Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Tanya2712 27 грудня 2019, 14:57
Уже неделю не могу дозвонится на 3700
Никто не перезванивает
И вот наконец то получилось, оператор ответил но было плохо слышно, сказала сейчас перезвонит и опять тишина
Отвратительный сервис(
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2019, 15:47
Добрий день!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GrOks 27 грудня 2019, 13:48
Зробила переказ власних коштів зі своєї карти в приват 24 на Глобус банк банківським переказом 22 грудня 2019р.
Станом на 27 грудня, гроші в Глобус Банку так і не з«явилися, жодних слідів. Чекала 3 банківських дні, тобто 23,24,26 грудня.
Ні дзвінки на 3700, ні звернення до персонального банкіра, ні в Голд клуб нічого не дали.
Також залишила скаргу, номер заявки 25971, чекайте на її вирішення 3 робочі дні.
Може, коли залишу тут відгук про вкрай низьку якість роботи банку, щось зміниться.
Прошу Вас розібратися у ситуації і не затримувати відправку грошових переказів.
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2019, 16:21
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що з боку ПриватБанку платіж було проведено. Зі сторони одержувача коштів ми не отримували запит стосовно уточнення реквізитів чи повернення платежу. Звертаємо Вашу увагу на те, що підтвердженням оплати являється квитанція.
Також, Ви можете звернутися в нашу службу підтримки за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua., щоб ми змогли перевірити можливість формування запиту на повернення коштів в компанію одержувача коштів.
З повагою, ПриватБанк.
vsg4401142 27 грудня 2019, 12:35
Быстро ответили, ответ помог решить проблему.
Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2019, 13:33
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно та швидко вирішене. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
temik379 27 грудня 2019, 8:54
Звернувся до оператора через онлайн чат Приват24 стосовно питань безпеки при вході у приват 24. Оператор Ольга надала вичерпну відповідь. Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2019, 10:23
Доброго день!
Дякуємо Вам за те, що знайшли час і залишили відгук. Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у Вас тільки позитивні емоції. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки високої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 грудня 2019, 13:26
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 27.12.2019).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
22031969as 26 грудня 2019, 20:01
г.Кривой Рог,26.12.2019 сегодня пришла в отделении по ул.Кремлевская,7 оплатить платежи, так как сейчас платежи принимает оператор заняла очередь к оператору, но тут оказалось что у оператора обед с 13.45 до 14.45 притом, что в отделении работает один оператор, и кассир и оператор на обеде, люди стали возмущаться, почему на рабочих местах нет ни кассира и оператора, на что управляющий банком ответила, что ожидайте у нас обед, прождав в отделении обед сотрудников, вышла оператор Катерина и сказала, что в первую очередь она будет принимать людей по звонку, якобы они звонили и у них время назначено, приняв человека, якобы по звонку, она прошлась по очереди и сказала, что у кого депозит подходят без очереди, на наши просьбы, что раз у вас в отделении такая ситуация, что в отделении работает один оператор, может вы будете обслуживать людей в порядке очереди, ведь мы прождали целый час вашего обеда, на что оператор Катерина сказала, не надо приходить в обед, в результате прийдя в банк в 13.50 меня обслужили в 16.10. У меня вопрос к вам почему у работника банка 1 час обеда, когда работает один оператор, почему оператор Катерина ведёт себя с клиентами по хамски, почему оператор принимает по «звонку» своих знакомых, если в банке есть такая услуга посещение по звонку, и если в банке есть обед один час, почему на дверях банка нет информации о времени обеда и, что банк обслуживает клиентов только по записи и кто дал право оператору Катерине по хамски разговаривать с клиентами.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 20:18
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladimir Benedyuk 26 грудня 2019, 19:30
Недавно возникла потребность в оплате за учебу сына. Так как я несколько месяцев назад уже оплачивал эту услугу в Приватбанке и знал, какую комиссию банк берет за нее, то взяв требуемую сумму, отправился в ближайшее отделение. Выстояв порядочную очередь (предновогодние дни) с удивлением обнаружил, что комиссия в кассе увеличена вдвое с одного до двух процентов. А для того, чтобы пользоваться комиссией в 1%, нужно оформлять карточку. Так как времени у меня было немного и стоять еще раз в огромной очереди не хотелось, то прошел в соседнее отделение Сбербанка, которое располагалось неподалеку. Там без проблем и очередей оплатил по нужным реквизитам с комиссией, естественно, 1%. Ну а Приватбанк потерял хоть и небольшой, но все-же заработок и меня, как клиента.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 20:15
Добрий вечір!
