Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
dmitriy12123 4 березня 2020, 20:55
Некоректно повторно списані суми 02.03.2020 з карток деяких клієнтів по платежам через сторонні сервіси від 27.02.2020.
Очікуйте, будь ласка, повернення другої списаної суми. — текст от привата, только решить проблему они обещали позавчера до утра, потом до обеда, потом 3го числа, потом 4го числа утром, потом до обеда 4го, потом до 18-00. А по факту — списали со счета больше 8 тысяч ссылаясь на сторонние источники. Возникает вопрос! Каким образом сторонний источник без ведома и подтверждения клиента ( кстати у каждого клиента клиента сторонний источник якобы отличается, так как судя по отзывам случаи многочисленные!) может проводить списания с карт клиентов банка?! Тут возникает вопрос! Либо банк никак не защищает своих клиентов, либо же в любой момент может их обворовать!
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 10:18
Нам шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним інцидентом. Помилково списані кошти централізовано повернуті на рахунки. Перевірити інформацію можна по виписці в особистому кабінеті Приват24. Приносимо вибачення за можливі незручності.
Проблема вирішена
Ярослав Сенько 4 березня 2020, 20:46
Зашёл в приложение приват24, смотрю у меня на балансе минус -998грн. Звоню в поддержку выяснить ситуацию оказалось что 27.02.2020 было двойное списание с моей карты из-за чего карта ушла в минус.
Лимит оплаты в интернете стоит 0, карту не терял не кому не давал.
Самое интересное что карта для выплат «зарплатная» не КРЕДИТКА это важно.
Каждый день кормят обещаниями что второе списание вернётся.
Мне это надоело так как на балансе минус. Тем более скоро прийдёт зарплата, почему я должен часть своей зарплаты отдавать за ошибки приват банка?
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 10:17
Нам шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним інцидентом. Дозвольте повідомити, що по Вашій картці було здійснено подвійне списання коштів іншим банком. Помилково списані кошти централізовано повернуті на рахунки. Ви можете перевірити інформацію по виписці в особистому кабінеті Приват24. Приносимо вибачення за можливі незручності.
NataliVinnica 4 березня 2020, 18:53
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Соборна, 59
Кол центр это не колекторы но то как они работают это ужас!!! Мой первый споживчий кредит в Привате! Приват банк сотрудничает с некими организациями под названием колл центр им же они передают информацию о клиентах НО колл центр это независимая организация и в большинстве случаев люди там работают НЕ официально никакого отношения к банку они не имеют они всего лишь получают прибыл за работу и то не официально… как люди из колл центра могут воспользоваться вашими ЛИЧНЫМИ данными никто за это не несет ответственности!!! у меня кредит споживчий ( фос мажер с работой соответственно предполагалась задолженность ) пришла в банк прошу организуйте тех паузу или каникулы по кредиту потому как форс мажер в работе знаю что будет задержка — ОТКАЗАЛИ… за то на числить штраф за просрочку это они УМЕЮТ ПОМНЯТ ЗНАЮТ… обидно… с 2004 года работаю с этим банком исключительно своими деньгами а как пришлось дело кредиту выскочило очень много нехороших нюансов в первую очередь беспокоит факт использования личных данных в колл центрах люди никто нигде не числятся а в руках клон дайк ))) а вы удивляетесь что с карточек деньги пропадают! кол центр и не понятные люди владеют личной информацией в подробностях — УЖАС! я уж молчу как они позволяют себе разговаривать с клиентом с просрочкой… как бандиты с переулка!
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 10:03
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Банк не користується послугами сторонніх call-центрів.
Що стосується боргу, він нарахований коректно і підлягає сплаті.
Проблема вирішена
IrynaLev 4 березня 2020, 17:03
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 4
сегодня перечислила деньги через терминал приватбанка — денег не дошли до получателя. оплата была наличкой. как быть?
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 18:02
Добрий вечір!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
Alinafedonyuk 4 березня 2020, 15:51
Сколько пользуюсь услугами банка Приват, никогда не была разочарована, пожалуй не смотря на некоторые плохие отзывы, я таки скажу: это очень хороший банк, и обслуживание тоже самое хорошее! Так что не задумывайтесь, Приват самый надежный!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 16:25
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
shamama 4 березня 2020, 14:45
Заплатила за мастер-класс Ирины Хакамады в Баку. Ни мастер-класса, ни возврата денег. телефоны сбрасываются.
На почту не отвечают, только по вайберу хамят и кормят завтраками…

