Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
G380661894366 17 лютого 2020, 16:33
Платіж № P24A731173298A73672
Статус: Проведено
Кошти надійдуть отримувачу в термін до 3 банківських днів (в окремих випадках до 5 банківських днів).
Картка для виплат Голд
4731 **** **** 6417
GOVORETS LYUBOV V
МФО 305299
ПРИВАТБАНК
560.00 ГРН
з урахуванням комісії 5.00 ГРН
Perevod lichnyh sredstv HOVORETS L V
Соколова Надежда Петровна
5174 **** **** 9056
555.00 ГРН
ПРОШОШУ БАНК предоставить информацию о мошеннице которая обманывает через интернет — магазин SHAFA
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 17:25
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
Також, ми підготували ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитися з ними Ви можете на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Anrost1974 17 лютого 2020, 15:11
Здравствуйте. По решению суда, через исполнительную службу был полностью погашен долг перед банком, полностью оплачена сумма по постановлению суда со всеми судебными оплатами. Оплатил через исполнительную службу! По прошествии полугода, банк начал звонить с требованием оплатить «штраф» по кредитке. На просьбу дать основание для оплаты, ссылаются на пункт в анкете… На просьбу оплатить через другой банк отказ. Так что, существуют «свои» штрафы, которые оплатить можно только исключительно в отделении приват? Это законно? Судебное решение ставит точку в отношениях с банком?
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 17:18
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лёва Милошевич 17 лютого 2020, 14:16
Дает рекламу якобы продвижение в инстаграм. После получение оплаты на карту 4149 6293 9784 7286 Зайцева Ольга Сергеевна человек пропадает, на номер 066-731-92-17 дозвонится нельзя, постоянно занято.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 15:16
Добрий день!
Нам шкода, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто було перераховано кошти третій особі, ці відносини класифікуються як цивільно-правові, і тому знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів із відповідною заявою. У разі необхідності банк готовий надати всі необхідні дані для проведення розслідування.
З повагою, ПриватБанк.
Сидит один консультант в центре города, и ждут когда дедушки прийдет смс 30 минут, а смс не приходит так давайте по удаляем ещё 40 минут дедушки смски, это ж вообще издевательство над клиентами.в 9:40 утра центр города, сидит один консультант, где должно сидеть минимум 3 обслуживающих консультанта.Причем у меня карта как они говорят что должны обслуживать без очереди))))сами себя обманывают )))Ужас
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 11:31
Добрий день!
Нам шкода, що після відвідування нашого відділення у Вас залишилися неприємні враження. Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн.
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LeksD 16 лютого 2020, 22:42
Спасибо ребятам из службы поддержки ПриватБанка. Онлайн-консультанты всегда компетентны, быстро отвечают, работают 24/7. Приятные ребята.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 9:48
Добрий ранок!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 лютого 2020, 10:37
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.02.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Liudmila Mostova 16 лютого 2020, 21:58
Дуже подобається професійна консультація, он-лайн спеціалісти працюють цілодобово і у вихідні.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 9:45
Добрий ранок!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 лютого 2020, 10:38
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 20.02.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Виталий Сычёв 16 лютого 2020, 20:33
