Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Edan1266 29 листопада 2023, 17:13
Блокировка счета по причине жалобы клиента банка за совершения им платежа на мою карту и не получение им (клиентом мошенником) от меня договоренностей набирает катастрофических масштабов. На этой недели я попал в такую ситуацию трижды, это касается в основном людей, занимающихся торговлей крипто валютой на биржахю. Как долго это будет продолжатся!!!
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 18:26
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема вирішена
gek66687 29 листопада 2023, 13:58
Мені обмежили можливість проводити платежі в додатку, об'єктивні причини не називають. Допомогти відмовляються. Складаються негативні враження.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 14:53
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу системою безпеки, радимо скористатись альтернативними способами.
Відвідав. Нічим не допомогли. Враження негативне. Відповідали в грубій формі. Сказали дзвоніть на 3700. На 3700 зв’язатися з оператором практично не можливо.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 14:14
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що при зверненні до відділення ви отримали неприємний досвід. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олена Ярова 29 листопада 2023, 8:19
Добрий день! Допоможіть отримати відповідь від Приватбанку!
24 жовтня 2023 року я відвідала відділення Приватбанку і написала заяву про переведення коштів на рахунок в іншому банку.
20 листопада і 24 листопада 2023 року я направила електроні листи до Приватбанку із проханням надати виписку або платіжне доручення про факт переведення моїх коштів.
Сьогодні вже 29 листопада 2023 року, ані відповіді, ані коштів я так і не отримала!!!
Допоможіть мені повернуи кошти
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 10:20
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
Nastyalenyuk 29 листопада 2023, 8:12
25 ноября в городе Полтава было пополнение карты Приватбанка через терминал самообслуживания. Из 4000 (четырех тысяч) гривен терминал засчитал только 3000 (три тысячи). Сбоя в роботе терминала не было, просто на третей купюре (все купюры были номиналом 1000 (одна тысяча) гривен) терминал забрал ее, но не зачислил
Тут же обратилась на горячую линию, оставила заявку. Результат — отказ в возврате средств. Без пояснения причины, без каких-либо доводов!!!
Работники банка или инкассаторы просто разводят на деньги!
Оператор колл-центра посоветовала обращаться в полицию…только есть ли смысл
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 14:57
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
LedyShe 28 листопада 2023, 15:28
Дякую за те що вислухали (оператор Світлана — тезка, супер), за те що прониклися, підтримали та винесли питання на розгляд на найвищий рівень — моєму здивуванню не було меж, за те що вирішили питання раніше зазначеного часу, за зворотній звязок за результатами звернення — Ви всі неймовірні
Повірте в наш нелегкий час кожен дотик з фінансами важливий, а ви робите його доступним
Приємно мати справу з професіоналами свого діла
Щиро ваш клієнт вже не перший десяток років)
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2023, 16:50
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема вирішена
Галина Татаренко 27 листопада 2023, 19:28
Списали кошти в ночі, без смс та підтвердження дзвінком. Тепер невідомо чи вдасться повернути кошти. Усі можливі засоби щодо інформування були підключені. Списали на вимогу сайту схожого на амазон. Заявку на повернення оформила, але кошти вже списані з картки і у відповіді на заявку просять надати документи про підтвердження відносин з продавцем. Але продавця не існує. Карта ніде не світилася. Хто вкрав данні?
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2023, 20:10
Вітаємо. Нам дуже шкода, що з вами трапилась така ситуація.
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та надана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по транзакції.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Wiwiwi 27 листопада 2023, 18:21
Пробую вiдкрити картку в приватбанку вже другий мiсяць. Постiйно щось йде не так.
Прийшли до того, що сказали зачекати 2 тижнi i пробувати знову — ок. Зачекав. Нiчого не змiнилось.
Але що найгiрше так це пiдтримка. Якщо ти не клієнт є лише бот. Тобто гуляй лiсом) Переписка з ботом виглядає так:
— Щоб з'єднатись з оператором авторизуйтесь.
Авторизуюсь.
— Дякуємо за авторизацiю.
— Щоб з'єднатись з оператором — авторизуйтесь.
I так по колу.
Загалом просто жах
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2023, 19:21
Вітаємо. Звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити контактну інформацію та допомогти вирішити питання.
Tes Moi 27 листопада 2023, 11:23
Обменять валюту с валютного счета на гривну можно только по курсу ниже…курса Нацбанка! Очередное дно пробито! похоже у привата дела совсем плохи если они пытаются заработать таким образом. Буду смотреть что предложат другие банки, я не намерен из-за чьей то глупости или жадности терять деньги на каждой конвертации. тем более что и курс нацбанка далек от коммерческого. да и в обменках даже того же привата купить валюту не реально, только продать. короче протух приват, а посему, давай до свидания!
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2023, 14:05
Вітаємо. Банк діє виключно до вимог встановлених законодавством України та НБУ.
Заявки купівлі-продажу безготівкової валюти клієнтів банку проводяться за курсом встановленим банком на день операції та курс валют може оновлюватися у різний час доби згідно з постановою НБУ «Положення про здійснення операцій з валютними цінностями».
Також згідно постанови НБУ №121 банку дозволено самостійно встановлювати курс купівлі/продажу безготівкової валюти.
З відпусканням НБУ курсу на міжбанкіському ринку наявна достатньо висока волатильність зокрема по євро, через коливання пари EUR/USD.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IrinaIvani79 26 листопада 2023, 7:08
На мою родственницу, пенсионера инвалида мошенники приватбанка оформили кредит в 75000 грн. и сразу же деньни были переведены в евро и списаны). Как человеку с минимальной пенсией могли одобрить такую сумму,? а теперь еще начисляют проценты на этот кредит. ищите вора среди своих сотрудников, и докажите теперь, что вы честный банк. Очень жаль, что на сайте нет возможности вставить справку, я б выставила доказательства мошенничества.
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2023, 10:59
Вітаємо. Звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися, що сталося.
Проблема вирішена
sashavqq 25 листопада 2023, 12:48
15.11.2023 в 10:41 была произведена оплата в размере 970.20 грн за топливо на заправке «UPG», деньги списались, заправка не пошла. После звонка на горячую линию компании «UPG» они подали запрос на возврат средств в платёжную систему, через которую был совершен платёж. Проблема в том, что Приватбанк видит средства и они в «резерве», но мне их не возвращают и назвали сроки в 120 дней, а может и больше. После дозвонился до более вменяемого оператора и оставил заявку в которой сказано, что в период 11 дней средства должны вернуться. Сегодня 25.11.2023 и средств всё ещё нет, зная Приватбанк — они и не поступят по истечению этих 11 дней. Крайний срок — 27.11.2023, так как заявка была подана 15.11.2023 в 22:46.

