Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Наталья Марченко 24 лютого 2020, 11:35
Здравствуйте! Я заказала карту Приватбанка. Именную с фото.Оплатила.Доставка по домашнему адресу. У меня серьезная травма ноги.Только-только сняли гипс.Учусь ходить.Но с утра -на процедуры.Дома -после 15. Мне позвонил курьер и сказал, что может только с утра.С тех пор ни слуху ни духу от курьера.Звоню в банк.Ничего не знают.Это было до 22.02.20-срока доставки, а теперь после звонка на 3700 вообще не перезванивают.ЧТО С ЭТИМ ДЕЛАТЬ?
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 13:23
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми бачимо Ваше звернення в особистих повідомленнях та вже перевіряемо інформацію по картці. За результатом ми повідомимо Вас.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
Наталья Марченко 26 лютого 2020, 16:38
Спасибо за оказанную помощь! Карточку получила!
С уважением,Наталья Марченко.
mktima1966 24 лютого 2020, 11:22
Пользуюсь услугами Привата давно из-за их широкой. Для работы с банком (физ. лицо) имел специально выделенный номер телефона, который больше нигде не использовал. Прошло лет 8. И вот в октябре 2019 на этот ОТДЕЛЕННЫЙ для Привата номер начали названивать коллекторы, представившиеся конторой «Довира и гарантия». Номера 067 408 7156, 067 542 4569,067 341 5474, 095 431 6617, 067 341 5490, 044 299 3556 ,044 299 3557.То молчат, то говорят всякую чушь. Дел со всякими мошенниками никогда не имел и никому рекомендаций не давал. И главное, называют мои Ф.И.О., адрес и прочее. Звоню на горячую Привата — в чем дело? Ответ: мы не разглашаем третьим лицам личные данные клиентов. Окей! Меняю номер телефона на абсолютно новый и чистый. Даже другого оператора. И, о чудо! Перестали звонить на старый, начали звонить на новый! Вопрос: каким образом мои личные данные попали в руки мошенников? Ведь и первый и второй номера были выделены для работы с банком и именно по ним мошенники и звонили. У меня есть еще номера, задействованные по полной программе — но с ними все ОК. Ребята имеют доступ к клиентской базе? Работают на Приват? Кстати, такая ситуация не у меня первого, но людям говорят — вы наверное светили номера где попало! А вот если не светил? Писал пару раз жалобы в программе Приват 24 и просил: поставьте отметку для коллекторов — не беспокоить! Грустно, девушки.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 лютого 2020, 12:45
Добрий день!
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших персональних даних та не передає їх третім особам, однак ви також повинні дбати про їхню безпеку. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших персональних даних. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
З повагою, ПриватБанк.
Nestor Mysko 24 лютого 2020, 9:42
Неприємний сюрприз — після оновлення застосунка Приват24, зникли всі дисконтні картки. Додати назад можна тільки кожну окремо в ручну…
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 10:12
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми оновили наш додаток Приват24 та зробили його зручнішим в користуванні. Сподіваємось, Ви оціните переваги нового дизайну та будете задоволені плодами нашої роботи. За бажанням Ви можете залишили зауваження і побажання в додатку. Для цього достатньо натиснути «палець вгору» в правому верхньому кутку стартової сторінки додатка.
З повагою, ПриватБанк.
kadet17777 23 лютого 2020, 19:40
Для припинення нарахування відсотків по кредиту для в/сл фото документів можна подавати безпосередньо через чат Приват24! Просто чудово!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 лютого 2020, 9:42
Доброго ранку!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми намагаємось зробити сервіс максимально зручним та приємним в користуванні. Нам дуже приємно, що Ви оцінили наші старання.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
vita2504 23 лютого 2020, 17:15
