть больше, чем требовалось). И вот «приятная» неожиданность — погасите всю сумму. На нее теперь начисляется безумный процент, о котором при оформлении карты не было и речи, и грозятся пеней. При том, что платеж за декабрь мы уже внесли (еще 10-ого).
Попытки перенести задолженность по кредитке на отдельный договор не увенчались успехом. Банку выгодно не получить свои средства назад, а похитить у людей большую сумму, чем у них взяли. Как по мне — это именно кража денег у жителей нашей страны. Ведь условия изменены, договор не предоставлен и вообще не подписывался — берите карту, у нас все честно. А потом оп — а условия мы изменили, лимит обнулили — срочно погасите всю сумму или будет пеня, шртаффы и коллекторы.
Отвратительный банк, который проводит мошеннеческие операции с кредитными средствами, вгоняя людей в финансовую яму. НЕ РЕКОМЕНДУЮ кредит в банке ПриватБанк — это компания, которая не соблюдает никаких условий кредитования, самовольно и без повода изменяет условия договора.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 14:52
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
OOsoba2 24 грудня 2019, 0:36
Щиро дякую за професіоналізм, компетентність та цінування клієнта фахівцю чату Дмитру, прошу належно заохотити його доступним для банку способом
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 11:19
Дякуємо за Ваш відгук! Раді, що Ви оцінили роботу оператора настільки високо. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 грудня 2019, 13:26
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 24.12.2019).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Наталка Багрий 23 грудня 2019, 22:56
Нужно было срочно оплатить счёт. Для этого решила внести деньги в терминале на карту и из этих средств совершить оплату. Терминал «завис». Вежливый консультант в чате объяснил, что для зачисления денег нужна инкассация и потом будет принято решение для зачисления денег. Инкассацию проводят в течение 1-3 дней! В результате срочная необходимая оплата не состоялась! Утром нужно искать деньги для оплаты. Зависло 5000 грн. Для сравнения в Монобанке средства зачисляются сразу же во время звонка консультанту. В очередной раз Приватбанк меня подвёл!!!
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 11:17
Нам дуже прикро через незручності, з якими Вам довелося зіткнутися. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Dmitriy Kuzmenko 23 грудня 2019, 21:45
Печально наблюдать, как некогда первый по многих аспектах банк уверенно теряет свои позиции, и «разбрасывается» клиентами.

Был клиентом Platinum программы, внезапно банк поставил мне 0 лимит по платиновой карте. Выписка ФОП с хорошим оборотом, загранпаспорт, техпаспорта на машины, и даже предоставление перечня моих хобби уверенности в моей платежеспособности не прибавили. Якобы есть некая шайтан-машина, которая на основании искусственного интеллекта выбирает лимиты для пользователей. Что ж, сглотнул обиду, и отказался от Платиновой карты и всего пакета.

Остался счет универсальной карты, и привязанная к нему карта, выданная на имя жены. И вот сегодня снова получил изменение кредитного лимита до нуля. При этом только на прошлой неделе пополнил карту в пределах грейс-периода. Это, замечу, крайне неудобно, когда ты на работе, а супруга с двумя детьми ездит по делам с картой, которая неожиданно «обнулилась». Со стороны поддержки — та же история — «пользуйтесь — и вам воздастся». Спасибо, не для того придумали КРЕДИТНЫЕ карты, чтобы пользоваться ими как дебетной.

Кстати, за все долгое время пользования — завидная кассовая дисциплина — ни одной просрочки, никаких других нарушений. Так же в других банках никаких порочащих финансовую репутацию вопросов не имею.