Тарифи та комісії за проведення платежів та надання послуг формуються залежно від кон'юктури ринку. Ми завжди намагаємось надати клієнтам альтернативу для проведення тих чи інших операцій через різні канали.
З повагою, ПриватБанк.
24-го декабря написала в чат банкиру (но он как обычно не соизволил ответить, не понимаю за что я тогда деньги плачу) подключили оператору. Я задала вопрос «какая сумма должна быть на карте до 25 числа, чтобы не платить проценты» оператор ответил 1300, у меня на карте было 700 грн и я внесла еще 1000, в итоге вышло 1700, все правильно, на следующий день по карте пишут что нужно внести 300 грн до 25-го числа чтобы не платить проценты, я снова написала оператору (банкир так же мне не отвечает), в итоге диалоге выяснилось что на карте до 25-го числа должна быть сума в размере где-то 2400 грн., но по мнению оператора он все правильно мне ответил. При общении по телефону со специалистом банка, девушка признала вину банка, но начисление процентов они снимать не будут, так как я не корректно поставила вопрос оператору, как еще корректнее можно поставить такой вопрос, не понимаю. Придется менять банк. Постоянные проблемы с ними, то деньги пропадают, то оператор, не умеющий читать, большая комиссия, невежливое отношение к клиентам. Устала.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 17:44
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у Вас склалось неправильне враження про банк та нашу підтримку. Нами було детально проаналізовано Ваше звернення та діалог із співробітником. За результатом перевірки ми бачимо, що консультація була надана коректно. Співробітник вказав суму, яку необхідно внести на картку до 25-го числа, щоб картка залишалась в пільговому періоді. Так як дана сума була внесена не в повному обсязі, по картці будуть нараховані відсотки за користування кредитним лімітом. Також дана інформація доступна в Вашому Приват24 меню «Мої рахунки» при натисненні на кнопку «Розрахувати».
Детальніше ознайомитись з умовами картки, нарахуванням відсотків та пільговим періодом можна на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Olgaar 26 грудня 2019, 16:50
Неоднократно сталкиваюсь с одной и той же проблемой, при заказе валюты. Речь идёт конкретно об одном отделении данного банка. Снять валюту практически нереально не выстояв минимум полтора часа в очереди, при этом деньги приходят за несколько минут до закрытия отделения, узнать есть валюта в наличии можно только при личном обращении. Сотрудники банка отвечают что ничем помочь не могут и ничего не знают. Вопрос зачем предоставляется возможнось заказа валюты на конкретную дату, если возможности её получить нет и почему сотрудники позволяют себе хамски отвечать, что это не их проблеммы?
