ПриватБанк сам не розуміє як працює їх «система»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Одного дня приват знизив мені кредитний ліміт, в застосунку при цьому було чітко вказано причину «Через припинення надходжень по підприємницький діяльності». Ця причини є банально не валідною, надходження по підприємницькій діяльності Є, регулярні. Тричі писав у чат підтримки (із перервами десь по 2 тижні між кожним разом), кожен раз були просто відмовки.
Перший раз написав відразу після зниження ліміту — відповідь була що «для подальшого кредитування необхідно підтвердження вашого поточно вінансового стану — декларація про доходи». Взагалі не питання, куди відправляти? Відповідь — або нести у відділення, або коли застосунок запитає (а він НЕ запитує), то прикріпити там. Ну окей думаю, почекаю чергового зарахування на ФОП, і подивлюсь що буде потім.
Другий раз написав після чергового зарахування на ФОП — повідомлення про відмову в зміні кредитного ліміту не змінилося, все ще «припинення надходжень». Відповідь оператора підтримки — зараз у вас через зменшення ліміту борг більший за ліміт, треба погасити і тоді буде змога подати заявку, прикріпити документи і т.д. Ну окей думаю, може бути і так) Погашу і спробую зному
Ось сьогоді погасив мінус, пробую зною підняти ліміт — помідомлення без змін — «Припинення надходжень». Пишу знов в підтримку, і це була найбільш ідіотичний діалог з усіх, бо чувак на тому боці взагалі ні трохи не намагався розібратися в проблемі (проблема з системою банку, а не моя!), просто 0 зусиль. Замість розібратися, цей «спеціаліст» просто декілька разів скопіював мені якісь дефолтні відписки, щось там про «ну ви розраховуйтесь частіше карткою» і «розуміємо як це неочікувано», лол. Користі від спілкування із чуваком, який просто копіює відписки ще менше, аніж із АІшкою, краще б з роботом поспілкувався
Із цього всього випливає, що розміром кредитних лімітів керує якась автоматизована система, але абсолютно ніхто не розуміє як вона працює, і тим паче ніхто із підтримки не здатен вирішувати проблеми із нею. Тому якщо якась невалідна причини заблокує вам ліміт, то так ця помилка висіти і буде. Якось так
Нажаль не можна прикріплювати скріншоти
P. S. Оце я буду сміятися, якщо зараз і сюди прийде «спеціаліст» банку і скопіює ті самі відписки що і чувак з моєї третьої спроби