Вера Симоненко
аккаунт-менеджер
+38 095 809 1102
+38 096 601 0917
sales@leyaevents.com
leya@leyaevents.com
Карта:
4149 6293 8590 9452 Яворская ЛВ
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 16:10
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Top40 4 березня 2020, 13:40
Вот и я попала под раздачу(, вернее под воровство банком личных средств( 27.02 сняли две одинаковые проплаты, причём это отобразилось не сразу. Ещё 3.03 со счетом все было в порядке, а 4.03 обнаружила пропажу средств. При звонке сотрудник банка что-то мямлил про трудности и накормил меня завтрашним днем( Прочитавши много информации в инете поняла, что такие случаи с этим банком регулярны( Посоветуйте пожалуйста хороший банк!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 16:08
Добрий день!
На жаль, даних вказаних у відгуці недостатньо, щоб розглянути дане питання. Дозвольте відмітити, що повторне списання коштів могло відбутися при запиту на списання від банку-еквайра.
Для уточнення Ваших контактних даних та перевірки інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitalik Saenko 4 березня 2020, 13:23
Приват Сливает базу данных мобильных номеров и имена кому они принадлежат!!! После технических проблем в период 1 мая по 4 мая 2020… теперь спамят с разных микро займов. Мобильный номер уже как 4 года( лично мой ) за четыре года не было не одного спама и номер есть тока у Приват Банка… в течении 4 лет я не обращался не в микро займ не в другие банки…
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 15:08
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають подібним ситуаціям.
У випадку підтвердження такої інформації, до відповідного співробітника Банку, який допустив порушення, будуть прийняті заходи реагування, які передбачені внутрішніми положеннями Банку. Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо Вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
Не варто забувати, що вказуючи свій номер на сторонніх сайтах, мессенджерах і інших відкритих ресурсах — інформацію про нього можуть отримати треті особи.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Vasya Makeenko 4 березня 2020, 13:22
27.02, как стало известно ПриватБанку только НОЧЬЮ 3 марта, задублировали операции. В выписке эти операции повторно не отображены!!! Однако с карты списана в непонятном направлении 350 гривен с копейками. То есть куда делись мои деньги я понятия не имею.
На вопрос о том, когда их вернут ПриватБанк просит ждать. То есть из-за какой-то мифической проблемы банка, я должна ждать непонятно сколько возврата денег??? Никаких четких ответов. Время решения проблемы постоянно оттягивается. Утром пишут, что до 13:00, в 13:00 пишут, что вернут в 18:00, в 18:00 появляется сообщение, что проблема решится утром, в 9:00. То есть по кругу. Двое суток. Никаких ответов, извинений и т.д. Операторы в чате вопросы игнорируют, на 3700 читают одно и то же предложение. Я понимаю, что сумма не космическая, но все же это мои деньги, которые вы УКРАЛИ!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 15:29
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним інцидентом та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Дозвольте повідомити, що по Вашій картці було здійснено подвійне списання коштів іншим банком. Бачимо Ваше звернення в чат, в якому наш оператор Вам надав коректну інформацію стосовно вирішення ситуації. Кошти Вам будуть повернуті в найкоротші терміни.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
caolin888 4 березня 2020, 10:44
Купила предворительный билет через приват 24. При возврате, за месяц до выезда, потеряла 370 гр.Общая стоимость билета 1100. При этом написано что банк себе деньги не берет, такие правила устанавливает перевозчик. Кроме того, такие билеты кассы не берут на возврат, можно вернуть тольво в привате.
Пишу чтобы знали все пользователи, и дочитывали те мелконаписанные тексты которые банк пытаеься скрыть от клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 13:38
Добрий день!
Ми не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Дозвольте зауважити, що умови повернення квитка вказуються саме постачальником. З ними Ви завжди можете ознайомитись в PDF бланку. Щоб знайти даний бланк квитка потрібно перейти до архіву квитків на автобус у Приват24 або на сайті bilet.pb.ua, знайти необхідний квиток на натиснути кнопку «Перегляд». Також, PDF бланк квитка на автобус відправляється на e-mail, вказаний при оформлені.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igoryus1 4 березня 2020, 10:41
Всім доброго ранку! Користуючись можливістю хотів би залишити відгук про повну некомпетентність співробітників банку (НЕ ВСІХ звісно, а тих хто відповідальний за кейс вказаний далі). На цьому ж сайті у вкладці питання банку, було задано питання Приватбанку стосовно блокування рахунків клієнта (можна ознайомитись за наступним посиланням
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/hotline/
а саме від Haim0613 3 березня 2020, 9:52 Юрий, Миколаїв)
Їх відповідь —
......«На поточний момент, в банку було зареєстровано постанову від виконавчої служби, згідно якої, Банк, діючи в рамках чинного законодавства наклав обмеження на користування рахунками. Рекомендуємо ознайомитись з інформацією на сайті Міністерства Юстиції (https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors), де можна переглянути наявність виконавчих проваджень на своє ім'я.»…