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 17:31
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ivanna40 26 грудня 2019, 15:55
самий хороший банк в мого чоловіка сталася критична ситуація його звільнили з роботи плюс поїхав в польщу і там його кинули на гроші. в приватбанку в ньго є карточка з лімітом в 12000 плюс просрочка 2 місяці і коли він позвонив в банк там йому запропонували сплатити 6000 гривень щоб припинити начислення пені так як ідуть свята то внас не має таких грошей і співробітник банку пішов на уступки ввійшовши в наше становище запропонував сплатити тільки 2000 на протязі 3 днів чесно кажучи я навіть на таке не сподівалась велике вам спасибі
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 16:30
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже вижливий зворотній зв'язок. Ми намагаємось йти назустріч клієнтам у вирішенні питань. Ажде комфорт та зручність у використанні банківських послуг це один із наших приоритетів.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Comtriniti 26 грудня 2019, 14:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Льва Толстого, 13
Раньше небыло проблем с обслуживанием, а сейчас что попало в Привате творится! Куда обратиться и как решить вопрос, непонятно и банк этим пользуется. Мне отправили из Совбеза выплату, но они на карту Универсальная голд мне не пришли. Как оказалось, нужно оформить «карту для выплат». Оформила. Но деньги мне Приват неможет перечислить, т.к.«они их не найдут»! В Совбезе узнала номер ведомости и даиу, когда были отправлены деньги, говорю оператору, но она даже и слушать не захотела, сказала им нужен скрин платежного поручения. Я ей обьясняю, что нету платежного поручения лично на меня, есть общая ведомость на отправку соцвыплат на счет в Привате, с которого эти деньги распределяют они по счетам! Но никакой реакции. В чате вообще бесполезно общение, там толком и не читают, что ты спрашиваешь. Итог-мои 2000грн ПриватБанк себе забрал, прикидываясь дураками менеджеры не стали искать где зависли деньги. При наличии карты голд, за которую снимают комиссию, мой «личный менеджер» меня переключила на коллцентр, тоже толку с этой карты? Поэтому люди обходите стороной этот банк. Мамочки, которые собираются оформить до и послеродовые, выбирайте другой банк, чтоб не искать потом деньги(((
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 15:57
Добрий день!
Хочемо звернути Вашу увагу, що картка Універсальна не призначена для отримання на неї цільових зарахувань. Тому для отримання соціальної допомоги необхідно оформити Картку для виплат, що можна зробити в будь-якому зручному відділені. Ця процедура займає близко 10-ти хвилин. Нами було проаналізовано Ваше звернення в підтримку та вжито заходів, для покращення якості обслуговування та уникнення подібної ситуації в майбутньому. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та надали додаткову інформацію, щодо зарахування коштів на картку.
З повагою, ПриватБанк.
Irinafly 26 грудня 2019, 13:45
Господа, недавно в одной из соц. сетей покали моё фото, которое делали в Приват банке для открытия депозита и данные моего паспорта, прописку и индификационный код… То есть данные, которые являются личными и должны быть недосягаемы- находятся в свободном доступе? Помогите разобраться с ситуацией
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 14:42
Добрий день!
Безпека коштів та персональних даних клієнтів є одним із наших приорітетів. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших даних. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Описана Вами ситуація вимагає проведення перевірки, за результатами якої з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Андрей Ильящук 26 грудня 2019, 12:14
Обожнюю банк, обожнюю сервіс, завжди швидко, зручно, практично все можна зробити без походу до відділення, вічливі онлайн-консультанти, вирішуються 99% питань)) Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 14:28
Добрий день!
Дякуємо за те, що Ви з нами! Для нас дуже приємно отримувати такі відгуки. Ми намагаємось зробити обслуговування в банку максимально комфортним та зручним. Завжди будемо раді допомогти та відповісти на питання.
З повагою, ПриватБанк.
Іван Ленич 26 грудня 2019, 11:27
Третій раз від початку року міняю картку, і кожен раз за свій рахунок, пошкодження в одному і тому самому місці, звертався у приват банк і працівники кажуть, що викличуть майстра і він подивиться до них. А мені від цього яка користь??? Тепер кожен раз треба стояти кілометрову чергу, щоб в касі тобі поповнили рахунок, і замовити нову карту немає сенсу тому, що вистачить на 3-4 поповнення, а далі знову велика подряпина на магнітній лєнті в одному і тому ж місці. Тепер звертання до управляющих ПБ, коли ви перестанете на… бувати той народ??? Коли ви просто мовчки віддасте мені нову карту??? і визнаєте, що це не я її пошкодив 3 рази підряд, а ваші довбані апарати які роками не ремонтувались
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 14:20
Добрий день!
Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування. Проводимо модернізацію та технічне обслуговування обладнання, щоб клієнтам було зручно та приємно користуватись нашими послугами. Варто зазначити, що магнітна стрічка може бути пошкоджена різними способами. Звернувшись у відділення можна безкоштовно отримати нову картку миттєвого випуску, якщо є така необхідність.
З повагою, ПриватБанк.
Ketti Medvedeva 26 грудня 2019, 10:35
Уже 4 раз на почту приходит письмо«… Едином госреестре юридических лиц были внесены изменения» Предприятие новое — три месяца. открывали счет — все данные были внесены. И в приват24 для биз-неса отражаются! Но сейчас банк уверяет что согласно данным из «открытых источников» были следующие изменения:
Было: Владелец -(прочерк) Стало — ЗАСН-К Є КІНЦЕВИМ БЕНЕФІЦІАРНИМ ВЛАСНИКОМ(КОНТРОЛЕРОМ)ЮО
Было Бенефициары — (прочерк) стало П… И… Б…, РДСФ — 60000.00 ГРН. Обращение к оператору — что никаких изменений не было, что ЮО просто не могла быть зарегистрирована с «прочерками» и без указания учредителя- собственника ни к чему не приводят и что счет просто бы не открыли с «прочерками» — тупые заученные фразы — внесите изменения в приват 24. принципиально не буду ничего вносить! заблокируете — не велика потеря. Общаться с операторами у которых уровень развития — обезьяна — нет желания.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 13:02
Добрий день!
Дозвольте нам розібратись в ситуації більш детально. Для цього ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
namochka 26 грудня 2019, 10:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 19
Уже не однократно прихожу в это отделение, так как работаю не далеко, являюсь как и физ. так и юр. клиентом этого банка. Менеджеры которые не хотят работать и создают очереди, нагло сидят и общаются между собой, хихикают, просят сходить друг друга за кофем и просят клиентов ждать (3 менеджера, и ни кто из них не обслуживала клиента, одна вообще вальяжно вытянула ноги, в полулежачем состоянии). Сегодня утром зайдя и увидя такую картину, в рабочее время, подождав 10 минут, и поняв, что они не спеша еще не скоро меня обслужат, просто встала и ушла. Желания обслуживаться у таких менеджеров нет! Наведите порядок!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 13:00
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Нами буде проведена детальна перевірка відносно дій співробітників відділення. За її результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
IgorLItUa 26 грудня 2019, 9:52
29.11.2019 в чорну пятницю купив товар на ПриватМаркеті на сумму 8100грн, товар приїхав, а чек виявився на 7300грн, тобно 800грн тупо вкрали, заяки щодня создають нові, і уже місяць не можуть ніяк вирішити цепитаняя!!! Це що таке?? Що за шарашкіна контора така??