До вчерашнего вечера, была хорошего мнение о банке. Вчера, в общении с представителем банка, спросила о возможности перевода действующего кредита в оплату частями, получила положительный ответ (о получении дополнительных средств речи не было). Следуя рекомендациям оператора Алины произвела действия, даже не предполагая ее некомпентенции, получила дополнительные средства- оплату частями. По условием который, даже не пользуясь данным предложением платить проценты, операцию отменить нельзя, по словам представителя банка. Мнение о ПриватБанке категорически поменялось, неквалифицированные специалисты. Не когда бы не подумала, что ответы оператора необходимо переправирять- оказывают « медвежьи» услуги. Недоверие банку.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 лютого 2020, 18:00
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. За результатом проведення перевірки по описаній ситуації, з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
nebayduzhyy 23 лютого 2020, 14:56
Я клієнт Приватанку понад 11 років (останні 5 років vip-клієнт з значними депозитами, персональним банкіром, gold картками, значним рухом коштів). Розповім Вам коротку історію, як Приватбанк незаконно списав з мого рахунку 126.47 грн, не вказавши це в історії операцій по картці (це взагалі ніде не відобразилось).
Власне сама розповідь: я користуюсь мобільним додатком Приват24, на п«ятницю 21.02.2020 року мав заборгованість по картці Універсальна 33282.83 грн, тому поповнив її на 33 383 грн (закрив усю заборгованість перед банком і 0.17 грн власних коштів залишилось) Кредитний ліміт 50 000 грн + 0.17 грн власних коштів.
Після цього поповнення карткою я не користувався. Наступного дня, у суботу 22.02.2020 я помітив, що відбулось невідоме мені списання 126.47 грн, яке ще й не відобразилось в історії операцій по картці. Тобто замість кредитного ліміту 50 000 грн + 0.17 грн власних коштів, на моїй картці залишилось 49873.70 грн кредитного ліміту.
Я спробував зясувати причину в технічного спеціаліста Приватбанку, проте вона заявила, що все вірно, жодних списань по системі не видно і взагалі це я дурень, а про 126.47 грн ніде не відображається (це й правда, система кошти списала, а в історії операцій картки цього не відображено).
Підсумовуючи: 126.47 грн Приватбанк списав незаконно і повертати їх не збирається. Доведеться писати заяву в Найполіцію для розслідування цього інциденту.
Рекомендую кожному клієнту Приватбанку ретельно слідкувати за рухом коштів аби схожа ситуація з Вами не трапилась, а краще змінити Приватбанк на інший банк, поки Приватбанк не доведе, що зберігати гроші в ньому надійно, а всі без винятку операції по рахунках є прозорими і відображаються в системі. Всім миру!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 лютого 2020, 16:26
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Виходячи з опису ситуації, наданої Вами тут і при зверненні в підтримку ми перевірили інформацію детально та хочемо зазначити, що ймовірно, за баланс картки Вами було сприйнято сальдо трат/зарахувань по картці на кінець дня. Рекомендуємо переглядати баланс картки станом на кінець дня дивлячись на баланс після останньої операції в цей день. В Приват24, вище виписки по картці для зручності відображається сальдо за день. Наприклад, якщо по картці у Вас було списання за день на суму 5 000грн, а зарахування були на загальну суму 150 грн, то в підсумку у Вас буде відображено сальдо -4 850грн. Але це не є баланс картки або Ваша заборгованість на той момент.
Нами буде проаналізовано Ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому. Якщо у Вас залишились невирішені або виникнуть нові питання, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
solar5 23 лютого 2020, 2:37
Тепер без відома клієнтів змінюють кредитний ліміт.Це при томі що я клієнт більше 10 років.Кажете більше 100 алгоритмів керують лімітом? Будьте добрі перерахуйте хоча-би 5-6 основних алгоритмів.В вязку з тим, закриваю карту універсальна по причині її непотрібності. Непотрібні ваші «скарбнички», 20 грн-обслуговування, даступ лівих сайтів до коштів і ваш жахливий новий дизайн приват-24.Втратили клієнта.В заміну є купа інших банків.
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2020, 10:08
Добрий день!
