Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПриватБанк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ярослав Семенчук 18 серпня 2014, 11:45
Прошу Вас допомогти розібратися із ситуацією щодо безпричинного блокування працівниками служби безпеки операцій за моє карткою №4149437823339187.
Так, з листопаду 2012 року мною відкрито банківський картковий рахунок № 4149437823339187, який використовувався згідно правил користування банківськими рахунками приблизно до грудня 2013, після чого з невідомих мені причин рахунок було заблоковано працівниками Дніпропетровського відділу безпеки ПАТ «ПриватБанк».
З метою вирішення вказаної проблеми я відвідував фахівців відділень ПриватБанку більше 15 разів, які не змогли мені пояснити з яких причин мою картку заблоковано, лише пояснюючи, що блокування відбулось співробітниками безпеки у Дніпропетровському центральному офісі, у тому числі блокування із забороною працювати співробітникам банку зі мною. Були подані на гарячій лінії заяви на розблокування картки -всі відміна розблокування. Наведені непорозуміння не дозволяють мені зняти мої особисті кошти у сумі 339,01 грн., поновити картку чи відкрити нові картки для особистого користування як фізичної особи.
На підставі викладеного, прошу Вас доручити підлеглим співробітникам вирішити проблеми із моїм рахунком та у подальшому не порушувати мої права як добросовісного користувача банківських послуг.
Заздалегідь вдячний за допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2014, 12:20
Ярослав, доброго дня!
Шкодуємо про незручності, які Вам доставила описана ситуація.

Ваше питання знаходиться в роботі у наших фахівців. На жаль, ми не можемо повідомити Вам про результат так оперативно, як нам би цього хотілося. Інформація залишається на контролі і як тільки питання буде вирішено, ми Вас відразу ж проінформуємо.

З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 3

+
+4
Ярослав Семенчук
Ярослав Семенчук
18 серпня 2014, 12:23
#
Ви що знущаєтесь? Я вже 4 місяці займаюсь розблокуванням картки. Більше 15 разів був у відділенні приватбанку. Подавав заявки на розблокування — близько 6 заявок. І Я впевнений, що відповідь прийде — розблокувати можете у відділенні приватбанку. Працівникам приватбанку забороненно працювати зі мною.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
18 серпня 2014, 12:29
#
Ярослав, ми розуміємо і шкодуємо, що сформована ситуація доставляє Вам незручності.

Ваше питання зараз знаходиться в роботі у наших фахівців і за фактом його вирішення, ми з Вами обов'язково зв'яжемося для надання консультації.
З повагою, ПриватБанк.
+
+4
Ярослав Семенчук
Ярослав Семенчук
18 серпня 2014, 12:37
#
Я зрозумів. Звернусь до суду. Я не бачу більше варіантів.Ваш банк привласнив мої кошти!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку