Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Irina02 7 вересня 2023, 11:35
Юр особа в межах банку зроблено переказ з корпоративної карти повернено на поточний рахунок. Вже дві доби кошти заблоковано, відповіді чому і коли будуть розблоковано немає. Спочатку говорили що не коректно відображаються залишки, інформація оновиться. Але на наступний день кошти так і не з’явилися. Знову переписка в чаті, і знову чекайте. Чому кошти заблоковано не кажуть. Спеціаліст займається! Чим спеціаліст займається?! Одна операція він другу дому не може прочитати, він другу дому не може побачити шлях коштів?! Він другу добу в носі ковиряється?! Що це за неподобство? Банк не має права блокувати кошти! Кошти не є його власністю, компанія на свій розсуд розпоряджається своїми коштами, розміщеними на рахунках в банку. Був здійснений технічний платіж з корпоративної карти.
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2023, 13:18
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
Проблема вирішена
katechaika 6 вересня 2023, 23:41
29,08 был сделан Swift перевод из Польши. Приват банк говорит, что деньги к ним не пришли, польский банк отправитель говорит, что деньги они отправили и деньги ушли, предоставили квитанцию, в которой это указано, реквизиты так же указаны правильно. Скажите, дорогие представители Привата, я долго буду ждать свой перевод или вы так и будете меня футболить к отправителю?
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2023, 9:45
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація, водночас зауважимо, що у разі введення реквізитів рахунку, що не належить ПриватБанку, переказ не може бути зараховано отримувачу на картку нашого Банку. В такій ситуації рекомендуємо відправнику провести повернення вказаного SWIFT-переказу, та, за необхідності, повторити платіж за коректно вказаними реквізитами.
klientprivata23 6 вересня 2023, 17:04
Моєму обуренню не було меж.
За 25 років праці головним бухгалтером вперше зіткнулася з такою поведінкою банка. І це при тому що я завжди всім радила відкривати рахунок в Приваті бо це зручно, швидко, зрозуміло. Тепер ніколи і нікому на пораджу.
Моя ситаація: ТОВ без діяльності, руху коштів не має, але висить залишок грошей на рахунку. Гроші заблокували і користуватися ними ми не могли, ну поки і не треба було. В червні відбулася зміна власника і у липні я подала анкету про зміни з додавання річного звіту. Остання операція була зроблена 01.08.2023. Ми чекали на рішення про розблокування коштів та актуалізацію данних. І ось 04.09.2023 я заходжу взяти виписку і не бачу грошей взагалі ніде. По результату всі рахунки ТОВ виявилися закритими і навіть в електронному кабінеті ДФС рахунки вже видалені. (тобто банк вже повідомив ДФС у встановленному порядку, а нас чомусь забув попередити).
Працівник саппорту написав:
Наразі бачу, що встановлено відмову від ділових відносин
Потрібно відвідати відділення для уточнення інформації та написання заяви на вивід залишку коштів.

Це просто жах. Без будь якого попередження банк закрив всі рахунки, повністю заблокував гроші. Контактів зазначено було достатньо, це і номер телефону, і електрона пошта, і сам додаток. Я в шоці від такої поведінки банку. Звісно ми більше не будемо співпрацювати з цим банком ніколи. І тепер нікому цього не раджу, бо це може призвести до втрати ділової репутації перед контрагентами, це додатковий стрес особисто для нас.
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2023, 10:17
Вітаємо.
У випадку порушення клієнтом своїх зобов’язань за договором, у тому числі щодо актуалізації даних, а також у випадку, якщо було з‘ясовано, що дія договору суперечить законодавству України або може призвести до фінансових збитків Банк ініціює розірвання Договору та закриває рахунок/рахунки.
Окремо зауважимо, що у разі проведення актуалізації даних у відділенні, Банком може бути розглянуте відкриття нового рахунку та відновлення ділових відносин.
Garikgarisson 6 вересня 2023, 14:55
Добрий день, сьогодні відкривав валютні картки, щобь батько міг перевести гроші.
Працівник замість валютної відкрив гривнєву картку, був разряджений телефон, в додатку не перевірив. Скив батько гроші. Прийшли в гривні, із-за різниці курсу суттєво втратив. Дуже неприємно, навіть не вибачились, просто розвели руками.
Я і сам винен, що не перевірив, але дуже неприємно.