Дійсно, при встановленні та зміні кредитного ліміту банк враховує сотні факторів, таких як кредитна історія в ПриватБанку та УБКІ, наявність інших продуктів банку, надання або відсутність додаткових документів, що можуть вплинути на рішення банку. Ви можете продовжувати користуватись карткою, як особистою та в подальшому банк може переглянути свою позицію, щодо надання ліміту. Щодо питання оплати на сторонніх сайтах, то в першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dope55 22 лютого 2020, 23:22
У девушки Карта кредитная, после увольнения с работы она просрочила платеж, и они начали звонить, ее маме, маминой начальнице и всем кому можно лижь бы уведомить о кредите, девушке они конечно не позвонили, партизанская война так сказать, девушка вся в слезах, т.к. мама переживает начальница выписала люлей маме. Чтоб вы понимали кредит 3000 грн, вы серьезно? У нее не пол милиона там, а 3000 гривен.
Помогу ей на днях его закрыть и ни ногой в банк в котором что такой банковская тайна даже и не слышали.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 лютого 2020, 9:56
Доброго ранку!
Варто зазначити, що при оформленні картки та використанні кредитного ліміту, клієнт бере на себе зобов'язання, дотримуючись умов договору своєчасно погашати заборгованість або вносити мінімальні платежі. Дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були здійснені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vladimir765567 22 лютого 2020, 22:40
Всем доброго времени суток. Долго думал писать отзыв или нет, но наконец решился. На днях я закрыл свою кредитку «Универсальная от Приватбанка и наконецтаки почувствовал себя свободным человеком! Это ни с чем не сравнимое чувство что ты не должен. Это очень круто чувствовать себя независимым и ничему не обязанным банку. Закрыть карту вроде бы нет ниичего проще верно? Да, оплатил долг, закрыл карту и забыл, вро де бы всё просто…
Но не тут то было.
Я начну с начала чтобы было понятно.
Своё знакомство с банком я начинал ещё в 2007 году когда учился, в то время нам выдали карты для получения стипендий от приватбанка, в нагрузку выдали и кредитки с известной на то время „клубничкой“ Стипендия была не большая 200-300 гривень, лимит тоже с начала дали 500 гривень, но на то время это были всё таки деньги, ведь цены тогда были более приемлемые, но не о том речь. Время шло, цены росли, доходы тоже, лимиты по кредитке как ни странно тоже росли. По началу было всё удобно и понятно вроде как. Со временем кредитная карта стала долговой ямой. Тут всё банально, как у всех проблемы в семье, потеря работы, и т.д
Были деньги платил долг, не было платил только драконовские проценты по кредиту. В октябре 2018 долг вырос до рекордной суммы -23 924,09 с этого момента я решил выплачивать задолженность и со временем закрыть карту. Пытался решить проблему напрямую с банком и попросил реструктуризацию, на что мне ответили:
До АТ КБ «ПРИВАТБАНК» надійшов Ваш запит, який містить наступні вимоги:
Надати реструктуризацію заборгованості за кредитом.
За результатами розгляду звернення повідомляємо наступне.
Згідно зі ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови
(пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими
відповідно до актів цивільного законодавства.
Між Вами й АТ КБ „ПРИВАТБАНК“ укладений Договір про надання банківських послуг
(далі Договір). Згідно з умовами Договору Ви отримали кредит у вигляді встановленого
кредитного ліміту на платіжну картку зі сплатою відсотків за користування кредитом на
суму залишку заборгованості за кредитом.
Згідно зі статтями 526, 527, 530 Цивільного кодексу України зобов’язання повинні
виконуватись належним чином і в установлений строк відповідно до умов договору та
вимог закону.
Повернення кредиту є основним принципом кредитування. В зв’язку з тим, що
механізм кредитування в Банку тісно пов'язаний з іншими банківськими програмами
(депозити та ін.), то неповернення наданого кредиту, відсотків та винагороди, може
негативно відбитися на функціонуванні банка в цілому.
Додатково повідомляємо, що норми банківського законодавства, зокрема Закону
«Про банки і банківську діяльність», забороняють банкам встановлювати окремій особі