ПС. Возможно PnL по мне как клиенту стал отрицательным, так как я в последнее время не пользовался другими услугами банка, только кредитной картой в минус, в пределах лимита. Но даже в этом случае, это вопрос не ко мне — если вам невыгоден некий сегмент клиентов — меняйте ему тарифы, а не отсекайте неожиданными и непрозрачными изменениями лимитов.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 11:16
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Василь Сергеевич 23 грудня 2019, 21:26
Здравствуйте, друзья по несчастью! В начале года застраховалась от заболеваний. Как специально- заболела. Пришла в приват спросить за страховку- ответили что не онкозаболевание, не операция -не страховой случай. Поняла, что лохотрон, кидалово. Расторгла страховку. Через месяц опять оператор Привата уговорила и я повелась, но уже от травм застраховаться. Сказала скользко, гололед, упадете у тут к пенсии подспорье на лекарство будет. Платила ежемесячно 20 грн. 10 декабря 2019г. полетела дома со ступенек. Живого места нет. Особенно левое плечо, колено, голова. Обратилась на следующий день в больницу, сделала снимок. Обрадовалась, что кости целы. Что страховка есть как-то и не подумала. Переживала за здоровье. Удаляя СМС в телефоне прочла, что у меня есть страховка. Позвонила в Приват рассказала о страховке- сказали принести мед. карту, потом справку и снимки- этого достаточно. Все собрала с трудом взяла справку (ее выдают только по запросу) сделала фото травм. Оператор отправила в страховую компанию. Сразу пришла СМС от Анны Панченко (метлайф), что страховой случай зарегистрирован, что в течении суток сообщат результат. Я еще подумала-как оперативно работают. И вот жду которые сутки-к Новому году может будет. По- моему это лохотрон. Не будьте такими наивными как я.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 10:51
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Проблема вирішена
BogdanM333 23 грудня 2019, 19:23
Были куплены билеты на сайте wizzair 2.12 и была полностью моментально списана сумма покупки. В эту субботу 21.12 приват банк прислал смс об еще одном повторном списании уже и снял деньги еще раз. Сделал скрины движения средств, обратился в поддержку, на следующий день вместо того чтобы разобраться они подкорректировали как им удобно и баланс и движение средств. Это мошенничество со стороны банка полный игнор. Их обман мог вообще и не всплыть т.к. должен был быть в поездке и не увидел бы обмана, ведь выписку они подменили. Не безопасный банк, воруют, увы никакой помощи нет с их стороны только игнорирование. Внизу сотрудники банка отпишут, да свяжутся, разберутся но это для отвода глаз, увы.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 10:50
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування карти терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайєр (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту(банк, який випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані по операції, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс карти, блокування, коректність введених даних по карті: ПІН-код / CVC2 / термін дії тощо). Результат перевірки (схвалено або відмову) повідомляється тим же шляхом, але в зворотному порядку. В результаті Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операція схвалена, на карті блокуються кошти в розмірі, який направив еквайєр. Саме списання пройде пізніше, його терміни залежать від платіжної системи, регіону, де відбувалася операція, типу операції.
У виписці в графі «Залишок після операції» відображений загальний баланс карти. Загальний баланс, на відміну від доступного балансу, не відображає заблокованих на карті сум.
Також зверніть увагу, що операції у виписці відображені в порядку їх авторизації, а не списання.
Сума з резерву була розблокована (повернена в доступний баланс картки), але одержувач після підтвердив оплату і списав суму. Інформація по операції відображена у виписці. Сума була списана один раз. Ви також можете порахувати останні витрати по карті і порівняти із інформацією в Приват24. У разі, якщо Ви не згодні з наданою випискою, надішліть будь ласка, в особистому повідомленні власну версію, ми допоможемо розібратися.
Jhonen Vasquez 23 грудня 2019, 14:29
К самому Банку претензий пока нет, но есть претензии к приват24.

В текущем приват24 я делаю больше кликов для обычных вещей и это забирает дополнительное время. Я делаю лишние клики. Постоянно подтверждаю каждый свой чих.
При этом мне не дают возможности использовать Полную версию приват 24 по умолчанию всегда.
При входе в текущий приват из браузера ПК, мне каждый раз звонят из привата, и каждый раз я подтверждаю вход. Каждый раз (в полной версии это было очень редко).

Я каждый раз должен прокликивать ваши предложения, которые теперь еще и с музыкой и пытаться дотянутся мышкой до полной версии.
Новый интерфейс не удобный, приходиться чаще скролить и кликать.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 14:56
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що ми робимо все, щоб обслуговування наших Клієнтів було максимально безпечним та зручним. Хочемо зауважити, що дзвінки з ціллю підтвердження входу здійснюються не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
vananida 23 грудня 2019, 13:06
14 місяців з ПриватБанком

Вступ:
Майже 25 років підприємство обслуговувалось в УкрСоцБанку. Один позитив.
А те що було далі — навіть уявити не міг, що таке можливо. З'явився Альфа-Банк, доручення на виплату відпускних пропустили з сьомого разу, причина: «невірно вказане призначення платежу», я не знаю, що можна вказати в дорученні на виплату відпускних, відпускні вони і в Африці відпускні, хіба що слова місцями поміняти, 20 років було правильно — прийшов Альфа-Банк стало не правильно. Останні чотири рази призначення писав під диктування гарячої лінії, це було останньою каплею, щоб тікати з Альфа-Банку.

