ПриватБанк «завалив» чарджбек і не передав справу у Visa
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Я звернулася до банку з повним пакетом доказів: скріншоти переписки з мерчантом, підтвердження скасування послуги, запити на повернення коштів. Проте замість повноцінної процедури chargeback банк обмежився відповіддю самого мерчанта («invalid dispute») та відмовив у рішенні від 3 вересня 2025 року, аргументувавши, що це «поповнення мобільного рахунку, яке не підлягає оскарженню». Це не відповідає дійсності, адже мова йде не про поповнення, а про передплачений пакет послуг.
У трекері моєї заявки № 3456523 відсутні будь-які дані про передачу справи до Visa. Це свідчить, що банк навіть не спробував довести справу до арбітражу міжнародної платіжної системи, що є грубим порушенням правил Visa/Mastercard та моїх прав як клієнта.
Комунікація з банком була вкрай ускладнена: мене відправляли на різні e-mail адреси, відповіді приходили із затримкою, файли губилися, доводилося неодноразово повторювати одні й ті самі дії. В результаті, попри всі надані докази, банк фактично «завалив» кейс і залишив клієнта без захисту.
Для порівняння — у міжнародних банках у подібних випадках завжди забезпечується належний розгляд і кошти повертаються клієнту. Тут же я вперше зіштовхнулася з практикою, коли банк фактично став на бік мерчанта і відмовив у моїх законних правах.
Висновок: ПриватБанк не виконав своїх обов’язків у процедурі chargeback, знехтував правилами міжнародних платіжних систем та правами клієнта. Такий підхід підриває довіру до банку та створює відчуття повної беззахисності для клієнтів у спірних ситуаціях.