Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

ПриватБанк «завалив» чарджбек і не передав справу у Visa

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Alla2195 6 вересня 2025, 22:25
Мій досвід з ПриватБанком у питанні chargeback виявився вкрай негативним. 16 липня 2025 року я здійснила оплату 207,65 USD за річний пакет мобільного зв’язку Mint Mobile (США). Послуга мала надаватися помісячно протягом 12 місяців, однак вже з перших днів якість була неприйнятною (низький сигнал, відсутній інтернет), і на 8-й день сервіс було повністю скасовано.

Я звернулася до банку з повним пакетом доказів: скріншоти переписки з мерчантом, підтвердження скасування послуги, запити на повернення коштів. Проте замість повноцінної процедури chargeback банк обмежився відповіддю самого мерчанта («invalid dispute») та відмовив у рішенні від 3 вересня 2025 року, аргументувавши, що це «поповнення мобільного рахунку, яке не підлягає оскарженню». Це не відповідає дійсності, адже мова йде не про поповнення, а про передплачений пакет послуг.

У трекері моєї заявки № 3456523 відсутні будь-які дані про передачу справи до Visa. Це свідчить, що банк навіть не спробував довести справу до арбітражу міжнародної платіжної системи, що є грубим порушенням правил Visa/Mastercard та моїх прав як клієнта.

Комунікація з банком була вкрай ускладнена: мене відправляли на різні e-mail адреси, відповіді приходили із затримкою, файли губилися, доводилося неодноразово повторювати одні й ті самі дії. В результаті, попри всі надані докази, банк фактично «завалив» кейс і залишив клієнта без захисту.

Для порівняння — у міжнародних банках у подібних випадках завжди забезпечується належний розгляд і кошти повертаються клієнту. Тут же я вперше зіштовхнулася з практикою, коли банк фактично став на бік мерчанта і відмовив у моїх законних правах.

Висновок: ПриватБанк не виконав своїх обов’язків у процедурі chargeback, знехтував правилами міжнародних платіжних систем та правами клієнта. Такий підхід підриває довіру до банку та створює відчуття повної беззахисності для клієнтів у спірних ситуаціях.
Полезный комментарий
Alla2195 10 вересня 2025, 5:58
У меня ситуация завершилась положительно: сегодня получила SMS от банка о возврате средств. Хотя изначально ПриватБанк официально прислал на e-mail и в Privat24, что заявка закрыта и деньги не возвращаются (и даже сейчас в системе статус стоит «failed»), я продолжала добиваться справедливости. Это был не классический платёж или «пополнение счёта», как писал банк, а предоплаченный пакет связи на 12 месяцев, который я отменила на 8-й день из-за ненадлежащего качества покрытия. На сайте у мерчанта указана политика возврата всего 7 дней, и именно на это они ссылались, отказывая в возврате, даже если прошло 1–2 дня. Первоначально арбитраж проведён не был, приходили уведомления о закрытии кейса безрезультатно. Но после моих жалоб в НБУ, в Visa и повторных обращений в ПриватБанк арбитраж всё же состоялся, и на основании предоставленных мною доказательств и переписки с мерчантом Visa вынесла решение в мою пользу. Не знаю, что именно повлияло, но результат есть — деньги возвращены в полном объёме.

Коментарі - 2

+
+1
SergeyNina
SergeyNina
7 вересня 2025, 0:36
#
Просите банк начать чарджбек повторно.
Да, пополнение мобильного счета не оспаривается через чарджбек так как возврат денег обычно делает поставщик услуг связи.
Вы заполняли же форму?
https://www.mintmobile.com/return-policy/
Увы, я не нашёл информации как у Mint Mobile идёт возврат денег.
Или mint mobile сам возвращает деньги по запросу или через чарджбек согласованный с их поддержкой которая предоставляет нужные данные.

Скорее всего вам должны были вернуть деньги не по процедуре чарджбек.
+
+15
Alla2195
Alla2195
10 вересня 2025, 5:58
#
Корисний коментар
У меня ситуация завершилась положительно: сегодня получила SMS от банка о возврате средств. Хотя изначально ПриватБанк официально прислал на e-mail и в Privat24, что заявка закрыта и деньги не возвращаются (и даже сейчас в системе статус стоит «failed»), я продолжала добиваться справедливости. Это был не классический платёж или «пополнение счёта», как писал банк, а предоплаченный пакет связи на 12 месяцев, который я отменила на 8-й день из-за ненадлежащего качества покрытия. На сайте у мерчанта указана политика возврата всего 7 дней, и именно на это они ссылались, отказывая в возврате, даже если прошло 1–2 дня. Первоначально арбитраж проведён не был, приходили уведомления о закрытии кейса безрезультатно. Но после моих жалоб в НБУ, в Visa и повторных обращений в ПриватБанк арбитраж всё же состоялся, и на основании предоставленных мною доказательств и переписки с мерчантом Visa вынесла решение в мою пользу. Не знаю, что именно повлияло, но результат есть — деньги возвращены в полном объёме.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.4 49.4
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / ПриватБанк «завалив» чарджбек і не передав справу у Visa