Так як я особисто був в аналогічній ситуації, заради спортивного інтересу я перейшов за посиланням, до речі на яке зсилався банк та рекомендував ознайомитись https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
Стосовно даного клієнта (Ламдан Юрій, кожен бажаючий може перевірити), дійсно в минулому були виконавчі провадженння, АЛЕ станом на вчора/сьогодні і тд (та, знову ж таки опираючись на сайт міністерства юстиції, а саме Результат пошуку виконавчих проваджень в АСВП. Стан ВП: ЗАВЕРШЕНО.

Відповідь банку — «При отриманні банком листа від Міністерства Юстиції, в якому йдеться про накладення арешту, Банк не може ігнорувати дану вимогу. У випадку, якщо зі сторони Міністерства Юстиції більше немає претензій до клієнта, вони направляють лист про зняття арешту на банк. При отриманні такого листа, Банк може зняти обмеження з карток на законних підставах»…

Тобто ТЕПЕР вони вже НЕ зсилаються на данний реєстр, а зсилаються на якийсь ЛИСТ (ЛИСТ, КАРЛ! У 21 сторіччі при наявності автоматизованих баз данних на які ж самі зсилалися на початку а коли зрозуміли що щось пішло не так, почали розповідати про різні листи, серйозно!?)

ПРИВАТ БАНК, я ще раз звертаюсь до ВАС

Офіційний реєстр міністерсива юстиції, закріплений на законодаввчому рівні, на який Ви зсилалися у Вашій відповіді. Згідно, данного реєстру ВИКОНАВЧІ ПРОВАДЖЕННЯ ЗАВЕРШЕНО. Підстави для обмеження користуванням рахунком ВІДСУТНІ. Це вже «Країна в смартфоні» чи ще ні?
Згідно п.6 розділу 10 «Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження» — в день встановлення факту відсутності заборгованості за виконавчим документом про стягнення періодичних платежів виконавець зобов’язаний внести до Системи дані про відсутність такої заборгованості.
Що було і зроблено!

Підстави для обмеження користуванням рахунком ВІДСУТНІ. Будь які обмеження незаконні.

ЯКІ ЛИСТИ ВАМ ПОТРІБНО??? Я не рекомендую використовувати послуги данного банку, а КЛІЄНТУ терміново звернутися за юридичною допомогою та готувати матеріали для позову, так як прямі звернення до банку не допомагають.