Приватбанк
Відповідь банку
6 вересня 2023, 16:46
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Samsonov 5 вересня 2023, 21:05
Всім Мирного Неба! Мені прийшло повідомлення, що з 1.09.23 року я буду переведений на загальні умови кредитування (я військовослужбовець). Я «заходжу» в приват 24, так, дійсно мене перевели, щоб продовжити пільгове кредитування, треба подати відповідні документи. А оплату частинами та миттєву розстрочку не відкрили — тому, що Я Військовослужбовець (так сказала дівчина, коли я зателефонував до банку)!!! Самі собі заперечують! Я не користуюся їхніми умовами, а є люди котрі користуються та не мають можливості подати відповідні документи! Бажаю, щоб ці керівники, які це придумали, доводили, що вони люди, але це не так!!! СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
6 вересня 2023, 10:03
Вітаємо.
З 01 лютого 2022 по 31 серпня 2023 в банку діяла програма «Кредитних канікул», завдяки якій було призупинено нарахування відсотків за вашою кредитною карткою. З 1 вересня 2023 року по всім договорам кредитних карток встановлюються стандартні умови обслуговування, а саме стандартна процентна ставка за користування кредитними коштами та обов'язковий щомісячний платіж у розмірі 5% від суми заборгованості, але не менше 100 гривень.
Згідно чинного законодавства, якщо ви є учасником бойових дій, або призвані на військову службу під час мобілізації, ви можете надати Банку підтверджуючі документи, і після проведення перевірки банк призупинить нарахування процентів за вашою кредитною карткою.
Подати документи ви можете звернувшись до будь-якого відділення ПриватБанку, або зробити це самостійно через Приват24 або чат-онлайн.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vadgush 5 вересня 2023, 18:46
Доброго дня! Бажаю висловити свою щиру вдячність оператору колл-центра пані Наталії (робочий номер № 200525) за надану увечорі 03.09.2023 року вичерпну, якісну кваліфіковану та фахову консультацію з приводу користування опцією «Автоплатежі» у мобільному додатку «Приват 24». Переконливо прошу керівництво банка відзначити саме цю співробітниця шляхом її заохочення як в моральному так й в матеріальному плані.
Разом з тим, як клієнт Приватбанку, який розглядає свої власні інтереси та інтереси Приватбанку як спільні, вважаю за необхідне звернути увагу керівництва Приватбанку на деякі проблеми ВЗАЄМОДІЇ клієнтів та банку, що мають, на мій особистий погляд, СИСТЕМНИЙ ХАРАКТЕР та жодним чином не сприяють зростанню авторітета Приватбанку як учасника ринку з надання фінансових послуг. Роблю ОСОБЛИВИЙ НАГОЛОС на тому, що мої зауваження жодним чином не стосуються мого звернення до колл-центру увечорі 03.09.2023 року.
1) Визнаючи об'єктивну необхідність використання електронного помічника «Яна» та неодноразово користуючись її порадами та пропозиціями, на мою думку в певних випадках у разі виникнення питань поза сферою «компетенції» автовідповідача, клієнтам банка потрібно марно гаяти час та сили вкотре безглуздо слухаючи автовідповідача замість спілкування з «живим» оператором колл-центру. Тому вважаю за необхідне скоригувати роботу автовідповідача таким чином, щоб прохання до автовідповідача стосовно з'єднання з «живим» оператором відбувалося якомога швидше.
2) Наприкінці червня місяця 2023 року я завітав до найближчого відділення Приватбанку у м. Харків з метою усунення проблем доступу до електронного аккаунту моєї матусі, які раптово виникли за нез' ясованими обставинами. У присутності та за допомогою працівника банку шляхом введення відповідного PIN-коду на терміналі я пройшов 1-ий етап аутентифікації. При спробі увійти до зазначеного аккаунту виявилося, що необхідно проходження 2-ого етапу аутентифікації, при цьому система пропонувала ввести PIN-код по іншій карті, а можливість переходу на банківську карту з відомим мені PIN-кодом була відсутня. Таким чином, оскільки ця спроба виявилася невдалою (відповідно доступ до аккаунту не було відновлено) співробітники банку запропонували мені 2 варіанти вирішення проблеми: а) або завітати до відділення банку разом із моєю 93-річною матусею; б) або зателефонувати до колл-центру з фінансового номеру моєї матусі та особисто через її відповіді оператору колл-центру відновити доступ до її аккаунту.