Сотрудники обеих компаний не компетентные, каждый оператор как Приватбанка, так и «UPG» называл разные даты, разное время и разные причины, по которой возник этот сбой. Подождите 5 минут, 15 минут, 45 минут, 3 часа, 3 дня, до 11 дней, а в итоге сказали, что возврат моих же денег может длиться более 120 дней, и это в период войны, когда каждая гривна на счету! Топливо не получил, деньги забрали, а возвращать не хотят, сервис.

Повторюсь, пришло уведомление в Приват24 со ссылкой на заявку в которой сказано, что средства должны вернуть в течении 11 дней с момента подачи заявки.

Данные о заявке поданной в Приватбанк
ID заявки: 2762403
Дата и время подачи заявки: 15.11.2023 22:46
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2023, 13:04
Вітаємо.
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Проблема вирішена
Тарас Гайдучик 25 листопада 2023, 11:07
Я знаходжуся за кордоном і користуюся віртуальними картками через систему Приват24. Мої особисті картки з усіма коштами на рахунку та вхід до системи Приват24 було заблоковано з невідомих мені причин 22.11.2023. Пройти Selfie-авторизацію використовуючи закордонний паспорт я не можу, тому що кожен раз отримую відповідь, зо авторизація неможлива. Робив уже більше 10 спроб використовуючи різні пристрої (мобільний телефон, ноутбук) при різному освітленні та з усіма можливими ракурсами. Також телефонував за номером телефону вказаним на сайті — +38−073−716−11−31, оператор повідомив, що нічим не може мені допомогти. Я є клієнтом Приватбанку більше 10 років і є членом Голд-кулубу. Банк залишив мене без доступу до моїх коштів і ніхто зі співробітників банку не може мені дпомогти!
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2023, 12:58
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VikiOdessa 24 листопада 2023, 16:36
3 сентября приватбанком Была проведена операция по списанию моих средств с дебетовой интернет-карты в овердрафт без подтверждения, без запроса остатков по счету в 3:00 ночи, вследствие чего с моей карты были списаны в несанкционированный овердрафт 2.500 гривен. Я написала заяву «О шахрайстве», я подала заяву в полицию. Банк сообщил мне что мое заявление будет рассматриваться международный платежной системы 120 дней. За это время банк начал начислять мне процент за пользование кредитными деньгами, потом поняв что это не кредитные деньги, списали с моих депозитных счетов все деньги (остатки) в счёт погашения этого долга, который я не совершала. И продолжает звонить мне каждую неделю с вопросом погашения моей задолженности, которую я не делала. А сегодня меня просили обязательно погасить задолженность (Несмотря на то что 120 дней рассмотрения моей заявки о сохранности Ещё не вышли), чтобы я не портила себе кредитную историю, а как этот платёж якобы никак не мог быть совершён без моего телефона и без моего приложения Приват24. Мало того что ПриватБанк придумывает на ходу отмазки, когда я задала вопрос Каким образом с моего счёта списались 2.500 гривен-то мне сказали что это был платёж-подписка, потом это стало платёж на «безопасный сайт», потом стали очередные отмазки рассказывается мне. А теперь мне звонят каждую неделю просят погасить долг который я не делала и ещё угрожает мне испортить мне кредитную историю
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2023, 19:57
Вітаємо.
Банк може переглянути нараховані відсотки у разі позитивного рішення за заявкою на оскарження операції. До цього рахунок обслуговується на стандартних умовах.
Проблема вирішена
maryana189 24 листопада 2023, 9:09