більш сприятливі умови, ніж іншим клієнтам банку за аналогічними договорами.
Враховуючи вищезазначене, АТ КБ «ПРИВАТБАНК», на жаль, змушений відмовити
Вам в задоволенні Вашого запиту.
Просимо Вас здійснювати погашення заборгованості у відповідності до умов
укладеного договору.
Банк завжди готовий до співпраці на основі відповідності взаємних дій законодавству
України.
Тут тоже… О каком договоре речь? В банке никто договор читать на даёт, объясняют всё в двух словах, подписываешь заявление-анкету и всё. При том при всём навязывают постоянно то копилку, то страховку, тоещё что либо.
Отказали таки в реструктуризации хотя я так надеялся…
На то время карта у меня была в минусе и кредитный лимит урезали до нуля, потому как в 2017 имел неосторожность взять небольшой займ в мфо и не вернуть. С 2016 года кредитная история убки была испорчена не возвращенным кредитом мфо. Соответственно и кредитная история испорчена и кредитный рейтинг 0 ноль дефолт. В конце 2018 года я решил погашать карту и наконец то её погасил уже только сейчас в 2020. Сколько я заплатил только процентов за всё время одному Богу известно. За 2018 год проценты по кредитке я заплатил 17 005,38, в 2019 году меньше 8 504,64, в этом году 576,35. И это только проценты по кредиту. И опять же таки сколько было самого кредита узнать проблематично, тут кредитный лимит, тут оплата частями со своими скрытыми платежами и заморочками и ещё куча всего.
Подходим к самому главному. Закрытие карты: на днях получил зарплату, как только деньги поступили на счет забросил последний платеж на кредитку, карта вышла в полный ноль. Кредитный лимит ноль, задолженности ноль, звоню в банк чтобы оставить заявку на закрытие карты, оператор колл-центра проверяет информацию подтверждает что карта вышла в ноль, задолженности нет, но закрывать карту отговаривает. Мол пользуйтесь как дебетовой без лимита и т.д Я иду в отказ, говорю не надо, я хочу карту закрыть и тут она выдаёт „Владимир Александрович Приватбанк выражает Вам своё доверие и устанавливает вам лимит на карту 5000 тысяч гривен“ Я соглашаюсь ради интереса, ведь как мне могут дать лимит с плохой кредитной историей и кредитным рейтингом ноль дефолт? Как? А оказывается могут! Через минут 5-10 после разговора приходит смс что лимит по карте установлен 5000 гривень, поздравляем…
У меня слов нет… Читаю отзывы и многие жалуются что в последнее время людям убирают кредитный лимиты, при том с хорошими кредитными историями и хорошим оборотом средств по карте. И при это пишут что кредитный лимит устанавливается банком по ряду 100500 причин. Бред!
Через пару дней я убрал лимит до 0 и закрыл карту! А ещё как увеличили лимит стали предлагать бонус 5 % по тратам и экономия до 300 гривен. Начали предлагать оплату частями на 5000 и всякое разное, вроде бы я никогда у них не обслуживался и карту мне выдали впервые. Когда были финансовые трудности постоянно звонили, приходили домой угрожали судом, банк потерял к Вам доверие и тому подобное, а тут БАЦ и 5000 гривень дал и доверие!
Люди поймите наконец что главная задача банка заработать как можно больше, и как можно больше содрать с клиента и втянуть в долговую яму! Банку не нужна ваша хорошая кредитная история и хороший рейтинг, потому как если вы будете отдавать вовремя деньги, банк ничего на вас не заработает! Ещё хочу сказать что люди привыкли жить постоянно в долг, но это не правильно. Нас заманивают лимитами, всевозможными бонусами и кешбэками. Переплата банку сумасшедшая! С экранов телевизоров нам показывают новые гаджеты, предлагают „выгодные“ кредиты, зачем ждать когда можно купить сейчас?
И все бегом бегут оформлять новую модную карту или кредит.
Мы не умеем планировать свой бюджет, распорягаться деньгами, тратим их впустую, что взамен? Кредит, долг и пустой кошелек…
Зачем брать кредит, если за 5-8 месяцев можно насобирать и сэкономить на то что хочется. Со временем я научился экономить и жить как говорится по средствам. Мне не нужна кредитная карта потому что если я захочу что либо купить могу достать из заначки и пойти купить, или подкопить за несколько месяцев и купить то что хочется без всяких процентов и переплат!