ВСІМ ДОБРА!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 13:18
Добрий день!
Дякуємо за Вашу небайдужість.
В той же час, хотіли б звернути увагу, що ми не в змозі коментувати ситуацію в повному обсязі, так як в листі вказуються персональні дані клієнта, на рахунок якого відкрито впровадження.
Як ми раніше повідомили, банк в першу чергу керується вимогами чинного законодавства.
Арешт може бути знятий саме після того, коли відповідний лист надійде до банку для відміни попереднього арешту.
У разі, якщо клієнт, котрий зіткнувся з ситуацією бажає більш детально розглянути інформацію щодо листа — ми рекомендуємо звернутися за офіційними каналами зв'язку, котрі вказано на нашому сайті https://privatbank.ua/
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України. 
З повагою, ПриватБанк!
Ketrin Zvereva 4 березня 2020, 10:40
3 марта произлошло повторное списание оплаты которая была 27 февраля и закончилась оплата успешно есть подтверждение, но приват мне городит что произошло повторное списание потомучто запросили с другого банка… но это я уже проходила это уже 4 повторное списание, первое вернули в течение полтора месяца, второе и третие по 20 грн оба сказали что такие сумы они не возвращают, тоесть у вас могут каждый день по 20 грн красть. В прошлые два раза на карте для выплат был 0 баланс и деньги угли в минус на карте для выплат -40 грн, что мне пришлось закрывать. Вчера на карте было 80 грн еще в 5 часов утра, в 10 часов -710 грн опять на карте для выплат, какой йошкин кот минус на карте для выплат, мне вчера утрам оператор обещал что до вечера все вернеться… вечер, муж в командеровке мне на карту сбросили деньги нужно идти в магазин а я не могу потомучто у меня все равно на карте — 300 грн, оставшись одна дома с ребенком я по вине привата осталась еще и без копейки денег… сегодня уже 4 число деньги не возвращают, зато я уже почти прикрыла минус еще 200 грн и я смогу пользоваться своей картой зашибись… воровство чистой воды а по ушам лепят одну и ту же пластинку…
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 13:11
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити Ваш номер телефону та допомогти у вирішенні ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dima88896 4 березня 2020, 10:14
також зняли 555грн і не повертають, пишуть що випадково знято і проблему буде усунуто.
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 13:00
Добрий день!
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок.
Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 березня 2020, 14:43
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.03.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Irina787 4 березня 2020, 10:03
Вот и я в числе пострадавших от банка-вора. Списали с моей карты под видом двойной транзакции без всякого запроса ночью 3000гривен двумя платежами. Ужас просто, а не банк. Притом все отделения в городе закрыты. Возврат средств операторы не гарантируют. А что собственно они могут гарантировать..., как обезьян обучили говорить одно и тоже. А человеческий язык им не знаком.
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 12:58
Добрий день!
На жаль, даних вказаних у відгуці недостатньо, щоб коментувати ситуацію.
Для уточнення Ваших контактних даних та перевірки інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 березня 2020, 14:42
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 06.03.2020).
Пользователь не предоставила документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
Проблема вирішена
victoria1111122 4 березня 2020, 8:19
27 февраля при платеже на 1700 грн, у меня сняло еще 1700 грн! Притом, что денег на карте не было и кредитного лимита тоже!!! вчера положила деньги на карту, у меня все сняло в уплату не существующего долга и теперь на карте -184 грн!!!
Просто кинули на 1700!!! Верните деньги, мошенники!!! РАССКАЗЫВАЮ ЭТО ВСЕМ ЗНАКОМЫМ И ДРУЗЬЯМ- МНОГИЕ УЖЕ ОТКАЗАЛИСЬ ОТ УСЛУГ ПРИВАТА!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 12:49
Добрий день!
Нам шкода, що трапилася така ситуація. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб надати інформацію стосовно вирішення ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Tech1 4 березня 2020, 3:49
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 86
Приват, какой-то бардак происходит в этом отделении https://privatbank.ua/map?id=ZPJ0&t=branch (пр-ктСоборний, 86
м. Запоріжжя, Україна, 69002)
02.03.2020 около 14:00
1 Касса больших сумм, находится не в отдельной комнатке, отделена только небольшой перегородкой от общего зала
2 В Кассу больших сумм общая очередь
3 Порядок обслуживания в кассе больших сумм: клиент сначала идет в обычную кассу, озвучивает операцию, сумму, и только потом идет в окошко рядом. — это специально сто бы еще больше людей узнало что клиент совершает крупную операцию??
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 12:35
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Светик Яцкова 4 березня 2020, 2:10
Каким образом с карточки для выплат сняли сумму больше чем было на карточке? Так мало того что в то время когда я с ребёнком сидела в кабинете у педиатра?!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 11:52
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такими незручностями. Дозвольте зазначити, що вказана Вами операція по картці була здійснена в банкоматі іншого банку і по ній прийшов повторний запит на списання. Для надання інформації щодо вирішення ситуації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dimon30ka 4 березня 2020, 1:37
*** банк!!!
Рятуючи державу — рятував й банк звісно… на подяку отримав 4 роки судових спорів + розлад психічного стану й на межі втрати єдиного житла ( а в рекламі лиш підтримка й розуміння клієнтів )… Короче кажучи — позор нації!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 10:59
Добрий день!
На жаль, даних вказаних у відгуці недостатньо, щоб коментувати ситуацію.
Для уточнення Ваших контактних даних та перевірки інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladik2288 3 березня 2020, 23:43
Відділення за адресою: Дніпро, Донецкое шоссе, 110
Оператор София умница.
Хороший сотрудник и человек
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 10:37
Добрий день!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Софії. Завдяки Вашому відгуку ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 березня 2020, 10:44
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.03.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
NATA221 3 березня 2020, 22:33
Будучи клиентом многие годы скажу как есть
1. Постоянно навязывают свои кредитки, это впринцыпе любимое занятие любого банка. Но Приват слишком настойчив в этом в плоть того что заставляет сотрудников говорить клиенту " мы не оформим вам зарплатную карту, т.к она оформляется только после
кредитной". Типичный развод и враньё.
2. Ваши данные потребовались 3м лицам? Коллекторам МФО, и тому подобным? Приват Банк с лёгкостью предоставит всю имеющуюся информацию я в плоть до того, какие номера телефонов вы пополняли со своей карты, за небольшое вознаграждение. Причем им совершенно не важно участник Gold или обычной карты.