Вчера 15.02.2020 я заказал товар на олх с доставкой олх, но это к моему сожалению оказались мошенники! В 23:00 я звоню в приват банк на 3700.Мне перезванивает с +380504568548 девушка.Я ей объясняю ситуацию о том что меня «кинули» мошенники и прошу оставить операцию (операция произведена в 22:37 с карты 5168755104562612).На что она мне заявляет что блокирует данную карту и на платеже делает пометку — мошенники (дословно не помню), и говорит что бы я шел в банк за новой картой и писал заявление в полицию.16.02.2020 иду в полицию и пишу заявление.Придя домой захожу в приват 24 через сайт и вижу что карту никто не блокировал! Пишу в чате о том что мне сказала девушка, и мне ответили что карта активна и никто её не блокировал! И то что на платеже никто не делал никаких пометок! Сделали вид что как бы я и не звонил им 15.02.2020 в 23:00! Как теперь быть не знаю.Завтра пойду в отделение и дополню отзыв…
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 10:53
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
Також, ми підготували ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитися з ними Ви можете на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pro100tdp4 16 лютого 2020, 15:56
Хотів собі купити товар, вчора ввечері на OLX, і списався з продавцем. Він мені сказав щоб я вніс йому 100 гривень предоплати на карточку, так як він не хоче оплачувати доставку. Я надіслав йому предоплату і він ще день зі мною говорив, а потім просто почав ігнорувати. Що мені робити? Номер карти цього продавця 5168755903312599 Соловйов Артем Ігорович. Якщо можливо таке, то перевірте його операції. Мені не жалко цих грошей, але мені жалко людей яких він кидає!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 лютого 2020, 17:24
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
vollmond 16 лютого 2020, 14:36
Я проживаю за границей, и по невнимательности забыла внести проценты за пользование кредитным лимитом. Банк известил меня об этом по и-мейл, деньги я сразу же внесла, и проблема была бы на этом исчерпана, но…
В тот же день банк позвонил моей маме и сообщил о возникшей просрочке, на что мама сказала, что я проживаю за границей, видимо просто забыла, и что информацию она мне передаст. На что сотрудница банка в категоричной форме заявила моей маме, что раз я проживаю за границей, то она должна завтра же пойти в отделение и закрыть мой (!!!) счет. При том, что я уже давным-давно являюсь совершеннолетней, и никаких доверенностей маме относительно управления моим счетом не давала.
Посему вопрос: на каком основании банк предлагает постороннему человеку, будь то даже родственник, произвести какие-либо действия с моим счетом?
Клиентом банка являюсь более десяти лет, и продолжала бы им быть, однако после такой беседы приеду в Украину специально, дабы счет закрыть.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 лютого 2020, 17:15
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк. Нами буде проведена детальна перевірка відносно описаної Вами ситуації. За її результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
godynayaro 16 лютого 2020, 14:30
Пользуюсь услугами этого банка очень давно, но то что происходит за последние 5 дней просто кошмар! После проведения операции на счету карты для выплат оставался положительный баланс, но позже я обнаружил, что карточка в минусе на 1299 грн. Первый звонок в поддержку ничего толком не дал, девушка утверждала, что это 2 платежа по терминалу на сумму 1299,71 и 75,00 были зарезервированы для списания 31.01.20 потом вернулись мне обратно, я их якобы «потратил» и после они спустя некоторое время списались в минус. Исходя из этой информации я поднял все выписки и чеки и оказалось что эти платежи были успешно проведены банком только не 31.01.20 как сообщила мне оператор а 10.02.20. Позвонил в поддержку второй раз, сообщил эту информация и девушка согласилась что это было двойное списание и оформила заявку на возврат этих средств. На следующий день опять карта в минусе на 211 грн. Звоню опять в банк, оператор все проверяет и сообщает что у меня по счету дисбаланс на 306 грн и на 200 грн, и опять оформляет заявку на возврат средств. Через некоторые время банк возвращает средства 211 грн. и на следующий день карта опять в минусе на 75 грн. и опять звонки оператору, который ничего не может сделать и толком объяснить что происходит с деньгами и куда они деваются. Единственное объяснение«Ждите 15 дней и возможно все вернется, если не вернется, ждите еще 45-120 дней. и никаких гарантий на возврат средств нет!» В Приват24 в выписках каким то таинственным образом меняется информация об остатке средств после операций…