В заключение хочу пожелать всем добра. И люди учитесь жить без кредитов…
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2020, 9:45
Доброго ранку!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Хочемо звернути Вашу увагу, що при використанні кредитних коштів, вісотки нараховуються у разі виходу із пільгового періоду по картці. В разі своєчасного внесення мінімального платежу на карту, не виникає простроченої заборгованості. Таким чином, навіть при своєчасному внесенні лише мінімальних платежів, картка буде погашатись. Так як лише частина цих коштів спишеться, як відсотки за користування кредитним лімітом, а інша частина залишиться на картці для погашення тіла кредиту. Ви можете побачити детальний розрахунок по нарахованим відсоткам в Приват24 меню «Мої рахунки» у виписці по картці натиснувши на операцію списання відсотків та кнопку «Показати детальний розрахунок». Щодо надання кредитного ліміту, то варто зазначити, що рішення приймається на основі великої кількості факторів, серед яких також є і кредитна історія. Але це не єдиний фактор, на основі якого визначається можливість надання ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрий Жук 22 лютого 2020, 20:48
Відділення за адресою: Одеса, Фонтанська дорога, 55
В моем случае уже 3 месяца в отделении N 98 по ул. 7 Станция большого фонтана работает только один консультант, очереди огромные не возможно подойти к кассе и к терминалам.Это и в других отделениях Приват банка, принимайте соответственные меры.
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2020, 9:31
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Нами постійно проводиться робота в даному напрямку, щоб якість обслуговування була завжди на вищому рівні. Для цього ведеться набір персоналу, а також збільшується кількість операцій, які можна провести самостійно, без необхідності звернення до відділення. Для Вас доступна велика мережа банкоматів та терміналів самообслуговування, а також Приват24, який дозволяє проводити операції в декілька кліків не виходячи з дому. Якщо ж у Вас виникають питання, ми завжди готові відповісти на них за одним із каналів, що вказані на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlegKrit 22 лютого 2020, 20:38
Минуса:
Сервиса в банке нету, кругом большая комиссия, терминали с Китаю купюры не щитает.
Плюсы:
Много терминалов и банкоматов.
Кредо ПриватБанку)))
«Клієнт має підлаштовуватись під ПриватБанк»(((
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2020, 9:26
Доброго ранку!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Нами постійно проводиться робота для покращення якості обслуговування. В тому числі, це стосується оновлення та обслуговування технічних засобів, зокрема банкоматів та терміналів самообслуговування. Також Ви можете використовувати Приват24 для проведення великої кількості операцій онлайн, що дозволяє не йти до терміналу. Якщо у Вас є невирішені питання, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Коля Астахов 22 лютого 2020, 18:36
Урезали кредитный лимит до нуля. Остался з границей без денег. Просрочки по карте не было. Оформил карту в другом банке, все ОК. Проблем нет.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 20:13
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
nata2609 22 лютого 2020, 18:10
Шановний Приват банк, такого нахабного банку як Ви, я за свох 50 років не бачив. Брав кредит в 2008 році — 500 грн, 2008-2009 рр.вищитували по 50 грн з зарплатної карти в 2009 році карту закрили і в банку перерізали, потім філія Приват банка закрилась і довідку про закриття ніхто не недав. В 2016 році працюючи на Холоднянському підприемстві де теж зарплата йшла через Приват банк, Вам захотілось і Ви з мене вищитали 1701 грн за два місяці без жодних попереджень. А й з 2018 р. я знаходжусь в «чорному списку» Вашого банку і постійно отримую погрози «заплати». Де Ваша совість? Ви навіть виписку не надаєте. А з мене без підстави вимагаете. До зустрічі у суді.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 20:01
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
April2000 22 лютого 2020, 13:25
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Маршала Жукова, 13
Как клиентка различных банков с 22-летним опытом, благодарю сотрудников горячей линии ПриватБанка за профессионализм, терпение, всегда доходчиво излагаемой информации.
Связь в он лайн режиме также всегда отличная.
Интерфейс личного кабинета выше всяких похвал.
Первые три года приходилось обращаться за помощью по нескольку раз в неделю.
Были и фарс мажорные ситуации.
Всегда помощь и отличная техподдержка.
Отдельная благодарность моему личному менеджеру Галине Владимировне Албул.
ПРОФЕССИОНАЛ.Когда есть такой специалист, нет необходимости менять приоритеты.
Для меня как, для клиента, важна защищённость и уровень обслуживания.
В личном кабинете всегда отображается когда и на что потрачены средства, лёгкость в переводе средств и проплатаз
Чего к сожалению нет в других банках, у которых мы также клиенты, но именно по причине непрозрачности транзакций, лишни раз избегает финансовых операций.
Логистика в ПриватБанке на высоком уровне
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 14:24
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку! Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у Вас тільки позитивні емоції. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ArturTar 22 лютого 2020, 12:58