Звісно, обидва варіанти були для мене неприйнятними.
Таким чином, врешті-решт надати іншу допомогу співробітники відмовились, посилаючись на відповідні внутрішні нормативні документи банку, що не дозволяють їм вчинити інші дії.
При цьому мою аргументацію щодо наявної діючої генеральної довіреності на право вчиняти будь-які дії від імені моєї матусі, наявності декількох дублікатів карток моєї матусі, видані на моє особисте ім'я враховано не було, оскільки формально моє право доступу до електронного аккаунту моєї матусі прописано у довіреності не було.
Ретельно вивчивши Закон України «Про банки та банківську діяльність» я дійшов висновку про існування безлічі можливостей, спрямованих на вирішення даної конфліктної ситуації, про що склав відповідне звернення, спрямоване на ім'я керівника відділення Приватбанку. Наступного дня мені зателефонувала співробітниця колл-центру та питання відновлення доступу до аккаунту було вирішено впродовж 15 хвилин шляхом проходження мною особистої аутентифікації та надання відповідей по персональним даним моєї матусі. За наявності доступу до електронного аккаунту моєї матусі з’ясувалося, що єдина картка за якою система «Приват 24» запропонувала мені проходження 2-ого етапу аутентифікації не є дійсною у зв’язку із закінченням терміну її дії. Проте, інші діючі картки для введення відповідних PIN-кодів система не запропонувала. Саме тому я вважаю: 1) Загальноюридичну освіту працівників банку та колл-центру вкрай низькою, оскільки відмова у наданні доступу до аккаунту ґрунтувалася цілком на підставі наявності внутрішніх нормативних документів банку, які мають статус підзаконних актів та суперечать Закону України «Про банки та банківську діяльність»;
2) Незадовільна робота інтернет-банкінгу у зв’язку з вищевикладеною аргументацією; 3) Моє прохання до співробітників банківського відділення щодо з’ясування причин блокування аккаунту було фактично проігноровано — у відповідь працівники банку виказали ПРИПУЩЕННЯ, що блокування аккаунту відбулося МОЖЛИВО за причини неправильного вводу мною особистого пароля доступу к аккаунту або невірного PIN-коду до відповідної банківської карти.
Вважаю, що будь-які ПРИПУЩЕННЯ з боку співробітників банку замість з’ясування ТОЧНИХ та БЕЗЗАПЕРЕЧНИХ обставин блокування аккаунту за допомогою служби технічної підтримки порталу є неприпустимими, бо дії співробітників банку у вищезгаданому випадку мали б бодай яку законну підставу ЛИШЕ САМЕ у тому випадку, якби мені були надані БЕЗЗАПЕРЕЧНІ ДОКАЗИ моїх особистих помилок, припущених мною при конкретному вході до аккаунту моєї матусі.
А саме факт наявності у аккаунті САМЕ ОДНІЄЇ та до того ж НЕДІЮЧОЇ картки, термін дії якої сплинув ще у 2020 році, як раз непрямим чином свідчить, що блокування аккаунту відбулося з причин технічного характеру у системі «Приват 24».
4) При наданні допомоги моєму сусідові щодо здійснення автоплатежу з’ясувалося, що в певний момент часу кошти з картки знялися проте до отримувача вони не надійшли до певного моменту.
При зверненні до спеціалістів колл-центру ми отримали суперечливі роз’яснення про те, що автоплатіж:
1) проходить на протязі банківського дня (тобто до 18.00) — 1-ий співробітник колл-центру;
2) проходить на протязі 3-х банківських днів, як і будь-який конкретний платіж на довільні реквізити — 2-ий співробітник колл-центру.
Тобто інформація з одного й того ж питання отримана від двох різних працівників колл-центру є суперечливою.
Як нам із сусідом було роз’яснено автоплатіж проводить не людина, тому здійснити його миттєво неможливо, що теж є вкрай незрозумілим, оскільки, якщо б автоплатіж проводила людина, то саме в цьому випадку затримку автоплатежу можливо було хоча б якимось чином зрозуміти. Проте, нам відомо, що саме в цьому випадку банк не порушує діючого законодавства України, оскільки згідно Закону України «Про платіжні послуги» термін здійснення платежу впродовж операційного дня (операційний час) визначається регламентом банку, тобто його внутрішніми нормативними документами.
