Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Повна тиша замість підтримки: реальний досвід клієнта ПриватБанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Zotac 8 липня 2025, 9:41
Хочу поділитися ситуацією, яка склалася з моїми рахунками у ПриватБанку.

Вчора мені потрібно було здійснити платіж на рахунок ФОП на суму 34 150 грн. Звичайна операція, нічого надзвичайного. Я зайшов у додаток, ввів реквізити та призначення платежу — система видала помилку. Повторив спробу — знову збій, але вже з повідомленням, що операцію потрібно підтвердити. Варіанти: або через відеодзвінок у чаті, або зателефонувати на 3700.

Я обрав відеочат. Система повідомила, що всі консультанти зайняті. Через кілька хвилин до розмови приєдналася Світлана — просто привіталася й… зникла. Минула хвилина, дві — повна тиша. Я пишу: «Світлано, ви тут?» — жодної реакції.

Вирішив зателефонувати на 3700. Зі мною з'єдналася операторка, яка уточнила, чи всі операції мої. Підтвердив. Через хвилину вона повертається з повідомленням: підтвердити операцію не можна, потрібно звернутися до відділення банку. Я відповів, що зрозумів, піду завтра. На той момент моя картка була активна, Приват24/7 працював, Світлана все ще «була в чаті», але без жодної відповіді — минуло вже 10−15 хвилин.

І тут — щойно завершується розмова з операторкою — мені відв'язують номер телефону від Приват24 і блокують усі картки та рахунки. На хвилинку: вже 19:00, у жодне відділення не потрапити.

Залишилися відкритими важливі питання:

Чому операторка в чаті, яка приєдналася до діалогу, просто зникла, не проявляючи жодної активності, а я — без інформації, що робити далі?

Чому операторка по телефону не попередила, що буде відв'язано номер та заблоковано рахунки? До дзвінка все працювало.

В підсумку: клієнт із повністю заблокованими рахунками, на яких зберігаються практично всі кошти, не може провести платіж ФОПу, а жодного пояснення причин блокування немає.

Коментарі - 3

+
0
Амадей М
Амадей М
8 липня 2025, 10:19
#
Дуже розумію Вас…сам пройшов через таку ж ситуацію…Приватбанк як на мене своєю діджиталізацією та покращення безпеки клієнтів дійшов до ручки…після такого ж кейсу вирішив максимально згорнути з ним співпрацю, т.к. в один момент втратити доступ з нічого до своїх коштів- то **** взагалі такий банк потрібен
+
0
Zotac
Zotac
8 липня 2025, 10:38
#
Яб назвав це Жижиталізація*
+
0
SergeyNina
SergeyNina
8 липня 2025, 13:08
#
Скорее всего произошёл сбой у первого сотрудника с которым вы связались.
Он должен был подтвердить операцию или отменить действие полностью, но из-за сбоя он сделал что сделал и теперь только через отделение банка.
Первый оператор скорее всего не подтвердил перевод а отменил его и теперь через отделение только решить вопрос.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Повна тиша замість підтримки: реальний досвід клієнта ПриватБанку