После слива моих данных сотрудникам МФО.
Закрыла кредитку на 15000 и заблокировала все счета, больше нет желания пользоваться их услугами.
3. Положив деньги на депозит, вы станете заложником ситуации если захотите их забрать раньше срока, они сделают так что ВЫ им будете должны, ибо подсовывают напрочь кабалиный договор.
4. Кэшбек существует для галочки. Для сравнения за 30 дней пользования (картой другого банка) Кэшбек составил 580 грн.
При аналогичных тратах с карты Привата, 34 грн. Выглядит очень смешно на сегодняшний день.
Прежде чем связываться с данным банком, впрочем как и любым другим, хорошо подумайте.

P.S после приватизации, обслуживание стало на порядок хуже, как и чистота банкоматов/терминалов на улицах.
Инкассации отвратительны, ибо пихают в 1 банкомате купюры номиналом только 500 в другой только 200 зачастую. Неоднократно люди что бы снять сумму 700/900 грн проводят операцию 2жды в двух разных банкоматах.
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 10:27
Добрий день!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про нас.
Дозвольте зауважити, що Банк не нав'язує продуки та послуги, та не надає персональні дані Клієнтів третім особам. Це суперечить чинним умовам і правилам обслуговування.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що інформація по депозитам знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею та обрати найзручніший варіант накопичення є можливість на нашому сайті: https://privatbank.ua/depozit, де вказано, що Депозит Субординований, строкові вклади Депозит Плюс терміновий і Стандарт терміновий можливо закрити лише за терміном (дострокове розірвання не передбачено).
Ми працюємо над тим, щоб надавати нашим Клієнтам не тільки надійне обслуговування, але й цікаве та вигідне. Тому, в нашому банку є можливість отримувати цінні подарунки та чималі кешбеки, беручи участь в наших акціях: https://promos.privatbank.ua/ua
Стосовно банкоматів відмічаємо, що номінал банкнот залежить від місця розташування пристрою (центр міста або студентське містечко), регіону (місто, сільська місцевість, курорт) в залежності від запитів Клієнтів та наявності певного виду купюр в касі, з якої кошти надходять до банкомату.
Зазвичай, завантажуються від 50 до 500 грн (в окремих випадках від 10 грн).
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