Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахрайство?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
0lga 10 вересня 2014, 0:17
Незрозуміло яким чином на карті для соцвиплат(останні 4 цифри номеру карти 3110) утворилася заборгованість, тобто баланс карти -603 грн! Кошти списав головний офіс( так було вказано у приват24).Куди пішли кошти і чому вони списалися теж незрозуміло. По дзвінку на гарячу лінію 3700 була сформована заявка номер 1412736. Пройшло вже майже 2 місяці, але працівники банку не можуть розібратися у чому справа, коли я до них телефоную мені радять почекати. Чого чекати? Соціальну допомогу за два останні місяці вже списали за рахунок неіснуючого боргу! Хто і коли поверне ці кошти? А як що до відшкодування моральних збитків?
Після звернення на гарячу лінію і формування заявки дивним чином змінився звіт про операцію у приват24- тепер там вказано просто і лаконічно -«списання», ні слова про головний офіс у Дніпропетровську, як було спочатку. Це схоже на махінації з документами.
Чи варто розраховувати на чесність цього горе-банку? Можливо, правильніше було б відразу заяву у правоохоронні органи написати?

P.S. Останнім часом смс інформування про операції з картою сторонньої людини ( близького знайомого) почали надходити на мій номер телефону! Ні я ні ця людина в налаштуваннях нічого не змінювали. Невідомо як так вийшло. І працівники банку допомогти не можуть -нічого не бачуть, нічого не вміють і не знають крім відмовок.
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2014, 10:18
Ольга, доброго ранку!
Жалкуємо про незручності, які Вам доставила описана ситуація.

Ваше питання зараз знаходиться в роботі у наших фахівців. Ми докладаємо максимум зусиль для його вирішення. Як тільки фахівці, з'ясують і перевірять всі необхідні дані, ми з Вами обов'язково зв'яжемося для надання консультації.

З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 2

+
0
ssts
ssts
10 вересня 2014, 7:37
#
В приват24 через несколько дней после операции, очень часто изменяется текст этой операции. Это норма, просто не обращали внимание
+
0
leonid63
leonid63
5 лютого 2015, 19:42
#
Банк – шахрай це ПриватБанк! Банк не захищає своїх клієнтів, а приховує шахраїв! При зверненні на 3700 нема миттєвих дій та співробітники Банку посилають до відділень міліції. Внутрішня служба безпеки не виконує будь-яких дій, по телефону відповідають, що протягом місяця ви отримаєте повідомлення, але мабуть це буде повідомлення про свою некомпетентність та нездатність щось зробити, бо справжня безпека здійснюється не за місяць, а за більш короткий проміжок часу. При перерахуванні коштів на шахрайський рахунок не відбувається телефонного або СМС-повідомлення про підтвердження фінансових операцій із переведення коштів. Це є пряме сприяння в шахрайстві.
В інтернеті достатньо доказів, що банк не вчинює дій щодо виявлення шахраїв. Шахрай має рахунок в ПриватБанку тож при звернені громадян банк має можливість виявити та за допомогою міліції притягнути до відповідальності, але відповідь розглянемо на протязі місяця. Підтвердження про бездіяльність банку ви найдете в інтернеті. Як це буває
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Всі курси банку