×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
3700
Никто не перезванивает
И вот наконец то получилось, оператор ответил но было плохо слышно, сказала сейчас перезвонит и опять тишина
Отвратительный сервис(
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
Коментарі (1)
Щодо затримки банківського переказу понад 3 робочі дні
Станом на 27 грудня, гроші в Глобус Банку так і не з«явилися, жодних слідів. Чекала 3 банківських дні, тобто 23,24,26 грудня.
Ні дзвінки на 3700, ні звернення до персонального банкіра, ні в Голд клуб нічого не дали.
Також залишила скаргу, номер заявки 25971, чекайте на її вирішення 3 робочі дні.
Може, коли залишу тут відгук про вкрай низьку якість роботи банку, щось зміниться.
Прошу Вас розібратися у ситуації і не затримувати відправку грошових переказів.
Дозвольте відмітити, що з боку ПриватБанку платіж було проведено. Зі сторони одержувача коштів ми не отримували запит стосовно уточнення реквізитів чи повернення платежу. Звертаємо Вашу увагу на те, що підтвердженням оплати являється квитанція.
Також, Ви можете звернутися в нашу службу підтримки за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua., щоб ми змогли перевірити можливість формування запиту на повернення коштів в компанію одержувача коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (7)
Консультация по LiqPay
Спасибо
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно та швидко вирішене. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дякую за швидку і якісну відповідь
Дякуємо Вам за те, що знайшли час і залишили відгук. Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у Вас тільки позитивні емоції. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки високої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Хамское обслуживание оператора
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (7)
Не слишком ли большие комиссионные?
Тарифи та комісії за проведення платежів та надання послуг формуються залежно від кон'юктури ринку. Ми завжди намагаємось надати клієнтам альтернативу для проведення тих чи інших операцій через різні канали.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Научились бы оператора банка внимательней читать, не было бы проблем у клиентов
Нам дуже шкода, що у Вас склалось неправильне враження про банк та нашу підтримку. Нами було детально проаналізовано Ваше звернення та діалог із співробітником. За результатом перевірки ми бачимо, що консультація була надана коректно. Співробітник вказав суму, яку необхідно внести на картку до 25-го числа, щоб картка залишалась в пільговому періоді. Так як дана сума була внесена не в повному обсязі, по картці будуть нараховані відсотки за користування кредитним лімітом. Також дана інформація доступна в Вашому Приват24 меню «Мої рахунки» при натисненні на кнопку «Розрахувати».
Детальніше ознайомитись з умовами картки, нарахуванням відсотків та пільговим періодом можна на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (31)
Халатное отношения к клиентам
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
все ок
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже вижливий зворотній зв'язок. Ми намагаємось йти назустріч клієнтам у вирішенні питань. Ажде комфорт та зручність у використанні банківських послуг це один із наших приоритетів.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Приват ворует деньги от Соцслужби!
Хочемо звернути Вашу увагу, що картка Універсальна не призначена для отримання на неї цільових зарахувань. Тому для отримання соціальної допомоги необхідно оформити Картку для виплат, що можна зробити в будь-якому зручному відділені. Ця процедура займає близко 10-ти хвилин. Нами було проаналізовано Ваше звернення в підтримку та вжито заходів, для покращення якості обслуговування та уникнення подібної ситуації в майбутньому. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та надали додаткову інформацію, щодо зарахування коштів на картку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Нарушение прав клиентов, тема для судового иска
Безпека коштів та персональних даних клієнтів є одним із наших приорітетів. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших даних. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Описана Вами ситуація вимагає проведення перевірки, за результатами якої з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Завжди на висоті, дуже дякую за швидкий та зручний сервіс!)
Дякуємо за те, що Ви з нами! Для нас дуже приємно отримувати такі відгуки. Ми намагаємось зробити обслуговування в банку максимально комфортним та зручним. Завжди будемо раді допомогти та відповісти на питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Термінали для поповнення роблять механічні пошкодження, а платити нам(((
Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування. Проводимо модернізацію та технічне обслуговування обладнання, щоб клієнтам було зручно та приємно користуватись нашими послугами. Варто зазначити, що магнітна стрічка може бути пошкоджена різними способами. Звернувшись у відділення можна безкоштовно отримати нову картку миттєвого випуску, якщо є така необхідність.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Некомпетентные сотрудники или глюканутая программа
Было: Владелец -(прочерк) Стало — ЗАСН-К Є КІНЦЕВИМ БЕНЕФІЦІАРНИМ ВЛАСНИКОМ(КОНТРОЛЕРОМ)ЮО
Было Бенефициары — (прочерк) стало П… И… Б…, РДСФ — 60000.00 ГРН. Обращение к оператору — что никаких изменений не было, что ЮО просто не могла быть зарегистрирована с «прочерками» и без указания учредителя- собственника ни к чему не приводят и что счет просто бы не открыли с «прочерками» — тупые заученные фразы — внесите изменения в приват 24. принципиально не буду ничего вносить! заблокируете — не велика потеря. Общаться с операторами у которых уровень развития — обезьяна — нет желания.
Дозвольте нам розібратись в ситуації більш детально. Для цього ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
не хотят работать
Перепрошуємо за завдані незручності.
Нами буде проведена детальна перевірка відносно дій співробітників відділення. За її результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Продали товар за 8100 а чек видали на 7300
Я вже близько 7 років клієнт цього банку, ніколи ніяких проблем, а тут на тобі, на рівному місці обікрали…
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Мошенники врущие даже своим коллегам.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
У випадку, якщо за наданим Вам кредитом, частково або повністю не вносяться щомісячні платежі та не проводиться погашення згідно умов, що описані в договорі між Вами та Банком, виникає прострочена заборгованість та нараховуються відсотки за користування кредитними коштами, які також підлягають погашенню. Інформація в УБКІ передається коректна. За Вашим бажанням, звернувшись в підтримку банку Ви можете дізнатись актуальну суму заборгованості. Також хочемо звернути Вашу увагу, що дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були здійснені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Все в порядке, рад сотрудничеству!
Дякуємо, що Ви з нами. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Мошенники олх
Заявление в полицию написано.
Карта на имя Короленко Любовь Васильевна
5168 7573 7386 2590
На жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. В даній ситуації, ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання заяви. Та при цьому, зі сторони банку надається вся необхідна інформація для проведення розслідування, при отриманні запиту від правоохоронців.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (26)
Приват банк
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Написати коментар