Как можно доверять такому банку?!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 лютого 2020, 17:07
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалось негативне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що списання коштів ініціюється не банком. Списання проводиться за запитом торгової точки. В даній ситуації, ПриватБанк має діяти згідно правил встановлених міжнародною платіжною системою, які актуальні для всіх банків. Кошти що знаходяться в резерві автоматично повертаються назад на доступний баланс картки на 11й день після проведення операції, за умови відсутності запиту на списання від торгової точки. У разі списання коштів з картки, згідно правил міжнародних платіжних систем, регламент обробки заявки на опротестування може складати до 120 днів. Але ми зі своєї сторони завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб передати запит в платіжну систему якомога швидше. Після обробки запиту ми інформуємо клієнта про результат. Нами буде проведена перевірка відносно Вашого звернення в підтримку, за результатами якої з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ronald Johnson 16 лютого 2020, 14:29
Благодарю за оперативную помощь владислава оператора. Отличная онлайн поддержка!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 лютого 2020, 16:34
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Для нас дуже важливий зворотній зв'язок, завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Maria Ernes 16 лютого 2020, 11:15
Добрый день, ПриватБанк не перестает удивлять своим обслуживанием. Сегодня мне заблокировали карточку за покупку в интернете, как всегда совершала платеж, но в этот раз попросили созвониться с оператором по номеру 3700 и подтвердить платеж. После того как я позвонила оператору, то он просто уведомил что моя карта заблокирована за количество платежей ( 1 ) и нужно только ехать в само отделение банка. Таким вот интересным образом ПриватБанк оставляет Вас без месячной зарплаты, ни операторы, ни личный банкир, которому каждый месяц платишь помочь тебе не могут.

Всем рекомендую покинуть данный цирк и перейти к более адекватному банку.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 лютого 2020, 13:23
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк через те, що ми піклуємось про безпеку Ваших фінансових операцій. Додаткове підтвердження певних операцій є одним із заходів безпеки, котрі використовує банк, щоб недопустити можливість заволодіння Вашими коштами третіми особами. Ми постійно працюємо над покращенням системи попередження шахрайства, котра завдяки спеціальним алгоритмам дозволяє виявити та тим самим запобігти великій кількості шахрайських операцій з картками наших клієнтів.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ksukov 16 лютого 2020, 10:43
Просто самое худшее приложение для телефона privat 24. Я в шоке, наймите себе хороших разработчиков. Это капец, им невозможно пользоваться.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 лютого 2020, 13:10
Добрий день!
Спробуйте, будь ласка, встановити нову версію https://play.google.com/apps/testing/ua.privatbank.ap24. Ми намагаємося зробити додаток зручним і функціональним на основі відгуків наших клієнтів. Ми будемо вдячні, якщо Ви опишете детальніше Ваші зауваження і побажання в додатку. Для цього достатньо натиснути «палець вгору» в правому верхньому кутку стартової сторінки нового додатка.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 лютого 2020, 16:36
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 19.02.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SVVol 16 лютого 2020, 9:14
Сказочный банк. В течении месяца дважды украли деньги 10 000грн. На запрос ответили, что у них договор такой с Google, обращайтесь туда. Карту свою нигде не регестрировал, cvv не показывал. Предложили доказать самому, что воруют внутри банка. Сотрудники местных отделений ничего не решают, у них одна задача, дать Вам кредит и потом эти деньги украсть. Можно долго тему обсуждать, вывод один- хотите что бы Вас обокрали, тогда смело идите в Приватбанк. Вопрос лишь времени.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 лютого 2020, 10:40
Добрий день!