Як клієнт банку вважаю за необхідне висловити свою особисту думку: враховуючи, що автоплатежі банку здійснює не людина, технічні служби мали б докласти зусиль, спрямованих на пришвидшення таких операцій, що, безумовно, сприяло би зростанню авторітета банку, як гравця на ринку надання фінансових послуг.
5) Незрозумілою для мене не тільки, як для клієнта Приватбанку, а й як для громадянина України така форма комунікації, коли звернення клієнта банку реєструється фахівцями колл-центру та може залишитися без відповіді, оскільки такі дії суперечать Закону України «Про звернення громадян».
Сподіваюся, мої зауваження та пропозиції хоча б частково будуть враховані.
З повагою, громадянин України та клієнт Приватбанку
Гушанський Вадим Веніамінович.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 19:57
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Дякуємо за ваші зауваження. Ми з радістю розглянемо їх і сподіваємося, що вони допоможуть нам покращити наш сервіс.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MarselKN 5 вересня 2023, 18:16
Відділення за адресою: Одеса, вул. Люстдорфська Дорога, 58
Был приятно удивлен, что в приват24 бот быстро помог найти нужную инфо по перевыпуску карты.
И через 5 минут новая карта (виртуалка) уже была активна.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 18:27
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема вирішена
bliznecu80 5 вересня 2023, 16:56
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Кибальчича, 11-В
Відділення, Київ вул, Кібальчіча 11в. Заздалегідь через застосунок замовив валюту.В касу черга, просидів 30 хвилин.Валюта в касі 2003 року жовта в плямах, купюри посередні заламані та зачухані.Просто жах. Я в жодному банку не бачив доларів в такому жахливому стані.Касир відповіла в мене інших немає.Я замовляв заздалегідь, вона що, не бачить в я кому стані гроші? Даремно витрачений мій час та зіпсований настрій!
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 18:25
Вітаємо.
У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
36486058 5 вересня 2023, 15:21
На протяжении 3 х месяцев не возможно снять с карты нормальные чистые доллары. Десятки раз заказывал наличку на разные отделения г. Днепр и все время приходят потертые, надорванные с пятнами и печатями банкноты. Приватбанк, а куда же резко подевались новые банкноты? Почему-то у других банков таких проблем нет.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 16:32
Вітаємо.
У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
avdeeva86 5 вересня 2023, 14:21
Сегодня пыталась войти в приложение приват 24. Система заблокировала мне вход. Банк потребовал позвонить на 3700 якобы в целях безопасности. Я нахожусь в Польше. Позвонить на этот номер не могу. Ибо нахожусь не в Украине. Позвонила с другого номера. Пришлось ждать кучу бессмысленных переадресаций. В итоге толи робот ьоли оператор сказал что нужно звонить исключительно с финансового номера. То есть мне нужно активировать новый тариф или платить не известно сколько за звонок в роуминге чтобы узнать причину блокировки доступа. При этом до оператора дозвониться почти нереально. Поэтому я попробовала связаться ещё через чат. Тут оказалось все так запущено, что я потеряла надежду на такой способ связи. Банк позорно занимает одну из низких позиций в плане коммуникации. Проще связаться с посольством в новой Гвинее, чем с поддержкой приват банка. Позорище. Позорище. А как отчёты о прибыли писать так мастаки. В то время как коммуникация ниже плинтуса
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 15:26
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Проблема вирішена
rufelina 5 вересня 2023, 13:36
Я, Банкина Н. С., думаю, что выскажу свое мнение о работе Приватбанка в г. Никополе от имени многих никопольчан, которые столкнулись с отваратительным сервисом банка. Всего в городе, где осталось около 50 тысяч человек, работает два отделения Приватбанка, причем по хитрому графику с 9:00 до 13:00. Город постоянно подвергается обстрелам с противоположной стороны Днепра, и на это время объявляется тревога. Понятно, что в целях безопасности отделение закрывается и не обслуживает клиентов. А где же в это время находятся клиенты, почему не уходят в расположенное рядом убежище? А все очень просто. Отделение банка работает только до 13 часов, поэтому каждый надеется попасть к специалисту, когда будет отбой. Все тупо толпятся под дверью, а сотрудники и не думают покидать отделение, попивают чаек да кофеек. Не было бы вопросов, если бы Приватбанк работал так же, как Ощадбанк или А-Банк до 16 часов. Но нет, именно Привате нужно показать, насколько по-скотски они относятся к людям, не считая их за людей. Кого интересует, можешь ты простоять в очереди по 5−6 часов (потому что занимают очередь в 6−7 часов утра), а потом просто