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30
Банк безпідставно блокує карту без змоги виведення коштів, лише через правоохоронні органи, обслуговування на найнижчому рівні, до того ж, мені відмовили в ньому, не хотіли навіть нічого слухати та розбиратись в ситуації, відношення до людей дуже халатне. Всі мої гроші на карті, як їх вивести? Ніхто не знає, за то банку байдуже. Навіть на інший банк неможливо перевести, хоч інший банк дозволяв. Продам в суд, нехай розбираються, хоч це й триватиме довго, а без грошей я не зможу бути, але хіба це когось цікавить, банк навіть не виконує своєї роботи
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2023, 10:01
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком, та надані рекомендації для врегулювання питання.
Проблема вирішена
Полищук Татьяна 23 листопада 2023, 19:12
21 листопада ПриватБанк заблокував мою картку за зняття готівки за кордоном. І після того, я три дні надсилаю їм фото себе зі своєю карткою зі свого інтернет банкінгу. Тобто сумнівів, що це точно я і це моя картка і вона у мене, не повинно навіть виникати. Зробила більше 20 фото та запитіів на розблокування картки. Консультант говорить що фото пройшло, але картку так і не розблоковують і так вже три дні. З їхньої сторони вони говорять про те, що технічних неполадок в них немає, що це справа в фотографії. Скарги в Приватбанк не допомагають. Якщо ви вирушаєте за кордон раджу вибрати інший більш надійний
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2023, 20:27
Вітаємо. Ми маємо бути впевнені, що кошти знімає саме власник картки, тому просимо підтвердити операцію зробивши чітке фото з цією карткою за спеціальним посиланням.
Після успішної перевірки фото, вам буде відправлено повідомлення від банку, щодо результату перевірки та можливості користуватись карткою. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
SergeyNina 23 листопада 2023, 23:08
Пробуйте однотонный фон (стена) и дневной свет. Часто фото бракуется так как ии считает что фото постановочное
Алла Мельник 23 листопада 2023, 12:26
Хочу попередити інших клієнів Приватбанку, що цей банк захистом по системі Mastercard не займається. Я подавала запит оспорювання 2 транзакцій, купляла сертифікати магазину АТБ через державний сайт edopomoga.gov.ua і оплачувала платіжну систему easypay. Сертифікати у власний кабінет не отримала, а кошти з карти Приватбанк зписалися. На мій запит співробіники Привату надали відповідь від системи Easypay, що вони моъ кошти відправли на р/р ТОВ АТБ-Маркет, а то ще я не отримала послугу це моя проблема!
Хоча банк повинен затребувати у посередника не тільки пітвердження, що кошти переведені, але й у отримувача, що послуга була надана. Коли і пояснила оператору Приватбанку, що вони порушують правила системами Mastercard, вона мене відверто послала, запропнувавши судитися з АТБ.
Коли в мене були аналогічни проблеми при оплаті картками інших банків (не надавалися послуги), гроші повертали без проблем, навіть у випадку, коли я платила через систему easypay.
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2023, 14:53
Вітаємо. В цьому випадку необхідно звертатись в підтримку сервісу на якому ви реєструвались для отримання сертифікатів.
По даних транзакціях, мерчантом було повідомлено, що послуга надана. В цьому разі у банку відсутні підстави для оскарження платежів через ненадання послуги.
Раніше за вашим запитом, інформацію по заявках було додатково надано на електронну пошту.
innapcholko 23 листопада 2023, 10:11
Хочу поделиться про неадекватную заботу банка и о том как исправить ситуацию.