Добрый день! Я украинец, но сейчас нахожусь в Крыму. После последнего обновления своего мобильного приложения банк принудительно обнулил мою авторизацию. Но в Крыму не работают украинские операторы связи, поэтому я не могу получать смс и звонки и поэтому не могу снова пройти авторизацию и войти в приложение. Решил поменять финансовый номер, чтобы получать смс, но здесь нет ни одного банкомата Приват банка. После многочасовых хождений по кругу с менеджерами по горячей линии, которые предлагают или получить смс или воспользоваться банкоматом и отвергают вариант с веб камерой и паспортом, тк Крым не заграница и поэтому так нельзя. Но почему тогда в Крыму нет банкоматов Привата? Такой двойной политикой банк вредит только своим клиентам — украинцам. Сейчас Приват лишил меня финансовой помощи семьи и поставил в очень трудное положение. Горячая линия только копирует и вставляет одни и те же сообщения раз в полчаса или реже, даже не пытаясь найти выход. Будьте осторожны, Приват банк — очень ненадежный партнер: он может сам создать проблему (обнулить по своей инициативе авторизацию) и отказаться её решать, ссылаясь на внутренние распоряжения и даже откажется принимать заявку и давать письменный отказ, нарушая закон Украины. Государственный банк, стоящий выше законов этого государства.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 13:50
Добрий день.
Ми завжди намагаємося зробити зручний і функціональний сервіс на основі відгуків наших клієнтів.
Розуміючи, наскільки складно може бути отримати смс, для зручності клієнтів була реалізована можливість зміни способу авторизації при вході. Ви можете обрати зручний для Вас спосіб підтвердження, навіть не звертаючись до служби підтримки. Для цього достатньо перейти на сайт https://next.privat24.ua/ і якщо система пропонує спосіб авторизації, що Вам не підходить,  натисніть  «Інший спосіб».  
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
aoa2006 22 лютого 2020, 12:51
У дочери закончилась Голд карта универсальная Привата полгода назад — так эти кровосиси вместо того чтобы прекратить списывание за членство в Голд клубе — списывали остаток а потом еще и в минуса, а потом еще и начали штраф начислять, а потом смс-ки и звонки папе от коллекторов.
Дочь проживает давно за границей и телефона по которому зайти приват24 могла бы — нет.
В разговоре с этим г…… (плохим) банком выяснилось, что у них в оферте эта услуга вообще не описана (и конкретно порядок припинення членства) хотя деньги за предоставление услуги берут. Все разговоры с колцентром ставят в тупик операторов (в чате тоже самое)
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 13:56
Щомісячний членський внесок за участь в Gold-клубі — 20 грн, списується відповідно до тарифів картки — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold/
Для припинення платежів можна закрити Gold картки, та оформити звичайні.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Переглядати інформацію по рахунках, керувати рахунками Ви в будь-який час можете в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
serge1980 22 лютого 2020, 12:16
История такова- В магазине велмарт было ошибочно оплачено за товар который я не покупал, глюк произошел.Через три часа сотрудники магазина сделали возврат, чек фискальный выдали. Оплата и возврат был сделан через терминал приватбанка. Далее начинается самое интересное.Сразу пришла смс от банка- возврат средств, зачисление в течении 3 дней.Ок, жду. Денег нет, поддержка банка начинает рассказывать, что операция была в сети другого банка и т.д. Оформляем заявку и все такое. И вот по прошествии месяца они мне сообщают, что торговая точка отказывается делать возврат. Еще раз напишу- чек возвратный фискальный с кодом авторизации, на котором указан банк эквайр-приватбанк у меня на руках!
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 13:03
З боку банку ми зробили запит на оскарження операції. Нам дуже шкода, але за заявкою отримана відмова. Ми надамо Вам документи, а також рекомендації щодо подальшого проведення операції оскарження. Для цього достатньо відправити запит на пошту chargeback@privatbank.ua і вказати в темі номер заявки.
Majore 22 лютого 2020, 8:06
Відділення за адресою: Одеса, вул. Жуковського, 32
Думал перевести депозит в Приват, захожу в ближайшее отделение к работе на Жуковського. В отделении небольшая очередь, но все ждут у друг друга над головой.
Дали мне ставки посмотреть, пока жду, так что занялся чем то. Дождался специалиста, девушка вежливая, приветливая. Но в отделении нету даже перегородок между столами сотрудников, я уже молчу о том, что весь зал, слышит зачем, я пришел в банк и сколько денег планирую завтра сюда принести, где я живу, работаю и и.д. А как же банковская тайна и политика конфиденциальности? Банк не разглашает перс. данных, так и разглашать не надо и так все все слышат. Такое ощущение, что банк у бандитов на проценте сидит. Думал пойти директору отделения высказать свое мнение, но его не было на месте, так и у него нету даже кабинета своего. Какой-то нищий банк. Заехал уже подороже домой в р-не Таирова в отделение, отделение уже большое выбрал, но там ситуация один в один, только места побольше и босс тоже без кабинета. В общем обслуживание мягко говоря не комфортное. Банк создаёт впечатление соседа алкоголика, решил депозит оставить в своем банке, а то ещё пропьете. В других банках все таки больше приватности, отсюда и уют, а когда спорная ситуация или обслуживается наша фирма, то всегда это у директора в кабинете. Бомж банк да и только.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 9:33
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань.
Ми активно розвиваємо наші сервіси, щоб наші клієнти могли комфортно почували себе за будь-якої ситуації. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
Хочемо звернути Вашу увагу, що більшість операцій Ви також можете провести без відвідування відділення.
У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — Приват24, мобільні додатки під різні послуги. Це допоможе Вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної Вам операції.
Проблема вирішена
activecoal 22 лютого 2020, 3:24
Не понимаю как работает льготный период. Ни боты, не специалисты не в состоянии объяснить механику работы. У меня была задолженность по кредиту и процент за использование, я его погасил, как написано в расчете обязательного платежа: «Якщо Ви внесете на картку *** грн СЬОГОДНІ, то Ви повністю розрахуєтеся по кредиту, Ваша картка «ВИЙДЕ В НУЛЬ», і Ви зможете знову користуватися кредитним лімітом з пільговим періодом». После этого я далее пользовался средствами с карты, рассчитывая на то, что льготный период возобновлен.