поцеловать дверь, потому что в 13 часов рабочий день закончен, а сотрудники переработали и очень устали. Интересно узнать, а отделения Ощадбанка и А-Банка работают не в таких же условиях, как Приват? Или над ними висит такой себе зонтик, поэтому там не может быть обстрелов? Я случайно забыла свою карту в банкомате и заблокировала ее. Теперь я не могу ее перевыпустить, потому что в Никополе у Привата особые условия работы. С утра очередь к специалистам по 50−60 человек, и даже если вам каким-то образом удастся попасть внутрь отделения, то не факт, что вас обслужат, потому что в 12:30 доступ к специалистам прекращается. До каких пор никопольчан, которые являются клиентами Привата, будут считать за скот? А в очереди стоят и старики, и инвалиды, и мамочки с маленькими дети, ну и, конечно, те, кто не относится к льготной категории. У них шансы попасть к специалисту вообще нулевые. Люди возмущаются, а сотрудники Приватбанка только ухмыляются, и хорошо, если не нахамят. В частности, это относится к отделению на ул. Мозолевского, которое считается головным офисом.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 15:20
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси. Більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Проблема вирішена
Александр Иваненко 5 вересня 2023, 9:44
В свій час працював агентом Приватбанку, отримував винагороди за виконані завдання. Згодом, Пенсійний Фонд поставив питання мені, раз ви працювали на Приватбанк, отримували винагороди у вигляді грошових коштів (що відповідно відобразилося у формі ОК5), то будь ласка, покажіть записи у трудовій книжці про прийом та звільнення з роботи у Приватбанку. Мова йде за виплати у 2009 року.
Прошу Приватбанк висвітлити дане питання, а саме правові відносини Приватбанку з зареестрованими Агентами, та на яких підставах записи на прийом та звільнення у трудову книжку не вносяться. Дякую Вам.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2023, 11:33
Вітаємо.
Банк сплачує страхові внески на підставі ст.7 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», який визначає, що єдиний внесок нараховується на суму нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці», та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами, таким чином оплата послуг визначена як об'єкт для нарахування. Отже, Банком було сплачено відповідні внески до Пенсійного фонду. Також, Закон України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» не порівнює між собою застраховану та працюючих осіб, що виключає автоматичне віднесення застрахованої особи до працюючої.
Отже, пенсіонери, які отримують дохід від будь-якої діяльності окрім роботи за трудовим договором, який передбачає надання трудової функції, мають вважатися непрацюючими, що випливає зі змісту пенсійного законодавства.
Банк завжди готовий до співпраці на основі взаємної відповідності чинному законодавству України.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0687219041 5 вересня 2023, 9:00
Пропонує роботу, хоче грошей за неї і потім зникає!
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 9:37
Вітаємо.
Наведена картка видана не в ПриватБанку.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0687219041 5 вересня 2023, 8:57
Пропонують роботу, беруть гроші за неї і зникають!
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 9:37
Вітаємо.
Наведена картка видана не в ПриватБанку.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
23parom 5 вересня 2023, 7:36
При внесенні коштів в термінал 02.09.2023 року на 2000 грн, на карту внесли тільки 1000. Заявку подавала три рази, два рази прийшла відмова. Третя заявка 65243510 ніде не значиться. Купюри по 1000, кругом камери, і тупо не хочуть щось робити, сьогодні відправила заявку на сайті банку. Не знаю чим це закінчиться, але буду добиватись… і питання, як тепер довіряти привату???😡
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 16:46
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
simbad 4 вересня 2023, 20:30
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 100
7 березня 2023 року невідомі особи, шляхом незаконного отримання моїх персональних даних, пов’язаних з кредитними рахунками у АТ КБ «ПриватБанк» декількома траншами викрали кошти на загальну суму 40979 грн. 13 коп з зареєстрованої на мене (Курило Іван Олександрович) банківської картки (UA663052990000026209680817547).
Оскільки я ніколи не користувався кредитними коштами із зазначеної картки, то викрадення коштів помітив лише 05.04.2023, а вже наступного дня звернувся із заявою до Сумського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області. За моєю заявою інформацію було внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023200480001060 від 06.04.2023 за ознаками злочину, передбаченого п. 4 статті 185 КК України (крадіжка у великих розмірах).
