Банк вкрав у мене гроші! (100$)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Я почав поповнення через термінал: перша купюра $100 була прийнята, друга — також, але одразу після цього з’явилося повідомлення, що термінал тимчасово не приймає готівку. У результаті кошти на картку не зарахувалися.
Я звернувся на гарячу лінію та зафіксував скаргу (номер звернення на відшкодування: 30766262). Після цього мені повернули лише $100, решта $100 досі не відшкодовано.
На жаль, ні в чаті з оператором, ні під час дзвінків на гарячу лінію я не отримав жодної конкретної інформації щодо подальших дій або термінів повернення коштів.
Окремо хочу зазначити, що під час фіксації проблеми на гарячій лінії касирка, яка рекомендувала скористатися терміналом, відверто насміхалася з ситуації. Така поведінка є абсолютно неприпустимою та викликає сумнів у добросовісності персоналу відділення.
Прошу банк розібратися в ситуації, повернути решту коштів і звернути увагу на якість обслуговування клієнтів у цьому відділенні.