З вогню та в полумя:
1) У вересні 2018 року відкрив рахунок в ПриватБанку, видали модняву ключ-карту, питаю у відділенні, як нею користуватись?
… в приват24 для бізнесу, відкриваєте закладку «картки» … а там ця карта вже прив’язана до якогось СПД ПІБ … ой, це технічна помилка, я вам нову карту випущу …. з новою картою ситуація не змінилась … я напишу в відділ технічної підтримки. Неділі через три технічна підтримка, зателефонувала, з приємною новиною, що все виправлено та працює (я так розумію, вони нічого іншого не придумали, як перейменувати СПД ПІБ в назву компанії, геніальне рішення). Через місяць, закуповую матеріали, розраховуюсь карткою, ще через місяць – в приват24 зявляється невеличка заблокова сума, телефоную… що це? … розрахунки карткою, потім вони спишуться з розрахункового рахунку … добре! Минає місяць, дзвінок: … це приватбанк, ми заарештували ваш рахунок … якого біса? … зараз ми не можемо вам відповісти.
Ситуація банальна: цей самий СПД ПІБ звернувся в приват зі скаргою, що в нього з рахунка зникли гроші, здогаюдуюсь, що сума була саме та, на яку я закупив матеріалів :)
2.) Інколи в житті трапляються ситуації, що терміново потрібні гроші, більш ніж місячна заробітна платня. Згадав про приват, який спамить дзвінками, з пропозиціями кредитування, прийшов в Приват, відкрив карту з лімітом, а ліміт не дали! Отакої!
3) Відправити, отримати платіж – на це клепки в Привата вистачає, а ось щось більше, це вже складно. Пятниця, 9 ранку, прихожу у відділення, операціоністів для роботи з ЮрОсобами – не має. Прихожу в час дня, вже є начальник відділення, але кудись поспішає. Треба було зробити «виплату на карту» — проконсультувала, відправив платіж, надав потрібні документи, виплата пройшла. Понеділок, копіюю п’ятничний платіж, відправляю … забраковано. Телефоную на гарячу лінію:
— чому один і той же папірець в п’ятницю працює, а в понеділок– ні?
— Я не можу вам сказати, вкажіть джерело фінансування
— нерозподілений прибуток підприємства
— ні, ви вкажіть номер і дату вхідного платіжного доручення (надходження прибутку)
— ви можете мене з’єднати, з тим хто приймає такі рішення
— ні не можу,
далі іде довгий діалог, на всі мої питання дві відповіді: «в мене не має такой інформаціі» та «я не можу».

А в загалі — звичайний банк 
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 14:10
Доброго день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aleks1997 22 грудня 2019, 22:49
Відділення за адресою: Одеса, вул. Люстдорфська Дорога, 58
В чере мне написала яко бы Светлана Федоренко Юрьевна
помогу с кредитом от Приват банка. Я являюсь работником банка. Документы свои предоставляю, как и справку с места работы. Если у Вас есть кредит в банке это не помеха. Отказа не будет. 100% одобрение и получение. Работаем через службу безопасности банка. КИ не интересует. Выдача происходит на Вашу карту банка. Мы обходим банковскую систему и выдаем кредит до 1 000 000 мил грн под 17% годовых. Работаем по предоплате. Предоплата идет на счет СБ банка. Так как они принимают решение о выдаче кредита. Предоплата указывается в договоре. Мои услуги абсолютно бесплатны для вас. Если согласны можно приступать а если нет прошу написать ответ

Что мне делать поверить ей или нет?
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 9:34
Добрий ранок!
Хочемо повідомити, що ПриватБанк пропонує послуги тільки на максимально прозорих умовах, які є у відкритому доступі на сайті: https://privatbank.ua/kredity.
Ми підготували ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитися з ними Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
cs030581llv 22 грудня 2019, 19:54
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Сумгаїтська, 24
Добрый вечер, я работала в ПриватБанке более 13 лет, но так получилось в жизни что по кредитке у меня вырос долг, когда я обратилась по реструктуризации мне сообщили что мне ее могут сделать но тольно если я внесу весь долг одним платежем, их не смутило что у меня двое малолетних детей и по сути я основной источник доходов в семье, муж по работе тоже не стабилен, меня просто перед новогодними праздниками выкинули как дворняшку. Как????? у меня просто крик о помощи — как так можно поступить с работником который просит о помощи???
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 грудня 2019, 20:17
Добрий вечір!
Банк намагається йти назустріч клієнтам, котрі порушили графік погашення кредиту, зі своєї сторони надаючи можливість перерахунку суми та умов погашення заборгованості. У випадку, якщо клієнт відмовляється від запропонованої банком реструктуризації, заборгованість необхідно погашати згідно умов договору.
При користуванні кредитним лімітом, щоб уникнути ситуації з виходом на прострочену заборгованість рекомендується своєчасно вносити хоча б мінімальні платежі щомісяця. При цьому, навіть вносячи лише мінімальний платіж та не знімаючи його знов з картки, заборгованість не буде зростати, так як частина цієї суми буде йти на погашення відсотків, а інша частина залишатиметься на картці, як погашення тіла кредиту.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