Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Блокування переказів на особистий рахунок і іншому банку + обслуговування чат підтримки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Дмитро Остапенко 10 листопада 2025, 21:02
Вітаю.
1. Регулярно проводжу платежі кожного місяця на один й той самий рахунок в іншому банку який належить мені там вказано мій ПІБ та ІПН, вже другий раз в підряд за 2−3 тижні при переведенні операція фіксується як ризикова і потрібно проводити відеопідтвердження, це не є логічним тим паче скриптові питання чи хтось просив мене зробити платіж і тд, коли я кажу на пряму що рахунок належить мені і це регулярний платіж.

2. Звернувся до чату щоб залишити скаргу, описав ситуацію і отримати зворотній зв’язок на скаргу
Мені видав чат бот ось це «Дякую, що знайшли час і залишили ваш відгук по ситуації, з якою зіткнулися. Кожне звернення аналізується банком для покращення якості наших послуг. Ми докладемо максимум зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження.»
Пишу на співробітникіа Дмитра
Друже чи хотів би уточнити чи буде зворотній зв’язок по моєму питанню?
Очікую 8 хвилин і пан Дмитро мені скидає тей самий текст що і бот…
Пишу оператору Дмитру що друже в мене пряме питання чи буде в мене зворотній зв’язок по скарзі, пишу що ви мені скопіювали відповідь з скріншоту який я надав і на це витратили 8 хвилин?
У відповідь отрмую текст «по скарзі зворотній зв’язок у вигляді відповіді на скаргу яку додали в чат» знову через 8 хвилин…
Пишу йому «Через скільки буде розглянуто скаргу і в якому форматі очікувати відповідь
Я хочу отримати нормальний зворотній зв’язок, а не повідомлення від чат боту»

У відповідь отрмую" скаргу розглянуто
відповідь по скарзі:
Дякую, що знайшли час і залишили ваш відгук по ситуації, з якою зіткнулися. Кожне звернення аналізується банком для покращення якості наших послуг. Ми докладемо максимум зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження."

Це що за обслуговування? Навіщо ви тоді тримаєте контакт центр банк якщо у вас немає різниці між чат ботом і співробітником, грубо кажучи я витратив пів години часу і питання не вирішив.
Ніякого нормального відношення до клієнта немає, ні проміжної відповідь ні «Дякую за очікування» ні «Приношу вибачення за затримку» просто банальний скрипт який може писати і чат бот
Сервісу у вас 0
Вирішення питання теж 0

Коментарі - 1

+
0
TaToTake
TaToTake
12 листопада 2025, 21:15
#
Це теж саме,шо скаржитись на чергу) Хоч до посиніння в дупі можно скаржитись на процеси в компанії,але цим Ви їх не зміните.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Блокування переказів на особистий рахунок і іншому банку + обслуговування чат підтримки