Приємний фльор обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
6 жовтня я завітала у відділення в місті Суми по вул Троїцька 26 з запитом надати мені пластик до рахунку, який я відкрила онлайн. Менеджер дала мені голд картку Універсальну до рахунку і навіть не сказала, що по цій картці знімаються кошти за обслуговування. Пропозиції по вибору картки до рахунку не було. просто впарили голд картку паралельно з купою інших пропозицій, на які в мене запиту не було. Я казала, що мені треба просто пластик до рахунку, але надходжень я в найближчий період не очікую. Також в мене є рахунок ФОП. ФОП я закрила і хотіла дізнатись, чи мені закривати рахунок онлайн чи у відділенні. Співробітниця відправила мене до керівника відділення. я підійшла, та подивилась на мене з під лоба з виразом обличчя «шо ви з мене хочете». І без доброго дня з питанням «шо ви хочете» сказала, що я можу закрити рахунок і сама. Обслуговування на вищому рівні. Зараз я за кордоном і замінити картку з Голд на звичайну я не можу. Шановний Приватбанку, що порадите робити в таких випадках роботи ваших співробітників?
Написати коментар
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||