Написал следующие сообщения в поддержку Приват24:

Здравствуйте. Не могу понять по сообщениям от бота принцип работы льготного периода. У меня был обязательный платеж и процент по кредиту, который списывается в конце месяца. Сегодня я всё закрыл, но опять делал оплаты картой. И опять в расчете обязательного платежа то же сообщение. То есть фактически мне надо положить средства на карту так, чтобы кредит был погашен + процент за его использование и только при условии, что процент за использование спишется и кредит будет полностью погашен начнется льготный период?

То есть при кредите в 5000 тысяч и процентам за использование в размере 100 гривен я должен до 25 числа внести 5100 гривен и после списания процентов в конце месяца начнется льготный период?

Фахівець Микола: Доброї ночі, Максиме Вікторовичу!
по сьогоднішнім оплатам в Приват24 буде оновлено дані протягом доби

Я: Тобто після того, як я вношу якісь кошти має пройти доба, щоб почав працювати пільговий період?
Я не можу зрозуміти механізм роботи, дані не оновилися але коштами я користуватися можу, а пільговий період не оновився

Фахівець Микола: в Приват24 дані оновлюються не від разу а протягом доби
тому рекомендую почекати і потім перевірити по розрахунку

После этой всей истории на следующие сутки я снова зашел в расчет обязательного платежа и там было такое же сообщение, только с повышенной суммой процента за июспользование кредита и без возобновления льготного периода.Я снова написал в поддержку следующее:

Вчера в обязательном платеже значилась сумма, необходимая для погашения кредита и возобновления льготного периода, там четко написано :« Внесите СЕГОДНЯ и ваш льготный период возобновится». Я внёс и снова пользовался средствами, как сказал специалист Николай :«Подождите, данные обновятся через сутки». Данные обновились, но льготный период не возобновился, а сумма за процент по кредиту выросла. Ещё раз прошу мне разъяснить, как работает и возобновляется льготный период, так как не бот, ни Николай не смогли объяснить мне этого, а информация в расчете обязательного платежа не соответствует действительности.