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. Відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. За зверненням клієнта в підтримку в подібній ситуації ми формуємо запит в міжнародну платіжну систему. Зі своєї сторони ми завжди робимо все, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше. Після того, як платіжна система приймає рішення, щодо повернення коштів по заявці ми інформуємо клієнта. Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet та не дадуть стати жертвою шахраїв https://privatbank.ua/informational-security. Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 лютого 2020, 16:35
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 19.02.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna12345qaz 15 лютого 2020, 21:23
Выдаете карты новые, пенсионные карты, др. Финансовые документы быстро, качественно обсоуживаете всех клиентов и заслуженно должны получить премию за январь 2020…
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2020, 9:19
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vaysqbvd23 15 лютого 2020, 21:15
Хотел закинуть сестре денежку на приват, а срок действия карты оказывается прошел. Ок, я понимаю, что она должна сама следить за этим, но от банка не было ни звонков, ни смс, ни оповещений в приват24. Как заказать перевыпуск через приложение сестра тоже не нашла, может искала плохо, не знаю. Но ей тупо лень идти и сидеть в очереди в отделении. Вопрос банку, неужели так сложно позвонить, потратить 1 минуту, рассказать, что карточка заканчивается и как ее поменять, проявить хоть какую-то заботу? В итоге мы решили вопрос картой другого банка, и теперь вообще думаем, а стоит ли ее перевыпускать, раз даже сам банк не заинтересован в этом.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2020, 9:17
Доброго ранку!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Строк дії картки зазначений на самій картці та доступний в Приват24, що дає можливість знаючи строк дії картки своєчасно її перевипустити. Також ми намагаємось заздалегідь повідомити про необхідність перевипуску картки через вичерпання її строку дії, в тих випадках коли це можливо, наприклад, листом на пошту, яка була вказана клієнтом. Процедура перевипуску картки не займає багато часу та може бути здійснена в будь-якому зручному відділенні ПриватБанку. Також можна оформити віртуальну картку в оновленому Приват24 без звернення у відділення.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Goshka 15 лютого 2020, 19:59
В госбанке минимум 1% на уплату налога с денег которые я заработал… хоть единщик, хоть физлицо а прибыль от моих налогов гарантирована!
24 тыс я должен в год как единщик — приватбанку 240грн
10 тыс за недвижимость — приватбанку 100

И толку что максималка комиссии 200грн — кто ж до нее дотянется — хоть весь год вперед плати, а всеравно не дотянешься?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 лютого 2020, 9:01
Доброго ранку!
Нам не хотілося б, щоб у Вас склалась негативна думка про банк. Дозвольте пояснити, що комісії встановлюються спираючись на кон’юнктуру ринку. Актуальні комісії завжди можна знайти на нашому сайті — https://privatbank.ua/ в розділі «Платежі».
З повагою, ПриватБанк.
AndreyRufus 15 лютого 2020, 9:08
29 января #Приватбанк заблокировал карточку, обещал разобраться в течении 15 дней. Через 15 дней мне ни кто не позвонил, а в наглую списали с моей карточки 4 100 грн, полученных за продажу товара в интернете. Прийдется идти в суд, так как все чеки имеются, а банк отказывается вернуть средства.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2020, 10:07
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Ольга Иванова 14 лютого 2020, 19:56
Оформлено страхование здоровья уже длительный период, около 4 лет, на всякий случай, так сказать. Сумма несущественная, и снимается с зарплаты, поэтому незаметно даже (112,50 грн в месяц). Недавно положили в больницу на стационар, и, получив выписку, решила заявить о страховом случае, так как подпадало под перечень заболеваний. Сразу скажу, я пессимист, и еще пару отзывов увидела, что для получения выплаты нужна куча справок, подписи печати врачей повторно ходить просить, в общем, особо надежды не плекала. При оформлении обращения не смогла загрузить больничный лист, но, написав в службу поддержки, ребята очень оперативно мне помогли, и вся процедура мне удалась с телефона, быстро и просто. Сегодня захожу на сайт, посмотреть результаты, и вижу, что выплата в 6 тыс грн одобрена, и предусмотрена в течении 5 дней. Очень порадовали, надеюсь, выплата будет в обещанный срок.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2020, 8:39
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
ulyanastrokosh 14 лютого 2020, 17:30
Доброго дня
Поповнювала власну картку в терміналі, після того як термінал прийняв кошти, на екрані зависло повідомлення про здійснення операції
Потім з’явився напис нажаль операція не може бути здійснена
Коти не за рахувались на карту
Де вони ??
Як мені їх повернути ???
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2020, 18:18
Добрий вечір!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях для уточнення Ваших контактних даних.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