За весь час, поки тривали слідчо-розшукові дії до мене неодноразово телефонували з різних номерів стільникового зв’язку невідомі особи і, представляючись працівниками АТ КБ «ПриватБанк», нав’язливо, а іноді у погрозливій формі вимагали негайно погасити борг на кредитному рахунку. Не зважаючи на те, що мною неодноразово працівникам банку повідомлялося про те, що я жодним чином не причетний до використання кредитних коштів, а значить не є позичальником, мене постійно примушували до сплати заборгованості. Крім того, починаючи з квітня, мені почали нараховувати і утримувати (шляхом додавання від'ємного балансу на карті) відсотки за буцім-то використання кредитних коштів, також не зважаючи на те, що за моєю заявою про незаконне зняття коштів, картка була заблокована.
Дякуючи належній роботі правоохоронних органів зловмисників було встановлено і вже 31 серпня 2023 року на мої карткові рахунки, у якості відшкодування збитків банку, почали надходити кошти. Частина коштів надійшла на розрахункову (не кредитну) картку, які я одразу перерахував на кредитну картку. Всього для повернення «Повернення коштів за заявкою 2575712. Оригінальна картка 4149**2514» було зараховано коштів на суму 49357 грн. 65 коп. Разом з тим за «Автоматичне погашення заборгованості 51**94» було утримано коштів на суму 13857 грн. 44 коп. Таким чином залишилося 8243 грн. 48 коп. удаваної заборгованості перед банком за використання кредитних коштів, якими я не користувався, так як не вступав з банком у кредитні зобов’язання легальним, законним чином і жодним чином не можу бути позичальником.
Свою позицію я намагався донести до працівників АТ КБ «ПриватБанк», але жодні мої аргументи не були прийняті, працівники банку в черговий раз нав’язували мені «добровільно» погасити заборгованість. Навіть не був узятий до уваги лист слідчої Сумського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області у справі про викрадення коштів. Цинізм і байдужість працівників Сумських філій «АТ КБ «ПриватБанк» просто вражає.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2023, 9:01
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
MykhailoB 4 вересня 2023, 17:45
Возникла необходимость открыть карту приват. Установил приложение, пытаюсь открыть карту. Фото, загрузка документов через Дию. Дальше пишет, что не совпадает мой финансовый номер телефона. Иди в банк.
Ну, хорошо. Утром иду в банк. Работает один оператор. У него сидит клиент. Передо мной еще 4 человека в очереди. Клиента обслуживают час. Он уходит. Начинается обслуживание следующего клиента. Зависает программа. Все нервничают. У людей здают нервы. Сидеть часами без результата — это про приват. Такое чувство, что ты не в банке, а каком-то пенетенциарном заведении. Сотрудники абсолютно не заинтересованы в том, чтобы помочь клиентам и смотрят на них, как на (зачеркнуто) пустое место. Ухожу — какой смысл ждать чуда.
Пытаюсь как-то решить вопрос через приложении. При звонке на 3700 обещают перезвонить через 2 минуты и никто вообще не перезванивает. Пишешь в бот — какие-то глупые повторяющиеся подсказки. Фух — наконец-то достучался до оператора, не прошло и 30 минут.
Оператор Анастасия. Видеозвонок. Идентификация. Показываю паспорт рядом с лицом, переворачиваю страницы. Типа, все ОК. Но, нет. Присылает мне SMS. Фотоидентификация. У меня 2 высших технических образования, догадываюсь, что по тем подчеркнутым буковкам в SMS нужно кликнуть, чтобы перейти по ссылке. Большинство людей не поймет что делать и почему нужно переключаться между окном чата, SMS и окном идентификации. Окно фотоидентификации. Таких приложений не делают уже лет 15, как будто попал в прошлое. Написано, что нужно сделать фото как на образце. На каком еще образце — в окне нет образца фото. Надо догадаться, что образец есть в чате и туда нужно вернуться. На образце в чате веселый жизнерадостный чувак держит загранпаспорт рядом с лицом. Но проблема в том, что у меня обычный паспорт-книжка. Мне что, поворачивать его надписями перпендикулярно горизонту, чтобы было как на образце? Ничего, что в загране и в обычном паспорте по-разному расположены данные? Приложение настолько допотопное, что в кадр влазит только лицо. Пытаюсь максимально далеко держать руку с телефоном, чтобы в кадр влез еще и паспорт. Делаю фото. Фото отклонено. Пишу в чат Анастасии. Она присылает ссылку на фотоидентификацию еще раз. Пытаюсь повернуть телефон в альбомное положение, чтобы все влезло в кадр. Понимаю, что для того, чтобы сделать такое фото как на образце нужно чтобы кто-то фотографировал тебя, длинны рук не хватает. Делаю фото — опять отказ. Пишу Анастасии. Она говорит — все, твой лимит исчерпан, следующая попытка идентификации через 24 часа. Ну, спасибо, помогла.
Еще 2 похода в отделение. 16.30. Программа так и не заработала с утра. Семья погибшего воина, пенсионеры, просто люди отпросившиеся с работы — все ушли ни с чем. Банк тупо не работал весь день.
Глубокое разочарование и отторжение. Как можно так плевать на своих клиентов? Люди, что Вы делаете в этом банке? Отношение к клиентам — как к скоту. Хорошо, что не удалось открыть карту. Будет прививка от желания стать клиентом приватбанка
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2023, 19:56
Доброго вечора.
Приносимо вибачення за отримані незручності. Всю інформацію передали відповідальним фахівцям для перевірки коректності надання послуг під час вашого звернення у відділення та у чат підтримки Банку. За результатами перевірки додатково з вами зв'яжемось.
alex11111111111 4 вересня 2023, 14:53
Увага! Нова схема шахрайства від ПриватБанку. При оплаті карткою на касі йде відмова, але проплата на ділі проходить. Щоб не потрапляти в таку ситуацію, обов’язково тримайте під рукою мобільний, на який надходять повідомлення про трансакцію. Обов’язково беріть чек про відмову в оплаті. Товар одразу складайте в сумку. Якщо таке трапилося, спокійно показуйте смс про трансакцію і йдіть геть. Якщо магазин забирає товар, викликайте поліцію. Час шахрайства вибирається банком невипадково. Це час доби чи дні, коли відділення вже банка не працюють. У мене така ситуація сталася двічі за 15 хвилин у двох магазинах. В АТБ, але грошi повернулися одразу. Очевидно, репутація для нього важливіша. І в Полісі Продукт, де гроші цинічно були вкрадені з карти. Звертаю увагу, що керуюча магаза в курсі цієї схеми. Зараз там починають дивним чином розчавлюватися яйця та рватися пакети з молоком… барабашка мабуть…
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2023, 16:58
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Проблема вирішена
KatUkraine 4 вересня 2023, 13:13
Відділення за адресою: Одеса, вул. Успенська, 22-А
Уже вторую неделю не могу снять валютный депозит, т.к. в кассах банка изношенные купюры: затертые и с печатями, которые потом не примут в других кассах/обменниках. Кассиры сами жалуются, что им не привозят другие и на вновь созданные в приложении заявки просто оставляют в кассах тот же неликвид. Т. е. не пополняют кассы наличными, чтобы раздавали то, что есть. Одна кассир даже сказала, что обратно эти купюры не примет! За последний год неоднократно открывала и закрывала валютные депозиты и никогда таких проблем не было. Мне пришлось отменить уже 4 заявки в 3х разных отделениях по городу — везде та же ситуация. Писала обращение, жалобу — реации к сожалению никакой. Другие банки не позволяют себе такого отношения к постоянным клиентам!
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2023, 14:20
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У відділеннях проводиться видача як купюр, прийнятих й перевірених касиром при проведенні операцій, так і купюр, наданих інкасацією в банк, які також пройшли перевірку. Зауважимо, що під час видачі пропонуються платіжні купюри і усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександра Онасенко 3 вересня 2023, 14:25
Підозрілі платежі?
Розірвання договору в односторонньому порядку недовіра до клієнта банку? Ви бачили що гроші поступають за вбитого на війні…
Про яке фінансування тероризму ви маєте право підіймати це питання якщо не влаштовують пояснення то це привід розірвати відносини?
Якщо не влаштовують пояснення то пишіть що не влаштовують будемо детальніше розгортати ваші підозри
Чому я повинна все кинути і приїхати туди де не безпечно щоб вам щось пояснити???
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2023, 17:01
Вітаємо.
Вибачаємось за незручності. Вже перевіряємо інформацію стосовно вашої ситуації. Додатково з вами зв'яжемось.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