Была покупка в интернет магазине Розетка, в назначеное время поехали забирать в точке выдачи. На месте оказалось, что забрать товар невозможно, так как деньги банк Розетки не получил. Мы пропарились в точке выдачи около часа — дозваниваясь в приват, узнаем, что деньги заблокированны ПриватБанком!!!, но зачем и почему… вразумительного ответа не получил, причем это не единственная покупка картой привата, да и с момента оплаты прошло 6 дней!
Так вот оператор предложил оформить заявку на разблокировку денег. После этого в точке выдачи предложили отменить заказ и оплатить товар отдельно на месте.
Но история на этом не закончилась.
Из--за неадекватного поведения ПриватБанка, система продолжила сбоить и банк Розекти все-таки списал деньги с моего счета, и ПриватБанк в место того, чтобы меня проинформировать про это — решил запустить процедуру чарж-бека! Срок возврара денег 45−120 дней!!! Спасибо ПриваБанку за заботу о моих деньгах! И неадекватному сервису, блокировки денег и поддержке!

После жесткого общения с поддержкой ПриватБанка, мол какого лешего вы мало того меня подставили с покупкой — потратили больше часа моего времени, так еще решили заблокировать мои деньги на срок процедуры чаржбека? Ведь заявка была только на разблокировку денег!

Процедура чарж-бека была отменена, потом просто связались со службой поддержки Розетка, и вот сегодня деньги вернули на счет (в течении недели!)

Не ведитесь на поводке неадекватной поддержки приват-банка. В таких ситуациях нужно слать поддержку банка куда подальше, и решать вопросы по поводу возрата денег напрямую с продавцем — так быстрее, и тем более сам продавец заинтересован в возврате денег добровольно, а не принудительно — через платежную систему.
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2023, 11:58
Вітаємо. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією.
При оплаті через термінали/сайти, що обслуговуються іншими банками, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки). У разі, якщо списання не проводиться, кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів. В більшості випадків блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Просимо звернути увагу, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою.
Дякуємо за розуміння!
luxeon101 22 листопада 2023, 21:07
2 месяца назад отправили запрос в банк на оформление депозита отца для наследства. 15 октября заблокировали его карты, а ответа от банка все нет нотариусу. Им спешить некуда, а у нас обстрелы каждый день, и где завтра окажешься неизвестно. Банк национализировали, а «работники» остались той закалки.
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2023, 10:04
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та розібратися в ситуації.
SergiyDnipro 21 листопада 2023, 20:47
На площадке Пром через опцию промОплата была совершена оплата покупки картой Приватбанка. После проведения оплаты обнаружил что Приватбанк списал 5 гривен за якобы перевод денег на карту физлица, хотя оплата была осуществлена на счет торговой площадки Пром.
Я не уполномочивал Приватбанк проводить трансакцию на расчетный счет физлица. Приватбанк не уведомил что проведение данной трансакции связано со списанием комиссии.
Таким образом Приватбанк фактически залез ко мне в карман и украл мои деньги.
Во время войны такие действия Приватбанка являются МАРОДЁРСТВОМ!
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2023, 10:00
Вітаємо. Дуже прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Банк не бере комісію за оплату послуг в інтернеті. У рідкісних випадках комісія може бути списана, якщо вона передбачена сервісом/сайтом на якому Ви робите оплату. Це може бути пов'язано з тим, що сайт, на якому Ви робили оплату, змінив налаштування в проведенні платежів і видав p2p-платіж з картки на картку як звичайну покупку товарів. Комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ann Iv 21 листопада 2023, 17:50
Кожного разу як мені потрібно зняти гроші з доларової картки мені пропонують старого зразку. Я просто не можу отримати мої гроші, я вже написала 2 скарги, але нажаль нічого не змінилося. Я маю надію, що приватбакн видать мені нормальні мої гроші!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2023, 19:06
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 листопада 2023, 16:26
Відгук не зарахований (на 30.11.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