Фахівець Олександр: Обов'язковий платіж: 0 грн
Сума до повного погашення: ***грн
Ви не погасили заборгованість до закінчення пільгового періоду, тому на Ваш борг нараховуються відсотки за ставкою 3.6% в місяць (списання відбувається в кінці місяця)
На сьогоднішній день, сума до повного погашення становить *** грн (ця сума складається з *** грн Вашої поточної заборгованості та *** грн відсотків, які нарахували в цьому місяці і будуть списані в кінці місяця). Якщо Ви внесете на картку *** грн сьогодні, то Ви повністю розрахуєтеся по кредиту, Ваша картка «вийде в нуль», і Ви зможете знову користуватися кредитним лімітом з пільговим періодом

Я: Я вчера прочел такое же сообщение и внёс необходимую сумму.
И полностью погасил, даже с запасом.
И никакой льготный период не возобновился.

Фахівець Олександр: Так як, поповнення карти було недавно в Приват24 дані ще не оновленi і протягом 1-3 днів інформація оновиться і буде відображена коректно.
Приносимо вибачення за незручності

Я: Но этой информации ведь нигде нет?

Фахівець Олександр: якої?

Я: Что данные обновляются не сразу, а информация о том, что льготный период возобновляется сразу же после погашения кредита и процентов за использование есть.

Фахівець Олександр: дані ще не оновленi і протягом 1-3 днів інформація оновиться і буде відображена коректно.

Таким образом, я узнал, что информация в приложении отображается некорректно, один специалист мне сказал, что она исправится через сутки, второй, что через 1-3 дня. Специально по истечении трёх дней я проверю, соответствует ли всё это действительности или это обычный развод, очень странно, что деньги зачисляются и могут быть использованы моментально, а информация в приложении обновляется 1-3 дня и вводит клиентов в заблуждение, любопытно что это за API такое.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 9:35
Банк дає Вам можливість користуватися коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо Ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому Ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно.
Схема роботи пільгового періоду «до 55 днів»:
Фактично період дії такого безвідсоткового періоду може становити від 25 до 55 днів, в залежності від того, в який день місяця відбуваються витрати.
Тобто, якщо в поточному місяці розпочати здійснювати витрати 1-го числа, то до 25-го числа наступного місяця пільговий період складе всі 55 днів.
Внести суму всіх використаних коштів потрібно до 25-го числа наступного місяця.
Якщо ж це правило погашення не дотримуватися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було.
Проблема вирішена
Давид Каневский 22 лютого 2020, 2:59
Здравствуйте, Уважаемые Приватбанковцы! Вы мне уже несколько месяцев присылаете письма на мой домашний адрес о задолженности некого Дрегваля Анатолия Ивановича. Я вас давно хотел оповестить, что данная особа по моему личному домашнему адресу НЕ ПРОЖИВАЕТ! Это был мой бывший квартирант, который жил у меня с 2007 по 2011 год. Он закоренелый алкаш, по месту прописки уже давно не проживает, так как его младший брат Владимир Дрегваль продал его квартиру в Жёлтых водах. Я вас искренне прошу, не присылать мне письма о задолженности на мой домашний адрес, этот человек здесь не прописан и никогда прописан не был, я его выгнал с квартиры 9 лет назад. И к тому же, в письме указано, что этот *** взял у вас кредит 11 марта 2013 года, а на тот момент он с нами уже не жил, и указал мой адрес абсолютно без моего согласия!!! так что прекратите пожалуйста присылать письма на этого мудака, который ко мне не имеет никакого отношения в частности, ни к моей квартире в целом!!!!  С уважением, клиент Приват Банка, — которого ваши же работнички пытались *** в 2016 году. 
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 9:17
Добрий день.
У разі, якщо зазначений клієнт не прописаний і не проживає за даною адресою, рекомендуємо надати довідку про склад сім'ї в будь-яке зручне відділення ПриватБанку. Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