Юзабіліті відсутня!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Чому бомбить — пояснюю:
— Останнє оновлення додатків — це дно, особисто я ніяк не можу звикнути бо воно не сприймається інтуїтивно. Ну нехай, може то я дурний.
— Якось перестала працювати Універсальна бо треба було актуалізувати данні, окей, якраз був біля відділення, зайшов і спеціаліст все зробила. Сьогодні хотів зробити проплату з ФОПа — рахунок не активний, бо треба актуалізувати. А важко було зробити так, щоб підтягнуло актуалізацію з Універсальної?
— Хотів в терміналі обміняти 100 доларів, стартовий екран не читав, можливо там і було якесь повідомлення, але він їх зʼїв і написав «вибачте, термінал не приймає готівку». Навіщо тоді зʼїв? Окей, почався квест з дурнуватим голосовим асистентом, дійшли до головного -Назвіть суму, яку хочете повернути. -Сто доларів. -Сто гривень, вірно? -Ні, не вірно! -Дякую, заявка на повернення 100 гривень прийнята. ??? І знову новий квест пробитися до оператора.
І таких прикладів за останній рік-півтора я можу навести багато.
Коротше, ПриватБанк, в плані зручності користування ти явно звернув кудись не туди. Шкода, але не зважаючи на 14 років співпраці я уже перевів перекази коштів і оплату товарів/послуг на інший банк, поки що залишається кредит який скоро буде закритий, після цього залишу у тебе тільки ФОП і гудбай, бо це якась неповага до клієнтів. І це не тільки моя думка, мої співробітники зі мною погодилися в тому, що стало погано.