Я вже близько 7 років клієнт цього банку, ніколи ніяких проблем, а тут на тобі, на рівному місці обікрали…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 11:13
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
BayevJaroslav 26 грудня 2019, 8:34
Имел неосторожность начатт сотрудничать с данным банком еще в 2012 году. Была кредитная карта с лимитом в 3000 грн. По причине ряда независящих от меня обстоятельств произошла просрочка чем банк и воспользовался… Огромные штрафы, комиссии, в общем долг стал расти не по дням, а почасам как это заведенно у данных мошенников. Я старался закрыть задолженность в течении года, однако пределом моего терпения стало то, что чем больше я вносил тем быстрее росла задолженность, банк пошел даже на то, что стал периодически без уведомления увеличивать кредитный лимит, вписывая в его тело начисленные штрафы и комиссии которые уже давно превысили сумму кредита более чем в 2 раза, т. е. уже сами по себе нарушали закон. Однако этим не закончилось, далее банк по причине моего отказа обратился в суд и выиграл его без моего участия т. к. я о суде не знал. После чего коллектора данного банка продолжили мошенническую схему. Начались письма с подделанными печатями судов и угрозами отобрать все. Звонки родственникам и мне с требованием оплатить 18000грн, мол именно эту сумму они выиграли. Оператор этой шарашкиной конторы вела себя грубо угрожала и не стеснялась лгать даже когда я у нее лично уточнил являются ли ее слова официальным заявлением банка и действительно ли банк официально подтверждает, что по суду я должен им именно эту сумму. Оператор под запись подтвердила, что да ее слова это официальное уведомление банка, что банк утверждает что имеет право требовать данную сумму и выиграл ее в суде. Естественно я отказался работать с кем либо по данному требованию кроме исполнительной службы, естественно банк, который по суду выиграл 6000грн, постарался выбить с меня 18000 грн еще так с 3-4 месяца. После чего таки передал дело в исполнительную службу. Однако это оказалось лишь верхушкой айзберга т. к. недавно зайдя в УБКИ дабы проверить свой кредитный рейтинг я обнаружил следующую информацию: приватбанк передает убки сведения мол у меня открыт кредит до 2111года, просрочка по кредиту 23000грн и она растет. Написал обращение в УБКИ, хотя уверен, что они не отреагируют, и подготовил иск против ПриватБанка по статье мошенничество с приложением записи разговора и писем, так же подготовил письменное обращение в НБУ. В январе 2020 года все документы будут отправлены в суд и НБУ, плюс готово обращение в суд на УБКИ, по факту заведомо ложной информации, которое так же пойдет в суд если УБКИ не отреагирует на мое заявление.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 11:10
Добрий день!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
У випадку, якщо за наданим Вам кредитом, частково або повністю не вносяться щомісячні платежі та не проводиться погашення згідно умов, що описані в договорі між Вами та Банком, виникає прострочена заборгованість та нараховуються відсотки за користування кредитними коштами, які також підлягають погашенню. Інформація в УБКІ передається коректна. За Вашим бажанням, звернувшись в підтримку банку Ви можете дізнатись актуальну суму заборгованості. Також хочемо звернути Вашу увагу, що дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були здійснені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
apokr 26 грудня 2019, 5:34
Меня все устраивает в этом банке, дали кредит, карт других банков не имею, или имею неактивные. Проблем особых не вижу, просто решил лайкнуть, обидно, что тут такой низкий рейтинг.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 8:44
Доброго ранку!
Дякуємо, що Ви з нами. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tanyaT1 25 грудня 2019, 23:16
Перевела деньги за «товар» на олх мошенникам, через сутки сб ПриватБанка сама меня набрала и спросили с какой целью я перевела деньги и все ли в порядке. Я спросила были ли жалобы и если да и есть возможность то вернуть мне деньги. Сказали, что все в порядке. Продавец перестал выходить на связь и через пол часа я набрала сб и сообщила о мошенничестве.мне перезвонили и. Сказали что жалоба не только от меня! Но деньги вернуть не могут так как они уже сняты. Сказали, что прекращают сотрудничество с клиентом, но карту так ни кто и не заблокировал! перевела 4500 грн.
Заявление в полицию написано.
Карта на имя Короленко Любовь Васильевна
5168 7573 7386 2590
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2019, 8:37
Доброго ранку!
На жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. В даній ситуації, ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання заяви. Та при цьому, зі сторони банку надається вся необхідна інформація для проведення розслідування, при отриманні запиту від правоохоронців.
З повагою, ПриватБанк.
Sergiy1991 25 грудня 2019, 15:05
Звертався на гарячу лінію в чат24 в приват 24 Дуже вдячний операторам за швидку відповідь по реструктизації боргу.За три хвилини детально дали відповідь дуже задоволений
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 17:05
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